صنعت ساختمان سازی روز به روز پیشرفت می کند. امروزه از مصالح جدیدی برای تزئین سقف، دیوارها و کفها استفاده می کنند که هم زیبایی بیشتری نسبت به مصالح گذشته دارند و هم نحوه ی نصب آنها ساده تر است.

تایل گچی یکی از مصالح ساختمانی نوین است که برای زیباتر کردن سقفها و سایر بخش های داخلی خانه ها از آن استفاده می کنند.

اما در مورد تایل گچی فروشی لازم است ذکر کنیم که تایل گچی که به فروش می رسد باید یکسری ویژگی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

پس اگر قصد خرید تایل گچی را دارید در ادامه ی متن همراه ما باشید تا بتوانید اطلاعات لازم را در مورد خرید و فروش این محصول کسب کنید.

تایل گچی فروشی با کیفیت

بازار خرید تایل گچی سبک با کیفیت

بازار خرید تایل گچی سبک با کیفیت

اگر در مورد مصالح ساختمانی اطلاعاتی داشته باشید، می دانید که تایل های گچی انواع مختلفی دارند.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که انواع تایل گچی را بر چه اساسی تقسیم بندی می کنند؟

در زیر برخی از معیارهایی که بر اساس آن تایل ها را تقسیم بندی می کنند آورده ایم:

  • سبک بودن یا سنگین بودن تایل گچی: یکی از معیارهای تقسیم انواع تایل گچی، سبک یا سنگین بودن تایل است. تایل های سبک به علت وزن کمی که دارند برای کار کردن مناسب تر و راحت تر هستند و به صورت گسترده تری استفاده می شوند.
  • طرح دار بودن یا ساده بودن تایل های گچی: تایل های گچی هم می توانند ساده باشند و هم می توانند طرح دار باشند. پس می توان گفت که طرح دار یا ساده بودن تایل های گچی نیز یکی از عوامل تقسیم انواع تایل گچی به شمار می رود. البته در اینجا لازم است که بگوییم تایل های طرح دار در انواع طرح های زیبا و خیره کننده عرضه می شوند که از میان آن ها می توانید، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • روکش دار یا بدون روکش بودن تایل گچی: تایل های گچی در انواع روکش دار و بدون روکش عرضه می گردند که تایل های روکش دار اکثرا به صورت ساده و رنگ سفید ارائه می گردند.

اینها برخی از معیار های هستند که تایل گچی را بر اساس آنها تقسیم بندی می کنند.

تایل گچی سبک از انواع پر طرفدار و محبوب تایل های گچی محسوب می شود و خریداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

علت محبوبیت این نوع از تایل گچی نیز این است که این تایل ها علاوه بر زیبایی از روش نصب آسانی برخوردار هستند و جابجایی آنها هم به خاطر وزن کم آنها آسانتر است.

اگر شما هم مجذوب این تایل گچی سبک شده اید می توانید با کیفیت ترین نوع تایل گچی سبک را از مراکز فروش انواع تایل در بازار داخلی با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بازرگانی فروش تایل گچی درجه یک

با توجه به محبوبیت تایل های گچی در میان سایر مصالح ساختمانی خرید و فروش این محصولات از جمله بازرگانی های موفق در سال های اخیر به شمار می رود.

خرید و فروش تایل گچی از جمله بازرگانی های پر فروش در کشور محسوب می شود که خریداران زیادی دارد.

اما به نظر شما فروش همه ی انواع تایل های گچی یکسان است یا فروش برخی از تایل های گچی بیشتر از سایر تایل ها است؟

در زیر برخی از انواع عواملی که در فروش بیشتر تایل نقش دارند ذکر کرده ایم:

  • کیفیت مهمترین عاملی است که می تواند باعث فروش یک تایل گچی شود، انواع تایل های پر کیفیت بیشتر از تایل های بی کیفیت مورد توجه خریداران هستند پس می توان گفت که میزان فروش آنها در بازار های داخلی بیشتر است.
  • قبلا هم گفتیم که تایل های گچی انواع مختلفی دارند، نوع تایل گچی نیز در فروش آن در بازار تاثیر دارد. مثلا انواع تایل گچی سبک و طرح دار فروش بیشتری نسبت به سایر تایل های گچی دارند. تایل های طرح دار به علت ارائه در طرح های متنوع، زیبا و طیف وسیعی از انتخاب که در اختیار خریداران قرار می دهند پرطرفدار تر هستند. پس فروش بیشتری نیز خواهند داشت.
  • یکی دیگر از عواملی که در فروش تایل های گچی تاثیر دارد قیمت تایل ها است، اگر نوعی از تایل گچی در حین داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. خریداران بیشتر به سمت خرید آن کشیده می شوند و این نوع تایل گچی فروش بیشتری خواهد داشت.

تایل های گچی که کیفیت و قیمت مناسب داشته باشند به سرعت در میان بازار و خریداران محبوب می شوند و خواهان بیشتری برای خرید پیدا خواهند کرد.

فروش تایل گچی درجه یک یکی از بازرگانی های پر رونق کشور محسوب می شود که بخشی از درآمد سالیانه کشور را به خود اختصاص داده است.

تجارت جهانی تایل گچی به صورت گسترده

تجارت جهانی تایل گچی به صورت گسترده

محبوبیت تایل های گچی تنها به کشور ما محدود نمی شود. این مصالح ساختمانی که تنها چندین سال است به مصالح ساختمانی دیگر اضافه شده اند به سرعت در تمام جهان به علت خصوصیات و ویژگی های خود محبوب شده اند.

پس جای تعجب نیست اگر بگوییم واردات و صادرات تایل های گچی یکی از تجارت های جهانی محبوب است که توسط بسیاری از کشورهای جهان انجام می گیرد.

تجارت جهانی تجارتی است که تنها در مورد محصولات محدودی که از خصوصیات ویژه برخوردار باشند، انجام می گیرد.

در ادامه این خصوصیات ویژه را بیان می کنیم و تایل گچی را از نظر داشتن این خصوصیات بررسی می کنیم:

  • یکی از این ویژگی های ویژه، مرغوب بودن محصول است. یک محصول باید از استاندارد جهانی که در مورد کیفیت وجود دارد برخوردار باشد تا بتواند به یکی از کالاهایی که در جهان مورد خرید و فروش قرار می گیرند، تبدیل شود. تایل گچی محصولی است که اگر در تهیه ی آن از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شود می تواند از کیفیت لازم برخوردار شود، پس در این صورت می تواند به یکی از محصولاتی تبدیل شود که در بازارهای جهانی مورد تجارت قرار می گیرد.
  • دومین ویژگی مناسب بودن یک محصول برای تجارت جهانی، محبوب بودن محصول در میان اکثر کشور های جهان است. به عبارتی دیگر باید اکثر کشور های جهان خواهان یک محصول باشند تا بتوان آن را در بازارهای جهانی به فروش رساند. تایل گچی درست است که یکی از مصالح ساختمانی جدید به شمار می رود، اما به دلیل خصوصیات فوق العاده ی خود توانسته است در مدت زمان کمی در سراسر جهان طرفدارانی پیدا کند و از این جهت هم یک محصول مناسب برای تجارت جهانی است.

همانطور که دیدید تایل گچی، یک محصول مناسب برای تجارت جهانی محسوب می شود و همه ی ویژگی های لازم را دارد.

تجارت تایل گچی در سراسر جهان به صورت گسترده انجام می گیرد.

آخرین قیمت تایل گچی در سال گذشته

به نظر شما قیمت تایل گچی به چه عواملی بستگی دارد؟ یا به عبارتی چه عواملی می توانند در بالا رفتن و پایین آمدن قیمت این محصول در یک سال تاثیر داشته باشند؟

عواملی که روی قیمت تایل گچی تاثیر دارند به شرح زیر هستند:

  • کیفیت تایل گچی: کیفیت به نوعی اصالت یک محصول به شمار می رود و یکی از عوامل تعیین کننده ی قیمت محصول محسوب می شود. هرچه کیفیت تایل گچی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • انواع تایل گچی: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت تایل گچی نوع تایل گچی است. بعضی از انواع تایل گچی در مقایسه با تایل های گچی دیگر قیمت بالاتری دارند.
  • تقاضا برای تایل گچی در بازار: تقاضای خریداران و مردم برای تایل گچی یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت این محصول است که می تواند باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت آن شود.
  • برند تولید کننده تایل گچی: برند تولید تایل گچی یکی از عوامل تعیین کننده قیمت تایل گچی است. برخی از برندها به علت محبوبیت خود و ارائه ی تایل های با کیفیت در مقایسه با سایر برند های تولید کننده تایل گچی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

پس آخرین قیمت تایل گچی در کشور به این عوامل بستگی دارد. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که قیمت تایل گچی نیز مانند سایر محصولات در طول یک سال می تواند تغییر کند و دچار نوسان شود.

پس بهتر است قبل از خرید تایل گچی این موارد را در نظر بگیرید و از قیمت تایل های گچی و عوامل تاثیر گذار روی آن مطلع شوید.

بالاترین قیمت هر متر مربع تایل گچی

بالاترین قیمت هر متر مربع تایل گچی قیمت تایل های گچی معمولا بر حسب هر متر مربع از این محصول در نظر گرفته می شود.به نظر شما تایل های گچی با داشتن چه خصوصیاتی می توانند بلاترین قیمت ممکن را در بازار داشته باشند؟بالاترین قیمت تایل گچی تحت تاثیر قیمت هر متر مربع از این محصول قرار دارد.بالاترین قیمت تایل گچی پارامتری است که تحت تاثیر یکسری عوامل قرار دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • بالاترین کیفیت ممکن: وقتی که تایل های گچی با بالاترین کیفیت ممکن تولید شوند، بالاترین قیمت ممکن را خواهند داشت.
  • جنس مرغوب تایل های گچی: اگر تولید کنندگان تایل های گچی در تهیه ی این محصول از مرغوب ترین جنس استفاده کنند، می توانند تایل های گچی تولید کننده خود را با بالاترین قیمت به بازار های داخلی و جهانی عرضه کنند.

دو عامل بالا عواملی هستند که تولیدکنندگان تایل های گچی با رعایت آنها می توانند تایل های گچی خود را با بالاترین قیمت ممکن در بازار های داخلی و خارجی ارائه داده و به فروش برسانند.

ویژگی های تایل های گچی چیست ؟

اما در مورد ویژگی های تایل گچی چه می دانید؟

انواعی از ویژگی تایل گچی را در زیر برای شما آورده ایم:

  • تایل گچی از انواع مصالح ساختمانی است که به عنوان سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تایل های گچی ضد حریق و ضد رطوبت هستند، این ویژگی یکی از ویژگی های مهم این تایل ها محسوب می شود که بسیار مورد توجه کسانی است که به نوعی با ساختمان سازی سروکار دارند و باعث برتری تایل گچی بر سایر مصالح ساختمانی که در ساخت سقف استفاده قرار می گیرند می شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم تایل های گچی، مقاوم بودن آنها در برابر زلزله است. با توجه به این که ایران روی خط زلزله قرار دارد، ساختن ساختمانها به صورت مقاوم در برابر این بلای طبیعی بسیار پر اهمیت است. تایل های گچی از این جهت بسیار مناسب هستند.
  • تایل های گچی عایق صوتی و حرارتی هستند. پس تا حد زیادی از هدر رفتن گرما در منزل جلوگیری می کنند.
  • یک ویژگی دیگر از نظر زیبایی که دارند این است که دیگر لازم نیست نگران سیم های سقف و ظاهری زشت که به داخل خانه می دهند باشید، چرا که تایل گچی تمام این سیمها را می پوشاند در زیباتر کردن منزلتان بیش از پیش تاثیر می گذارد.
  • تایل های گچی به گونه ای طراحی شده اند که پس از نصب آنها در سقف می توانید انواع نورپردازی های مورد علاقه ی خود را روی آن انجام دهید.

اینها تنها برخی از ویژگی های منحصر به فرد تایل های گچی هستند که برای شما ذکر کردیم که امیدواریم برایتان سودمند بوده باشد.

پس تا اینجا از ویژگی های منحصر به فرد این محصول تا حدودی اگاهی پیدا کردید، در ادامه به بررسی علت محبوبیت تایل های گچی می پردازیم.

دلیل محبوبیت تایل‌ های گچی چیست؟

دلیل محبوبیت تایل‌ های گچی چیست؟با وجود این که تایل های گچی از جدیدترین مصالح ساختمانی به شمار می روند و مدت کمی است که وارد این صنعت شده اند، از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند. به نظر شما علت محبوبیت تایل گچی در این زمان کم چیست؟یکی از دلایل محبوبیت فراوان تایل های گچی در بازار های داخلی و خارجی سبک بودن این محصول است. سبک بودن تایل گچی یکی از مزیت های این محصول به حساب می آید که نصب آسان یکی از نتایج آن است.تایل های گچی در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی که در تهیه ی سقف به کار می روند از قیمت ارزان تری برخوردار هستند، پس محبوبیت این مصالح در میان سازندگان ساختمان و کسانی که با ساختمان سازی سروکار دارند بیشتر از سایر مصالح ساختمانی است.

با این اوصاف این محصول در میان افرادی که می خواهند با کمترین هزینه زیباترین تزئینات داخلی را داشته باشند بسیار مناسب و محبوب است.ویژگی های منحصر به فرد تایل های گچی که کمی قبل به آنها اشاره کردیم مانند مقاوم بودن در برابر زلزله، عایق صوتی و حرارتی بودن از دلایل محبوبیت این محصول محسوب می شود. تایل های گچی دارای تنوع بسیار زیادی هستند که این تنوعها این امکان را فراهم کرده اند که خریداران و مشتریان در انتخاب  تنوع زیادی داشته باشند و از میان هزاران طرح مختلف این محصول، تایل گچی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند.این مورد نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت تایل های گچی محسوب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید