تایل گچی صادراتی عمده در ایران نیز از ارزش اقتصادی برخوردار است و یکی از اقلامی است که باعث ارز آوری می شود. تولید تایل گچی که یکی از انواع تایل های موجود در بازار است و کاربرد آن در سقف های کاذب و دکوراسیون هاست. تایل گچی انواع مختلفی دارد که همین انواع مختلف هم باعث شده اند که قیمت تایل گچی در انواع آن متفاوت باشد و از جمله تایل های گچی : مربعی ، دایره ای ، سوراخ دار ، با روکش پی وی سی ، با روکش آلومینیومی و غیره که با توجه به نوع آن کاربردهای مختلفی هم دارند. استفاده از تایل های گچی در ساختمان سازی یک علم و فن آوری جدید است که علاوه بر زیبایی و کاربردهایی که دارد سرعت انجام کار در ساختمان سازی را نیز به صورت قابل توجهی بالا برده است. با توجه به تولید این محصول در انواع ، ابعاد و سایز های مختلف و‌ درجه بندی های کیفیتی گوناگون بازارهای زیاد و متفاوتی برای فروش و خرید تایل گچی صادراتی وجود دارد.

خرید عمده تایل گچی صادراتی در ایران

صادرات تایل گچی درجه یک به پاکستان

صادرات تایل گچی درجه یک به پاکستان هر چیزی را که بتوانیم صادر کنیم علاوه بر اینکه موجب ارزآوری و رشد و پیشرفت کشور می‌شود در داخل کشور نیز موجب تولید فراوان آن محصول و ایجاد کسب و کار می شود.  در بحث صادرات علاوه بر ایجاد شغل های فراوانی اعم از تولید محصول انتقال محصول در ناوگان حمل و نقل و روابط با کشورهای همسایه موجب پیشرفت چشم گیری در کشور می شویم.  تایل گچی یکی از اقلامی است که می‌توان از آن به عنوان کالای صادراتی استفاده کرد با توجه به اینکه ما در این زمینه رشد زیادی داشته ایم می توانیم از بازارهای دیگر کشورها برای عرضه و فروش محصول خود استفاده کنیم.  کشور پاکستان یکی از کشورهایی است که در حال رشد و پیشرفت در عرصه ساختمان سازی و همچنین روابط بسیار نزدیکی با کشور ما چه از لحاظ مرزی چه از لحاظ سیاسی دارد.  با توجه به اینکه ما از لحاظ تکنولوژی و پیشرفت از کشور پاکستان جلوتر هستیم می توانیم در این کشور محصولات زیادی را عرضه کنیم. همچنین در این کشور می توانیم نمایندگی تایل گچی قرار دهیم. صادرات تایل به کشور پاکستان می تواند هم کارگاه هایی در زمینه تولید تایل های گچی و هم ایجاد رونق در مرزهای بازرگانی بین کشور پاکستان و کشور عزیزمان ایران شود. با توجه به اینکه مواد اولیه تایل گچی در کشور ما به وفور پیدا می شود پس در نتیجه صادرات این محصول به کشور پاکستان از سود قابل توجهی برخوردار است. باید به این  نکته توجه داشته باشیم که تایلی که قرار است صادر کنیم از کیفیت خوب و بالایی برخوردار باشد تا باعث شود ما بتوانیم در کشور پاکستان در زمینه  فروش تایل و عرضه تایل در بازارهای این کشور و جا انداختن تایل ایرانی در بازارهای این کشور پیشرفت زیادی داشته باشیم.

قیمت فروش تایل گچی بسته بندی شده

تایل گچی بسته بندی شده به مراتب بهتر از تایل های گچی فاقد بسته بندی هستند زیرا بسته بندی باعث می شود که محصول مورد نظر هنگام حمل و نقل از آسیب دیدن و بارندگی در امان باشد. همچنین حمل و نقل محصولاتی که دارای بسته بندی هستند راحت تر از محصولات فله ای است. تایل های گچی بسته بندی شده دارای ضایعات کمتری نسبت به نمونه بدون بسته بندی هستند. اگر چه بسته بندی محصولات برای تولیدی ها هزینه بر هستند ولی بسته بندی محصولات باعث می شود کلاس کاری تولیدی و اطمینان مشتری به محصول بالاتر برود.

نمایندگی تولید تایل گچی با کیفیت

نمایندگی تولید تایل گچی با کیفیتسقف کاذب گچی و یا تایل گچی ارزان و با کیفیت نوعی سقف است که بر روی سقف اصلی کار می شود در این مدل سقف یک شبکه سازی سپری توسط راویز به سقف آویخته می شود سپس تایل های گچی  درون این شبکه ها قرار می گیرند این نوع سقف ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله این ویژگی ها سبکی سقف ، سرعت اجرای کار را به صورت قابل توجهی بالا می برد. تعویض تایل های گچی بسیار راحت و ساده است. تایل های گچی به ما این امکان را می دهد که هر موقع نیاز باشد آنها را از جایی در بیاوریم و تعمیرات لازم را انجام بدهیم. از دیگر ویژگی های تایل های گچی این است که ضد حریق  و ضد رطوبت هستند. تایلهای گچی در مقابل زلزله مقاومت قابل توجهی دارند و با توجه به سبکی سقف از خطر کمتری برخوردار هستند. تایل های گچی عایق حرارتی  و صوتی هستند و از به هدر رفتن انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می کنند.  استفاده از تایل های گچی این امکان را به ما می‌دهد که از پشت سقف به عنوان محل عبور کابل های الکتریکی یا لوله های تاسیساتی استفاده کنیم با توجه به اینکه این تایل ها دسترسی به پشت سقف را به ما می‌دهند و نصب آنها بسیار راحت است این امکان را به ما می دهد که به کابل های الکتریکی و لوله های تاسیساتی دسترسی راحتی داشته باشیم.  تایل های گچی به ما این امکان را می‌دهند که بعد از اجرا ما بتوانیم از سیستم های نورپردازی به روز دنیا استفاده ببریم. نمایندگی هایی که در ساخت تایل های گچی مشغول هستند باید به مشتریان خود خدمات ویژه‌ای ارائه دهند از جمله این خدمات این است نحوه درآوردن تایل ها و به جا انداختن تایل های گچی را به مشتری یاد بدهند. در صورت نیاز به تعمیر مشبک های سقف نمایندگی ها باید آن را انجام دهند.

خرید ارزان انواع تایل گچی

 تایل های گچی به صورت های گوناگونی در دسترس هستند از جمله این صورت‌ها سوراخ دار ، نامنظم و منظم ، پانچی ، ساده ، سوزنی و کرمی هستند با توجه به اینکه تایل های گچی قیمت مناسب هستند و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه هستند بیشتر در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها ادارات و غیره از این گونه تایل ها استفاده می شود. برای خرید تایل های ارزان قیمت و به صرفه اقتصادی هم می‌توان به بازارهای مربوط به این محصول مراجعه کرد و هم می‌توان به سایت های مربوطه مراجعه و قیمت ها را با هم دیگر مقایسه کرد و تایل گچی ارزان قیمت با کیفیت را تهیه کرد با توجه به اینکه خرید از طریق اینترنتی بدون واسطه انجام می گیرد پس در نتیجه اگر ما بتوانیم کالای مورد نیاز خود را از طریق سایت‌های اینترنتی تهیه کنیم از نظر اقتصادی به صرفه تر و دارای قیمت پایین تری است. تایل های گچی ساده قادر به جذب صوت نمی باشند این تایل ها در دو مدل روکش دار و بدون روکش در بازار موجود هستند. تایل های بدون روکش خاصیت رنگ پذیری دارند و قابلیت رنگ آمیزی در این تایل ها موجود است اما تایل های با روکش pvc نیازی به رنگ آمیزی ندارند و همین امر سرعت بالایی به کار می بخشد. بعضی از تازل های گچی با روکش آلومینیومی البته در یک طرف تایل در بازار موجود است این تایل ها در مکان هایی که احتمال عرق کردن یا تعرق وجود دارد و یا در مکان هایی که احتمال ریزش آب بر تایل است و یا در محیط هایی که مرطوب می باشند کاربرد دارد. تایل گچی آکوستئ دارای خاصیت جذب صوت هستند این تایل های دارای سوراخ های دایره شکل به قطر ۱۲ میلی متر و ۸ میلی متر بوده و فاصله این سوراخ ها از یکدیگر ۳۶ میلی متر است.

شرایط صادرات تایل گچی چیست؟

شرایط صادرات تایل گچی چیست؟ صادرات تایل گچی از شرایطی برخوردار است که باید به آنها توجه کنیم. ابتدا باید بازاری برای فروش تایل گچی خود در کشوری که به آن قصد صادرات تایل گچی را داریم پیدا کنیم.  باید نیازسنجی کنیم که کشور مورد نظر به چه نوع تایل گچی نیاز دارد اگر کشوری است که بر روی خط استوا قرار دارد و در آب و هوای مرطوب قرار دارد باید تایل با روکش آلومینیومی یا روکش پی وی سی به این کشور صادر کنیم زیرا این گونه از تایل ها در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارد.  ما می خواهیم  بازار خود را در عرضه این  محصول گسترش بدهیم باید توجه داشته باشیم که محصولاتی با کیفیت مناسب و قابلیت های بالا به بازار مورد نظر صادر کنیم زیرا نمونه محصول های ما در اینکه ما بازار متداوم و با دوامی داشته باشیم تاثیر به سزایی دارد.  ما باید از این موضوع آگاهی داشته باشیم که در کشوری که قصد داریم تایل گچی با آن صادر کنیم نصاب شبکه برای نصب تایل گچی وجود دارد و نصاب های آنها از نحوه نصب خوب و با کیفیت این محصول آگاهی کامل دارند زیرا اگر نصاب ها نتوانند تا این ها را بر روی شبکه نصب کنند و یا شبکه مناسبی را برای نصب تایل درست کنند عملاً صادر کردن تایل به این کشور کاری بیهوده می باشد.  باید بتوانیم در کشوری که تایل به آنجا صادر می‌کنیم نمونه کارهای خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم و از کیفیت وکارایی ها و قابلیت های محصول خود دفاع لازم را انجام بدهیم تا بتوانیم در بازار این کشور سود و رشد قابل توجهی داشته باشیم.  ما باید برای به دست آوردن بازار مورد نظر در کشوری که قصد داریم محصول خود را در آنجا ارائه دهیم  ابتدا باید نیازسنجی کنیم که این کشور به کدام نمونه از محصول ما نیاز بیشتری دارد و کدام محصول در این کشور به فروش بیشتری میرسد ما باید بدانیم مردم این کشور از کدام یک از محصولات ما بیشتر استقبال می‌کنند زیرا تایل های گچی انواع گوناگونی دارند هر کدام از این تایل ها کاربردهای متفاوتی دارند به طور مثال برای دیواره  مکان هایی که تاسیسات در آنجا قرار دارد باید از تایلی که روکش آلومینیومی یا روکش pvc دارد استفاده کنیم زیرا این محیط ها مرطوب هستند و گچ های بدون روکش در این محیط ها دوام زیادی ندارد. بسته بندی تایل های گچی باید به گونه ای باشد که محتوای داخل آن را به زبان کشوری که به آن صادر شده است روی بسته بندی نوشته شود و قیمت آن باید به نرخ واحد پولی آن کشور باشد.

مراحل صادرات تایل گچی

 برای صادر کردن تایل به دیگر کشورها ابتدا باید به این موضوع آگاهی داشته باشیم که چه نوع از محصول خود را در چه بازاری ارائه دهیم. صادرات تایل به دیگر کشورها از نکات ویژه‌ای برخوردار است. ابتدا باید به سلیقه ی کشوری که می خواهیم به آن جا محصول صادر کنیم آگاهی داشته باشیم. برای صادر کردن تایل به دیگر کشورها باید از محصولات خوب و درجه یک استفاده کنیم برای تولید این محصولات باید ابتدا مواد اولیه خوب و قابل قبولی داشته باشیم.  نکته بعدی این است که باید در ساخت تایل های گچی دقت لازم را داشته باشیم و تایل هایی که می سازیم از لحاظ ابعاد و سایز قابل قبول و استاندارد باشند.  نکته بعدی در صادرات تایل  بسته بندی این محصول است و بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که به محصول آسیبی نرساند و محافظ محصول تا مقصد باشد.  بسته بندی تایل ها باید به گونه‌ای باشد که حمل آن ها راحت و آسان باشد و بتوان به راحتی آن ها را توسط افراد جابجا کرد.  با توجه به اینکه تایل های گچی شکننده هستند باید از حمل و نقل صحیح آنها اطمینان حاصل کنیم.  نکته بعدی در صادرات تایل این است که این محصول باید از لحاظ قیمتی با دیگر محصولات مشابه در آن کشور توان رقابت داشته باشد  همچنین باید از این موضوع مطلع باشیم که شرکتی یا افرادی در این کشور که می خواهیم با آن تایل صادر کنیم وجود دارند که بتوانند محصول ما را بر روی ساختمان ها پیاده کنند.

قیمت تقریبی هر مترمربع تایل گچی

قیمت تقریبی هر مترمربع تایل گچی  قیمت تایل های گچی به عوامل گوناگونی بستگی دارد نقش و نگار یکی از عواملی است که در قیمت تایل گچی تاثیر دارد از دیگر عوامل موثر در قیمت تایل گچی مواد اولیه سازنده آن است اگر از لایه آلومینیومی یا پی وی سی در تایل گچی استفاده کنیم قیمت آن به مراتب بیشتر از کارهای ساده و بدون روکش است ابعاد تایل گچی که از عوامل دیگر در قیمت تایل گچی است. همچنین میزان استحکام تایل گچی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت آن می باشد. اگر مواد اولیه تایل گچی در دسترس قرار بگیرند قیمت آن به مراتب پایین تر از حد معمول است. نحوه ساخت و تکنولوژی های ساخت تایل گچی نیز در  قیمت آن تاثیر دارد. قیمت تایل گچی نسبت به دیگر تایل ها اعم از سقف مجازی ، سقف سه بعدی ، کناف و غیره ارزان تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید