امروزه با توجه به این که به دکوراسیون داخلی و زیبایی فضا های داخل ساختمان ها اهمیت فراوانی داده می شود محصولات و متریال های مختلفی برای اجرای انواع دکوراسیون در منزل وجود دارد که روز به روز بر تنوع آن ها افزوده می شود این متریال ها در جاهای مختلفی از جمله دیوار، سقف و… استفاده می گردند.

یکی از جدید ترین این متریال ها تایل pvc مناسب برای پوشش کاذب سقف می باشد.

از این ماده جهت اجرای انواع پروژه های سقف کاذب استفاده می گردد که علاوه بر کاربرد زیبایی و دیزاین بهتر فضا کاربرد های دیگری نیز دارند که در ادامه انواع مطالب مربوط به انواع تایل pvc از قبیل قیمت تایل pvc درجه یک و سایر مطالب مربوط به آن را بررسی خواهیم کرد.

خرید مستقیم تایل pvc درجه یک به قیمت درب کارخانه

قیمت هر متر مربع تایل pvc دربازار 98

قیمت هر متر مربع تایل pvc دربازار 98اگر قصد خرید انواع تایل pvc را دارید احتمالا به دنبال مرجعی برای اطلاع پیدا کردن از قیمت این محصولات می گردید برای این کار راه های بسیاری وجود دارد یکی از این راه ها این است که به صورت حضوری به نمایندگی انواع و اقسام کارخانجات تولیدکننده تایل pvc مراجعه کرده و قیمت روز را از نمایندگی کارخانه مطلع شوید.

اما اگر قصد خارج شدن از منزل را ندارید برای استعلام قیمت انواع تایل راه بهتری نیز وجود دارد و آن استعلام قیمت به صورت غیر حضوری است در این روش شما می توانید به وبسایت های موجود در اینترنت مراجعه کنید و اطلاعات تماسی مربوط به تولید کننده ها را دریافت کرده و با آن ها به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و قیمت روز انواع این محصولات را از آن ها بپرسید.

همچنین می توانید قیمت این محصولات را از فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده این محصولات جویا شوید فقط توجه داشته باشید وب سایتی که از آن استفاده می کنید تا قیمت را جویا شوید حتما به روز رسانی شده باشد زیرا ممکن است با توجه به نوسانات بازار در روز های مختلف قیمت ها متفاوت باشند.

تفاوت تایل pvc و تایل فلزی در چیست ؟

علت نام گذاری تایل pvc به جهت به کاربردن نوعی پلاستیک به نام پلی وینیل کلراید در آن می باشد که مخفف آن یعنی pvc را برای نام گذاری آن به کار می برند.

این ماده در انواع صنایع مختلف از جمله صنعت پتروشیمی کاربرد زیادی دارد و از آن جا که در داخل کشور ما صنایع پتروشیمی در تولید این ماده بسیار موفق هستند بنابراین از این ماده در تولید انواع سقف های کاذب استفاده می شود و شاهد تولید و خودکفایی در تولید سقف هایی از این جنس هستیم.

پلی وینیل کلراید عبارت است از نوعی پی وی سی و وینیل که در تولید همه محصولات پلاستیکی کاربرد دارند.

این ماده در ساخت محصولات بسیاری از جمله علامت مغناطیسی کارت ها، لوله های ساختمان، شیلنگ های خرطومی، پوشش کابل های الکتریکی، محصولات ورزشی از جمله توپ های بازی و از جمله انواع سقف کاذب و دیوار پوش به کار می رود.

اما تایل فلزی همانطور که از اسمش پیدا می باشد در ساخت آن از فلز آلومینیوم استفاده می شود.

تایل فلزی نوعی تایل مقاوم می باشد که در جاهایی با آب و هوای خشک بسیار طرفدار دارد.این نوع تایل در بازسازی و نوسازی ساختمان ها نقش دارد.

این تایل ها در دو نوع لبه دار و ساده تولید می گردند.

نحوه تولید آن ها به این گونه است که از فرم دادن ورق آلومنیوم و گالوانیزه به دست می آیند.

از مزایای آن میتوان به سهولت در نصب و همچنین سرعت در نصب و نیز سهولت در دسترسی به قسمت پشتی سقف اشاره کرد که بسیار طرفدار دارد.

از دیگر ویژگی تایل پی وی سی فلزی میتوان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار اشاره کرد.

بزرگترین کشورهای تولیدکننده تایل pvc در جهان

بزرگترین کشورهای تولیدکننده تایل pvc در جهانکشور ایران با توجه به موقعیت های جغرافیایی که دارد و نیز با توجه به منابعی که در اختیار دارد همچنین به کار گیری نیروی متخصص و برخوردار از توانایی علمی و نیز تجهیزات و ماشین آلات به روز دنیا در زمینه تولید انواع تایل با ویژگی های مختلف جهت کاربرد های متفاوت بسیار خوب عمل کرده و انواع و اقسام این محصولات را از جمله تایل های فلزی، تایل های پی وی سی،تایل ها با طرح های متنوع مثل تایل پی وی سی معرق و مدل های مختلف دیگر با کیفیت بسیار عالی و تنوع بسیار گوناگون تولید کرده و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

لازم به ذکر است تولید کنندگان این محصولات تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته اند تا بتوانند محصولی با کیفیت و نیز با تنوعی گوناگون در طرح و نقش تولید کرده و نیاز بازار را به انواع و اقسام تایل رفع کنند.

در داخل کشور عزیزمان ایران کارخانه های بسیار زیادی وجود دارند که همگی نهایت تلاش خود را به کار می برند تا بتوانند چرخ تولید را روشن نگه دارند و نیازی به واردات محصولات بی کیفیت و نا مرغوب از کشور هایی هم چون چین نباشد.

صادرات انواع تایل pvc به کشورهای همسایه

همانطور که گفته شد کشور عزیزمان ایران با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در آن وجود دارد همچون نیروی متخصص و دارای دانش فنی، ماشین آلات به روز و پیشرفته و نیز کارگران زحمت کش و با مسئولیت در زمینه تولید انواع و اقسام تایل های پی وی سی با تنوع بسیار زیاد از پیشگامان تولید این صنعت است.

این محصول در کشور ما در جنس های گوناگون از جمله پی وی سی و فلزی و… و همچنین طرح های متنوع از جمله معرق، سنتی، فانتزی و… تولید می گردد.

این محصول در کاربرد های مختلفی طراحی و تولید می گردد.

تولید کنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز هایی که در داخل کشور به این محصول وجود دارد بتوانند نیاز های خارج از کشور را نیز برطرف کنند و انواع و اقسام تایل در طرح های متنوع را به کشور های خارجی صادر کنند.

صادرات این محصول باعث ارز آوری به کشورمان شده و باعث می گردد تا چرخ تولید رونق داشته باشد و اقتصاد کشورمان بهبود پیدا کند و روز به روز تقاضا برای این محصول به بالا ترین حد خود برسد و یکی از بزرگ ترین مزیت های آن این است که فرصت های شغلی برای نیرو های جوان و متخصص به وجود می آید و آن ها می توانند از نیرو و تخصص خود استفاده کرده و درآمد کسب کنند.

همچنین صادرات باعث می شود تا نام و آوازه محصول ایرانی در همه جای دنیا پیچیده شود و با توجه به اهمیتی که به کیفیت این محصولات داده  می شود روز به روز شاهد درخواست های بیشتری برای این محصولات تولید شده در کشور عزیزمان خواهیم بود.

ما به عنوان یک حامی از تولیدات داخلی وظیفه داریم تا با خرید کردن از محصولات ساخت داخل به رونق چرخه ی تولید کمک کنیم تا تولید کنندگان و کارگران نیز با انگیزه و امید بیشتری به کار خود ادامه دهند.

شما نیز اگر قصد خرید انواع و اقسام تایل برای اجرای سقف کاذب را دارید به شما توصیه می کنیم تا این محصول را از تولید کننده  اصلی آن خریداری کنید.

خرید از تولید کننده مزایای فراوانی دارد که از جمله مزایای آن می توان به قیمت بسیار مناسب این محصول اشاره کرد زیرا هنگامی که خرید از تولید کننده اصلی و بدون واسطه و به صورت مستقیم صورت می گیرد به دلیل اینکه در این روش دلال ها وجود ندارند قیمت محصول بسیار مناسب خواهد بود و این مزیت برای کسانی که قصد خرید عمده دارند بسیار مقرون به صرفه است .

علاوه بر این ها مزیت دیگری که خرید از تولید کننده اصلی دارد این است که در این روش شما از کیفیت محصول مطمئن هستید زیرا تولید کننده را می شناسید و محصول را بدون واسطه از او خریده اید.

یکی از راه هایی که برای ارتباط با تولید کننده اصلی برای تهیه محصول وجود دارد این است که شما خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاینی که وجود دارند انجام دهید.

خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی نسبت به خرید حضوری دارد از جمله مزایای آن می توان به عدم نیاز به خروج از منزل اشاره کرد.

مزیت دیگر آن این است که شما در هر ساعت از شبانه روز حتی روز های تعطیل می توانید خرید خود را انجام دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که خواستید تحویل بگیرید.

از دیگر مزیت های آن این است که شما می توانید نظرات کاربران و مشتری های قبلی آن فروشگاه را در رابطه با محصولات و نیز کیفیت محصولات بخوانید همچنین می توانید نظر آن ها را راجع به سرعت ارسال محصولات و نیز پیگیری های لازم جهت ارسال مرسوله را بپرسید.

نکته ای که لازم به ذکر است این است که هنگامی که قصد خرید محصولی را دارید قبل از انتخاب فروشگاه اینترنتی خود حتما فروشگاه های مختلف را از نقطه نظرات مختلف با یکدیگر بررسی کنید به عنوان مثال آن ها را از لحاظ کیفیت و قیمت بررسی کنید و پس از بررسی های فراوان فروشگاهی را انتخاب کنید که در اصطلاح منصف است و علاوه بر منافع خود منافع مشتریان خود را نیز در نظر می گیرد و فقط به فکر سود خود نیست.

معرفی تایل مقاوم در برابر uv و آنتی استاتیک

معرفی تایل مقاوم در برابر uv و آنتی استاتیکمنظور از مقاوم در برابر UV یعنی مقاوم در مقابل اشعه فرا بنفش خورشید که این امر باعث می شود تا این تایل ها عمر بیشتری داشته باشند و در مقابل عوامل بیرونی همچون نور خورشید که می تواند بسیار آسیب رسان باشد مقاوم باشند.

منظور از آنتی استاتیک یعنی مقاوم در برابر نیروی الکتریسیته که این نیز بسیار ویژگی مهمی باشد که کاربرد های فراوانی در جاهای مختلف دارد.

از انواع تایل مقاوم در برابر UV و آنتی استاتیک میتوان به تایل گچی با روکش پی وی سی اشاره کرد.

تایل های گچی ساده بدون سوراخ در دو نوع رنگ شده و روکش دار به بازار عرضه می شوند این تایل ها با توجه به این که از نوع بدون سوراخ می باشند عایق صدا می باشند.

تایل هایی که روکش پی وی سی دارند با توجه به نوع روکشی که دارند امکان تمیز کاری آن ها بسیار راحت است.

همانطور که می دانید این محصولات در انواع و اقسام مختلف با توجه به کاربردی که نیاز است تولید می گردند تا هر کدام در کاربردی مخصوص استفاده گردد.

تنوع تولید این محصولات بسیار زیاد است و در ساخت آن ها سعی می شود تا نکات مختلف در نظر گرفته شود تا سلیقه های متنوعی را پوشش دهد.

مهمترین ویژگی های تایل های پی وی سی

تایل پی وی سی ویژگی های بسیار زیادی دارد که از مهم ترین ویژگی های تایل پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد

این تایل ها در برابر آب مقاومت دائمی دارند و این ویژگی باعث می شود تا این تایل ها قابلیت شست و شو داشته باشند و بتوان آن ها را به راحتی شست و تمیز کرد علاوه بر آن مزیت دیگری که این ویژگی دارد این است که باعث می شود این تایل ها در مجاورت با رطوبت تغییر شکل پیدا نکرده و آسیبی نبینند.

این محصولات مقاومت فیزیکی بالایی دارند ساختار مناسب آن ها و درصد ترکیب مواد اولیه در هنگام ساخت همراه با شیار ها و خطوطی که در میان این تایل ها وجود دارد همگی باعث می شوند که این محصول از مقاومت فیزیکی بالایی برخوردار باشد وجود این شیار باعث میگردد تا قدرت تحمل تایل بالا رود.

با توجه به این موضوع که این تایل ها مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می گردند و سطحی کاملا صاف و صیقلی دارند لذا برای رشد هیچگونه میکروب و باکتری شرایطی وجود ندارد و این تایل ها از لحاظ بهداشتی بسیار مورد تایید و مناسب هستند.

این محصول با توجه به استاندارد هایی که در ساخت آن لحاظ شده است در مجاورت با آتش شعله ور نمی شود و خاصیت ضد حریق دارد که این خاصیت در جلوگیری از بسیاری از حوادث نقش بسیار مهمی دارد. این محصول توانایی تحمل دما تا 80 درجه را دارد.

این تایل ها با توجه به ساختاری که دارند که در میان آن ها لایه ای با شیار به کار رفته است این ویژگی باعث می شود تا این تایل ها در مقابل سرما و گرما و صدا به صورت عایق عمل کرده و هوا را از خود عبور ندهند.

این محصولات با توجه به ساختار هایی که دارند از رشد حشرات و جانور های موذی جلوگیری کرده و باعث می شوند که محیط عاری از هر گونه میکروب و باکتری باشد.

تنوع در طرح ها و مدل های این محصول و توجه به طراحی و زیبایی محصولات باعث می شود تا از آن برای زیبایی ساختمان ها استفاده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید