گچ برگ ها به خاطر مزایای زیاد و کاربرد های فراوانی که دارند از خرید و فروش خوبی در بازار برخوردار هستند. بسیاری از مشتریان به دنبال محصولاتی با کیفیت هستند تا بتوانند با استفاده از گچ برگ ها عملیات گچ کاری را حذف کنند. خرید و فروش گچ برگ در تهران از وضعیت خوبی برخوردار است. در صورتی که فروشندگان بتوانند در این بازار شناخته شوند و اعتبار خوبی کسب کنند می توانند سود خوبی از فروش این محصول کسب نمایند.خرید و فروش گچ برگ با کیفیت در تهران

مرکز فروش عمده و مستقیم گچ برگ RG

مرکز فروش عمده و مستقیم گچ برگ RGگچ برگ RG یکی از ساده ترین نوع گچ برگ هایی است که بسیاری از کارخانه ها در حال تولید آن به روش های مختلف هستند. این گچ برگ ها بیشترین میزان استفاده را برای کناف سازی و پوشش دیوار ها نسبت به سایر گچ برگ ها دارند.

گرچ برگ ساده در ضخامت های متفاوت از 7 تا 12.5 میلی متر تولید می شود که بر اساس فضای کار می توان از هر ضخامتی استفاده کرد. به عنوان مثال برای اجرا کناف های سقفی ترجیحا برای مقاوم سازی و زیبایی کار از ضخامت های بالا بهره می گیرند.

فروش عمده گچ برگ در سطح کشور توسط بازاریان و همچنین تامین کنندگان عمده این محصول صورت می گیرد که در حجم های بسیار بالا یعنی در حد تریلی بار در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

یکی از مزایا و ویژگی هایی که این مجموعه ها دارند عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولاتشان است به طوری که بسیاری مشتریان به لطف خرید از این مجموعه ها به میزان قابل توجهی توانسته اند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

علاوه بر این با بهره گیری از این پانل های گچی می توانند سرعت کار را به جای سفید کاری و گچ کاری در ساخت و ساز های خود افزایش دهند، همانطور که می دانید عملیات گچ کاری و سفید کاری بسیار زمان بر است حتی بعد از اتمام کار نیز باید به مدت یک هفته الی ده روز منتظر ماند تا گچ خشک شود و سپس بتوان روی آن عملیات دیگری مانند رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری اجرا نمود.

قیمت روز تایل گچی در بازار

قیمت تایل گچی در بازار به شرایط مختلفی بستگی دارد و بر اساس نوع کیفیت، ویژگی و حتی ابعاد تایل ها قیمت ها متغیر است. از طرفی میزان خرید و حجم خرید تایل نیز می تواند در قیمت این محصول تاثیر بسزایی داشته باشد.

با توجه به این که تایل های گچی مستقیما در کارخانه تولید می شود و سپس به محل اجرا و نصب ارسال می شود می توان گفت خرید مستقیم از کارخانه برای بسیاری از مشتریان فراهم است. در غیر اینصورت اگر دسترسی به کارخانه نداشته باشند می توانند از طریق نمایندگی های فروش انواع تایل گچی و یا با برقراری ارتباط با تجار و تامین کنندگان انواع گچ برگ برای خرید محصول خود اقدام کنند.

یکی از مهم ترین مصرف کنندگان و خریداران این محصولات مجریان و سازندگان انواع ساختمان در شهر های مختلف هستند که با ساخت انواع واحد های مسکونی و اداری در تعداد طبقات زیاد نیاز مبرم به انواع تایل گچی دیواری و سقفی دارند تا بتوانند برای پوشش دیوار و سقف در کمترین زمان ممکن و با کمترین قیمت ممکن اقدام کنند.

این افراد با بررسی قیمت انواع تایل گچی و نوع کاربری آن ها در بازار شرایط را برای خرید عمده گچ برگ ها می سنجند و بعد از یافتن مناسب ترین تامین کننده که گچ برگ را با قیمت کمتری عرضه می کند اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول می کند.

این مجموعه یکی از فعالان حوزه تامین و فروش انواع تایل گچی به صورت عمده در کشور می باشد که به دلیل در دسترس بودن و ارتباط گیری مستمر با کارخانه های تولیدکننده انواع تایل گچی در کشور قادر به توزیع این محصول به قیمت کارخانه است.

نمایندگی خرید پانل گچ سبز رنگ مرغوب

نمایندگی خرید پانل گچ سبز رنگ مرغوبهمانطور که گفته شد یکی از مهم ترین مراکزی که می توان برای خرید انواع تایل گچی به صورت عمده و خرده اقدام نمود نمایندگی های فروش کارخانه های مختلف در سراسر کشور هستند به طوری که نمایندگی پانل گچ با فروش مستقیم این محصولات به قیمت مصرف کننده می توانند رضایت بسیاری از مشتریان را از لحاظ قیمت کسب نمایند.

نمایندگی ها می توانند اشراف کامل به محصولات تولید شده در کارخانه داشته باشند و با ارائه نمونه و توضیحات کامل انواع محصولات مشتریان را کاملا نسبت به مزایا و معایب و کاربرد های آن آگاه سازند.

به عنوان مثال بسیاری از افراد اطلاع ندارند که پانل گچ سبز رنگ مرغوب در بازار موجود است و با استفاده از آن در فضایی که قرار بود رنگ آمیزی صورت گیرد، دیگر نیازی به عملیات رنگ آمیزی نخواهد بود.

این امر موجب می شود هزینه ای که قرار بود برای عملیات رنگ آمیزی پرداخت کند با پرداخت شاید یک دهم آن هزینه می توان تایل گچی رنگی را خریداری نماید.

پانل گچ نه تنها در رنگ سبز بلکه در رنگ بندی های متفاوت و مختلف تولید می شود که هر یک از آن ها می توانند بر اساس ذوق و سلیقه مشتریان برای محیط و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

سمپل رنگ این محصولات در بسیاری از نمایندگی های فروش و توزیع گچ برگ ها موجود است و شما می توانید با مراجعه به این مراکز و با مشاهده رنگ بندی نسبت به سفارش آن ها در تعداد کم یا زیاد اقدام نمایید. درست است که قیمت تایل های گچی رنگی نسبت به تایل های ساده نسبتا گران تر است ولی آنقدر چشم گیر نیست که نتوان این هزینه پرداخت کرد.

نکته دیگری که در رابطه با پانل های گچی که باید به آن اشاره کنیم این است که کیفیت رنگ آن ها به مانند رنگ های ساختمانی نیست و خاصیت هایی همچون رنگ روغنی یا قابل شستشو را ندارد ولی در برخی فضاها استفاده از آن ها مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

برای خرید پانل گچ در ابعاد، ضخامت، ویژگی ها و رنگبندی های متفاوت بر اساس میزان سفارش و حجم مورد نیازتان می توانید از طریق نمایندگی ها، عمده فروشان و یا به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایید.

فرآیند تولید گچ برگ

تولید گچ برگ تقریبا کار پیچیده ای است چرا که باید طوری ساخته شوند که استحکام، زیبایی و کارایی گچ را داشته باشند و مصرف کنندگان مشتاق به خرید و استفاده از آن ها در پروژه های خود گردند.

بعد از به دست آمدن انواع صخره ها و سنگ های گچ از معادن موجود در طبیعت، آن ها را به قطعات ریزتری خورد می کنند تا بتوانند آن ها را محل استخراج تا کارخانه به راحتی بارگیری نمایند. بعد از رسیدن این سنگ ها به کارخانه با استفاده از آسیاب های بزرگ این سنگ ها را آسیاب کرده و به پودر گچ تبدیل می کنند.

سپس با عبور پودر گچ ها از الک های بزرگ و مسطح پودر یکدست و بدون ضایعه به دست می آورند. در این مرحله پودر گچ داخل دیگ هایی که داخل آن ها آب است به میزان معینی ریخته و ترکیب می شوند که حاصل آن گچ مایع می شود.

اغلب مواد افزودنی که سبب ایجاد ویژگی خاص و منحصر به فرد در گچ برگ ها می شود در این مرحله اضافه می گردد مانند مواد ضد رطوبت که باعث می شود پانل به دست آمده مقاوم در برابر رطوبت باشد.

بعد از انجام فرآیند فوق گچ مایع روی کاغذ زیرین ریخته می شود و در همین حال کاغذ بالایی نیز روی آن قرار می گیرد. خود این کاغذ ها از نظر استحکام و مواد شیمیایی تست شده اند و از گچ برگ ها محافظت می کنند.

بعد از انجام این عملیات گچ برگ ها در ضخامت های مختلف فشرده شده و در ابعاد متفاوت برش داده می شوند. عملیات خشک کردن نیز بعد از انجام فرآیند فوق صورت می گیرد که بعد از آن صفحات در تعداد مشخصی روی پالت ها چیده شده و در انبار ها نگهداری می شوند.

الزامات و استاندارد های گچ برگ

الزامات و استاندارد های گچ برگگچ ها برگ ها نیز همانند سایر محصولاتی که در جهان تولید می شوند برای این که کارایی خوب و کیفیت مناسبی داشته باشند باید از استاندارد های مختلفی تبعیت کنند تا محصولی تولید شود که آسیبی به فرد یا جامعه نرساند.

رعایت استاندارد گچ برگ از جانب نصاب و یا تولیدکننده الزامی می باشد به طوری که اگر رعایت نشوند و خسارتی به مصرف کننده وارد کند می تواند پیگرد های قانونی داشته باشد.

از مهم ترین الزاماتی که نصاب ها باید به هنگام نصب و اجرای گچ برگ ها رعایت کنند این است که زیرسازی های لازم را برای فضاهایی که گچ برگ قرار است اجرا شود را انجام دهد این فضا می توان دیوار یا سقف باشد.

بررسی شرایط و فضا های مختلف برای اجرای گچ برگ ها نیز از جانب نصاب صورت گیرد به طوری که محل هایی که مرطوب هستند مانند اطراف سرویس بهداشتی و حمام یا آشپزخانه بایستی از صفحات مقاوم در برابر رطوبت استفاده کند.

استفاده از قطعات و اتصالات صحیح و درست مانند پیچ ها، پروفیل های زیر سازی و حتی قاب های نگهدارنده باید از استاندارد های جهانی پیروی کنند.

رعایت تمامی این نکات می تواند اجرایی زیبا، مطمئن و مستحکم را در پی داشته باشد و مصرف کننده رضایت کافی از اجرا و عملیات و کارایی محصول خواهد داشت.

فاکتورهای اجرای گچ برگ به عنوان سقف کاذب

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که برای اجرای گچ برگ به عنوان سقف کاذب باید در نظر گرفت این است که گچ برگ از نظر استحکام و عمر طولانی مطابق با استانداردهای جهانی باشد در غیر این صورت نمی تواند گزینه مناسبی برای اجرای سقف کاذب باشد.

در حال حاضر محصولات تولید شده دارای چنین ویژگی هستند و می توان به راحتی و با اطمینان خاطر از آن ها برای اجرای انواع سقف کاذب استفاده نمود. در عین حال که کیفیت گچ برگ حائز اهمیت است کیفیت زیر سازی و اتصالات نیز شرط اصلی می باشد.

زیرسازی درست و اصولی با استفاده از قطعات و تجهیزات مناسب می تواند در محکم کاری انواع سقف های کاذب موثر واقع گردد به طوری که به هنگام زلزله آسیبی به آن ها وارد نشود و همچنین بتواند دسترسی آسان تری به تجهیزات الکترونیکی متصل به سقف را بدهد.

برای اجرای سقف کاذب روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از گچ برگ ها برای اجرای سقف کاذب یکپارچه می باشد و دیگری روش سقف کاذب مشبک می باشد.

در روش سقف کاذب یکپارچه گچ برگ ها در هر ابعاد و اندازه ای که باشد مستقیما بعد از زیرسازی به سقف متصل می شوند ولی سقف سازی مشبک نیاز به تایل های پوشالی یا گچی دارد.

در روش شبکه ای ابتدا زیرسازی به گونه ای اجرا می شود که آویز های نگهدارنده تایل ها از سقف آویزان می گردند و به صورت شبکه ای سقف مورد نظر را پوشش می دهند و بعد از عملیات زیر سازی تایل ها روی آن ها قرار می گیرد. یکی از مزایای مهمی که این نوع سقف کاذب ها دارند سرعت انجام کار و همچنین دسترسی بسیار ساده و بخش سیم کشی ساختمان ها است به طوری که با برداشتن یک تایل می توان خیلی راحت به آن دسترسی داشت.

به طور کلی برای خرید انواع گچ برگ برای اجرای آن در فضاهای مختلف توصیه می کنیم از نمایندگی های فروش آن بهره بگیرید چرا که محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و ملی در اختیار شما قرار می دهند. همچنین علاوه بر فروش پانل های گچی به قیمت مناسب می توانند عملیات نصب و اجرای آن را نیز بر عهده بگیرند که نتیجه آن می توان اجرای درست و صحیح و با کیفیت باشد.

شرایط جوی مناسب برای اجرای گچ برگ

شرایط جوی مناسب برای اجرای گچ برگ بررسی و آنالیز موارد استفاده از گچ برگ ها همواره بایستی از جانب نصاب یا مجری پروژه صورت گیرد تا مشخصات دقیق تری برای اجرای صحیح و استاندارد گچ برگ ها در دست داشت.

 یکی از مواردی که باید مورد بررسی قرار گیرد شرایط جوی محل اجرای انواع گچ برگ ها برای پوشش دیوار یا سقف ها است که اگر آنالیز نشود می تواند در آینده آسیب ها و ضرر هایی به مصرف کننده وارد کند.

برای شرایط جوی مختلف انواع گچ برگ ها با ویژگی های مختلف تولید می شود که بسیاری از کارخانه های با ابداع این ویژگی های نیاز بسیاری از مردم و مصرف کنندگان را برطرف کرده اند.
به عنوان مثال گچ برگ هایی تولید شده است که خاصیت مقاومت در برابر رطوبت دارد. در محیط ها و فضاهایی که رطوبت خیز هستند بایستی از گچ برگ های ضد رطوبت استفاده نمود.

البته خود شرایط جوی مختلف مانند بارندگی یا برف نمی توانند تاثیری بر اجرای گچ برگ ها داشته باشند چرا که این محصولات اغلب برای محیط های سربسته مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید