امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد رویدادهای بسیار جدیدی در حوزه دکوراسیون می باشیم که از این میان می توان به پیدایش تایل های سقفی اشاره کرد. این تایل ها انواع مختلفی همچون تایل گچی را شامل گشته و امروزه به منظور سقف های کاذب یا دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین استقبال بالا از این تایل ها باعث شده تا صادرات بهتربن تایل گچی ایرانی به کشورهای دیگر هم انجام گیرد.

صادرات گسترده بهترین تایل گچی ایرانی

قیمت روز تایل گچی صنعتی

قیمت روز تایل گچی صنعتیاز محصولات گچی که در صنعت ساختمان سازی به آن توجه ویژه ای شده است؛ تایل گچی می باشد که با وجود خصوصیات مثبت خود توانسته نظر معماران را به خود جلب نماید.
این تایل ها ابعاد مختلفی را به خود اختصاص داده که از مرسوم ترین ابعاد برای آن، ابعاد 1000 تا 1250 میلی متر بوده و در خصوص ضخامت این تایل ها نیز باید گفت که از 5/9 میلی متر شروع شده و تا 25 میلی متر را هم در بر می گیرد.
البته تایل های مورد نظر از نظر ابعاد هندسی، وزن، میزان مقاومت و پایداری تفاوت هایی را با نمونه های دیگر خود دارا می باشند.

همچنین باید اضافه کرد که تایل های گچی از نظر نوع نصب نیز به موارد مختلفی دسته بندی خواهند شد که اگر بخواهیم آنها را نام ببریم؛ می توان به این گزینه ها اشاره کرد:

  1. تایل گچی به صورت سازه نمایان یا پیدا
  2. تایل گچی به صورت سازه پنهان

در کنار عوامل فوق می توان موارد زیر را هم در مورد تایل های گچی ذکر کرد:

  • تایل های گچی از نظر میزان کیفیت به نمونه های مختلفی تقسیم شده که بر همین حسب تایل گچی با کیفیت تا تایل گچی معمولی را می توان مشاهده کرد.
  • همچنین از آنها برندها و مارک های گوناگونی در بازار مشاهده می گردد که برخی معتبرتر و برخی نیز دارای شهرت کمتری اند.
  • البته این تایل ها از نظر نوع روکش نیز به تایل های ساده گچی و تایل های روکش دار گچی طبقه بندی گشته اند.
  • ضمن این هر یک از این تایل ها نیز به اشکال متعددی همچون فروش مستقیم یا غیر مستقیم عرضه می گردند.

لذا می توان همه‌ی این عوامل را موثر بر قیمت تایل گچی در انواع مختلف از جمله تایل گچی صنعتی دانست که در این صورت از رِنج قیمت کم تا رِنج قیمت زیاد را می توان در بازار فروش مشاهده کرد و از میان آنها دست به انتخابی ایده آل بر اساس نیاز و سلیقه زد.

شرکت صادراتی انواع تایل گچی ایران

با توجه به اینکه زیبایی دکوراسیون داخلی در عصر مدرن اهمیت بالایی را پیدا کرده؛ می بینیم که به دنبال این امر، متریال های متنوع و جدیدی همه ساخته شده اند که توسط معماران و طراحان داخلی در فضای دکوراسیون اجرا گشته اند.
از جمله‌ی این متریال ها، تایل گچی می باشد که با توجه به عرضه‌ی مناسب آن توسط سازندگان توانا و متخصص ایرانی، حالا به حوزه فروش جهانی هم رسیده و در نتیجه برای ارسال به این بازارها، توسط شرکت های صادراتی فعال در کشور آماده به ارسال شده اند.
در واقع این تایل ها با وجود ظاهر امروزی و زیبای خود و همینطور کیفیت ساخت بالاست که افتخار ارسال به بازارهای جهانی را هم داشته و در نهایت به آمار فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده اند.

اما موضوع دیگری که در این بخش به آن خواهیم پرداخت؛ انواع تایل گچی ایران است که توسط شرکت های مذکور به بازار کشورهای مختلف ارسال گشته اند.
برای اشاره به این تایل ها و آشنایی بیشتر شما با آنها، از گزینه های زیر استفاده کرده ایم:

  1. تایل گچی سقفی: از این تایل ها روی انواع سقف استفاده شده که هم به عنوان تایل دکوراتیو مورد توجه قرار گرفته و هم از جنبه های کاربردی نیز مورد اهمیت می باشند؛ این تایل ها هم در اشکال ساده و هم در اشکال تخم مرغی موجود بوده که هر یک از کارکردهای خاص خود برخوردار می باشند.
  2. تایل گچی آکوستیک: این تایل ها از حالت مشبک برخوردار بوده و قسمت پشتی این تایل ها نیز با ابزاری به نام پشم شیشه پر شده است؛ در این حالت تایل های مورد نظر به عنوان عایق صدا عمل خواهند کرد؛ گفتنی است که این تایل ها از اشکال منظم و نامنظم برخوردار بوده و بسیار زیبا و شیک به نظر می رسند.

به علاوه اگر بخواهیم انواع تایل گچی را از نظر نوع مدل یا طرح و رنگ نام ببریم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد:

  • تایل گچی ساده
  • تایل گچی رنگی
  • تایل گچی طرح دار با روکش پی وی سی
  • تایل گچی با روکش آلومینیوم
  • تایل گچی با روکش فلزی
  • تایل گچی با روکش پوشالی

نمایندگی پخش تایل گچی سبک

نمایندگی پخش تایل گچی سبکدر نمایندگی های پخش تایل گچی می توان این سازه ها را در نمونه های مختلفی مشاهده کرد که از جمله‌ی آن، تایل گچی سبک می باشد.
این تایل ها با وجود برخورداری از میزان ضخامت کمتر و همینطور وزن کمتر توانسته اند این عنوان را از آن خود کرده و در دکوراسیون های داخلی مختلف مورد اجرا قرار گیرند.
قابل ذکر است که تایل های گچی سبک از ابعاد متفاوتی بهره مند بوده که یکی از متداول ترین نوع آن، تایل گچی سبک 60 در 60 می باشد.

این تایل ها که در انواعی از فضاها مانند سالن های مختلف همایش و سخنرانی، سالن های تئاتر، بیمارستان ها و … مورد نصب و اجرا قرار می گیرند؛ در طرح های متنوعی ارائه گشته که یکی از زیباترین و جذاب ترین طرح های موجود برای این تایل، تایل گچی سبک طرح دایره پانچ دار است.
برای آشنایی بیشتر با این تایل و مزیت های ناشی از آن، توجه شما را به گزینه های زیر جلب می نماییم:

  • ابن تایل ها از ضخامت کمتر از 10 میلی متر را دارا بوده و دایره های موجود روی سطح آن نیز با توجه به میزان قطر، در شکل های ریز و درشت دیده می شود.
  • با توجه به اینکه وزن این تایل و هر آن چیزی که روی آن اجرا می شود؛ به سقف اصلی منتقل می گردد؛ بنابراین مقاومت بیشتری را از آنها بخصوص در مواقع حساسی همچون زلزله می توان دید.
  • علاوه بر این تایل های مورد نظر بر حسب استانداردهای روز ساخته شده و در نتیجه دارای ضریب امنیت و اطمینان زیادی می باشند.
  • با استفاده از تایل های گچی سبک در سقف های اصلی می توان شاهد وقوع نتایج مثبت مانند کاهش ضایعات ساختمانی و میزان مصرف رنگ بود.
  • برای اجرای آنها در سقف نیاز به هیچ مصالحی مانند سیمان و ماسه نبوده و در نتیجه هزینه ها و سختی های ناشی از این امور نیز به دنبال حذف آنها، کاهش خواهد یافت.
  • حتی اگر این تایل ها بنا به دلایل مختلف در معرض خراب شدن قرار گیرند؛ می توان آنها را به آسانی با تایل جدید تعویض نمود.

خرید ارزان تایل گچی از کارخانه

اکنون امکان خرید ارزان تایل گچی از کارخانه به خوبی وجود داشته و بنابراین دغدغه قیمت این تایل ها تا حدودی زیادی از ذهن خریداران دور خواهد شد؛ چرا که با تکیه بر این مسیر، امکان خرید تایل گچی با نازلترین قیمت برقرار گشته و بنابراین در هزینه های نهایی خرید صرفه جویی خواهد شد.
اما در کنار قیمت ارزان این سازه ها، آیا بهتر نیست که نیم نگاهی هم به کیفیت و میزان مقاومت آنها شود که بتوان با یک تیر دو نشان زد؟
یعنی هم بتوان تایل قیمت مناسب و هم تایل با کیفیت و مقاوم را مورد تهیه قرار داد که این امر شدنی است؛ اما نه از همه مسیرها، بلکه از مسیرهایی خاص و مشخص.

در هر حال اگر تصمیم به خرید این تایل ها را دارید؛ بهتر است نکات زیر را هم به خاطر بسپارید که مطمئناً به انجام خریدی بهتر از سوی شما منجر خواهند شد:

  • اگر تایل های گچی ارزان را برای خرید درخواست دارید؛ باید روی مدل های ساده این تایل برای انتخاب تمرکز کنید؛ چرا که تایل های گچی روکش دار با وجود امتیازات بیشتر خود، دارای قیمت بیشتری هستند.
  • همچنین این را هم باید بدانید که تایل های گچی متعلق به برندهای معتبر دارای قیمت بیشتر، اما در عوض کیفیت ملموس تری اند؛ بنابراین می توانید این تایل ها را هم به لیست خرید خود اضافه نمایید.
  • در آخر اگر خواستار این هستید که تایل گچی با کیفیت و قیمت مناسب را تواماً خریداری نمایید؛ بهتر است پیش از ثبت نهایی سفارشات، از مشاورین فروش کمک بگیرید؛ چرا که آنها گزینه های مطابق با نیازتان را به شما نشان خواهند داد.

آشنایی با ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید تایل گچی

آشنایی با ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید تایل گچی هر یک از تایل های گچی که امروزه از آنها در فضاهای مختلف به وفور دیده می شود؛ مراحل تولید و شکل گیری را توسط ماشین آلات و تجهیزات خاصی سپری کرده اند.
هر یک از تجهیزات و ماشین آلات با وجود خود باعث توسعه تولید تایل گچی شده و در نتیجه دارای سرعت و عملکردی مناسب برای ارائه این سازه ها خواهند بود که در آخر منجر به عرض آن گشته و تامین آن را در بازارهای فروش رقم خواهند شد.

حال می خواهیم جهت آشنایی بیشتر با ماشین آلات تایل گچی و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت آنها، برخی از مهمترین این تجهیزات به همراه کاربردشان را نام ببریم که در این صورت می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  1. آسیاب غلتکی که مواد اولیه مورد نیاز برای تولید تایل گچی را با هم ترکیب و مخلوط می سازند.
  2. کوره های خشک کننده که رطوبت اضافی را از مواد گرفته و آنها را آماده برای ارسال به مرحله بعدی تولید می نمایند.
  3. سیلیکون که وظیفه جمع آوری گچ های آسیاب شده را بر عهده دارد.
  4. دیگچه کلسینه کننده که در آن گچ به وسیله گاز محترق کننده عبور کرده و در بین لوله و مجرا مورد حرارت دیدن قرار می گیرد.

اهمیت استراتژیکی انواع تایل

انواع تایل در عین اینکه از لوازم دکوراتیو به شمار آمده و منجر به ایجاد ظاهری چشم نواز و پسندیدنی در فضاهای مختلف شده و جلوه آنها را دو چندان می سازند؛ از سازه های بسیار ضروری و دارای اهمیتی هم به شمار می آیند.
در واقع با تکیه بر این تایل هاست که می توان فضاهای متعدد را مبدل به محیطی امروزی کرده و مطابق با مدرنیته پیش رفت.
ضمن اینکه چنین سازه هایی به طور کلی باعث کاهش هزینه های ساختمان سازی و همینطور سبک سازی ساختمان ها شده و از این حیث نیز مورد توجه می باشند.
با توجه به همه‌ی این موارد می توان به اهمیت استراتژی انواع تایل پی برده و جایگاه آنها را دریافت.

اگر انواع تایل سقفی یا دکوراتیو اعم از تایل های گچی تا به حال وجود نداشته و در نتیجه در عرصه مصرف نیز اثری از آنها دیده نمی شد؛ کماکان باید سقف های قدیمی ای را می دیدیم که نه تنها هزینه اجرای آنها بسیار بوده و سختی کار مربوط به آنها هم بیشتر بود؛ بلکه تنوعی را هم در بر نداشتند.
بماند که هزینه حاشیه کاری آنها مانند رنگ کردن هم بالا بود و ضمناً ضایعات زیادی را هم به همراه داشتند.

با همه‌ی اینها می توان پدید آمدن انواع تایل را از دستاوردهای بسیار مهم، قابل توجه و البته مدرن محسوب نمود که استراتژی مربوط به آنها، زیباسازی محیط های متعدد و کاهش هزینه های بسیاری بود که در صورت وجود تا به الان، سرمایه زیادی را صرف خود می کردند.

چگونه اجرای تایل گچی می تواند ارزان تر تمام شوند ؟

چگونه اجرای تایل گچی می تواند ارزان تر تمام شوند ؟اجرای تایل گچی هزینه های مختلفی را در پی خواهد داشت که این هزینه ها از یک طرف مربوط به خود این تایل ها بوده و از طرفی مرتبط با فضایی می باشند که قرار به نصب این سازه ها در آنها می باشد؛ یعنی بستگی به این دارد که متراژ مورد نیاز برای اجرا چقدر باشد.
طبیعتاً هر چقدر متراژ سقف یا هر سطح دیگری که قرار به نصب تایل های گچی در آنها است؛ بیشتر باشد؛ هزینه اجرای نهایی هم بالاتر خواهد بود.

حال سوالی که به وجود می آید و برای خیلی از افراد مهم می باشد؛ این است که چگونه اجرای تایل گچی می تواند ارزان تر تمام شود؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه‌ی اجر با توجه به عوامل مختلفی از قبیل دستمزد کارگران، لوازم مورد نیاز برای اجرای کار، هزینه های حمل و نقل و … تعیین خواهد شد.
حالا تنها کاری که برای کاهش هزینه اجرا و یا ارزان تر تمام شدن آن می توان انجام داد؛ این است که از صرف برخی از هزینه های سربار خودداری شود؛ مانند حذف هزینه های متعلق به لوازم اجرای کار؛ می توان برای این کار لوازمی ارزان قیمت تر را مورد تهیه قرار داد.
یعنی اگر به نردبان، بشکه و یا هر وسیله‌ی این چنینی نیاز است؛ می توان نوع نه چندان گران آنها را انتخاب کرد که مطمئناً روی هزینه اجرا تاثیر می گذارند.
در آخر برای اینکه به راه حلی تخصصی در مورد این مسئله برسید؛ نیاز است از یک مشاوره متخصص راهنمایی بخواهید که آنها شما را کامل تر تفهیم خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید