فروش عمده تایل pvc در سراسر کشور از طریق نماینده گی ها و فروشگاه های متخصص انجام می شود. در این روش خصوصیاتی وجود دارد مثلا اینکه در عمده فروشی این تایل ها نیازی نیست که محصول خود را تبلیغ کنیم. در حقیقت این نوع فروش هم به فایده خریدار است و هم از تولید کننده حمایت اندکی می شود. چرا که قیمتی که در خرید عمده وجود دارد بسیار ارزان تر از خرید خرده است. زیرا فروشنده جنس زیادی را در عرضه کرده است و با این روش می تواند اقدام به خرید محصولات جدید کند که این امر موجب می شود چرخه تولید و اقتصادی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده افزایش یابد.

فروش عمده تایل PVC با قیمتی ارزان

فروشگاه عرضه تایل پی وی سی معرق

فروشگاه عرضه تایل پی وی سی معرق امروزه تایل های پی وی سی معرق در صنعت های زیادی از جمله در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند و به عنوان یکی از مصالح ساختمانی شناخته شده است. این سازه به نام پی وی سی سی ان سی شده یا پی وی سی معرق شناخته می شود که با ضخامت های 8 میلی متری و 16 میلی متری تولید و روانه بازار می گردند.

این محصول یک مزیت بسیار مهمی که دارد این است که کاملا ضد آب است و طبق معمول با پلکسی یا دوغی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از کاربرد های این سازه می توان به مواردی همچون:

  • تایل pvc معرق به عنوان هماهنگ سازی در سقف و زینت و جلا بخشیدن به سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • یک دیوار پوش مناسب در مکان های تجاری، اداری، مسکونی می باشد.

تایل هایی که به کار برده می شوند با دستگاه سی ان سی برش داده می شوند. این نوع دکوراسیون در کارخانجات مختلفی تولید می شود. این مکان ها معمولا تولیدات خود را به فروشگاه و یا به نمایندگی های مخصوص در این زمینه ارائه می دهند.

فروشگاه تایل پی وی سی در اکثر شهر های کشور وجود دارد که محصولی مرغوب و با کیفیت بالا در این مراکز وجود دارند. افراد هنگام خرید محصول مورد نظر باید این اطمینان را حاصل نمایند که محصولی که تهیه می کنند اصل است یا درجه دوم و تقلبی. چرا که تعداد خیلی محدودی از کارخانجات برای کاهش دادن به هزینه های تولید و افزایش فروش محصول ذکر شده را با مواد اولیه درجه دو می سازند که در این صورت اتفاقاتی از قبیل شکستن تایل ها در هنگام نصب و یا شکم دادن سازه را ایجاد می نماید.

البته افراد مختصص و آگاهی هستند که در نمایندگی ها و فروشگاه ها راهنمایی های لازم را به جهت تهیه محصول می کنند.

خرید تایل PVC دیوار پوش از تولید کنندگان

خرید تایل pvc امروزه بسیار راحت و آسان است. زیرا شرکت های زیادی در زمینه تولید این سازه فعالیت می کنند و تولیدات خود را به فروشگاه ها ارائه میدهند همچنین هر شرکت نمایندگی های متعددی دارد که در سراسر کشور وجود دارند و تا دسترسی مردم به آن زمان بر نباشد و در این نمایندگی تایل پی وی سی عرضه محصول به صورت عمده و خرده انجام می گیرد.

امروزه دیوار پوش های pvc جایگزین مواد و مصالح ساختمانی همچون: چوب، سفال، سیمان شده است. که این امر به صرف ساختمان سازی خواهد شد. این محصول یکی از موارد جدید و البته زیبا و جذاب در دکوراسیون داخلی به شمار می رود که تغییرات بسزایی در نمای داخل ساختمان ایجاد می کند.

این سازه تا زمانی که در مقابل شعله مستقیم آتش، نور خورشید و وارد کردن ضربه به وسیله شئ نوک تیز قرار نگیرد احتیاجی به تعویض و تعمیر ندارد. از دیگر مزیت هایی که این محصول دارد این است استفاده آن ها در اولین مرحله بعد ازنصب و سفت کاری ساختمان خواهد بود که این امر باعث حذف شدن بسیاری از هزینه های مصالح ساختمانی می گردد.

نمایندگی تایل پی وی سی پارتیشن در سراسر کشور

نمایندگی تایل پی وی سی پارتیشن در سراسر کشوردر زندگی ها و به طور کلی ساختمان های امروزی فضا های وسیع را از هم جدا می کنند تا بخش های مختلف محیط از هم مشخص گردد. که همیشه نباید ازدیوار برای جدا کردن استفاده کرد.

با توجه به فعالیت های امروزی نیاز است که تغییراتی در فضا ایجاد گردد مثلا یا باید اندازه محیط کوچک تر گردد یا بزرگ تر و یا حتی جابه جا شود و پس همیشه دیوار گزینه مناسبی برای جدا سازی نمی باشد به خصوص در مراکز اداری و تجاری تغییر فضا تاثیر بسیاری در دکور داخل مکان دارد و جاذبه جدیدی به وجود می آید.

پارتیشن pvc یکی از جدا کننده های فضا می باشد که علاوه بر ضرورت مهم جدا سازی زیبایی به خصوصی نیز دارد و محیط را به طور کلی از هم متمایز می نماید. همچنین با قابلیت طرح های متنوعی که دارد می توان به میزان دید داشتن به فضا به طور دلخواه آن را تنظیم کرد و اینکه وزن این محصول بسیار سبک است و به آسانی نصب می گردد که بهترین مورد برای جدا کردن ساختمان می باشد.

البته مزیت دیگری که پارتیشن دارد این است که قابلیت شست و شو را دارد و حتی می توان آرم و الگوی باب سلیقه خود را بر روی این محصول حکاکی کرد که خود باعث شیک تر شدن فضا می شود.

تمام این عوامل باعث گردیده که نقش پارتیشن pvc در فروشگاه ها پر رنگ تر شود و مورد توجه مردم قرار بگیرد. به عنوان مثال در بازار های بزرگ مبل فروشی که نیاز است هر مبل فضای مخصوص خود را داشته باشد. بهترین روش این است که از این محصول استفاده شود که هم به زیبایی و جذابیت مبلمان افزوده شود.

البته باید این را در نظر داشت که در انتخاب پاتریشن دقت فراوانی لازم است چرا که هر چه ضخامت این محصول بیشتر باشد باعث محکم تر بودن آن می گردد و به زیبایی آن  افزوده می شود. همچنین در نظر داشتن رنگ خاصی برای پاتریشن فراهم است چون این محصول خام به رنگ سفید می باشد و قابلیت رنگ پذیری فراوانی را دارد.

آخرین قیمت تایل PVC 60×60 مرغوب

در عصر امروزی شرکت های تولید کننده در زمینه ساخت سقف کاذب از جنس پی وی سی تایل 60 *60 را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید کرده اند. دراین گونه از تایل ها امکان نور پردازی وجود دارد و برای نصب کردن عنصر نورانی آراسته این قابلیت را دارد.

از موارد دیگری که در نصب این پانل وجود دارد این است که با این محصول نمی توان طرح و نقش خاصی را اجرا کرد و باید این تایل به تنهایی بر روی سازه مورد نظر قرار بگیرد. اما پانل های طولی از جنس پی وی سی بسیار منعطف هستند و می توان با سازه ای که عرض 20 دارند طرح و مدل های جالب و زیبایی را اجرا کرد. که این عوامل باعث گردیده توجه بسیاری از افراد به این گونه طراحی و محصولات جلب گردد و برای خرید آن اقدام نمایند.

شرایط امروزی به گونه ای شده است که مردم به دنبال یک جنس با کیفیت و ارزان هستند که این ویژگی در تایل های pvc مهیا شده است. قیمت تایل 60×60 بسیار ارزانتر از سایر سقف کاذب ها است.

همچنین زیبایی این مورد نسبت به سایر تایل ها خیلی کم است و بیشتر در سرویس های بهداشتی و حمام  و البته مکان هایی که زیبایی دکوراسیون آن اهمیت زیادی ندارد، استفاده می شوند. اما تنوع رنگ در این سازه بسیار است که این عامل یک مزیت مهم برای مدل سقف به حساب می آید.

این از تایل های 60*60 بیشتر شکل اداری دارند و در دو مدل ساده و آکوستیک تولید می شوند. آکوستیک به دلیل اینکه از ورود و خروج صدا جلوگیری می کند و یک عایق صدا محسوب می شود در محیط آموزشگاه ها، سینما، استودیو ، ورزشگاه و به کار برده می شود.

انواع مدانول های تایل pvc در کشور

انواع مدانول های تایل pvc در کشور تایل های pvc از مواد پلاستیکی به وینیل کلراید ساخته می شود. این ماده نقش مهمی به جهت جلوگیری از تلف شده انرژی دارد زیرا به عنوان یک عایق دربرابر صدا و حرارت عمل می کند. به طور کلی اگر بخواهیم انواع مدل های کاذب پی وی سی را دسته بندی کنیم شامل: لوزی های کوچک و بزرگ،مدل بابمبو، مدل دیجیتال، مدل ستاره ای می شوند که هر کدام به نوبه خود زیبایی منحصر به فردی دارند.

 این سازه دو نوع اصلی دارد که عبارت اند از:

  • تایل پی وی سی60*60
  • پانل طولی که عرض آن 20سانتی متر و طول 6 متر است.

این دو مورد از نظر تنوع در رنگ و طرح نیز دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از :

  1. ساده که رنگ آن سفید است و به صورت مات و براق در بازار موجود می باشد.
  2. چاپی روی تایل های سفید الگو ها طرحدار و رنگ های جذاب و متنوع چاپ  می گردد.
  3. روکش دار که در روی پانل ها و تایل ها، روکشی از جنس pvc در رنگ و طرح های گوناگون چسبانده می شود. همچنین pvc به طرح چوب هم از این دسته سازه ها می باشد.

انتخاب بهترین تایل pvc معرق

تایل های معرق از جنس پی وی سی هستند که روکش پشت آن ها از جنس طلقی پلکسی گلس می باشد که برای تمام محیط ها مناسب است. رنگاین سازه فومیزه است یعنی به صورت سفید هستند که می توان هر رنگ دلخواهی را روی آن اجرا کرد و قابلیت فرآوری با طرح چوب های جذاب یا رنگ های دلنواز و روشن را دارند.

البته در شرکت های تولیدی برای انتخاب راحت تر و فروش به صرفه تر تمام رنگ های دوست داشتنی این تایل ها را در مرحله ساخت رنگ آمیزی هم می کنند تا مشتری و خریدار انتخاب آسانی داشته باشد.

در انتخاب بهترین پانل pvc باید اطلاعات کافی در دست داشت چرا که این سازه ویژگی هایی را دارا می باشند که احتمال دارد که در صورت نا آگاهی یک محصول بی کیفیت و تقلبی را در دام خریدار بیوفتد که این مورد ها عبارت اند از:

  • ضد آب بودن سازه یا به روشی دیگر مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. که از آن می توان در محیط های پر رطوبت و در معرض آب مانند: استخر ها، حمام ها، سرویس های بهداشتی استفاده کرد.
  •  قابل نصب کردن cnc با برش های لیزری به شکل دلخواه، این محصول در رستوران ها و کافه و دیگر اماکن تفریحی و عمومی سر پوشیده فضای جالبی را ایجاد می کند. همچنین در منازل مسکونی تنها از یک ردیف در وسط و یا به صورت طرح های چهار خانه ای در کنار آسمان مجازی یا سقف های طلقی پلکسی گلس رنگی برای چند برابر کردن زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • به عنوان یک تکمیل کننده زیبایی در کنار سقف های کناف
  • فابلیت نور پردازی در درون این سازه ها، چرا که این عمل زیبایی وصف نشدنی را تلقی می کند. رشته های نور کار شده با توجه به لیزر cnc راه اندازی می شوند.
  • امکان جابه جایی در این محصول وجود دارد و نصب کردن آن ساده است. این سازه هم مانند سقف های کاذب کناف در ابعاد 60*60 نصب می گردند. به این منظور که سازه زیرین آن با دیگر سازه های گالوانیزه نصب می شود و در هر بازه زمانی احتیاج به اضافه کردن و یا حذف کردن قطعات معرق شده می توان آن را با سایر پانل ها عوض کرد و این امر به آسانی و بدون نیاز به نصاب امکان پذیر است و خود فرد می تواند آن را اجرا کند.
  • رنگ آمیزی دلخواه از مزیت دیگر تایل های معرق می باشد.

کاردبرهای مختلف تایل pvc در ساختمان

کاردبرهای مختلف تایل pvc در ساختمان برای توضیح کامل انواع تایل pvc یا سقف کاذب در ساختمان باید اینگونه بیان کرد ضرورتی که برای استفاده این سازه وجود دارد به این دلیل است که:

  • جذابیت دکوراسیون داخلی را چند برابر می کند.
  • فضا های مختلفی که در دید چشم قرار دارد را جدا می کند به خصوص در محیط های کوچک و کم جا
  • از فضای تکراری و خسته کننده در دکوراسیون داخلی جلوگیری می کند.
  • نور پردازی آن متناسب با سقف انجام می شود و نیاز به وسیله روشنایی دیگر مثل لوستر و لامپ ندارد.

تایل pvc در ساختمان از پر کاربرد ترین موارد در ایجاد سقف کاذب و دیوار پوش ها است که به تایل پی وی سی معرق، تایل pvcطرحدار، دکوراتیو pvc معروف هستند. این سازه ها به دو دسته  تقسیم بندی می شوند که شامل:

  • سقف کاذب پی وی سی 60*60
  • سقف کاذب پانل pvc (پانل طولی)

که در دکوراسیون ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، استخر، سزویس بهداشتی، حمام، محیط های بهداشتی درمانی همچون کلینیک ها و بیمارستان ها، آرایشگاه ها از این سازه استفاده فراوانی می شود و نظر افراد زیادی در سراسر دنیا را به خود تغییر داده است که در اکثر محیط هایی که رفت و آمد در آن وجود دارد چه در میهمانی های خانوادگی و چه در اماکن عمومی نقش آفرینی در طراحی دکوراسیون داخلی را این سازه ایفا کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید