قیمت تایل 60×60 PVC  با کیفیت مرغوب و عالی در ایران بسیار مناسب و ارزان می باشد و در تمامی نقاط سراسر ایران قابل تهیه و خریداری می باشد. این قیمت متناسب با کیفیت کالا ارائه می شود.

این تایل های PVC که از سازه هایی گالوانیزه تشکیل شده است زیبایی منزل شما را دو چندان می کند و قیمتی که شما در برابر این زیبایی خیره کننده خواهید پرداخت بسیار ناچیز است.

قیمت تایل 60×60 PVC مرغوب در ایران

آخرین قیمت تایل PVC مدل بامبو درجه یک

آخرین قیمت تایل PVC مدل بامبو درجه یکتایل های PVC همان سقف های کاذب هستند و منظور از سقف کاذب این می باشد که روی سقف اصلی با یک فاصله مشخص قرار می گیرند و وظیفه سقف را بر عهده ندارد بلکه برای زیبایی بخشی به منزل به کار می رود و همچنین برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و … می باشد.

این تایل ها از مواد اولیه بسیار با کیفیت و عالی ساخته می شوند که سبب تولید تایل های مدل بامبو با کیفیت درجه یک می شود.

همچنین در ساخت این تایل پی وی سی از دستگاه های مدرن و فوق پیشرفته صنعتی با به روز ترین امکانات استفاده می شود و بهترین ها رو در اختیار مردم عزیزمان قرار می دهد.

قیمت تایل PVC مدل بامبو درجه یک بسیار مقطوع می باشد و با توجه به این که قیمت آن متغیر می باشد و با توجه به نوسانات ارضی و همچنین اوضاع بد اقتصادی دچار تغییر می شود برای آگاهی از قیمت روز آن می توانید به لسیت قیمت های ارائه شده مراجعه کنید و با مقایسه قیمت ها به مقطوع و مناسب بودن قیمت این تایل پی وی سی پی ببرید و پی از اطمینان خاطر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

قیمت اجرای این سقف ها متفاوت است و به پارامتر هایی همچون اندازه سقف و نوع سقف و … بستگی دارد البته جنس پی وی سی که خریداری می شود نیز در قیمت تاثیر بسیاری دارد.

عرضه کننده مستقیم تایل پی وی سی طرح دار 60×6

عرضه کننده های زیادی وجود دارند که تایل پی وی سی را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به روش های مختلف به بازار عرضه می کنند. از جمله این روش ها روش مستقیم و روش غیر مستقیم یا با واسطه می باشند.

عرضه کنندگان تایل پی وی سی این سقف های کاذب را در انواع مختلف و رنگ های متنوع با طیف رنگی گسترده و در مدل های طرح دار و ساده ارائه می دارند. این پی وی سی های طرح دار 60×60 یک زیبایی فوق العاده به فضای شما می دهد و آرامش را برای شما به همراه دارد.

عرضه کننده تایل پی وی سی به صورت مستقیم امتیاز های زیادی را به شکل غیر مستقیم به مشتری های خود داده است که این امتیاز ها به شرح زیر می باشند:

این عرضه مستقیم به بازار سبب می شود که از دست به دست شدن بی مورد کالا جلوگیری به عمل آید و به عبارتی واسطه ها از میان برداشته شده و حذف شوند و در نتیجه قیمت کالا افزایش بی مورد ندارد و همچنین یک سری دلالان وجود دارند که از طریق دلالی یک سودی برای خود به جیب می زنند و بی مورد سبب افزایش قیمت این محصول می شوند بنابراین با عرضه مستقیم این تایل ها دست دلالان و سودجویان نیز از این کالا کوتاه می شود و هیچگونه افزایش قیمت بی موردی را در محصول مشاهده نمی کنیم  و کالا با قیمت واقعی و مطلوب خود به دست مشتری می رسد.

در عرضه مستقیم محصول هیچ ضرری به کسی وارد نمی آید و هم مشتری و خریدار و هم عرضه کننده و فروشنده از این محصول سود خواهند برد و مشتری دچار ضرر های ناشی از عرضه غیر مستقیم نمی شود.

مراکز خرید و فروش تایل PVC خط درهم با زمینه سفید

مراکز خرید و فروش تایل PVC خط درهم با زمینه سفیدتایل های پی وی سی مناسب برای جاهای مختلف می باشد و خصوصیات منحصر به فردی دارند که آن ها را به سقف هایی پر طرفدار تبدیل کرده است.

اگر این محصول دچار کثیفی و آلودگی شوند به راحتی تمیز می شوند به دلیل این که قابل شست و شو می باشند و از آن جایی که در برابر رطوبت دچار آسیب دیدگی نمی شود می تواند برای جاهایی که مرطوب است مثل حموم نیز مورد استفاده قرار گیرد همچنین در مقابل مواد خورنده خراب نمی شوند و همچنین در مقابل اسیدها و بازها نیز از خود مقاومت نشان می دهد و دچار خرابی نمی شوند. به علاوه مقاومت مکانیکی بالایی دارند و در برابر ضربه ها به سادگی آسیب نمی بینند.

این تایل ها در انواع طرح ها و مدل ها و رنگ های مختلف و زیبا تولید و خرید و فروش می شوند و یکی از انواع آن که بسیار شیک و پرطرفدار نیز می باشد تایل پی وی سی خط درهم با زمینه سفید می باشد.

خرید تایل PVC با طرح و مدل خط درهم با زمینه سفید با کیفیت عالی و طول عمر طولانی برای انواع دکور ها به خصوص دکورهای سفید مناسب می باشد.

خرید و فروش این تایل ها که بسیار پر کاربرد و محبوب می باشند در انواع مختلف به ویژه نوع خط درهم سفید با بهترین قیمت و بهترین جنس ممکن صورت می گیرد.

مراکز خرید و فروش بسیاری برای این نوع تایل های پی وی سی وجود دارد که تمام سعی شان بر آن است که مشتری را راضی نگه داشته و فروش بالایی از این محصول را تجریه کنند.

سعی کنید خرید خود را از مراکز خرید و فروش معتبر انجام دهید تا از خرید خود اطمینان داشته باشد و مراکزی که برای کالای خود ضمانت می دهند در این صورت شما می توانید بهترین ها را از با اعتبار ترین ها خریداری کنید و از کیفیت کالایی که می خرید اطمینان داشته باشید.

تجارت جهانی تایل پی وی سی لوزی بزرگ به صورت گسترده

پلی وینیل کلراید که به اختصار آن را پی وی سی می نامند یک نوع پلیمر می باشد که قیمتی مناسب و ارزان دارد و از آن سقف های کاذبی ساخته می شود که کاربرد های فراوانی را دارا می باشند و در جاهایی اعم از استخر ها، باشگاه ها و ورزشگاه ها، منازل و … مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب و اجرای این سقف کار دشوار و وقت گیری نمی باشد و به دلیل همین سرعت بالای اجرا بیشتر افراد به آن ها روی آورده اند و به عنوان سقف کاذب آن را در مکان مد نظرشان اعمال و اجرا می کنند. 

داشتن مزایای بسیار پی وی سی و همچنین وجود معایب مشهودی در دیگر مواد بازار تجارت تایل پی وی سی رونق یافته است و یک نرخ رو به رشد و افزایشی داشته است.

این کالا که از یک تجارت جهانی و بین المللی برخوردار است در انواع مختلف واردات و صادرات می شود و تجارت جهانی این تایل ها به خصوص تایل پی وی سی لوزی بزرگ به صورت بسیار گسترده ای صورت می گیرد.

این تجارت یک تجارت پر سود می باشد که سودی دو جانبه را به همراه خود دارد و این تایل را با قیمت ارزان به بازار جهانی عرضه می دارد و در اختیار همگان به آسانی قرار می گیرد.

مقایسه 60×60 PVC و سقف کاذب کناف

مقایسه  60×60 PVC و سقف کاذب کناف این دو مورد ینی پی وی سی 60×60 و کناف هر دو یک نوعی از سقف های کاذب هستند. در تعریف سقف کاذب می توان گفت که این سقف ها در واقع بعد از ساخت و اجرای سقف خانه به صورت یک لایه مجزا روی سقف قرار می گیرد البته با یک ارتفاع مشخص از زمین که این ارتفاع از حد استاندارد نباید کمتر شود. این سقف های کاذب بسیار پر کاربرد می باشند و علاوه بر زیبایی و جلوه دادن به دکور منزل برای لوله کشی و مجهز کردن خانه به سیستم اطفاع حریق و اجرا و اعمال نور پردازی های مختلف و … به کار می روند.

سقف کاذب پی وی سی امروزه به دلیل این که علم پیشرفت بسیاری داشته است بیشتر جا افتاده و استفاده های فراوانی از آن در سراسر جهان می شود. اجرا و نصب پی وی سی 60×60 آسان می باشد و نیاز به ابزار های زیادی نیز ندارد.

برای نصب هر دو این سقف ها از یک پنل هایی با نام پنل های پیش ساخته استفاده می شود اما در سقف کاذب کناف در آن ها از کچ و گچ بری هایی با طرح های زیبا استفاده می شود.

هر دو این سقف ها دارای انواع مختلف و طرح های متنوع و متناسب با سلیقه های گوناگون شما می باشند.

نوع کاربری این سقف کاذب پی وی سی و سقف کاذب کناف تا حدودی با هم متفاوت می باشد به عنوان مثال سقف پی وی سی برای مغازه ها، فروشگاه های بزرگ، استخر ها، پاساژ ها، اداره ها، سرویس های بهداشتی و … استفاده می شود و سقف کاذب کناف برای هتل ها، مجتمع های تجاری و همچنین منازل و … به کار می رود.

راهنمای خرید 60×60 PVC با نازل ترین قیمت

در هنگام وجود گزینه های مختلف برای دکوراسیون، سقف ها بیش از حد مورد غفلت واقع می شوند. و توجه بسیاری به آن ها نمی شود اما این روز ها با پیشرفت های گسترده ای که در زمینه سقف های کاذب صورت گرفته است توجه به آن ها و اهمیت آن ها بیشتر شده است.

چرا سقف خود را می پوشانید؟

درمان سقف به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل شما استمرار دارد و سبک را به یک اتاق کامل می افزاید. علاوه بر افزودن علاقه بصری، مزایای دیگری نیز برای به روز رسانی پوشش سقف شما وجود دارد. سقف معلق به شما امکان می دهد لوله کشی، سیم کشی و سایر را پنهان کنید، در حالی که هنوز هم در صورت لزوم دسترسی آسان را امکان پذیر می کند. برخی از پوشش ها مزایای آکوستیک کاهش صدا را نشان می دهند. روکش های سقفی نیز برای نگهداری است.

حین خرید 60×60 PVC توجه به یک سری نکات بسیار با اهمیت می باشد از جمله توجه به کیفیت پی وی سی که خریداری می کنید ابتدا با لمس کردن و بررسی کامل از کیفیت مرغوب آن اطمینان حاصل کنید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید تا یک پی وی سی بی کیفیت و نامرغوب را با قیمت یک پی وی سی درجه یک به شما نفروشند.

حین خرید توجه داشته باشید که پی وی سی 60×60 را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنید و این تایل را با قیمت هایی گران تر از حد خود به شما نفروشند.

نکته بعدی توجه کافی و لازم به دکور منزل می باشد. ابتدا دکور جایی که برای آن، این محصول را خریداری می کنید کامل بررسی کنید و یک تایل پی وی سی خریداری کنید که طرح آن متناسب با دکوراسیون بوده باشد و همچنین با توجه به بزرگ و یا کوچک بودن فضا انواع ساده و یا طرح دار آن را انتخاب کنید و رنگی را انتخاب کنید که متناسب با آن مکان باشد. رنگ آن باید یک هارمونی زیبا در فضا ایجاد کند و به روشن و یا تاریک بودن فضا توجه لازم شود و متناسب با این نکات اقدام به خرید شود تا یک پی وی سی زیبا برای مکان مد نظرتان خریداری کنید.

مشخصات سقف کاذب پی وی سی 60×60 روکش دار

مشخصات سقف کاذب پی وی سی 60×60 روکش دار پلی وینیل کلرید (PVC) یک ماده پلاستیکی ایده آل برای سقف های کاذب در گاراژها ، زیرزمین ها ، آشپزخانه ها ، توالت و حمام است. پانل های سقفی PVC یک جایگزین بسیار مقرون به صرفه برای سایر پانل های گران قیمت است. نصب و نگهداری این پنل ها آسان است. آنها سبک هستند و در برابر رطوبت و موریانه مقاوم هستند. آنها تحت تأثیر نور UV قرار نمی گیرند و از این رو سریع رنگ می شوند. همچنین می توان آنها را به روش های مختلف به پایان رساند و انعطاف پذیری در طراحی را ایجاد می کند.

این سقف کاذب پی وی سی 60×60 روکش دار در برابر رطوبت و آب مقاوم می باشد. نصب آن بسیار آسان است و با سرعت بالایی انجام می شود و زمان زیادی برای نصب آن ها صرف نمی شود.

این سقف کاذب عایق گرما می باشد بنابراین صرفه اقتصادی نیز دارند زیرا در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و همچنین عایق صوت نیز می باشند بنابراین شما می توانید در منزلتان پس از یک روز شلوغ و پر کار آرامش داشته باشید و از هر گونه سر و صدا و شلوغی و بوق ماشین ها و … آسوده باشید.

همچنین این پی وی سی های روکش دار به راحتی تعمیر و ترمیم می شوند بنابراین در صورت آسیب دیدن و خرابی نیاز به صرف هزینه های سنگین نمی باشد و خرابی زیادی به همراه ندارند پس زیاد از این موضوع احساس نگرانی نکنید.

یکی از مشخصات این پی وی سی روکش دار قابلیت شست و شوی آن می باشد و این ویژگی به گونه ای برای اهل خانه آن را دلنشین کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید