با پیشرفت تکنولوژی و ابداعات جدید، استفاده از متریال های گوناگون در ساخت منازل مسکونی، اداری و تجاری تغییر قابل توجهی را به خود دیده است. یکی از این متریال، تایل pvc می باشد. تایل های پی وی سی به تایل سقفی هم مشهور هستند. این تایل ها در واقع نوعی سقف کاذب به شمار می آیند. تایل ها نمای دکوراسیون داخلی منزل را به کلی دگرگون می کند. تایل ها در انواع و جنس های متفاوت ساخته شده و به بازار عرضه می گردند. در این مقاله با مراکز فروش عمده و قیمت خرید تایل PVC، انواع مدل ها و طرح های آن آشنا خواهید شد و در پایان در مورد چگونگی خرید تایل پی وی سی درجه ۱ صحبت خواهیم کرد.

قیمت خرید تایل PVC درجه یک

برترین خریداران تایل پی وی سی تزئینات درجه یک

برترین خریداران تایل پی وی سی تزئینات درجه یک

برترین خریداران تایل پی وی سی درجه یک با توجه به خصوصیات بارز تایل در زیبا سازی و دکوراسیون داخلی منزل به ویژه سقف، اقدام به خرید تایل پی وی سی می‌کنند. اما مشخصات و خصوصیات تایل ها چیست که باعث شده است خریداران زیادی داشته باشد.

 به طور اختصار تایل ها بیشتر در سقف استفاده می شوند و به همین خاطر نام دیگر تایل در واقع سقف کاذب است. تایل ها در دو نوع ساده و طرح دار به بازار عرضه شده‌اند. 

علاوه بر این تایل ها ممکن است ساده و یا روکش دار باشند. تایل های با روکش آلومینیومی به راحتی تمیز شده و در مکان های مختلف کاربرد دارد. 

تایل پی وی سی یکی از سقف های کاذب ساده بوده و جزو جدیدترین انواع این محصول به حساب می آید. 

تایل ها از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده اند و به همین خاطر به تایل PVC نیز معروف هستند.

تایل های سقفی PVC در برابر انواع مواد شیمیایی و خوردگی توسط حشرات مقاوم هستند. از نظر وزنی بسیار سبک هستند و به راحتی جا به جا می شوند. تایل عایق بسیار خوبی برای نور، حرارت و صدا است و برای سالن‌های کنفرانس گزینه بسیار مناسبی است.

کاربرد تایل ها در فضاهایی همچون سرویس بهداشتی، ساختمان های اداری  و تجاری یا مسکونی، سالن‌های کنفرانس و آشپزخانه ها و  طرح های گوناگون آنها  مانند لوزی کوچک و بزرگ، مدل بامبو، مدل دیجیتال و مدل ستاره باعث شده است که فعالان صنعت ساختمان نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

تایل ها با داشتن طرح های بسیار، باعث شده اند کسانی که در صنعت ساختمان و به ویژه دکوراسیون داخلی فعال هستند برترین خریداران تایل PVC به حساب بیایند. و به ویژه طرح های تزیینی تایل را در منازل مسکونی یا سالن های کنفرانس به عنوان نماد زیبایی تایل  به نمایش بگذارند.

مرکز فروش عمده و مستقیم تایل PVC معرق

امروزه در ساختمان سازی  و به ویژه دکوراسیون داخلی محصولات بسیار شیک و در عین حال ارزان قیمت بسیار زیاد شده است به عنوان مثالی در این مورد می توان از تایل تمام پی وی سی معروف به تایل پی وی سی سی ان سی شده و یا تایل پی وی سی معرق اشاره کرد. این تایل های سقفی از جنس تمام پی وی سی هستند در دو ضخامت 8 و 16 میلی متری به بازار عرضه شده اند. این تایل ها کاملا ضد آب بوده  و با نورپردازی ساده می توان سقف های یا دیوار های بسیار زیبا خلق کرد.

تایل های PVC معرق به عنوان سقف کاذب های بسیار زیبا و یا دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیرند. در مورد اماکن مسکونی، تجاری یا اداری از ضخامت 8 میلی متر و در مورد پارتیشن از ضخامت 16 میلی متری این تایل استفاده می شود. تایل ها را می توان با دستگاه سی ان سی برش داده و نقش های بسیار زیبایی در آنها ایجاد می کنند و به همین دلیل است که به تایل های پی وی سی CNC شده معرق کاری شده و یا تایل PVC معرق معروف اند.

این تایل ها می توانند در طرح های سفارشی نیز تولید شوند تاشرکت سازنده طبق سلیقه مشتری عملیات برش را روی آن انجام دهد. این محصول بازار مصرف داخلی و خارجی خوبی دارد. و در کشورهای خلیج فارس که خواهان محصولات لاکچری و لوکس هستند توانسته است بازار مصرف خوبی پیدا کند.

خرید این تایل  به صورت عمده در ایران به راحتی ممکن است. کافی است با مرکز فروش تایل معرق ارتباط برقرار نموده و بدون واسطه و به صورت مستقیم سفارش تایل PVC معرق را به آنها بدهیم. این مرکز می تواند هر سطح از تقاضا را به  پاسخ داده و محصول را به هر نقطه از ایران با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به مشتری تحویل دهد.

تجارت جهانی تایل پی وی سی دیوار سه بعدی

تجارت جهانی تایل پی وی سی دیوار سه بعدی

تایل های سه بعدی نسل نوظهوری از انواع دیوارپوش تزیینی هستند که می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری، MDF، رنگ های پلاستیکی و روغنی و غیره باشند.

تایل های سه بعدی از جنس PVC بوده  و حمل و نقل آنها بسیار آسان است. علاوه بر این بسیار سریع نصب می شوند. این تایل  سطحی کاملاً برجسته  و سه بعدی دارد. میزان ارتفاع برجستگی ها بسته به نوع طرح آن بین 1 تا4 سانتی متر متغیر است.

تایل های سه بعدی کلیشه همیشگی و خسته کننده بودن دیوار ها را برای همیشه از بین می برند. این تایل ها کاملا ضد آب هستند و در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا می توانند جایگزین خوبی برای سایر دیوار پوش ها باشند و نمایی شیک و مدرن به محیط خانه می بخشند.

استفاده از این تایل ها به جای می تواند در هزینه های مصرف انرژی کاهش صرفه جویی قابل توجهی داشته باشد. این تایل ها در سقف کاذب، ویترین مغازه ها،سرویس خواب، مبلمان و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارند.

این تایل به علت این که بسیار زیبا و شیک هستند و مطابق همه سلیقه ها درست شده اند و علاوه بر این برای فعالان صنعت ساختمان ابزاری بسیار عالی برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی هستند توانسته اند در تجارت جهانی محصولات ساختمان وارد شوند. تجارت تایل پی وی سی سه بعدی در حال حاضر بازار خوبی دارد و و انقلابی در زمینه تغییر حجم فضای داخلی ایجاد کرده است. 

با این تایل می توان فضاهای داخلی خانه را بزرگ تر یا کوچک تر نشان داد به طوری که به ویژه در منازل آپارتمانی کوچک می تواند کل فضا را دگرگون کند و روحی تازه به محیط زندگی ببخشد.

به همین خاطر است که این تایل ها از اهمیت ویژه ای در صنعت ساختمان سازی مدرن برخوردارند و تجارت جهانی آنها در حال حاضر در مرحله رونق است.

نمایندگی تولید تایل سقفی

نمایندگی تولید تایل سقفی در واقع به مانند شعبه ای از کارخانه تولید کننده این محصول عمل می کند. این نمایندگی  با کارخانه در ارتباط بود و در زمینه تولید انواع محصولات فعالیت می کند. نمایندگی تایل سقفی همه انواع تایل مورد نیاز صنعت ساختمان را کت کاربرد بیشتری دارند و برای آنها متقاضی وجود دارد به آنها عرضه می کند.

محصولات تایل یا سقف کاذب بسیار متنوع بوده و ممکن است گاهی برخی از آنها متقاضی بیشتری داشته باشند بنابراین نمایندگی تولید باید توانایی پاسخ گویی همه نیازها را داشته باشد.

این نمایندگی آماده است تا همه احتیاجات فعالان دکوراسیون داخلی منزل و سایر فعالین صنعت ساختمان را به بهترین شکل ممکن تامین و برآورده نماید.

انواع تایل پی وی سی سقف کاذب

انواع تایل پی وی سی سقف کاذب

تایل های پی وی سی دارای تنوع مدل و طرح بسیار زیادی هستند. از جمله انواع تایل PVC می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تایل پی وی سی 60×60 : این تایل های PVC به صورت شبکه ای و مربعی شکل اند و بین مردم طرفدارن زیادی دارند. این نوع سقف کاذب توسط پروفیل سپری آلومینیومی و گالوانیزه زیرسازی خواهند شد. از جمله مزایای این نوع تایل می توان به نصب سریع، امکان دسترسی به تاسیسات برقی پشت سقف و عایق کامل رطوبت اشاره کرد. این تایل سقف کاذب طرح ها و رنگ های مختلفی دارد..

اکو تایل (Eco – Tile) : این تایل به تایل اقتصادی معروف است. سایز این تایل همان 60×60 است. ضخامت این تایل 7 میلی متر است و جز تایل های ارزان قیمت است . این ایزوگام کیفیت خوبی دارد و  از استحکام بالای نیز برخوردار است.

تایل هات استمپ : این تایل از لایه های روکش برچسب فیلم و زینک استفاده شده است. از ویژگی های این تایل ها می توان به درخشندگی و زیبایی، مقاومت در برابر گرما، غیرقابل اشتعال، مقاومت در برابر ضربه، ضد آب بودن و قیمت مناسب اشاره نمود.

تایل با روکش مخمل : این تایل ها دارای روکش مخملی هستند و سایز آنها 60×60 است. این تایل ها از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخودار هستند و برای مکان های خاصی مانند تئاتر، سالن جلسات، همایش و تالارهای پذیرایی و … مناسب هستند. این تایل نسبتا گران هستند.

 کوبوآ تایل : این تایل ها ضخامت 8 میلی متری دارند. این تایل ها سایز 60×60 و به شکل مربع هستند. تایل های کوبوآ به وسیله پروفیل¬های سپری آلومینیومی و گالوانیزه زیر سازی  می شوند.  از ویژگی های بارز این تایل دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف می باشد. 

 تایل آکوستیک : این تایل ها عایق صوتی می باشند و برای مکان هایی مانند سالن‌های سینما و سخنرانی که صداها منعکس و موجب آزار می شوند مناسب هستند. این تایل ها به صورت ورقه های PVC فشرده هستند که به دلیل دارا بودن سوراخ های منظم مانع از انعکاس صدا در فضای ساختمان می شوند. این تایل ها با استفاده از سنجاق‌های مخصوصی به زیرسازی چوبی سقف متصل می شود. ابعاد این تایل ها 60×60 و ضخامت 7 تا 8 میلی متری دارند.

مقایسه تایل گچی روکش pvc با تایل ۶۰*۶۰ ساده روکش

تایل های گچی با روکش PVC تایل های آنتی استاتیک سفید هستند که از ویژگی های آنها ااین است که به راحتی تمیز می شوند. تایل های گچی ممکن است روکش آلومینیومی در پشت خود داشته باشند این تایل ها مخصوص مکان هایی است که در آنجا احتمال ریزش آب و یا تعرق وجود دارد.

سقف کاذب شبکه ای ایجاد شده توسط تایل گچی با روکش پی وی سی یکی از مطرح ترین سقف کاذب دکوراتیو است. از محاسن دیگر این نوع سقف، سادگی و سرعت نصب بالا و دسترسی آسان به فضای تاسیساتی پس از نصب است.

این نوع سقف کاذب با ضخامت های 7 تا 9 میلی متر و در ابعاد 60×60 به بازار عرضه می شوند و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. از سقف های ساخته شده توسط این تایل ها در ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، کارخانجات، مدارس و بیمارستان ها و … استفاده می شود.

این تایل ها به علت مقاومت نبودن نسبت به آب باید با روکشی از آلومینیوم یا PVC محافظت شوند. تایل های PVC ساده نیازی به این روکش ها ندارند و خود به تنهایی در برابر رطوبت عایق بسیار خوبی هستند. در تایل های گچی تنوع رنگ ها و طرح ها وجود دارد ولی این میزان تنوع در تایل های PVC ساده وجود ندارد.

ظرافت های خاص طراحی می تواند زیبایی خاصی به سقف های کاذب ساخته شده از تایل گچی ببخشد در حالی که تایل های PVC ساده به آن اندازه زیبایی ایجاد نمی کنند.

راهنمای خرید تایل pvc درجه یک

راهنمای خرید تایل pvc درجه یک

تایل ها دارای تنوع سایز و ضخامت های متفاوت هستند. در این مقاله از نظر ابعاد فقط به تایل ۶۰*۶۰ ساده اشاره شد در حالی که ابعاد بزرگ تر و کوچک تر نیز وجود دارند که هر کدام موارد خاص کاربرد خود را دارند.

این مساله بیانگر این واقعیت است که انتخاب و خرید تایل PVC درجه یک کار ساده ای نیست و حتی تا حدودی مشکل است.و احتیاج به راهنمای خرید دارد.  زیرا طرح ها و مدل های این سقف کاذب به طور مرتب به روز می شود و انواع جدیدتر وارد بازار می شوند. بنابراین احتیاج به کارشناس فروش در این زمینه بسیار ضروری است.

یک کارشناس فروش می تواند ضمن کسب اطلاعات از متقاضیان در مورد نوع نیازشان به تایل PVC آنها را در زمینه انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه راهنمایی کند و از تحمیل هزینه های اضافه با انتخاب تایل نامناسب و گران جلوگیری کند.

این راهنمایی می تواند به صورت مستقیم و با حضور متقاضی در واحد فروش باشد و یا این که با استفاده از وب سایت های فروشگاهی  و قرار دادن اطلاعات هر محصول  به آنها راهنمایی و مشاوره لازم را بدهد و نیازی به صرف وقت و هزینه اضافه توسط مشتریان نباشد.

شما با کمک و مشاوره کارشناس فروش شرکت و یا نمایندگی می توانید با دقت نوع و میزان محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده تا محصول مورد نظر با رعایت شرایط حمل و نقل سالم و در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد و پروژه مورد نظرتان را با آن به اتمام رسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید