به طور کلی منظور از تایل، نوعی سقف یا دیوار کاذب می باشد که در انواع تایل پی وی سی و تایل ساده موجود است. تایل سقفی و دیواری پی وی سی را می توان یکی از جدیدترین و زیباترین نمونه های موجود محسوب نمود که دارای وزنی سبک و تنوع بالا از نظر طرح و اندازه و ویژگی های بیشمار دیگر بوده و در خصوص عرضه این محصول باید گفت که اکنون امکان دسترسی به قیمت روز تایل پی وی سی در تهران به صورت ارزان میسر می باشد.

قیمت روز تایل پی وی سی ارزان در تهران

میزان مقامت انواع تایل پی وی سی چقدر می باشد؟

میزان مقامت انواع تایل پی وی سی چقدر می باشد؟تایل های سقفی و دیواری امروزه نقش بی بدیلی را در دکوراسیون فضاهای مختلف ایفا کرده و در جهت افزایش زیبایی تاثیر می گذارند.
این تایل ها که امروزه تبدیل به سقف ها و دیوارهای کاذب بسیار پرکاربرد شده اند؛ شامل نمونه های متعددی بوده که از این میان می توان به تایل سقفی و دیواری پی وی سی اشاره کرد.
گفتنی است که تایل های پی وی سی در مقایسه با جنس های دیگر موجود در این محصول، مقرون به صرفه تر بوده و در دو نوع تایل پی وی سی ساده و تایل طرح دار به بازار ارائه شده اند.
این تایل ها از نوع روکش دار بوده و در دکوراسیون های داخلی مورد نصب قرار می گیرند که به دنبال خود نمای فوق العاده ای را در هر یک از آنها به وجود خواهند آورد.

اما موضوعی که در این بخش قصد داریم به آن بپردازیم؛ این است که میزان مقاومت انواع تایل پی وی سی چقدر می باشد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که این نوع تایل ها که از مقاوم ترین و بهترین روکش برخوردار می باشند؛ به دلیل خاصیت ضد قارچ بودن خود، در مقابل رطوبت و خوردگی، میزان مقاومت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند.
ضمن اینکه امکان شستشوی راحت تایل مورد نظر نیز به راحتی مهیا می باشد.

حال بهتر است با دیگر مشخصات مثبتی که در تایل های پی وی سی جای گرفته اند و قطعاً نظر شما را نیز به خود جلب خواهند کرد؛ آشنا شوید که عبارتند از:

  • تایل پی وی سی در مقایسه با دیگر تایل های پلاستیکی که از مواد دیگری تشکیل یافته اند؛ از مواد افزودنی بسیار کمی برخوردار بوده و این موضوع به جوانب مثبت این محصول افزوده است.
  • این تایل ها از درجه استحکام و مقاومت بی نظیر برخوردار بوده و از این نظر نیز نسبت به سقف ها و دیوارپوش های کاذب دیگر دارای برتری می باشند.
  • هزینه تولید و همچنین هزینه نصب تایل های پی وی سی بسیار مقرون به صرفه است.
  • علاوه بر این تنوع رنگ و طرح موجود در این ابزار پوشش دهنده کاذب نیز بسیار زیاد بوده و این ویژگی باعث شده تا این محصول بتواند از عهده پاسخگویی به انواع سلیقه و نیازها برآید.

قیمت روز تایل پی وی سی در تهران

تایل های سقفی و دیواری پی وی سی که نسبت به سقف و دیوارپوش های کاذب دیگر در بازار دارای امتیازات و پوئن مثبت بالاتری بوده و طرفداران بیشتری را هم به سمت خود سوق داده اند؛ در دو نوع کلی که پنل طولی با طول 6 متر و عرض 20 سانتی متر و تایل 60 در 60 موجود می باشند.
همچنین این تایل ها از نظر نوع رنگ و طرحی که در آنها وجود دارد؛ به چنین نمونه هایی قابل دسته بندی خواهند بود:

  1. تایل پی وی سی روکش دار: این تایل ها از یک لایه روکش که از جنس خود آنها یعنی پی وی سی است؛ برخوردار بوده و نمونه هایی همچون تایل طرح چوب نیز در این دسته قرار می گیرد؛ همچنین رنگ موجود در این تایل ها نیز بسیار متعدد بوده و این موضوع به نفع کاربران خواهد بود.
  2. تایل پی وی سی ساده: این نوع تایل پی وی سی در رنگ سفید موجود بوده و سطح کار نیز به دو صورت مات و براق می باشد.
  3. تایل پی وی سی چاپی: این تایل برخوردار از رنگ های مختلفی بوده و انواعی از الگوهای طرح دار و زیبا اعم از الگوهای لوکس و زیبا را می توان روی آن اجرا و پیاده سازی کرد.

علاوه بر نمونه های نامبرده باید اذعان داشت که تایل های مورد نظر که در تهران و نقاط دیگر کشور به وفور مورد عرضه قرار گرفته اند؛ توسط شرکت های مختلف که هر یک برند خاصی را دارا می باشند؛ ارائه شده که برخی از آنها شرکت های صاحب نام تری هستند؛ در نتیجه تایل هایی با برند معتبر تر و بهتری را هم توانسته اند تقدیم بازار نمایند.

همه‌ی موارد فوق را که بخواهیم کنار هم قرار دهیم؛ می توانیم بفهمیم که قیمت تایل پی وی سی از جمله قیمت روز آنها سطوح گوناگونی را شامل خواهد شد.
در کل راهنمایی ای که می توانیم به شما بکنیم؛ این است که اگر به دنبال خرید تایل های ارزان تر و قیمت مناسب تر هستید؛ می توانید تایل پی وی سی ساده را انتخاب کرده و اگر هم گزینه مورد نظرتان غیر از این است که تایل های روکش دار را می توانید برگزینید.

توجه داشته باشید که قیمت تایل های روکش دار نسبت به نمونه های دیگر کمی بیشتر است.

مرجع خرید تایل پی وی سی در تهران

مرجع خرید تایل پی وی سی در تهران در حال حاضر خریداران بسیاری به خرید تایل پی وی سی از مراجع مطمئن که در تهران و شهرستان های دیگر فعال هستند؛ روی آورده اند؟
فکر می کنید که دلیل این حجم از استقبال از این تایل ها چیست؛ در حالی که تایل های دیگری هم در مراجع مختلف خرید وجود دارند؟
آیا می دانید تایل های پی وی سی چه فواید و مزیت های بیشتری را نسبت به تایل های گچی و تایل ام دی اف به خود اختصاص داده اند؟

اگر می خواهید به جواب تمام سوالات خود برسید تا بتوانید با آگاهی بیشتری دست به انتخاب تایل پی وی سی بزنید؛ پیشنهاد می کنیم که حتماً نگاهی به گزینه های زیر بیاندازید:

  • ساختار عالی تایل پی وی سی باعث شده تا هیچ یک از حشرات موذی و باکتری ها نتوانند به داخل آن نفوذ پیدا کنند.
  • امکان نصب راحت انواع لوازم روشنایی بخش مانند لامپ و چراغ روی این پوشش های کاذب وجود داشته و چه بسا که زیبایی آن را در نظر بیشتر خواهد کرد.
  • با وجود این تایل های زیبا و مستحکم دیگر نیازی به نوسازی سقف و صرف هزینه های بالا برای آن نخواهد بود.
  • تایل های مورد نظر به شدت در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده و خیس و یا فرسوده نخواهند شد؛ به علاوه در برابر اسید و باز نیز مقاومتی عالی را از خود بروز داده اند.
  • در مسیری که انواع لوله تاسیسات و کابل های برق پیدا هستند؛ می توان با نصب تایل هم آنها را پوشش داد و هم نمایی مناسب تر را ایجاد نمود.
  • نسبت به مصالح دیگری که برای ایجاد سقف و دیوار به کار می روند؛ تایل دارای هزینه بسیار پایین تری است.
  • وزن کم و سبک این تایل ها به کم شدن وزن سازه های مختلف نیز کمک خواهد کرد؛ به علاوه اینکه این پوشش ها به عنوان عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی عمل کرده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن نیز می شوند.

صادرات گسترده تایل پی وی سی به خارج

تایل های پوششی پی وی سی اعم از تایل سقفی و تایل دیواری که امروزه به عنوان رایج ترین ابزار زینت بخش در بسیاری از محیط ها مورد نصب و اجرا قرار گرفته اند؛ اکنون به یاری شرکت های توانمند ایرانی و تیم متخصص حاضر در این شرکت ها توانسته اند در نمونه های باکیفیت و درجه یکی تولید شوند.
در واقع شرکت های مطرح ایرانی با تکیه بر دستگاه های به روز دنیا و نیروهای زبده و تخصصی خود توانسته اند پیشگام بر خیلی از شرکت های خارجی شده و گوی سبقت را از آنها بربایند.
در کنار این افتخارات می‌توان افتخار صادرات تایل پی وی سی به صورت گسترده و به خارج از ایران را هم به کارنامه‌ی درخشان این شرکت ها اضافه کرد.

حالا شرکت های خوش آوازه داخلی که توانسته اند تایل هایی با برند معتبر را ارائه نمایند؛ در زمره صادرکنندگان برتر انواع تایل پی وی سی اعم از نوع سقفی و دیواری آن قرار گرفته و تایل هایی با حجم بسیار بالا را عازم بازارهای جهانی کرده اند.

اگر می خواهید بدانید که کدام یک از از کشورها پذیرای تایل های درجه یک و صادراتی ایران به حساب می آیند؛ باید خدمتتان عرض نمود که کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند کشورهایی مانند ترکیه، روسیه، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، عراق و … همگی از خریداران خارجی و دائمی این تایل ها به شمار آمده و گامی مهم را در تامین درآمد ارزی کشور و البته پیش از آن در فروش جهانی این محصول برداشته اند.

کاربرد تایل pvc در سقف کاذب

کاربرد تایل pvc در سقف کاذبتایل هایی که از جنس پی وی سی برخوردار بوده و به محبوبیتی بسیار دست در حوزه فروش و مصرف دست پیدا کرده اند؛ حالا در انواعی از مکان ها مورد استفاده واقع شده و جز تاثیراتی جذاب و مورد پسند، نتایج دیگری را به همراه نداشته اند.
اکنون اگر می خواهید با انواعی از کاربرد تایل pvc در سقف کاذب آشنا شوید؛ بهتر است موارد زیر را تماماً دنبال نمایید:

  1. از تایل pvc به عنوان سقف کاذب انواعی از مراکز تجاری، واحدهای مسکونی و اداری استفاده به عمل می آورند.
  2. در محیط های تجاری و اداری که نیاز به نورپردازی های خاص و امروزی دارند؛ استفاده از تایل های مورد نظر به شدت رواج یافته است.
  3. از این تایل به عنوان سقف دکوراتیو در انواعی از هتل ها، مراکز اقامتی، تالارهای جشن و پذیرایی، تالارهای گفتگو، سالن های همایش، سالن سینما و … استفاده می شود.
  4. برای سقف هایی که نیاز به برقراری عایق صدا دارند؛ این تایل، کاربردی واقع خواهد شد.

علاوه بر این اگر بخواهیم به مدل هایی که در تایل های pvc موجود بوده و هر یک ظاهری مناسب را دارا می باشند اشاره کنیم؛ می توان تایل پی وسی مدل لیزری، تایل پی وی سی مدل بامبو، مدل ستاره ای و … را نام برد.

استفاده از تایل PVC منقش CNC شده در تزئینات

تایل PVC منقش CNC شده در ابعاد مساوی مانند تایل 100 در 100 و نمونه های دیگر موجود بوده که در طرح های شلوغ تا خلوت مشاهده می شود.
گفتنی است که تایل های پی وسی منقش برخوردار از طرح خلوت، نور بیشتری را از خود عبور داده و بنابراین در عین برقراری فضایی زیبا و خاص، فضای نورانی تر و دلباز تری را هم ایجاد خواهند کرد.
اکنون با توجه به نقوش متنوع و بسیار جذابی که در این نوع از تایل ها به کار رفته است؛ آن را برای تزئینات مورد استفاده قرار داده و در مکان هایی که که در معرض تردد بیشتری قرار دارند؛ مانند هتل ها یا مراکز تجاری می توان این تایل ها را پیاده سازی کرد.

اگر چه بسیاری از ساختمان های مسکونی لوکس و همینطور ویلاهای شخصی نیز از این تایل منقش و برجسته بهره برده و بنابراین فضایی دلپسند را به وجود می آورند.
فضایی آنقدر زیبا که چشم حاضر به برداشتن از آن نمی باشد.

جالب است بدانید که برای مزین کردن بیشتر این تایل های منقش از رنگ آمیزی های متفاوت مانند طلایی، نقره ای و حتی مشکی نیز استفاده کرده و بنابراین جلوه‌ی بیشتری را به آن می بخشند که به راستی نتیجه ای قابل تحسین را به وجود می آورد.

موارد کاربرد اجرای سقف کاذب پی وی سی

موارد کاربرد اجرای سقف کاذب پی وی سی به طور کلی با موارد کاربرد سقف کاذب پی وی سی در دو بخش قبلی آشنا شدید؛ اکنون می خواهیم به موارد اجرای سقف pvc به صورت جزئی تر بپردازیم.
برای اشاره به این مطلب باید گفت که این تایل یا سقف کاذب در قسمت های مختلفی از یک خانه قابل اجرا و نصب می باشد؛ مانند اجرای سقف کاذب پی وی سی در بخش پذیرایی، در بخش اتاق نشیمن، حمام و حتی سرویس بهداشتی.
با اجرای این سقف در هر یک از قسمت های نامبرده، هم می توان نتیجه ای موزون از نظر بصری را شاهد بود و هم اینکه محیطی آرام و دلچسب را برای افراد برقرار نمود.

ضمن اینکه با اجرای سقف کاذب پی وی سی در محیط های غیر خانگی از جمله مراکز تجاری یا تفریحی نیز می توان محیطی لذتبخش و خواستنی را برای تفریح، خرید، بازی و بسیاری از کارهای دیگر به وجود آورد.
البته که باید به اجرای سقف مورد نظر در محیط های اداری و اتاق های کار و مدیریت هم اشاره کرد که قطعاً به دنبال خود نتایج بسیار خوبی همچون ایجاد یک فضای آرام و دنج را برای هر یک از کارکنان و مدیران به ارمغان آورده و انگیزه و شوق کار را در آنها افزایش می دهد.
در هر حال با اجرای چنین سقف خاص و مدرنی در هر فضا و محیطی می توان از بهترین اثرات ممکن بهره مند گشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید