تایل پی وی سی که در دکوراسیون های امروزی به وفور مشاهده می شود؛ با وجود اینکه مدت زمان زیادی از حضور آن نمی گذرد؛ اما طی همین مدت توانسته به یکی از سازه های مهندسی محبوب تبدیل گردد. کاربرد آن هم به این صورت است که از آن به عنوان سقف کاذب ماندگار و زیبا بهره برده و ابعاد مختلفی از آن دیده می شود؛ مانند تایل پی وی سی 60×60  که باید گفت قیمت هر تایل 60×60 PVC در بازار 98 همراه با نوسان بوده است.

قیمت هر تایل 60×60 PVC در بازار 98

فروش ویژه انواع تایل پی وی سی عنکبوتی

فروش ویژه انواع تایل پی وی سی عنکبوتیتایل های پی وی سی از جنس پلاستیک مستحکم و با کیفیتی بوده و امروزه به عنوان سقف کاذب و گاهاً به عنوان دیوارپوش، استفاده های بسیاری به عمل می آید.
این تایل ها با توجه به ظاهر زیبا و برازنده ای که داشته و همینطور با توجه به وجود ویژگی های مثبت دیگری که در آن جای گرفته؛ توانسته اند به عنوان یکی از پرطرفدار ترین سقف پوش ها شناخته شده و از این رو فروش ویژه ای را از آن خود نموده اند.

اما از این تایل های بسیار شیک و امروزی طرح های متفاوتی در بازار به فروش می رسد که از جمله‌ی آن می توان به انواع تایل پی وی سی عنکبوتی اشاره کرد.
برای آشنایی بیشتر با این طرح از تایل پی وی سی و مشخصات مربوط به آن، مواردی را آماده کرده ایم که عبارتند از:

  • تایل پی وی سی عنکبوتی از طرحی شبیه به تار عنکبوت برخوردار بوده که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.
  • این تایل ها را می توان هم به صورت لوزی و هم به صورت مربع در کنار هم نصب نمود.
  • اندازه ها و ابعاد مختلفی از آن دیده می شود که در این میان می توان به یکی از اندازه های رایج از این تایل مانند تایل پی وی سی عنکبوتی 60×60 اشاره کرد.
  • سرعت نصب این تایل ها نسبت به نصب سقف های کاذب دیگر، خیلی بیشتر می باشد که این موضوع از وزن و ساختار سبک این محصول ناشی می شود.
  • این تایل های پی وی سی زیبا بر خلاف تایل گچی دچار ترک یا نم و رطوبت نخواهند شد.
  • بنابراین همیشه ظاهر زیبای آنها حفظ شده و بدین ترتیب هر یک از مصرف کنندگان می توانند از داشتن سقفی زیبا لذت ببرند.
  • همچنین به صورت تایل پی وی سی عنکبوتی شفاف و مات وجود دارند که در نوع شفاف آن، پشت تایل مشخص بوده و در نوع مات نیز پشت دیده نمی شود.

صادرات مستقیم تایل PVC خط درهم با زمینه مشکی

تایل های پی وی سی که حالا توانسته اند جایگزین سقف های قدیمی شده و نمایی مدرن را در هر یک از فضاهای داخلی به وجود آورند؛ نه تنها در بازار داخلی کشور، بلکه در بازارهای خارجی نیز با انبوهی از درخواست مواجه شده اند.
گویا مشتریان خارجی هم مانند خریداران داخلی با دیدن این تایل های زیبا و همه چیز تمام نتوانسته اند در برابر آن مقاومت کرده و در نتیجه مجذوبش شده اند.
به راستی که با دیدن تایل های پی وی سی، بخصوص آن دسته از تایل هایی که همراه با طرح های فوق العاده جذابی هستند؛ مانند تایل PVC خط درهم، واقعاً هم نمی توان جذب آن نشد!
از بس که این تایل شیک و مدرن به نظر رسیده و بنابراین گزینه ای عالی برای دکوراسیون های مدرن به شمار خواهد رفت.

اما صادرات این گروه از تایل ها که نظیر آن در هیچ جای دیگر وجود ندارد؛ باعث شده تا فروش فوق العاده ای از آنها به وقوع بپیوندد؛ فروشی فراتر از مرزهای داخلی که این موضوع خود باعث گسترش تولید تایل های مورد نظر شده و انگیزه تولیدکنندگان و فروشندگان را نیز دوچندان خواهد ساخت.

در هر حال از این تایل های برخوردار از مدلی زیبا، نمونه های متعددی در معرض صادرات مستقیم قرار گرفته و بنابراین با قیمتی کمتر از زمانی که مورد عرضه غیر مستقیم قرار می گیرند؛ ارائه گشته اند که می توان به چنین مواردی اشاره کرد:

  • تایل PVC خط درهم با زمینه مشکی: این تایل بسیار شیک به نظر رسیده و جلوه ای لوکس را به فضاهای مختلف هدیه خواهد داد.
  • تایل PVC خط درهم با زمینه طوسی: این رنگبندی هم زیبایی خاصی را در این تایل طرح دار به وجود آورده و آن را تبدیل به گزینه ای ایده آل نموده است.
  • تایل PVC خط درهم با زمینه سفید: زمینه‌ی سفید رنگ، ترکیب مورد پسندی را با این تایل به وجود آورده که چه در فضاهای خانگی و چه در فضاهای عمومی که استفاده شود؛ خوش خواهد درخشید.

برترین خریداران تایل PVC 60×60 مدل المپیک

برترین خریداران تایل PVC 60×60 مدل المپیکاز تایل پی وی سی ابعاد متعددی در بازار موجود می باشد؛ اما یکی از گزینه های انتخابی خریداران تایل PVC 60×60 است.
این تایل با وجود ابعاد مساوی ای که در طول و عرض آن وجود دارد؛ شکلی مربعی را به همراه داشته و قابل نصب به اشکال مختلفی می باشد.
اما می خواهیم یکی از مدل های بسیار جذاب از تایل پی وی سی 60×60 را معرفی نماییم که مورد توجه برترین خریداران قرار گرفته و از این رو تبدیل به یکی از تایل های پرفروش گشته است.
تایل PVC مدل المپیک از نمونه های مورد نظر محسوب می شود که در مراکز فروش بزرگ محصولات پی وی سی می توان آن را مشاهده کرد.

اگر بخواهیم شما را بیشتر با این تایل زیبا که زینت بخش فضاهای داخلی خواهد بود آشنا نماییم؛ می توان از گزینه های زیر برای اشاره به آن نام برد:

  1. این تایل با وجود برخورداری از نشان المپیک ورزشی، این نام را به خود گرفته است؛ بنابراین در سطح آن می توان دایره های تو در تویی را مشاهده کرد که تنوعی از رنگ های شاد تا تیره، بسته به سلیقه افراد را در خود جای داده اند.
  2. این تایل های زیبا هم قابل اجرا در فضای خانه بوده و بنابراین محیطی مفرح و مزین را به وجود خواهند آورد و هم اینکه می توان از آنها برای اجرا در هر فضای دیگر مانند شرکت ها، مطب های پزشکی، کلینیک های دندانپزشکی و … استفاده کرد.
  3. از تایل 60×60 PVC هم نوع براق و هم نوع مات وجود دارد که نوع براق آن درخشندگی خاصی داشته و نوع ماتش نیز به نوبه‌ی خود زیباست.
  4. همچنین این تایل ها با ضخامت های متنوعی همراه هستند که رایج ترین آن، ضخامت 8 میلیمتر می باشد.

کارخانه تولید تایل پی وی سی ستاره ای و بامبو

در حال حاضر هر یک از تایل های پی وی سی که مورد ساخت از سوی کارخانجات تولید کننده محصولات پی وی سی قرار گرفته و امروزه طرفداران زیادی را سمت خود کشانده اند؛ طرح های مختلفی را به خود اختصاص داده اند که هر یک در جایگاه خود بی نظیر می باشند.
برای نمونه می توان به تولید تایل پی وی سی ستاره ای و بامبو اشاره کرد که طرح هایی تماشایی را از این تایل جلوی چشمان افراد ظاهر ساخته و همراه با بهترین کیفیت و استحکام بوده که مورد ساخت از سوی کارخانجات برتر کشور قرار گرفته اند.

برای اینکه شما را با این طرح های بسیار پرفروش از تایل پی وی سی بیشتر آشنا نماییم؛ گزینه هایی را جمع آوری کرده ایم که در قسمت زیر آورده شده اند:

  • تایل ستاره پی وی سی طرحی بس چشم نواز را به همراه داشته که زیبایی آن با نورپردازی هایی که در این سقف انجام گرفته؛ در شب بیشتر هم خواهد شد.
  • این تایل های زیبا محاسن خوب دیگری را هم در خود جای داده اند که آن، برخورداری از ساختاری عالی می باشد؛ به نحوی که ضد آب بوده و همینطور در برابر حریق نیز مقاوم بودن و نمی سوزد.
  • البته که عوامل دیگری همچون مواد اسیدی و یا بازها هم نمی توانند استحکام تایل ستاره ای پی وی سی را تحت تاثیر قرار دهند؛ بنابراین همیشه زیبا خواهد ماند؛ حتی اگر چند سال از عمر استفاده‌ی آن بگذرد.
  • اما تایل پی وی سی طرح بامبو که متشکل از خطوط مورب، موج دار و تو هم می باشد نیز زیبایی ای کمتر از تایل ستاره ای را به همراه نداشته و بنابراین بهترین نتیجه ظاهری را در هر فضایی به وجود خواهد آورد.
  • از این تایل زیبا و مورد پسند می توان در سقف راهرو اماکن عمومی و حتی سقف خانه های شخصی نیز استفاده کرده و شاهد بهترین تاثیر بود.

چند نمونه از کاربرد تایل 60×60 PVC

چند نمونه از کاربرد تایل 60×60 PVC تایل 60×60 PVC از نمونه تایل های درجه یکی است که از اندازه و ابعادی کاملاً استاندارد برخوردار می باشد؛ این تایل که به آنها تایل مشبک نیز گفته می شود؛ دارای کاربردهای متفاوتی می باشند.
اگر بخواهیم به چند نمونه از کاربرد تایل 60×60 پی وی سی اشاره نماییم؛ می توان در گزینه های زیر از آنها نام برد:

  1. این تایل ها بهترین گزینه برای نصب و اجرا در سالن های کنفرانس به شمار می آیند.
  2. می توان از آنها برای اجرا در سقف اماکن آموزشی فرهنگی مانند دانشگاه ها و مدارس استفاده کرد.
  3. بهترین گزینه اجرایی برای شرکت ها و دفاتر کاری محسوب می شوند.
  4. هتل های شکیل و زیبایی را می توان در تمام سطح کشور مشاهده کرد که سقف خود را با استفاده از این تایل، به روز کرده اند.
  5. فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و پوشاک از این تایل ها برای پوشاندن سقف و در نتیجه نورپردازی های مدرن از آن استفاده کرده اند.
  6. این تایل ها را در تمامی مراکز درمانی اعم از مراکز بیمارستانی و پزشکی می توان مشاهده کرد.

علاوه بر کاربردهای نامبرده از تایل پی وی سی 60×60 لازم است بگوییم که از این سقف پوش های خاص، نمونه های متعددی وجود داشته که هر یک مناسب برای کاربردهای متعدد می باشند. مانند: تایل  60×60 پی وی سی مات، براق و چاپی.

انواع تایل 60×60 PVC و برآورد هزینه نهایی آن

برخی از انواع تایل 60×60 PVC را در گزینه های زیر از حیث مدل و طرح نام بردیم؛ در ادامه باید گفت که از این محصولات، نمونه ها و مدل های دیگری هم مشاهده می شود؛ مانند تایل PVC لوزی بزرگ، تایل PVC لوزی کوچک، تایل PVC مدل دیجیتال و …

هر یک از این مدل ها و اندازه ها توسط شرکت های ایرانی و خارجی متعددی ساخته و پرداخته شده اند؛ بنابراین احتمال اینکه آنها را با تفاوت قیمتی فاحشی در بازار ببینید؛ وجود دارد؛ چرا که اولاً نمونه های خارجی این محصول، دارای قیمتی گران تر بوده و دوم اینکه اگر هم نمونه های داخلی آن فقط در بازار موجود باشند؛ باز هم قیمت تایل های متعلق به آنها هم فرق دارد.

در واقع شرکت های داخلی ارائه دهنده‌ی این تایل ها، برندهای مختلفی را شامل گشته که در این میان برخی مطرح تر و برخی کم فروغ تر می باشند.
پس طبیعی است که تایل های پی وسی متعلق به شرکت های مطرح، دارای قیمت بیشتری باشند.
البته که به طور کلی می توان تایل PVC 60×60 را از سایر ابعاد موجود، دارای قیمت مناسب تری دانست؛ زیرا از ابعاد کوچک تری برخوردار گشته است.

حالا همه‌ی این عوامل را که بخواهید کنار هم قرار دهید؛ متوجه خواهید شد که برآورد هزینه نهایی اجرای تایل های پی وی سی به خیلی از عوامل بستگی دارد که مهمترین آنها، قیمت اولیه این تایل ها می باشد.
در بررسی عوامل موثر د گیر بر هزینه نهایی تایل های پی وی سی، می توان این موارد را نام برد:

  • هزینه نهایی تایل پی وی سی بستگی به نوع مواد اولیه این محصولات دارد.
  • شرایط حاکم در بازار، تعیین کننده قیمت نهایی آنها خواهند بود.
  • علاوه بر این نوع فروش محصول که مستقیم یا غیر مستقیم باشد هم بی تاثیر نیست.

متریال های ساخت تایل 60×60 PVC

متریال های ساخت تایل 60×60 PVCاز اصلی ترین متریال های ساخت تایل 60×60 PVC پلاستیک بسیار مرغوب پلی وینیل کلراید می باشد که منجر به شکل گیری تایل هایی بی عیب و نقص و همه پسند شده است.
این متریال از کیفیتی عالی برخوردار بوده و از همین رو تمامی تایل های ساخته شده از آن هم به مانند خودش تمام و کمال هستند.
اصلاً وجود چنین متریال بسیار خوب و ایده آلی در ساخت تایل پی وی سی باعث شده تا با محصولی که دارای چنین مزیت هایی می باشد؛ مواجه باشیم:

  • تایل های پی وی سی ساخته شده از این ماده، نسبت به آب و رطوبت، تاثیر پذیر نبوده و از همین رو می توان آنها را به آسانی شستشو نمود.
  • این ماده تاثیر بسیاری را روی وزن و ساختار سازه‌ی مورد نظر گذاشته و آن را با کمترین وزن ممکن ظاهر نموده است.
  • حتی این ماده باعث شده تا تایل ها نتوانند به محلی برای نفوذ حشرات موذی و خورنده تبدیل شوند.
  • ساختار بسیار خوب تایل پی وی سی موجب شده تا بتوان از آنها به عنوان سقف های عایقی که در برابر حرارت و سرما مقاوم هستند؛ استفاده به عمل آورد.
  • از همه مهمتر اینکه پلاستیک به کار رفته در تایل پی وی سی همراه با هزینه مقرون به صرفه ای بوده و در نتیجه این محصول را با قیمت نهایی مناسبی ارائه داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید