از تایل گچی برای جلوگیری از خروج صدا و پوشش آگوستیگی استفاده می گردد. از تایل های گچی با طرح های مختلف، زیبا و جذاب که در فضای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و انتخاب مناسبی برای سقف کاذب در فضاهای مسکونی، آموزشی، تجاری و اداری می باشد. و معمولاً در ابعاد 60 در 60 سانتی متر تولید می شود.

یکی از برجسته ترین سقف های کاذب دکوراتیو تایل گچی است. این صفحات در انواع مختلف مانند ساده با روکش pvc، سوراخ دار، دایره ای، و مربع ای و بدون روکش تولید و عرضه می شود.

از مزایای تایل گچی می توان راحتی نصب، سرعت بالا و دسترسی ساده به فضای تأسیساتی و امکان جلوگیری از خروج صدا از محیط اشاره کرد. تایل های گچی تنوع رنگ و پوشش های مختلفی دارند.

انواع تایل های گچی

1- تایل گچی ساده

2- تایل گچی رنگ شده

3- تایل گچی طرح دار و روکش دار pvc

4- تایل گچی طرح دار

5- تایل سقفی گچی

تایل گچی طرح الماس روکش دار یکی از پرفروش ترین طرح به شمار می رود. این محصول از روکش آلومینیومی برای پشت و روکش استفاده می شود که روی آن توسط چسب مخصوصی پوشانده شده است. چسباندن این روکش به هسته گچی تایل توسط فرایندی در خط تولید انجام می گیرد.

تایل گچی با دارا بودن کلیه استانداردهای تولید مورد پسند کلیه معماران و دکوراتیورها هستند. سهولت جابجایی این محصول در شبکه کاذب سقف ها باعث رونق این محصول شده است.

مراکز ارائه تایل گچی طرح الماس

نقش تایل گچی طرح الماس در دکوراسیون داخلی

نقش تایل گچی طرح الماس در دکوراسیون داخلی جنس قالب این تایل ها می تواند از دو جنس فلزی و گچی باشد که در این سازه ها به قالب ها تایل هم گفته می شود و این واژه هم کاربرد بسیاری دارد و ساخت آسمان مجازی تامین تایل گچی نسبت به قالب فلزی بسیار ارزان تر و به صرفه تر است. تایل های گچی نسبت به تایل های گچی وزن کمتری دارد و مقاومت بیشتری هم دارد و برای فضاهای بزرگ مثل پذیرایی و دکوراسیون داخلی مناسب است.

توزیع کننده انبوه تایل گچی طرح الماس

توزیع کننده انبوه تایل گچی طرح الماس تولید و توزیع انبوه تایل گچی طرح الماس روکش دار به سراسر کشور:

کارخانجات تولیدی تایل گچی به تولید و پخش تایل گچی روکش دار در بازارهای فروش مصالح با بهترین کیفیت در سراسر کشور می پردازند. تولید تایل گچی با استفاده از ماشین آلان پیشرفته و مکانیزه انجام می شود.

تایل گچی در بین مردم کاربرد بسیاری دارد که یکی از کاربردهای مهم آن مخفی کردن تأسیسات و لوله های آشپزخانه می باشد این محصول در برابر نفوذ آب در محیط های تأسیساتی که این روکش به پشت تایل گچی نصب شده استفاده می شود. تایل های گچی روکش دار در مکان های مختلفی همچون مکان هایی که ریزش آب بیشتر است کاربرد دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید