امروزه گچ برگ ها یا تایل های گچی در صنایع ساختمان سازی برای زیبایی و دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شوند. گچ برگ ها دارای طرح ها و رنگهای بسیار زیادی هستند که خریداران می‌توانند طبق سلیقه خود آنها را انتخاب کنند. ارزان ترین قیمت گچ برگ را باید از نمایندگی ها و مراکز فروش این گچ برگ ها استعلام نمایید همچنین میتوانید به وب سایت های فروش آنلاین این محصولات نیز مراجعه کنید و از محصولات متنوع آنها سفارش دهید.

ارزان ترین قیمت گچ برگ مرغوب

عرضه و فروش گچ برگ معمولی در سراسر کشور

عرضه و فروش گچ برگ معمولی در سراسر کشورعرضه گچ برگ ها امروزه در تمامی نمایندگی ها و مراکز فروش در سراسر کشور صورت می گیرد. این گچ برگ ها که دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشند که طرفداران بسیار زیادی دارند. از ویژگی های مهم این گچ برگ ها که سبب پر فروش شدن آنها شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این گچ برگ ها  آنتی باکتریال هستند و همچنین حشرات موذی نمی توانند به داخل آن نفوذ کنند.
  • در این گچ برگ ها برای زیبایی بیشتر می‌توان از نورپردازی های بسیار زیبا استفاده کرد تا روشنایی و جذابیت این تایل ها بیشتر شود.
  • با وجود گچ برگ های دیگر نیازی به نوسازی سقف ها و صرف هزینه بیشتر برای این کار ندارید زیرا این سقف های کاذب بسیار زیبا و مستحکم هستند و وزن سقف را تحمل می کند.  
  • تایل های گچی ضد آب هستند و در برابر رطوبت خراب نمی شوند، همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد اسیدی و بازی دارند و پوسیده نمی شوند.
  • برای پوشش مسیر انواع تاسیسات و کابل های برق می توانید از گچ برگ ها استفاده کنید تا نمایی بسیار زیباتر و شکیل تر داشته باشید و همچنین شما می توانید به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید.
  • نسبت به مصالح دیگر برای زیبایی سقف  قیمت ارزان تری دارند و از نظر اقتصادی به صرفه اند.وزن بسیار کمی دارند و عایق صوت و حرارت هستند و در صرفه جویی انرژی کمک می کنند.

صادرات جدیدترین گچ برگ MR

گچ برگ MR که به گچ برگ ضد رطوبت معروفند از محصولات گچی هستند که با کاغذ کرافت پوشیده شده اند و در صنعت ساختمان سازی به کار میروند. دلیل استفاده از کاغذ کرافت در این گچ برگ ها برای افزایش مقاومت مکانیکی از جمله مقاومت خمشی و فشاری می باشد. این گچ برگ یل تایل های گچی با زیر سازی سازه های فلزی و همچنین خمیر مخصوص و بتونه درزگیر بر روی دیوارها و سقف ها نصب می شوند . تایل های گچی ضد رطوبت دارای ویژگی های زیادی هستند که خرید آن را برای مقرون به صرفه می کند از جمله: نصب آن ها سریع و آسان است، در دکوراسیون و پارتیشن بندی در ساختمانهای اداری، تجاری، تالارها، بناهای مسکونی، کنسرت ها و… استفاده می‌شوند ، وزن بسیار کمی دارند، آنتی باکتریال هستند و در برابر رطوبت مقاوم و مواد اسیدی و بازی مقاوم هستند.

برای صادرات گچ برگ MR باید این گچ برگ ها مطابق استاندارد های مرسوم ساخته شده باشند که به بررسی این استاندارد ها در زیر می پردازیم:

  • برای نصب گچ برگ ها حتماً باید زیر سازی انجام شود
  • متناسب بانو ع کاربرد و زیر سازی ضخامت تایل های گچی متفاوت است 
  • اگر قاب زیرساز از جنس فولاد باشد باید قطعات اتصالی و قطعات اصلی تشکیل دهنده تایل گچی طبق استاندارد باشد
  • در هنگام نصب نیز باید استاندارد های لازم  را رعایت کنید
  •  کنار چهارچوب های در و پنجره ها حتماً باید از پروفیل های زیرسازی مناسب استفاده شود
  • اتصال قطعات حتما باید طبق استانداردهای موجود باشد
  • در کنار سرویس های بهداشتی و فضاهای مرطوب میزان جذب رطوبت در این تایل های گچی باید طبق استاندارد های ملی باشد
  • در مکان ها و مناطقی که حشرات موذی بسیاری وجود دارند مانند موریانه ها حتماً باید صفحات دارای روکش ضد حشرات و موریانه باشند
  • در گچ برگ ضد حریق باید مواد مرغوب و با

خرید تایل گچی درجه یک بسته بندی شده

خرید تایل گچی درجه یک  بسته بندی شدهبرای خرید تایل گچی درجه یک باید به نمایندگی ها و فروشگاههای مجاز در سراسر کشور مراجعه کنید، در این فروشگاه ها و نمایندگی ها انواع طرح ها و مدل ها از این گچ برگ ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند. این تایل های گچی نصب بسیار سریع و آسان دارند و همچنین شما می‌توانید به تاسیسات موجود در پشت این سقف های کاذب دسترسی داشته باشید. این گچ برگ ها ضد رطوبت  هستند بنابراین در مکان های مرطوب نیز می توانید از این گچ برگ ها استفاده کنید.  بسیاری از تایل های گچی ضد حریق هستند، همچنین گچ برگ ها آنتی باکتریال و ضد  حشرات هستند به این معنی که میکروب‌ها بر روی این صفحه رشد نمی‌کنند و حشرات نمی‌توانند به درز های  این تایل های گچی نفوذ کنند. برای خرید بهترین نوع گچ برگ برای مکان مورد نظر خودتان بهتر از مشاوره های فروشندگان استفاده کنید زیرا این فروشندگان بسته به مواد اولیه به کار رفته در تولید این گچ برگ ها و همچنین ضخامت و کیفیت آنها می توانند به شما مشاوره های بسیار خوبی دهند زیرا هر یک از این گچ برگ ها در مکان های خاصی کارایی و کاربرد بسیار بهتری دارند. 

شما می توانید به سایت های فروشگاهی آنلاین در اینترنت مراجعه کنید و از انواع گچ برگ های موجود در این فروشگاه ها دیدن کنید و  همچنین شما امکان مقایسه این تایل های گچی با یکدیگر را در این سایت ها دارید که سبب می‌شود شما بهترین انتخاب را داشته باشید. این گچ برگ ها نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و همچنین بسیاری از این فروشگاه‌های آنلاین تخفیف های شگفت انگیز زیادی برای محصولات خود می‌گذارند که خرید را برای شما بسیار مقرون به صرفه تر می کند.  در فروشگاه های حضوری و آنلاین تایل هی گچی را معمولاً در بسته بندی های هشت تایی برای  شما ارسال می کنند. این بسته بندی ها از مقاومت خوبی در برابر ضربات برخوردارند و مانع از آسیب و صدمه دیدن در هنگام ارسال می شوند، بنابراین شما محصول مورد نظر خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید و در صورت وجود هرگونه نقص در این محصولات شما می توانید این محصولات را ارجاع دهید و محصولی سالم را تحویل می گیرد. همچنین در فروشگاه های آنلاین نیز شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش  این سایت ها از مشاوره های بسیار خوب این کارشناسان بهره مند شوید و محصولی با کیفیت و مناسب خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

لیست بهترین انواع گچ برگ

گچ برگ ها در دو نوع ساده و آکوستیک ساخت میشوند. تایل های ساده عایق صدا نمی باشند اما تایل های آکوستیک عایق بسیار خوبی برای صدا  هستند و معمولاً گچ برگ ها در ابعاد ۶۰×۶۰  تولید می شوند. تایل های گچی ساده بدون سوراخ هستند که خود در دو نوع بدون روکش و روکش دار تولید می شوند. تایل های بدون روکش بسیار ساده هستند و معمولاً به رنگ سفید هستند، تایلهای به رنگ سفید آکریلیک دارای خاصیت ضد باکتری هستند و آنتی استاتیک می باشند یعنی در برابر سایش مقاوم  می باشند و همچنین در گچ برگ های ضد باکتری میکروب ها رشد نمی کند و حشرات نمی توانند به منفذ و درز های این تایل ها نفوذ کنند. گچ برگ های طرح دار به عنوان سقف های کاذب مشبک کناف استفاده می شوند که دارای ۴ طرح متفاوت هستند و پشت آنها با پوشش آلومینیوم پوشیده شده است بسیار زیبا هستند و نیازی به رنگ آمیزی ندارد، همچنین تمیز کردن آنها بسیار راحت و سریع است و معمولاً در فضاهایی که احتمال ریزش آب در پشت آنها وجود دارد استفاده می شوند مانند: مناطق شرجی و مرطوب و همچنین در جاهایی که از لوله های تاسیسات استفاده شده است.

تایل های گچی آکوستیک معمولاً در مکان هایی که نیاز به عایق صدا دارند استفاده می‌شوند مانند: سینما ها، آمفی تئاتر ها، بانک ها، دفاتر کار، سالن های کنسرت، تالار ها، سالن های فیلمبرداری و … در پشت این گچ برگ ها از پشم سنگ استفاده می شود که سبب جذب بیشتر صدا می شوند.نوعی از تایل های آکوستیک دارای روکش پی وی سی هستند و نوعی دیگر بدون روکش به صورت ساده و در رنگ سفید تولید می شوند. برای جلوگیری از از فرو ریختن و انتشار ذرات پشم معدنی در پشت این تایل ها از لایه فلیس استفاده می شود، این لایه های فریز دارای دو رنگ سفید و مشکی هستند که هر یک از این رنگ ها سبب افزایش زیبایی تایل و در نتیجه محیط مورد استفاده میشوند. تایل ها گچی آکوستیک با استفاده از پشم چوب طبیعی، پودر مگنزیت با آب مخلوط شده تولید می شوند که سبب افزایش استحکام این تایل های گچی در برابر ضربات و برخوردها می‌شود . این تایل ها به دلیل داشتن طرح و رنگ های بسیار زیاد و جذاب سبب زیبا تر شدن محیط می شوند.

مشخصات گچ برگ ضد رطوبت

مشخصات گچ برگ ضد رطوبت به گچ برگهای ضد رطوبت پنل سبز نیز می گویند که از خانواده کناف می باشند و معمولاً در محیط های مرطوب استفاده می شود. این تایلهای ضد آب در سایز ۱۲۰×۲۴۰ سانتیمتر موجود هستند و دارایی ضخامت ۹/۵ میلیمتر و ۱۲ میلیمتر وجود دارند. بیشترین استفاده از این تایل ها در در سقف ها و دیوارهایی است که در معرض رطوبت هستند مانند: سرویس های بهداشتی، مکان های صنعتی، سقف پایانه ها و سقف بیمارستان ها

از این تایل های گچی نمی‌توان در محیط هایی که مستقیماً با آب در گیرند مانند استخرها استفاده کرد. شما می توانید این تایل ها را از تمامی نمایندگی ها و مراکز فروش موجود در سراسر کشور خریداری کنید. البته معمولاً قیمت این تایل های گچی نسبت به دیگر مدل ها تا حدود ۳۰ درصد گرانتر می باشد. همچنین شما می توانید از سایت های اینترنتی نیز این گچ برگ ها را تخفیف های شگفت انگیز و با قیمت مناسب تهیه کنید.

ابعاد مختلف گچ برگ ضد رطوبت

گچ برگ ها معمولا در سایز استاندارد ۶۰×۶۰ تولید میشوند. اما تولیدکنندگان می توانند این گچ برگ ها را در سایز سفارشی شما نیز تولید کنند مانند سایز ۱۲۰×۲۴۰ همچنین این گچ برگ ها ضخامت های مختلفی دارند که بسته به ضخامتشان کارایی های متفاوتی دارند و در محیط ها و مکان های مختلفی استفاده می شوند.

ایل گچی با ضخامت ۶ میلی متر: این تایل ها بیشتر در طرح هایی که قوس و انحنای بسیار تندی دارند استفاده میشوند.

تایل گچی با ضخامت ۹/۵ میلی متر:  این تایل ها نیز شکل پذیری خوبی دارند و در طرح های انحنا دار و قوس دار به استفاده می شوند.البته نباید از این تایل ها به عنوان سقف کاذب کناف یا دیوار به تنهایی استفاده کنید.

از تایلهای ۶ و ۹/۵ میلی متری به هیچ عنوان نباید به عنوان دیوار و سقف کاذب یکپارچه استفاده شود از این طرح ها بهتر است در نواحی دارای انحنا و قوس استفاده شود در غیر این صورت در طولانی مدت سبب خیز سقف میشوند.

تایل گچی با ضخامت  ۱۲ میلی متر: در انواع پارتیشن ها، دیوارهای جداکننده، دیوارهای پوششی و سقف کاذب دکوراتیو بسیار کاربرد دارند. همچنین این تایل ها مانند تایل های ۶ و ۹/۵ میلی متری نیز قابلیت شکل پذیری دارند.

تایل با ضخامت ۱۵ میلی متر: این تایل ها بیشتر به عنوان دیوار در فضایی که در معرض ضربه و برخورد اند استفاده می‌شوند زیرا نسبت به بقیه تایل ها از مقاومت بسیار خوبی برخوردارند

تایل گچی با ضخامت ۱۸ میلی متر و بالاتر: این تایل ها استحکام بسیار بالایی دارند و در اثر ضربات و برخوردهای بسیار شدید آسیب نمی بینند، بنابراین در فضا های خاص که نیاز به استحکام  بسیار بالا است استفاده می شوند.

مقایسه ی گچ برگ ضد حریق و ضد رطوبت

مقایسه ی گچ برگ ضد حریق و ضد رطوبت بیشتر گچ برگ ها دارای خاصیت ضد حریق و ضد آب هستند. در تایل های گچی ضد آب بودن به معنی این است که این طرح ها در مکان های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی بیمارستان ها، آشپزخانه و … قابل استفاده هستند. همچنین این طرح ها به راحتی تمیز می شود و ضد باکتری و ضد حشرات هستند، میکروب ها و باکتری ها بر روی این تایل های گچی رشد نمی‌کنند و همچنین حشرات نمی‌توانند در درزها و منافذ این تایل ها نفوذ کنند. عایق

حریق بودن در تایل های گچی به این معنی است که در هنگام آتش سوزی فرو نمی ریزند در برابر آتش مقاوم هستند. همچنین این گچ برگ ها به دلیل داشتن وزنی بسیار کم و قیمت مقرون به صرفه امروزه بسیار پر طرفدار شده‌اند و تقاضا برای خرید این تایل ها بسیار زیاد است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تایل های گچی این است که پس از نصب شما همچنان به پشت این سقف های کاذب برای تعمیر تاسیسات دسترسی کامل دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید