تایل گچی ساده بدون سوراخ است ، بنابراین صدا را جذب نمی کند و این کاشی ها در دو نوع روکش دار یا رنگ شده در بازار موجود است. کاشی های بدون روکش به صورت ساده یا سفید رنگ موجود است. کاشی های رنگ شده با رنگ سفید اکریلیک ، آنتی استاتیک و ضد باکتری پوشانده شده اند ، رنگ مورد استفاده در این نوع کاشی ها از رشد میکروارگانیسم ها در محیط روی سطح کاشی جلوگیری می کند. از این رو توزیع عمده تایل گچی ساده از سوی شرکت ما انجام می گردد که قیمت خوبی هم دارد.

توزیع عمده تایل گچی ساده

همه چیز درباره مزایای تایل گچی ساده

همه چیز درباره مزایای تایل گچی ساده از کاشی های گچی طرح دار در سقف های کاذب مشبک کناف استفاده می شود. این نوع کاشی ها در چهار طرح مختلف تولید و عرضه می شوند و تولید این نوع کاشی ها با پوشش آلومینیومی در پشت امکان پذیر است. کاشی های طرح دار با روکش پی وی سی پایان زیبایی دارند. مزیت ویژه این نوع کاشی ها این است که نیازی به رنگ آمیزی نیستند و به راحتی تمیز می شوند ، بنابراین سرعت کار افزایش می یابد.

از آکوستیک به طور کلی در ساختمان هایی مانند سینما ، آمفی تئاتر ، بانک ها و دفاتر استفاده می شود. اگر به پشت کاشی لایه ای از پشم سنگ زده شود ، میزان جذب صدا به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ویژگی اصلی کاشی های صوتی ظرفیت جذب صدا در بالای آنها است. این کاشی ها برای جلوگیری از ریزش و پخش شدن ذرات پشم معدنی ، در پشت کاشی دارای یک لایه پشم گوسفندی هستند.

رنگ لایه پشم گوسفند سفید یا سیاه است و به خصوص رنگ مشکی زیبایی کاشی ها و در نتیجه کل فضا را افزایش می دهد. این نوع کاشی از آلومینیوم با پشت نمدی مشکی ساخته شده است ، برای نصب در سازه های سپر T24 ، سطح کاشی پس از نصب تقریباً 8 میلی متر کمتر از سپر است. سوراخ های روی کاشی به شکل دایره با قطر 1.8 میلی متر است و فاصله این سوراخ ها از مرکز تا مرکز 5 میلی متر است.

این کاشی ها از پشم چوب طبیعی و پودر منیزیت ساخته شده با آب مخلوط شده و سفت شده اند. این کاشی ها که مقاومت بالایی در برابر ضربه های مکانیکی دارند ، همچنین در برابر رطوبت مقاوم هستند ، از ویژگی رنگرزی و جذب صدا برخوردار هستند و برای ورزش ، مناطق تمرینی ، آمفی تئاترها ، استخرها ، ساختمانهای اداری و … مناسب هستند.

این محصولات به دلیل سطح و بافت زیبا و همچنین قابلیت رنگ آمیزی ، به معماران و طراحان داخلی امکان می دهند فضاهای زیبایی را در انواع مقیاس های رنگی ایجاد کنند. به عبارت دیگر ، می توان گفت که از مزایای کاشی ها این است که کاشی های گچی تخت نیز در دسته کاشی ها قرار می گیرند و ویژگی های آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سریع ترین و آسان ترین راه برای داشتن سقف با سطح صاف و ساختار ساخته شده از چوب ، فلز یا پلاستیک همان سقف های کاذب است.

تعویض آسان دسترسی آسان به امکانات به لطف فاصله ایجاد شده تا سقف. کاشی ها نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی دارند ، زیرا از اتلاف انرژی گرمایش و سرمایش جلوگیری می کند. نورپردازی بسیار خوبی را می توان در مکان مورد نظر اعمال کرد. این ویژگی جابجایی دارد. هزینه برنامه در مقایسه با تعمیر یا بازسازی سقف اصلی بسیار مناسب است.

عمده فروشی تایل گچی ساده

عمده فروشی تایل گچی ساده شرکت تولیدی ما در زمینه فروش تایل گچی عمده فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوب و منطقی به سراسر کشور پخش می کند و حتی به کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی نیز صادرات می شود و رشد فروش خود را نیز بالا برده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید