سفارش عمده تایل گچی روکش دار از مراکز فروش معتبر باعث کاهش هزینه و قیمت این نوع تایل می شود . تایل های گچی روکش دار در سقف های کاذب کناف کاربرد دارند. ویژگی اصلی این تایل ها علاوه بر زیبایی بسیار آنها بخاطر نوع روکش تمیز کردن آنها بسیار راحت است و مراحب نصب آسانی دارند. بعضی از تایل های گچی روکش دار از قبل رنگ آمیزی شده اند و دیگر نیازی به رنگ کاری ندارند. این نمونه تایل برای مناطقی که دارای رطوبت نسبتا بالایی هستند بسیار مناسب است.

سفارش عمده تایل گچی روکش دار

منظور از تایل گچی روکش دار چیست؟

منظور از تایل گچی روکش دار چیست؟ تایل به صفحاتی از جنس گچ و قطعات گالوانیزه گفته می شود که سطح آن با کاغذی به نام کرافت که مقاومت بالایی دارد پوشیده شده است. تایل گچی روکش دار را با نام های دیگری همچون تایل گچی کناف ، گچ برگ ، پانل شناخته می شود. اما نام اصلی و علمی این کالا همان گچ برگ است.

تایل گچی روکش دار نوعی سقف کاذب است که به نسبت دیگر سقف های کاذب طرحی نو و جدید به حساب می آید. این سقف کاذب علاوه بر تمام ویژگی های سقف های کاذب قبلی ویژگی های جدید و مختص به خود را داراست. از ویژگی های تایل گچی روکش دار می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مقاومت خوب تایل های گچی روکش دار در مقابل زلزله
  • ضد صدا بودن
  • ضد آب
  • نصب آسان و راحت این نوع سقف کاذب
  • سازگاری خوب آن با محیط زیست
  • ضد حریق
  • سبک بودن ووزن کم تایل های گچی روکش دار
  • زیبایی چندبرابر نسبت به دیگر سقف های کاذب

با توجه به ویژگی های گفته شده از این تایل می توان در انواع مکان ها استفاده کرد . اما بخاطر ضد رطوبت بودن و مقاومت خوب آن در برابر درصد رطوبت بالا این تایل بسیار برای مکان هایی مثل آشپزخانه ، استخر، حمام ، سرویس بهداشتی مناسب است . زیرا این مکان ها به طور مداوم با رطوبت سر وکار دارند.

پخش کنندگان بهترین تایل گچی روکش دار

پخش کنندگان بهترین تایل گچی روکش دار تایل گچی روکش دار نوعی سقف کاذب است که در ساختمان سازی و دکوراسیون بسیار کاربرد دارد. امروزه نمایندگی های فروش تایل گچی روکش دار بسیاری در سراسر کشور فعال هستند و این محصول را با تنوع قیمت و کیفیت زیاد به دست مشتریان می رسانند. در خرید این کالا نیز هرچقدر سعی کنید محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید قیمت آن بسیار کمتر می شود .

بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان محصولات خود را از طریق سایت های اینترنتی معتبر در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. حتی گاهی دیده می شود تولیدکننده ای برای جذب مشتری اقدام به سفارش گیری و تولید تایل گچی سفارشی می کند . با این کار هم مصرف کننده می تواند به راحتی طرح مورد نظر خود را تهیه کند و هم تولید کننده می تواند کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید