صادرات تایل گچی به عراق به صورت مستقیم در قیمت های مناسب انجام می‌ پذیرد تایل گچی در گروه برجسته ترین سقف های کاذب دسته بندی می شود و دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد. مقاومت تایل گچی در راستای استفاده از روکش آلومینیوم در بخش‌ های پشتی این متریال می باشد. تایل گچی در نمونه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند و می‌ توانند در مکان‌ ها و موقعیت‌ های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

صادرات مستقیم تایل گچی به عراق

عرضه عمده و ارزان تایل گچی

عرضه عمده و ارزان تایل گچی همان طور که مطلع هستید امروزه در صنعت ساخت و ساز بنا های مسکونی و غیرمسکونی در راستای تغییر شگرفی که در این زمینه به وجود آمده است، استفاده از متریال های گوناگونی دیده می‌شود. در بین تمامی متریال های ارائه شده برای ساخت بناهای مسکونی و غیرمسکونی امروزه تایل سقفی جزو پرکاربرد ترین متریال ها شناخته شده هستند.  این محصول معمولاً در بازار با نام نوعی سقف کاذب نیز شناخته شده است.

زیبایی و شیک بودن این متریال یکی از مهمترین دلایل استفاده های زیادی از آن می باشد.در راستای همین موضوع در حال حاضر شرکت‌ های زیادی اقدام به تولید این سقف کاذب کردند که می‌ توانند آن را در جنس های مختلف تولید کرده و در بازار به مشتریان ارائه دهند. یکی از مهم‌ترین این نمونه تایل ها با نام تایل سقفی گچی در بازار به فروش می رسد که دارای قیمت مناسبی است و در راستای داشتن قیمت مناسب نسبت به دیگر تایل ها کاربرد های بیشتری به خود اختصاص داده است.

عرضه عمده و ارزان انواع تایل گچی در بازار در راستای رفع نیاز مشتریان برآورد می‌ شود. همان طور که گفته شد تایل گچی یکی از مهمترین انواع تایل های موجود در بازار است که می توانند به عنوان برجسته‌ ترین سقف های کاذب مخصوص دکوراتیو مورد استفاده قرار گیرند.

در طراحی انواع تایل گچی با هدف بیشتر کردن مقاومت  از روکش های آلومینومی استفاده می شود. این متریال ساختمانی دارای کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فردی است که از مهمترین مزایای این متریال ساختمانی می توان به راحتی آن اشاره کرد که دارای تنوع رنگ و پوشش های مختلف هستند و می‌ توانند به راحتی در مکان‌ های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. همان طور که اشاره کردیم در امروزه در طراحی تایل های جدید از یک سری امکانات استفاده می‌شود که در نهایت این محصولات می توانند از رفتن صدا به بیرون جلوگیری کنند. به عبارت ساده تر می توانند عایق صدا باشند.

نمایندگی تولید تایل گچی بسته بندی شده

تولید تایل گچی در برند های مختلف امروزه انجام می‌ شود و  در راستای این موضوع این محصولات به صورت بسته بندی شده از طریق نمایندگی به مشتریان معرفی می‌شود. در نمایندگی فروش انواع تایل گچی، در مورد نحوه نصب تایل گچی و همچنین در زمینه ضخامت  این محصول به مشتریان اطلاعات مناسب داده می‌ شود. به عبارتی مشتریان در راستای نحوه نصب این محصول از این نمایندگی‌ها راهنمایی دریافت کرده و این محصولات و متریال ها را به راحت ترین روش نصب کرده و  از هدر رفتن هزینه‌ های جانبی آن جلوگیری کنند.

همچنین در این مراکز در مورد ضخامت تایل گچی  به مشتریان اطلاعاتی داده می‌شود تا نکات مهمی در زمینه استفاده از این محصول مورد توجه قرار گیرد. به عبارت دیگر می توان گفت تایل گچی در ضخامت های مختلف می‌ تواند در موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در راستای همین موضوع مشتریان باید در زمان خرید این محصول دقیقاً به اطلاعاتی که از سمت فروشنده به آنها داده می‌شود توجه نمایید و این محصول را طبق اطلاعات داده شده تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهند.

صادرات جدید ترین تایل گچی در اصفهان

صادرات جدید ترین تایل گچی در اصفهانهمان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم تولید تایل گچی امروزه در ایران در برند های متفاوت انجام می‌ شود و واحد های تولید کننده این متریال برای طراحی بهترین کیفیت ها از تکنولوژی‌ های مدرن کمک می گیرند. در راستای این موضوع این محصول می تواند به عنوان نوعی کالای صادراتی مورد داد و ستد قرار می‌ گیرد.

در راستای همین موضوع امروزه دیده می‌شود تایل گچی در اصفهان به صورت صادراتی تولید می‌ شود و این محصول در حجم های بزرگ به صورت بسته بندی شده به کشورهای همچون عراق و افغانستان فرستاده می شود.

استفاده از متریال تایل گچی معمولاً در مکان‌ هایی بیشتر دیده می‌ شود که دارای لوله های تاسیساتی هستند و نمای نامطلوب ایجاد می کنند. این محصولات می توانند در این مکان ها مورد استفاده قرار گیرند و با پوشش دهی مناسب فضا را زیبا و شیک نمایند. با این وجود می‌ توان به راحتی ادعا کرد تایل گچی در واقع گزینه بسیار مناسبی برای پوشاندن لوله های تاسیساتیمی باشد.

از دیگر موارد کاربردی این نوع سقف ها می توان به این موضوع اشاره کرد که می توانند مجهز به عایق صوتی و حرارتی باشند. همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم  امروزه تایل های گچی در نمونه های با کیفیت به نوع طراحی می شوند که می توانند دارای قابلیت عایق صدا باشند و این خاصیت، کاربرد آنها را  در موارد بیشتری مناسب ساخته است.

همان طور که قبلا اشاره کردیم سرعت بالای نصب انواع تایل گچی یکی دیگر از بهترین دلایل افزایش استفاده از این محصول می باشد. همچنین تایل های گچی نسبت به دیگر متریال های ساختمانی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند و می توانند در پوشش دهی فضاهای مسکونی، اداری و موارد این چنین مورد استفاده واقع شوند.

مراکز فروش انواع تایل گچی درجه یک

در راستای محبوبیت استفاده از متریال تایل گچی در صنعت ساختمان سازی امروزه مراکز فروش این محصول در کیفیت های درجه یک به فعالیت مشغول هستند که می‌ توانند انواع تایل گچی را در نمونه های مختلف به مشتریان خود ارائه دهند.

تایل گچی به عنوان نوعی متریال ساختمانی می‌ تواند از جنبه‌ های مختلف مورد تقسیم بندی قرار گیرد. درتقسیم بندی این محصول از جنبه تولید آن می‌توان گفت این متریال ها در دو گروه تایل های سقفی ساده و تایل های سقفی طرح دار دسته بندی می شوند.

البته ناگفته نماند که پرکاربردترین انواع تایل گچی در نمونه های ساده دیده می شوند که در دو نمونه رنگ شده و روکش دار شده به مشتریان معرفی می شوند. تایل سقفی ساده روکش دار شده، به کمک روکش آلومینیوم یا ورق های پی وی سی پوشش داده شده است که به راحتی قابل تمیز شدن است و همچنین این محصول قابلیت نصب در فضاهای مختلف را به خود اختصاص می دهند. در این میان همانطور که اشاره کردیم تایل پی وی سی که در گروه سقف های ساده دسته بندی می شود جزو جدیدترین تایل های تولید شده در رنگ های مختلف است.

تایل ساده پی وی سی معمولاً از جنس ماده پلاستیکی به نام  پلی وینیل کلراید ساخته می‌ شود که می‌ تواند در پیشگیری از اتلاف انرژی گزینه بسیار مناسبی برای عایق کردن فضا در برابر صدا و حرارت باشد.

سقف های کاذب پی وی سی در مدل های لوزی شکل کوچک و بزرگ، مدل بامبو، مدل دیجیتال و مدل ستاره طراحی می شوند که می توانند در فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی، مغازه‌ها، ساختمان‌ های اداری، ساختمان های مسکونی، ساختمان های تجاری و همچنین سالن های کنفرانس مورد استفاده قرار گیرند.

همان‌ طور که قبلا اشاره کردیم مهمترین شاخصه بارز این متریال ها نظافت راحت آنها می باشد. جالب است بدانید که سقف کاذب پی وی سی می تواند در برابر خوردگی حشرات نیز مقاوم بوده و از این سازه بعد از سفت کاری به سرعت می توان استفاده کرد.

زیرسازی سقف برای نصب تایل گچی

زیرسازی سقف برای نصب تایل گچی در راستای استفاده از انواع تایل گچی باید زیرسازی سقف این متریال از قبل آماده شده باشد. به عبارت دیگر برای نصب تایل گچی معمولاً از زیر سازه های نصب شده به سقف استفاده می‌ کنند و این محصولات می توانند بر روی این سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

زیر سازه های مربوط به تایل گچی معمولاً به سقف و بدنه های سازه های ساختمانی جوش خورده می شوند و می توانند مقاومت بالایی داشته باشند.

تایل های سقفی گچی دارای نمونه های مختلفی هستند و همان طور که اشاره کردیم استفاده از آنها در محیط های مختلفی دیده می‌ شود. بهتر است بدانید این نوع سقف کاذب در گروه متریال های گوناگونی مانند پی وی سی، آلومینیوم  و… تولید می‌ شوند.  یکی از مهمترین دلایل استفاده از این محصولات یکپارچه بودن است.

این محصولات با یکپارچه بودن، می توانند سرعت بالایی در اجرای پروژه‌ ها داشته باشند و معمولاً از تایل های گچی برای طراحی  پروژه های مختلف اداری و خانگی استفاده می‌ شود و این سازه ها از نظر متراژ زیرساختار محدودیتی اجرا نمی‌ کند و می‌ تواند در پروژه‌ های کوچک و بزرگ مورد استفاده واقع شوند.

قیمت انواع تایل گچی برحسب ضخامت

قیمت فروش انواع تایل گچی همانند دیگر متریال های ساختمانی می‌ تواند بر حسب پارامترهای مختلفی تعیین شود.

یکی از مهمترین پارامتر های که در زمینه تعیین قیمت انواع تایل گچی مورد توجه طراحان قرار می‌ گیرد، ضخامت این محصول است. به عبارت دیگر می توان گفت کیفیت انواع تایل گچی بر حسب ضخامت آنها تشخیص داده می‌ شود و در راستای داشتن کیفیت مناسب قیمت آنها نیز مشخص می‌شود.

همان‌ طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم تایل های گچی  در گروه سقف های کاذب قرار می‌ گیرند که دارای طراحی های زیاد و  زیبا بر روی سطوح خود هستند. این متریال ها می توانند فضای بسیار یکنواخت ایجاد کنند و زیبایی زیادی را در فضا به نمایان در آورند.

سقف های کاذب گچی یا همان تایل های گچی دارای نمونه های مختلفی هستند که می توانند با نام‌های تایل گچی حصیری، تایل های گچی ساده، تایل های گچی سوراخ منظم، تایل های گچی سوراخ نامنظم، تایل های گچی ۵ مربعی، تایل های گچی تخم مرغی و … به فروش برسند.

جالب است بدانید در پوشش دهی بسیاری از این سقف ها، از روکش های پی وی سی استفاده می شود.  روکش pvc می‌ تواند این قابلیت را در این محصولات ایجاد کند که دارای  روش های تمیز کردن مناسب باشند.

نوع متریال به کار رفته در تایل گچی

نوع متریال به کار رفته در تایل گچی تایل گچی در بین مصرف‌ کنندگان در دو گروه تایل گچی ارزان قیمت و تایل گچی گران قیمت ارائه می شود. این تفاوت در بین قیمت انواع تایل گچی در راستای متریال های به کار گرفته شده در تولید این محصولات دیده می شود. به عبارت ساده تر می توان گفت نوع متریال به کار رفته در تولید تایل گچی می تواند به صورت مستقیم روی کیفیت این محصول و در مرحله بعد روی قیمت آن تاثیر داشته باشد.

تایل گچی به عنوان یک متریال ساختمانی دارای کاربرد های زیادی شده است و از این محصول با دلایل متفاوتی در طراحی فضا های مختلف استفاده می شود. تایل های گچی به صورت غیر مستقیم در گروه مشتقات نفت دسته‌ بندی می‌ شوند و امروزه می‌ تواند برای مصارف تجاری نیز به صورت گسترده تری مورد استفاده قرار گیرند. در راستای همین موضوع امروزه برند های زیادی برای تولید این محصول روی کار آمدند که می توانند طبق تکنولوژی های جدید و استفاده از مواد اولیه مختلف این محصولات را تولید کنند که قابلیت استفاده در مصارف تجاری را نیز داشته باشند.

از مهم ترین ویژگی های تایل گچی می توان به مقاومت آنها در برابر خراشیدگی و پوسیدگی اشاره کرد. هم چنین این محصولات دارای طرح های بسیار متنوع هستند که افراد زیادی می‌ توانند بنا به نیاز و سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کرده و مورد استفاده خود قرار دهند.

ناگفته نماند که مقاومت بالای تایل گچی در راستای استفاده از پوشش پی‌ وی‌ سی روی آن دیده می‌ شود. تایل های گچی به دلیل این که دارای قابلیت عبور نور هستند، امروزه به عنوان نوعی سیستم نورپرداز نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند و با این خاصیت و قابلیت می‌ توانند در زیبا کردن بیشتر فضا تاثیر داشته باشند.

تایل گچی به کمک تکنولوژی های مدرن و مواد اولیه با کیفیت تولید می شود و در راستای همین موضوع این متریال با محیط زیست کاملاً سازگار است و به دلیل ظاهر شیک و زیبایی که به خود گرفته است امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای دیگر سقف های کاذب قدیمی در نظر گرفته می شود.

همان طور که قبلا اشاره کردیم تایل های گچی نسبت به دیگر متریال های ساختمانی با قیمت فروش کمتری به مشتریان معرفی می‌ شوند و همین موضوع هم می‌ تواند روی دلایل افزایش فروش آن تاثیر داشته باشد. در راستای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع تایل گچی با مشاورین شرکت ما در ارتیاط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید