استفاده از لوازم پیشرفته در صنعت ساختمان سازی باعث شده تا کارها با سرعت و ایمنی بیشتری انجام شود. سازه سپری از جمله این لوازم بوده که پایه اصلی سقف کاذب است. عرضه مستقیم این سازه استاندارد به بازار به دلیل‌ حذف واسطه ها نرخ مناسب تری دارد که دد این صورت مشتری می تواند با کمترین بودجه خرید کند. این لوازم عرضه شده آن هم به صورت‌ عمده دارای بالاترین سطح کیفی هستند و بدین ترتیب بهترین عملکرد را دارند.

عرضه مستقیم سازه سپری استاندارد

مراحل نصب سازه سپری چگونه است؟

مراحل نصب سازه سپری چگونه است؟ نصب سازه سپری آسان بوده و توسط افراد با تجربه و خبره انجام می شود. در زیر به مراحل نصب این سازه ها اشاره می کنیم:

  • این پروفیل در سقف کاذب مشبک استفاده می شود و به عنوان پایه کار درون سقف قرار می گیرد و مشتری تواند سایر متعلقات را درون خود جای دهد.
  • اولین مرحله نصب انتخاب رنگ مناسب است چون این سازه ها دارای رنگ بندی هستند و شما می توانید بر اساس نوع دکوراسیون و دیزاین آن را انتخاب کنید.
  • ابتدا سازه ره روی سقف یا دور دیوار قرار می دهند و توسط پیچ و پرچ داخل کار قرار می گیرد تا از سطح جدا نشود.
  • سرعت نصب آنها بسیار بالا بوده و مانند پازل درون هم قرار می گیرند تا شکل مورد نظر را خلق کنند.
  • روی پروفیل ها سقف کاذب و روکش اصلی سوار شده و به آن متصل می شود‌.
  • وزن پروفیل ها سبک بوده و با این حال استحکام زیادی دارند و می توانند فشار وارده را به خوبی تحمل کنند.

تولید انبوه سازه سپری استاندارد

تولید انبوه سازه سپری استاندارد پخش کننده سازه با توزیع این لوازم به بازار توانسته نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد. تولید این سازه ها به صورت انبوه زمینه تجارتی پر سود را هم فراهم کرده است. تولید انبوه باعث شده تا علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی، نیاز بازار های خارجی هم تأمین شود که این امر باعث ایجاد اشتغال و به دست آوردن سود های کلان می شود.

شرکت تولیدی توانسته با بالابردن سطح کیفی این لوازم استاندارد و تنوع سازی سبد محصولات خود به خوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده و بازار فروش را در دست بگیرد. برخی از شرکت ها از اقتصادی بودن این محصول استفاده می کنند و انبوه زیادی از اجناس خود را به کشور های همجوار صادر می نمایند.

ایران کشوری بزرگ است و تولیدی های زیادی را در خود جای داده که در زمینه تولید، بسته بندی و فروش فعالیت گسترده ای دارند و با تولید انبوه علاوه بر تامین نیاز داخلی محصول را با بسته بندی جدید و مجزا برای صادرات به کشورهای دیگر مهیا می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید