تایل گچی امروزه از بهترین دیوارهای آماده و کاذب هستند که می توانند برای محافظت و زیبایی در ساختمانها بکار رود. قیمت این دیوارها متفاوت است و با توجه به رنگ و طرحی که دارند با قیمت های بالا و پایین به فروش می رسند. فروشگاه تایل گچی تنوع زیادی را در زمینه قیمت و طرح این محصول دارد که می تواند با قیمتی ارزان آنها را در اختیارتان قرار دهد، چون فروش به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شود که می تواند به نفع شما باشد تا بتوانید به تایل درجه یک و شیک برسید.

فروشگاه تایل گچی با قیمتی ارزان

پر فروش ترین نوع تایل گچی پشت آلومینیوم سال جاری

پر فروش ترین نوع تایل گچی پشت آلومینیوم سال جارییکی ار تایل های گچی که فروش بالایی دارد، تایل پشت آلومینیومی است که با کیفیت بالایی تولید می شود. در سالهای جاری این تایل طرفدار زیادی پیدا کرده است، چون روکش pvc دارد و دوام آن بالاست.

از این تایل بیشتر برای سقفها استفاده می شود. بطور مثال، در پارکینگ های بزرگ داخل شهری از تایل پشت آلومینیوم استفاده می گردد. همچنین، برای انواع مجتمع هایی که برای کارهای اداری و تجاری ساخته شده اند بکار می رود.

حتی می توان از این تایل برای سقف سوله ها هم استفاده کرد، چون در برابر آب و هوا مقاوم است و طول عمر بالایی دارد و می تواند باعث نمای بهتر سوله ها شود.

فروش تایل گچی این روزها خیلی زیاد است که می توان انواع آن را در طرح های مختلف خریداری کرد. پرفروش ترین تایل پشت آلومینیوم در بازار عبارتند از:

  1. تایل آلومینیومی حصیری
  2. تایل آلومینیومی تخم مرغی
  3. تایل آلومینیومی رنگی مثل طلایی و نقره ای
  4. تایل آلومینیومی سوراخدار

این تایل ها جدیدترین نمونه ها هستند که استقبال بالایی در بازار دارند و می توان در موارد مختلف بهترین استفاده را از آنها داشت.

هر یک از این تایل ها ویژگی و خصوصیات گوناگونی دارند، اما همه ی آنها وزن سبکی دارند و می توان زمان کمی را صرف نصب آنها کرد.

اگر تایل ها کیفیت بالایی داشته باشند و با مواد اولیه مرغوبی تولید شوند، بیشتر طرفدار دارند و فروش آنها هم روز به روز افزایش پیدا می کند، چون هر مشتری دوست دارد نمونه های باکیفیت و بادوام را تهیه کند.

لیست قیمت روز تایل گچی کناف ضد حریق

تایل گچی کناف با تکنولوژی روز ساخته می شوند و در تولیدشان از مواد نانو بکار گرفته می شود که همین امر ویژگی مثبت آنها به حساب می آید. یک نمونه از این تایل ها ضد حریق هستند، یعنی می توانند مقاومت بالایی در برابر آتش و حرارت زیاد داشته باشند.

این تایل ها را می توان با دلخواه خود تهیه کرد، چون دارای طرحها و ابعاد گوناگونی می باشند. قیمت تایل گچی کناف این روزها در حال تغییر است و نمی توان قیمت مشخصی از آنها را داد. چون، تنوع این نمونه تایل ها بالاست.

لیست قیمت تایل ضد حریق بر حسب طرح و ابعادی که دارند، تعیین می شود و کیفیت هم می تواند تاثیرات زیادی روی قیمت آنها بگذارد.

البته قیمت روز این محصول می تواند با توجه به نوسانات و تورم اقتصادی هم تغییر کند و بالا و پایین رود. برای همین، مشتری در هنگام خرید آنها علاوه بر تنوع کیفیت و طرح با تنوع قیمت هم رو به رو می شود.

تایل ضد حریق انعطاف پذیری منحصر به فردی دارد و می تواند به عنوان سقف استفاده شود و دارای خاصیت ضد آب هم می باشد.

با خرید اینترنتی قیمت تایل های گچی تغییر می کند، یعنی پایین تر از آن چیزی است که در بازار وجود دارد. چون، واسطه هایی میان خرید و فروش وجود نخواهد داشت.

بنابراین، اگر می خواهید این محصول را با قیمت مناسبتر خریداری کنید، پیشنهاد می شود از این نمایندگی اقدام کنید و سفارش خود را آنلاین انجام دهید تا از هزینه های اضافی و حمل و نقل محصول کم شود و تایل ها ارزانتر به دستتان برسد.

در حال حاضر، روش غیر حضوری بیشترین مشتری و بازدید کننده را دارد که دیگر خریداران برای تهیه محصول، آن هم به صورت عمده به بازار نمی روند و سعی می کنند از تولید کننده های بزرگ و معتبر آنها را بدست آورند تا برایشان مقرون به صرفه باشد.

شرکت عرضه کننده تایل گچی 60×60

شرکت عرضه کننده تایل گچی 60×60تایل گچی ۶۰ ×۶۰ از پرکاربردترین ابعاد است که فضاهای مختلف از آن بکار گرفته می شود. رنگ این تایل گچی سفید است که البته در طرح آن تنوع زیادی وجود دارد.

بیشترین استفاده از تایل در این ابعاد برای منازل، ساختمانهای تجاری و اداری است که هم وزن سبکی دارد و هم قابل رنگ زدن است.

عرضه این تایل با کیفیت های متفاوتی انجام می شود که مشتری بتواند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کند. 

عرضه کننده تایل گچی آنها را در تمامی مناطق ایران پخش می کند و سفارشات را با بسته بندی مناسب و بدون تک خوردگی و شکستگی سالم به مشتری تحویل می دهد.

این شرکت بطور مستقیم به عرضه تایل گچی ۶۰ × ۶۰ می پردازد تا بتواند این سقف کاذب را با قیمت های کمتری به مشتریان برساند تا هم از نظر قیمت برایشان به صرفه باشد و هم دغدغه ی حمل و نقل نداشته باشند.

نصب این تایل ها بر روی خود سقف اصلی است که بسیار سبک می باشد و با سرعت بالا می توان اینکار را انجام داد. استفاده ی زیادی که این تایل دارد، بخاطر این است که قابلیت نور پردازی را دارد و تنوع زیادی در این امر وجود دارد.

تایل گچی ۶۰ × ۶۰ در قطرهای مختلفی تولید می شود و قیمت های متنوعی دارد که هر چه کیفیت آن بهتر و طرح آن جدیدتر باشد، با قیمت بیشتری در اختیار مشتری قرار می گیرد.

این تایل ها ویژگی های خوبی دارند که از هر نظر مورد تایید مهندسان قرار می گیرند و می توانند انتخاب خوبی برای مشتریان باشند.

خرید کلی و جزئی تایل گچی سقف کاذب

خرید تایل گچی سقف کاذب این روزها به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و بیشتر مهندسان ساختمان و پیمانکاران سعی می کنند برای زیبایی و سهولت کار از این سقفها استفاده کنند.

خرید این محصول بطور کلی و جزئی می تواند به مشتری این امکان را بدهد که به مقدار مورد نیازش تایل گچی را تهیه کند تا نیاز خود را برطرف سازد.

تایل گچی سقف کاذب در کشور ما برندهای گوناگونی دارد و در شرکتهای مختلفی تولید می شود که باعث تنوع در کیفیت و برند این محصول خواهد شد.

امروزه، تولید کنندگان با دستاوردهای جدید و تکنولوژی سعی دارند بهترینها را وارد بازار کنند تا نظر مشتریان را جلب نمایند. این سقف حتی یک محصول صادراتی هم به حساب می آید که هر ساله با بارگیری سریع و بهترین شرایط به کشورهای مورد نیاز صادر می گردد.

با خرید آنلاین این سقف کاذب دیگر خریداران نگران حمل و نقل آن نیستند و می توانند سفارشات خود را با شرایط بهتری تحویل گیرند و از کیفیت و سالم بودن آن تضمین کامل داشته باشند.

در خرید کلی هزینه ها کمتر محاسبه می شود که این امر می تواند به نفع مشتری باشد و محصولش را از درب کارخانه تحویل گیرد که خیلی ارزانتر از قیمت بازار است و واسطه هایی وجود ندارد.

سقف کاذب با روکشهای مختلفی تولید می شوند که هر کدام بر مکان و محیط های خاصی مناسب هستند. بطور مثال، بعضی از این سقفها فقط برای محیط هایی که دسترسی زیاد به آب هست و یا رطوبت زیاد دارد، استفاده می گردد و بعضی دیگر برای مناطق خشک کاربرد دارد.

سقف کاذب گچی نمونه های طرحدار هم دارد که امروزه با جدیدترین و شیکترین طرحها وارد بازار می شود که نمای منحصر به فردی به ساختمانها می دهد که دیگر لازم به رنگ آمیزی ندارد.

بنابراین، اگر خریدار انواع مدلها و طرحهای جدید این سقفها هستید، می توانید سفارش خود را به مشاوران اعلام کنید و خرید خود را به صورت کلی و عمده با قیمت های ارزانی تحویل گیرید.

کاربرد تایل گچی در ساختمان هاي پيش ساخته

کاربرد تایل گچی در ساختمان هاي پيش ساختهتایل گچی همان دیوارهایی است که از پیش ساخته شده اند و از آن برای زیبا شدن منازل و ساختمانها بکار می رود. این تایل ها در واقع به دیوار خانه ها نصب می شوند و با طرحی که دارند آنها را شیکتر می سازند که دیگر نیازی به بازسازی و تعمیر آنها وجود ندارد.

یکی از کاربردهای این تایل گچی برای زمانی است که ما می خواهیم اتاق بزرگ را به دو اتاق تبدیل کنیم. در این صورت می توان از این دیوارهای آماده استفاده کرد که از هر لحاظ مقاوم هستند.

از دیگر کاربرد تایل گچی این است که می توانند محافظ ستون در ساختمانها باشند. همچنین، در ساختن دیوارهایی که غیر بارور هستند نقش مهمی دارند.

تایل گچی در ساختمانهای پیش ساخته کاربرد زیادی دارند و می توانند برای دیوار اتاق، حمام و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار گیرند. آنها می توانند دیوارها را بطور کامل پوشش دهند و محافظ خوبی برایشان باشند، چون با آب، گچ، الیاف و سنگ دانه ها تشکیل می شوند.

از این دیوارها می توان بجای سفید کاری ساختمان استفاده کرد که هم هزینه کمتری دارند و هم زیبایی بیشتری به اتاق می دهند.

این تایل ها وزن سبکی دارند و همین ویژگی کاربرد آنها را بیشتر می کند و بخاطر نمای جذابی که دارند در بیشتر ساختمانهای پیش ساخته بکار می روند.

تایل های گچی سطحی صاف دارند که می توان به راحتی آنها را رنگ آمیزی کرد و برای هر اتاقی بکار برد. خوشبختانه، در تولید این دیوارها طراحی منحصر به فردی بکار گرفته می شود که تنوع زیادی در طرح و رنگ آنها می توان دید که دیگر لازم به رنگ زدن آنها نیست، زیرا می توان آنها را با توجه به رنگ اتاق و دلخواه خود بدست آورد.

مشخصات پانل های گچی خاص و متعلقات

پانل گچی خاص به پانل هایی گفته می شود که مزایای زیادی دارند و در آنها سوراخ هایی وجود دارد که نسبت به پانل های دیگر از نظر شکل ظاهر و خصوصیات متفاوتند.

پانل کناف آکوستیک و تصفیه کننده هوا یکی از نمونه های پانل خاص است که دارای سوراخ های همسانی می باشد و می تواند بوی نامطبوع محیط را کم کند. همچنین، صوت را به خوبی جذب می کند.

از پانل های خاص برای مکانهایی استفاده می شود که رفت و آمد زیاد است. مثلا، بیمارستانها، بانکها، مدارس و … که آلاینده ها در آنجا زیادند و گاهی فیلتر تهویه هم نمی تواند هوای محیط را عوض کند، در این صورت این پانل ها بهترین انتخاب برای آن مکانها هستند.

پانل های خاص مدلهای زیادی دارند که بیشتر آنها به رنگ سفید هستند و هر کدام چندین سوراخ دارند تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

این پانل ها ویژگی ها و مزایای زیادی دارند که حتی مقاومت آنها بیشتر از بعضی از سقف های کاذب است‌ و می توانند سالها طولانی دوام داشته باشند و کیفیت خود را از دست ندهد.

برای همین، امروزه حتی در بیشتر رستورانها، هتلها و دانشگاه ها هم از این پانل استفاده می شود که خوشبختانه طرحها و مدلهای آن با تنوع بالایی همراه است که انتخاب را برای مشتری آسانتر و بهتر می سازد.

از متعلقات این پانل ها هم می توان بتونه درزگیری، بست پلاستیکی، پیچ دیامانت و پیچ های مخصوص را نام برد که نقش مهمی در نصب و اجرای این پانل ها دارند.

معرفی گچ برگ باتیس قطر ۹٫۵ میلی متری

معرفی گچ برگ باتیس قطر ۹٫۵ میلی متریشرکت بهین سازان نو اندیش در تولید انواع گچبرگ فعالیت می کند و محصولاتش با نام تجاری باتیس وارد بازار می شوند. یکی از گچبرگ هایی که برند باتیس دارد دارای قطر ۹/۵ میلی متری می باشد.

این گچبرگ تنوع زیادی در جنس و مدل دارد که در طرحهای ساده، ضد حریق و ضد رطوبت به فروش می رسد. قیمتی که این محصول دارد مناسبتر از برندهای دیگر است. همچنین دوام و کیفیتش در بازار حرف اول را می زند.

رنگ گچبرگ باتیس کرم است و در تولید آن از گچ مرغوبی استفاده شده که می تواند انتخاب خوبی برای سقف کاذب و دیوارهای پیش ساخته باشد.

گچ برگ باتیس قطر ۹٫۵ کاربرد زیادی دارد و در وزنهای متفاوتی ارائه می شود. این گچبرگ بیشتر برای تزئینات داخلی ساختمان بکار می رود و عایق صوتی بسیار خوبی دارد.

باتیس یکی از بهترین برندهاست و از درجه مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. از کاربرد مهم این گچبرگ برای ساخت و ساز خشک است که نیازی به سیمان و ملات ندارد.

کیفیت در گچبرگ باتیس متفاوت است و می توان آن در در بالاترین کیفیت تهیه کرد، چون شرکت تولید کننده اش محصول خوب وارد بازار می کند تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب برند خود کند و فروش خود را افزایش دهد.

البته برند باتیس قطرهای دیگر را هم از گچبرگ دارد که می تواند نیاز شما را برطرف سازد و بهترین دیوار باشد. در واقع صفحه این گچبرگ ها روکش دار هستند که می توانند عایق بسیار خوبی در برابر گرما و صدا باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید