فروش انواع گچ برگ در بازارهای داخلی ایران از رونق قابل توجهی برخوردار شده است. این محصولات که از جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان در عرصه زیبا سازی سازه و انواع ساختمان هستند در موارد بسیاری کاربرد داشته و هم اکنون با تنوع بسیار زیاد در اختیار علاقمندان و خریداران قرار گرفته اند.

این پنل های گچی هر یک بسته به نوع و ابعادی که داشته قیمت های متفاوتی را دارا می باشند. امروزه خرید این محصولات جهت تسهیل و سرعت بخشی به امر ساخت و ساز کمک شایانی نموده و از این جهت است که افراد بسیاری به خرید آنها روی آورده اند.

فروش انواع گچ برگ در بازارهای داخلی

اولین کارخانه تولیدی گچ برگ درجه یک در ایران

اولین کارخانه تولیدی گچ برگ درجه یک در ایراناولین کارخانه تولید گچ برگ در ایران که موفق به کسب رضایت حداکثری مصرف کنندگان نیز شده است، هم اکنون روزانه درصد بسیار بالایی از انواع پانل گچی را روانه بازار می کند. از عواملی که این کارخانجات همچنان با قدرت پیشروی کرده و موفقیت های بسیاری در این زمینه کسب نموده اند می توان به چند مورد مهم زیر اشاره کرد:

  • پیشگام و ثابت قدم بودن در امر تولید، استفاده از مواد بسیار با کیفیت در ساخت گچ برگ و تلاش برای به روز بودن محصولات مطابق با خواست و نیاز خریداران.
  • گچ برگ های تهیه شده بسته به مواد به کار رفته دارای قابلیت های ویژه و منحصر به فردی بوده که باعث شده محصولات این کارخانجات حرف اول را در بین سایر تولیدات بزنند و همچنان با قدرت به امر تولید ادامه دهند.
  • تنوع در تولید، از زمانی که این کارخانجات تاسیس و در راستای تولید انواع گچ برگ اولین قدم را برداشت، با بررسی عوامل مختلف و متنوع و پیش بینی های لازم در جهت همسو سازی تولیدات به سلیقه ی مشتریان گام برداشته و در این زمینه به موفقیت های بسیاری نائل گشته. همانطور که مشاهده می کنیم خروجی های این کارخانجات کاملا امروزی و هم راستا با سلیقه ی خریداران بوده است و هر نیازی را برطرف نموده.
  • کیفیت بسیار مطلوب، قیمت مناسب و موارد بسیاری دیگر از عوامل تاثیرگذار و بسیار مهمی است که این کارخانجات را همچنان پابرجا و مستحکم بر روی اهداف خود نگاه داشته است.

این کارخانجات مفتخر است که به عنوان اولین تولیدکننده گچ برگ درجه یک در ایران شناخته شده و در جهت هرچه به روز شدن تکنولوژی و سازه های ساختمانی گام برداشته است.

اعتماد و رضایت همیشگی مشتریان از جمله نتایج بسیار مهمی است که توسط این تولیدکنندگان حاصل شده و بسیار ارزشمند می باشد.

پانل گچی چیست و چه کاربردی دارد؟

پانل گچی که با اسامی بسیار مختلفی در بازار شناخته شده است. از جمله اسامی این محصول می توان به گچ برگ، تایل و همچنین پنل گچ از پیش ساخته شده اشاره کرد.

گچ برگ را می توان نام عمومی این محصول در نظر گرفت. این تولیدات در واقع جزئی از خانواده گچ روکش دار بوده و به عبارتی می توان گفت یکی از محصولات و خروجی های آنها می باشد. این محصول دارای هسته گچی بوده و دو طرف آن از پوششی سلولزی تشکیل شده است. در تعریفی دیگر گچ برگ ها را صفحات گچی معرفی کرده اند که در اندازه های بزرگ و یا نازک موجود بوده و دارای ضخامت های گوناگونی هستند.

این تولیدات کاربردهای بسیار زیادی در صنعت ساخت و ساز داشته و وجود آنها بسیار ضروری است. برای اینکه با شفافیت بیشتری به کاربرد این محصولات پی ببرید می توان اینگونه توضیح داد که گچ برگ یا همان پانل روکشدار گچی دستاوردی بوده که از آن به عنوان جایگزین گچ کاری و امر سفید کاری نمای داخلی ساختمان ها استفاده می شود.

این محصولات فرآیند و روش تولید مخصوص به خود را داشته و از مواد اولیه ویژه ای در تولید آنها استفاده می شود. این پانل ها را می توان به وسیله سازه فلزی، برخی خمیر مخصوص و همچنین بتونه های درزگیر بر دیوارهای مورد نظر خود نصب نمود.

از جمله ویژگی های مثبت و مزایای این محصولات می توان به نمونه های زیر اشاره نمود.

  • نصب بسیار آسان این محصولات سبب شده تا افراد، دیگر خود را درگیر سفید کاری و گچ کاری دیوارهای ساختمان که پروسه ای است بسیار طولانی نکنند.
  • مقاومت و استحکام بسیار قابل قبول این پانل ها در مقابله با آتش
  • پانل های گچی به علت عایق صدا بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
  • عمر طولانی، ماندگاری و دوام این تولیدات که از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشند از سایر علت هایی است که افراد زیادی را به خود جلب نموده و از فروش قابل توجهی برخوردار شده اند.

تولید و توزیع انواع گچ برگ سبک در کشور

تولید و توزیع انواع گچ برگ سبک در کشوریکی از انواع گچ برگ موجود در بازار که به وفور یافت شده  و بسیار به فروش می رسد، گچ برگ سبک می باشد. فروشگاه اینترنتی امر توزیع گچ برگ سبک با قیمت های مناسب در انواع مختلف و متنوع را بسیار آسان نموده است.

تمام محصولات در تنوع بسیار بالا و کیفیت بسیار مطلوبی قرار داشته و به علت کارایی بسیار زیاد از میزان فروش مورد انتظار فراتر رفته اند.

از جمله گچ برگ های موجود در این بازار که به  سر تا سر ایران ارسال می گردد عبارتند از:  انواع گچ برگ در ابعاد مختلف، سایزهای بزرگ و کوچک و در ضخامت های گوناگون.

گچ برگ های سبک به دلیل کارایی و مزایایی که داشته از فروش بیشتری برخوردار هستند. این محصولات با ضخامت مناسبی که داشته از لایه های نازکی تشکیل شده که در حمل و نقل، جابجایی و نصب آنها امور را به مراتب آسان تر نموده است.

با وجود سبک بودن این پانل ها می توان سرعت کار را افزایش داده و در مدت زمان کمتری پروژه ی نصب پانل بر روی دیوار را انجام داد.

این محصولات به علت طول عمر بالا و ماندگاری که در گذر زمان از خود نشان داده اند و همچنین با مقاومت قابل توجهی که در برابر حوادثی همچون آتش سوزی و… دارا می باشند با استقبال با شکوهی مواجه شده اند.

قیمت این گچ برگ ها در انواع مختلف متغیر بوده و خرید عمده از هر یک از انواع گچ برگ قیمت های مناسب تری را به دنبال دارد. امکان سفارشی سازی محصولات در برخی موارد وجود داشته داشته و می توانید انواع پانل گچی را در هر نوع دلخواه سفارش دهید.. با ثبت سفارش به صورت اینترنتی می توانید محصولات را در اسرع وقت دریافت نمایید.

جدیدترین قیمت گچ برگ در سال جاری

جدیدترین قیمت گچ برگ در سال جاری در سایت قرار داده شده است. این قیمت ها بسته به عوامل مختلفی متغیر بوده و تماما قیمت های روز بازار می باشند.

گچ برگ ها بسته به کیفیت نهایی محصول و موادی که در تولید از آنها استفاده شده، ابعاد و میزان ضخامت، سنگینی و سبکی محصول، نرخ ارز، شرایط حقوقی کارمندان و عوامل بسیار دیگر در دسته های مختلفی از قیمت قرار می گیرند.

تمامی پانل های گچی در انواع مختلف و متنوع با تصاویر و مشخصات محصول بر روی سایت قرار داده شده تا علاقمندان به تهیه هر یک از انواع این محصولات بتوانند با دیدی باز و آگاهی کامل محصول خود را سفارش دهند.

آشنایی با محصولات از نکات بسیار مهم در سفارش و خرید آنها می باشد. برای این امر کافی است تا از میزان کارایی محصولات و نیاز خود مطلع بوده و با بررسی و مقایسه این دو موضوع بهترین نوع را مطابق با نیاز خود خریداری نمایید.

قیمت هر یک از گچ برگ ها نیز در بخش مشخصات آن ذکر شده است. در برخی فصول سال و یا در زمان هایی مشخص شده از سوی تولیدکنندگان این محصولات به فروش ویژه رسیده و با قیمت هایی بسیار مناسب به فروش عمده می رسند. بطوریکه خریداران در هر نقطه از کشور امکان سفارش عمده محصولات را خواهند داشت.

جهت آگاهی از تغییر قیمت ها می توانید روزانه سری به سایت فروشگاهی ما زده و با مشاهده لیست قیمت ها از روند افزایشی یا کاهشی قیمت ها مطلع گردید.

گچ برگ مناسب جهت مراکز خرید

گچ برگ مناسب جهت مراکز خرید گچ برگ مراکز خرید مخصوص به خود را داشته و توسط افراد متخصص به بازار عرضه می گردد. برای اینکه بتوان به درستی تشخیص داد که چه نوع گچ برگی مناسب فروش در مراکز خرید می باشد کافیست تا به چند مورد زیر دقت فرمایید.

  • گچ برگ ها می بایست کاملا متنوع بوده و در انواع مختلفی به بازار عرضه شده باشند. این به این معنی است که خریداران انتظار محصولاتی مختلف داشته تا بتوانند از آنها در کاربردهای گوناگونی استفاده کنند. هر نوع گچ برگی مختص و مناسب یک فضای ساختمانی است.
  • گچ برگ ها در ابعاد و سایزهای استاندارد تولید شده باشند به نحوی که بتوان به راحتی محصولات را به فروش رسانده و افراد از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند
  • قابلیت های لازم برای گچ برگ در هنگام تولید بر روی آن اعمال شده باشد. مواردی از قبیل مقاومت بالا در برابر حرارت زیاد، قابلیت نصب راحت و آسان، کیفیت مطلوب و مورد قبول خریداران، دوام بالا و…
  • قیمت این محصولات باید به گونه ای باشد که کاملا هماهنگ با قابلیت ها و ویژگی های محصول بوده و متناسب با میانگین بودجه مشتریان باشد.
  • تنوع رنگ و ضخامت در این محصولات نیز از مواردی است که بسیاری از خریداران به هنگام خرید به آن دقت بسیار می کنند.

یک گچ برگ در صورتی که دارنده این فاکتورها باشد می تواند جزء مناسب ترین و استانداردترین محصولاتی باشد که در مراکز خرید در معرض دید عموم قرار گرفته و به فروش می رسد.

مراکز خرید معتبر تنها جایی هستند که می توانید با اطمینان کافی هر نوع محصولی را مطابق سلیقه و دلخواه خود پیدا کرده و از کیفیت و صحت قیمت آنها مطمئن باشید.

معرفی پانل روکشدار گچی RG 9.5*1200*2400

پانل روکش دار گچی RG که مخفف کلمه لاتین Regular می باشد و به آن اسامی دیگری همچون پانل ساده یا معمولی نیز تعلق می گیرد، همانند سایر پانل های روکش دار در ابعاد و ضخامت های مختلف و متنوعی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این پانل های اغلب در ساخت و سازهایی که خشک است کاربرد دارند به عنوان مثال می توان به دیوارهایی که نقش دیوار جدا کننده را داشته و یا پارتیشن ها، سقف های کاذب در محیط هایی که خشک بوده و امکان حریق وجود ندارد و… اشاره کرد.

در این بخش می خواهیم به توضیح یکی از چندین مورد پانل روکش دار معمولی که ابعاد مشخص شده ای دارد بپردازیم. این پانل ابعاد 2400*1200*9.5 را داشته و بسیار کاربردی می باشد. پانلی که دارای چنین ابعادی باشد را می توان اینگونه تفسیر کرد که دارای وزنی معادل 7.4 کیلوگرم برای هر متر مربع می باشد.

این پانل همچنین دارای دو نوع بار خمشی نیز هست؛ بار خمشی طولی و بار خمشی عرضی. بار خمشی طولی برای چنین محصولی معادل 410 الی 450 و بار خمشی عرضی برای آن معادل 168 الی 185 می باشد.

این پانل ها روش ساخت مخصوص به خود را دارد. آنها را بعد از تولید بر روی پالت های پلاستیکی با چوبی بسته بندی می کنند که بر روی هر پالت بسته بندی شده 100 برگ با ضخامت 9.5 میلی متر قرار می گیرد.

این مطالب بخش کوتاهی از توضیحات بسیار تخصصی و مطالب عنوان شده در خصوص این نوع پانل های روکش دار می باشد.

به علت تقاضای زیاد بازار تولیدکنندگان از این نمونه محصولات به صورت عمده طراحی، تولید و به بازار فروش عرضه می کنند.

قیمت محصولات تمام متناسب با کاربرد آنها بوده و خریداران از این بابت می توانند اطمینان حاصل کنند.

مشخصات پانل روکشدار گچی RG 12.5*1200*2500

مشخصات پانل روکشدار گچی RG 12.5*1200*2500  پانل روکش دار گچی RG با ابعاد 2500*1200*12.5 نمونه ای دیگر از پانل های روکش دار گچی ساده بوده که در دسته محصولات پرفروش بازار قرار گرفته است. طبق توضیحاتی که در خصوص ابعاد هر پانل گچی داده شد این محصولات نیز دارای وزن و بار خمشی مشخص شده ای هستند که در اینجا به توضیح این موارد می پردازیم.

این پانل ها دارای وزنی حدود 9.4 کیلوگرم برای هر متر مربع می باشند. همانند سایر موارد گفته شده دارای دو نوع بار خمشی طولی و بار خمشی عرضی هستند که در این مورد بار خمشی طولی چیزی معادل 550 الی 570 و بار خمشی عرضی چیزی معادل 215 الی 230 می باشد.

این تولیدات نیز بعد از انجام مراحل آماده سازی بر روی پالت های مخصوص پلاستیکی و یا چوبی مرحله بسته بندی را سپری کرده و در انتها بر روی هر پالت آن 80 برگ با ضخامت 12.5 میلی متر قرار می گیرد.

تمامی محصولات جزء جدیدترین نمونه های تولیدی بوده که از فروش قابل توجهی برخوردار می باشند. این نوع پالت های گچی نیز در دسته پرکاربردترین و پرفروش ترین پالت های روکش دار گچی بوده و از این حیث از فروش قابل توجهی برخوردار گردیده اند.

جهت استعلام قیمت هر یک از انواع پالت گچی روکش دار می توانید این سایت را دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید