قیمت تایل گچی در بازار روز بستگی به میزان سبک بودن و مقاوم بودن آن دارد. با توجه به تعدد مدل تایل و نحوه کاربری، لیستی متنوع از این محصول را با برای شما تدارک دیده‌ایم. این محصولات از چنان کیفیت بالایی برخوردار اند که به راحتی می‌توانند به عنوان نما و دکور بخش‌های داخلی منازل و ادارات شما مورد استفاده قرار بگیرند و درکنار فواید بالا، منجر به کاهش هزینه‌ها نیز گردند.

قیمت تایل سبک و مقاوم در بازار روز

تولید تایل گچی در ایران

تولید تایل گچی در ایران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های بکار رفته در  صنعت ساختمان، پای انواع تایل‌های پیش ساخته گچی و پی وی سی به این صنعت بزرگ باز شده است. این افزایش مصرف، سبب افزایش تقاضا در بازار برای این محصول شده است.

این تایل ها با خصوصیات متفاوت برای استفاده در سقف‌های کاذب و یا دیواره های جدا کننده تولید می‌شوند که برای راه‌اندازی خط تولید آن نیاز به امکانات خاصی بود که شرکت ما با فراهم آوردن این امکانات، تولید این نوع محصول را به صورت انبوه در دستور کار قرار داد. تقاضای بالای این محصول ما را بر آن داشت تا به تولید انبوه آن در سطح بالایی از کیفیت اقدام کنیم. 

تایل ها خود زیر مجموعه‌ای از یک فرایند کلی ساخت با عنوان دیوارها و سقف های کاذب هستند که قبل از استفاده از تایل می‌بایست سازه فلزی پیچ و مهره ای آن را ایجاد کرده باشیم و سپس تایل را روی آن سوار کنیم. لذا تولید تایل به تنهایی کافی نبود و می‌بایست خط تولید سازه فلزی آن را نیز راه اندازی می‌کردیم.

کاربرد بالای این محصول تولید کنندگان را تشویق به طراحی و توسعه انواع متفاوتی از این تایل ها کرده به گونه ای که در حال حاضر نمونه هایی از جنس های گوناگون و طرح‌های مختلف از آن در بازار موجود می‌باشد.

تایل های گچی در ایران عموماً در ابعاد 60*60  تولید شده و دارای دو دسته بندی عمده نیز می‌باشند:

  • تایل گچی ساده: تایل‌های گچی ساده خود دارای دو زیر دسته تایل گچی روکش دار و تایل گچی بدون روکش عرضه می‌شوند که این دو نوع تایل با ایجاد سطحی صاف و یکدست روی سقف یا دیوراها، امکان نصب انواع دکوراسیون و یا کاغذ دیواری را برای ما فراهم خواهند آورد. تایل های گچی ساده روکش دار هم به رنگ سفید خام و هم به صورت رنگی موجود هستند. رنگ مورد استفاده در تولید تایل گچی روکش دار از نوع رنگ‌های ضد باکتری و ضد میکرو اورگانسیم‌های مضر هستند.
  • تایل گچی طرح دار: تایل های طرح دار نیز در طرح های لوزی، مربعی، الماس، حصیری و البته در رنگ های دلخواه تولید می‌شوند که پس از نصب، نمایی خاص به محیط داخلی ساختمان می‌دهند. علاوه بر اینکه همانند تایل‌های گچی ساده، مقامت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و صوت دارند.

خانواده دیگری از تایل های گچی نیز در این مجموعه تولید می‌شوند که دارای روکش پی وی سی می‌باشند. این روکش علاوه ایجاد زیبایی بیشتر، مقاوت و اثربخشی بیشتری نسبت به نفوذ صوت و رطوبت ایجاد می‌کند. این تایل ها خاصیت ضد الکتریسیته ساکن داشته و همچنین به دلیل روکش پی وی سی که دارند به راحتی قابل شستشو و تمیز کاری هستند.

از تایل‌های پی وی سی بیشتر جهت طراحی و ساخت سقف های کاذب استفاده می‌شود. این روکش که مخفف نام پلی وینیل کلراید است، یه دلیل خواص اعجاب آور آن کاربردهای گوناگونی در صنعت دارد. این ماده سبب بالاتر رفتن خاصیت عایقی تایل شده و استحکام آن را نیز افزایش می‌دهد.

استفاده از تایل‌های گچی به این صورت است که سازه فلزی مشبک در ابتدا به صورت آویز از سقف نصب می‌گردد و سپس تایل‌ها روی آن نصب می‌شوند.

یکی از فواید جالب استفاده از سقف کاذب علاوه بر اینکه به سوال همیشگی طراحان داخلی مبنی بر اینکه تاسیسات بکار رفته در سقف و نازیبایی‌های آن را چگونه بپوشانیم،  امکان بکارگیر انواع پوشش‌های عایق حرارت در پشت آن است که موجب کاهش هزینه‌های سرمایش و گزمایش داخلی ساختمان خواهد شد.

تایل گچی سبک چیست و چه کاربردی دارد

تایل گچی یکی از انواع مصالح ساختمان است که به تازگی کاربرد فراوانی در صنعت ساخت و ساز پیدا کرده است. این تایل‌ها از کیفیت ساخت و زیبایی بالایی برخوردار هستند به طوری که میتوان از آن ها برای ایجاد نماها و حتی سازه های دکوراتیو در فضای داخلی ساختمان، ایجاد سقف های کاذب و دیوارهای جدا کننده بهره برد. سهولت در نصب و سرعت بالای اجرا سبب شده است که بتوان در قسمت های مختلفی از فرایند ساخت و ساز از این تایل ها استفاده کرد.

در این قسمت بخشی از کاربرد و موارد استفاده این نوع تایل های گچی را برای شما عنوان می‌کنیم:

  • استفاده برای دیوارهای کاذب: این تایل ها که به صورت پیش ساخته هستند، در اجرای انواع دیوارها و سقف های کاذب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. به طوری که با ایجاد زیر ساخت که همان سازه فلزی است، تایل ها به آسانی و سریع روی آن نصب می‌شوند و مناسب برای تفکیک هر نوع فضایی از جمله اداری و مسکونی خواهند بود.
  • استفاده برای ایحاد دیوار عایق: این تایل ها مقاومت بالایی در برابر نفود آب، صدا و حرارت دارند و همین ویژگی سبب استفاده برای ایجاد دیوار های عایق نیز شده است. دیواره‌ای که علاوه بر ممانعت از رد و بدل گرما و رطوبت، با ایجاد شرایط آکوستیک، مانع از انتقال گسترده صوت و گرما خواهد شد.
  • ایجاد پوشش تاسیسات : یکی از پرشمار ترین انواع کاربرد این تایل ها ایجاد پوششی زیبا برای سقف هایی است که انواع تاسیسات اعم از کابل ها یا لوله کشی‌ها  را در دل خود جای داده‌اند و یا از روی آن ها عبور کرده اند. تنها با ایجاد یک سازه فلزی سبک و ارزان، می‌توان به سرعت اقدام به نصب و پوشش سقف و دیوارها کرد.
  • ایجاد دکوراسیون با نور مخفی: میدانیم که نور ها منبع زیبایی هستند و نور پردازی یکی از روش های مدرن زیبایی بخشی به نمای داخلی ساختمان محسوب می‌شود. اگر بتوان منبع نور را مخفی نگه داشت، حاصل کار، زیبایی بی بدیلی از ترکیب نور و معماری خواهد بود. این تایل ها یکی از بهترین ابزارها برای مخفی نگه داشتن منبع نور هستند. حتی برخی از مدل‌ها با قابلیت انتقال نور، می‌توانند در ایچاد دکوراسیون‌های زیبا موثر باشند.

ویژگی های این محصول به اختصار:

  • مقاومت در برابر نفوذ رطوبت، صدا و حرارت
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • ثبات رنگ و مقاوم در برابر رنگ پریدگی
  • مقاومت در برابر زلزله و ضربه
  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی
  • تهویه هوای مناسب و کافی
  • مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  • سرعت بالا در نصب
  • هزینه مقرون به صرفه
  • سبک بودن و کاهش وزن کلی ساختمان

تمامی این خصوصیات نشان از محصولی کلیدی دارند که قطعاً کمک بزرگی به بالاتر رفتن کیفیت ساخت و اصول مبتنی بر سبک سازی و حتی بلند مرتبه سازی خواهد کرد. چراکه با صرف هزینه‌ای کمتر در بخش‌های دیوار کشی ساختمان و طراحی سقف می‌توان به سطح بالایی از اسحکام در این بخش و زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان دست یافت.

تولید سازه فلزی سبک، با کیفیت و ارزان، دومین هدف بزرگ مجموعه ما بوده است که امروزه توان تولید و عرضه گسترده آن به اقصی نقاط کشور و جهان را داریم. در بخش بعدی اطلاعات کاملی در زمنیه سازه های فلزی ارائه می‌شود.

نمایندگی رسمی خرید و فروش سازه فلزی در تهران

نمایندگی رسمی خرید و فروش سازه فلزی در تهران

محصولات شرکت ما با استقبال بالای مشتریان عزیز مواجه شده است که همین امر سبب گردید اقدام به افزایش سطح تولید و گسترش نمایندگی‌های فروش کنیم. محصولات موجود در نمایندگی رسمی در تهران محدود به انواع تایل نبوده و انواع سازه های فلزی را نیز در بر می‌گیرد.

سازه‌های فلزی که عموماً مکانیزم اتصال آن‌ها از طریق پیچ و مهره صورت می‌پذیرد هم توانایی حمل بار بالایی را دارند و هم وزن زیادی به ساختمان تحمیل نمی‌کنند. این سازه‌ها سرعت ساخت بالاتری نسبت به اتصالات ناشی از جوشکاری دارند و زمان ساخت آن‌ها نیز در کارخانه بسیار کمتر از سازه‌های جوشی است. 

این زمان کم سبب کاهش چشم گیر هزینه تمام شده می گردد که منجر به کاهش قیمت محصول خواهد بود و سود حاصل از این هزینه کم شامل حال تمامی مصرف کنندگان عزیز خواهد شد.

سازه های پیچ و مهره ای به دلیل راحتی در نصب و اجرا، امکان بهینه سازی در نقشه کلی ساخت و مصرف کمتر متریال را دارند. به این معنی که طراح آزادی عمل در استفاده از  این نوع سازه را در شرایط مختلف و مراحل گوناگون ساخت داشته و همین آزادی عمل منجر به حذف مصرف اضافی متریال می‌شود. باید توجه داشت که دور ریز مواد گچی حین ساخت دیوارها در روش‌های سنتی امری بسیار رایج و عادی در صنعت ساختمان به حساب می‌آید. اما استفاده از پنل ها و تایل های گچی پیش ساخته، این دور ریز را تقریباً به صفر رسانده و بار زیادی از بخش هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

سرعت نصب سازه های پیچ و مهره ای هم به دلیل حذف هر نوع عملیات جوش در کارگاه ساختمانی بالاتر از سازه های فلزی با اتصالات جوشکاری شده است و این تسریع در روند کار منجر به کاهش هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی خواهد شد.

سازه های فلزی به نوعی زیر ساختی برای نصب انواع دیوارها و سقف های کاذب به شمار می‌آیند و تمامی مشتریان خریدار سازه فلزی پیچ و مهره ای، خریداران محترم تایل های پی وی سی و … نیز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی، محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت در بازار خریداری کنند.

سازه های فلزی مورد اشاره در این بحث، از ساختار شبکه‌ای با حمایت نبشی از جنس گالوانیزه و آلومینومی بهره می‌برند. با قابلیت نصب سریع و آسان امکان دسترسی راحت به قسمت بالای سقف یا پشت دیوار را برای اجرای امور تاسیساتی و سیم کشی‌ها و لوله‌کشی‌های تو کار به ما می‌دهند. و حتی پس از نصب و استفاده در صورت تمایل به راحتی قابلیت جمع آوری و حتی استفاده در مکانی دیگر را دارند. این دسترسی آسان، امکان تعویض تایل‌های آسیب دیده را نیز به راحتی فراهم خواهد آورد.

این سازه‌ها با دارا بودن فواصل نصب با سایز‌های 30*30 و 60*60 و … برای نصب انواع تایل های گچی، گچی با روکش پی وی سی، تایل های فلزی و تایل های سوراخ دار آکوستیک مناسب هستند.

علاوه بر تایل های گچی، انواع تایل های فلزی آلومینیوم و یا حتی طلق نیز میتوان روی این سازه ها نصب کرد.

نمایندگی رسمی خرید و فروش این نوع سازه‌ها در تهران آمادگی این را دارد تا در تمامی مراحل قبل از خرید مانند انتخاب نوع سازه و نوع تایل تا مراحل پس از خرید مانند نحوه نصب و کاربری به خریداران عزیز مشاره لازم را ارائه کند. به عنوان نمونه، برای عزیزانی که قصد خرید تایل و استفاده در شرایط آی و هوایی مرطوب را دارند، کارشناسان ما توصیه می‌کنند از تایل‌های گچی با روکش پی وی سی و یا از تایل‌های فلزی استفاده کنند.

برای دیواره‌های سالن‌های آمفی تئاتر توصیه بر استفاده از تایل‌های سوراخ دار آکوستیک است تا حداقل انتقال سر و صدا به بیرون از محیط صورت بپذیرد.

خریدار عمده سازه فلزی پیچ و مهره ای در کشور

خربداران محترم سازه های فلزی پیچ و مهره ای و انواع تایل در کشور، می توانند با مراجعه به بخش فروش وبسایت و تماس با شماره های درج شده دراین قسمت، با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را در هر سطح و مقدار، سفارش داده و با طی کردن روند قراردادی، محصول را در هر نقطه از ایران تحویل بگیرند.

نمایندگی سازه فلزی در تهران نه تنها به مشریان عزیز در داخل ایران بلکه خدمات گسترده ای در زمینه صادرات وسیع این محصول به خارج ار کشور به مشتریان خارجی ارائه می‌کند. امکانات فراهم شده به گونه ای است که امکان بارگیری عمده محصول وجود دارد و خریدار عمده بدون نگرانی از نحوه تامین، در هر زمان می‌تواند خربد را انجام دهد.

در بحث قیمت گذاری، با توجه به اینکه فروش محصول مستقیماً توسط تولید کننده صورت می‌گیرد، نقش واسطه گر به کلی حذف شده و محصول عیناً با قیمت درب کارخانه به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

هزینه مربوط به تایل نیز با توجه به نوع تایل و ابعاد درخواستی محاسبه می‌گردد. برش تایل به طورت cnc انجام می‌گیرد و محصول با کیفیت مثال زدنی ارائه خواهد شد. در صورت تمایل به استفاده از رنگ مورد نظر شما، هزینه آن به قیمت کلی افزوده خواهد شد.

با توحه به گسترش روز افزون استفاده از تایل‌های پیش‌ساخته گچی، فلزی، پی وی سی در صنعت ساختمان ایران و جهان، مشتریان ما به مشتریان داخلی محدود نبوده و تقاضاهای بالایی از کشورهای منطقه دریافت نموده‌ایم.

تمام تلاش این مجموعه بر این است تا محصولات بسیار با کیفیت و البته با قیمت ارزان تولید و به بازار عرضه کند. چراکه رضایت مشتریان گرامی در صدر اولویت‌های شرکت قرار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید