امروزه با پیشرفت علم فناوری و هنر معماری در منازل از سقف های کاذب استفاده می گردد. تایل های PVC نیز به منظور ایجاد و پوشش سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت خرید تایل 60×60 PVC برحسب کیفیت، نوع و رنگ آنها تعیین می شود و نمی توان برای همه آنها یک قیمت را در نظر گرفت.

این کالای تجاری امروز میلیونها دلار از ایران صادر می گردد که با تلاش و همت شبانه روزی تاجرانی که در این حوزه فعالیت می کنند می توان آن را به سالانه بیش از 1.000.000.000 دلار رساند و ارز بسیاری را وارد کشور نمود.  یکی از بهترین راه های ورود ارز به ایران و بهبود اقتصاد کشور صادرات است که با ارسال این محصول به سراسر جهان می توان به این هدف دست یافت. عزیزان ما قیمت خرید را به صورت آنلابن در اختیارتان قرار می دهیم و شما را توصیه می کنیم برای خرید باید ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس قیمت آن را جویا شوید.

قیمت خرید تایل 60×60 PVC در یزد

قیمت تایل 60×60 PVC با کیفیت های مختلف

قیمت تایل 60×60 PVC با کیفیت های مختلفقیمت تایل PVC بر اساس معیار های مختلفی تعیین می شود. در این بخش به معرفی و بیان برخی از این معیارها می پردازیم:

  • کیفیت تایل
  • اندازه و سایز
  • رنگ
  • مدل و طرح

کیفیت تایل: تایل ها از PVC تشکیل می شوند اما کیفیت این مواد در تولیدی های مختلف متفاوت می باشد و بعضی از آنها از جنس درجه یک و برخی دیگر از جنس های نامرغوب در تولید تایل ها استفاده می کنند. همچنین شبوه و فرآیند تولید تایل نیز بر کیفیت آنها تاثیر بسزایی دارد هرچه مراحل کامل تر و بهتر صورت گیرد محصول نهایی با کیفیت تر و مرغوب تر خواهد بود.

اندازه و سایز: بطور کلی تایل ها در دو اندازه مساوی و سفارشی تولید می شوند. منظور از مساوی یعنی ابعاد آن دارای اندازه مساوی می باشد مانند: 60 × 60 و یا 100 × 100. و منظور از تایل های سفارشی یعنی در اندازه های دلخواه خریدار تولید و تهیه شود.

رنگ: رنگ عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت تایل ها می باشد و معمولا تایل های سفید رنگ قیمت کمتری نسبت به دیگر تایل ها دارد.

مدل و طرح: تایل ها در مدلها و طرح های گوناگون ساخته می شوند بعضی از آنها منقش و بعضی دیگر معرق کاری شده می باشند البته تایل ها مدل ساده و خالخالی نیز دارند.

صادرات جدید ترین تایل پی وی سی لوزی کوچک

تولید کنندگان تایلPVC طرح ها و مدل های زیادی تولید می کنند. این طرح ها همواره در حال تغییر و آپدیت شدن می باشند.

یک نمونه از انواع طرحها، تایل پی وی سی لوزی کوچک می باشد، این مدل تایل در سقف های کاذب استفاده های می شود و باعث زیبا شدن هرچه تمام تر سقف و در کل دکوراسیون داخلی منزل و یا دفتر می گردد.

صادرات تایل های پی وی سی بیشتر در زمینه تایل مدل لوزی و کوچک می باشد.

دلایل این آمار صادراتی زیاد:

  • قیمت بسیار مناسب آن
  • اندازه دقیق و مناسب
  • تنوع رنگ
  • شکل ظاهری بسیار زیبا
  • شکل هندسی متفاوت با دیگر مدلها

اینها همه دلایل خرید زیاد این محصول توسط تجار خارجی می باشد.

البته لازم به ذکر است که بگوییم اینها فقط ویژگی ظاهری آن است و دلایل فنی نیز دارد که بسیار تخصصی هستند و گفتن آنها در این مقاله جایز نیست.

جدیدترین مدل تایل های لوزی کوچک دارای یک فلکسی و نور پردازی در پشت خود هستند که استفاده آنها در سقفها باعث زیبایی چشمگیری در دکوراسیون منزل می شود.

صادرات تایل پی وی سی امروزه توسط شرکت های بازرگانی زیادی انجام می شود که یکی از بهترین آنها شرکت ما می باشد.

از مهمترین کشورهایی که می توان بر روی صادرات این محصول به آن کشورها فکر کرد و برنامه ریزی نمود عبارتند از:

  • عراق
  • ترکیه
  • امارات
  • سوریه
  • لبنان
  • افغانستان

خوشبختانه یا متاسفانه چون کشور ایران در همسایگی کشور های مختلف جنگ زده مانند: عراق، سوریه، افغانستان قرار دارد این محصول را به خوبی می توان به این کشورها صادر نماید به خصوص عراقیها که امروز به خوبی کارایی محصول را می دانند و تاجران این کشور برای خرید آن به ایران سفر می کنند و تقاضای خود را برای خرید ثبت می نمایند.

کشور سوریه هم از این نظر مستثنا نیست و به عنوان یکی از مقاصد خوب صادراتی می تواند میلیونها دلار پول و ارز طرز وارد ایران نماید و وضعیت مردم کشور ایران را بهبود بخشد حقیقتاً امروز بهترین راهی که می توان از آن برای نجات دادن اقتصاد کشور یاد کرد صادرات محصول است و کشورهای جنگ زده ای که با آن اشاره نمودیم بهترین مقصد صادراتی امروز می‌تواند برای کشور ایران به حساب بیاید.

جدا از این کشورهای جنگ‌زده اطراف ما می‌توانیم به کشورهای آفریقایی نیز اشاره کنیم یقیناً اقتصاد این کشورها در حال پیشرفت است و صنعت ساختمان سازی آن نیز در حال رشد و افرادی که در کار ساخت و ساز هستند از این محصول برای ساخت ساختمان های شان استفاده می کنند. بدیهی است تاجری که در کشورهای آفریقایی زندگی می کند می خواهد این محصول را به صورت عمده وارد کشور کند تا بین تجار افرادی که در زمینه ساخت و ساز کار می کنند به فروش برساند از این رو ما می‌توانیم به کشورهای آفریقایی هم به عنوان یک مقصد مهم صادراتی و پول ساز در زمینه صادرات جدیدترین تایل پی وی سی لوزی اشاره کنیم.

کشورهای اروپایی به خاطر داشتن صنعت تولید مصالح ساختمانی به خصوص تایل پی وی سی به ندرت این محصول را به کشورشان وارد می کنند اما با توجه به اینکه قیمت تمام شده این کالا در ایران بسیار پایین تر است، می توانیم تجار اروپایی را نیز می توانیم مجاب به خرید بکنیم و تایل پی وی سی لوزی را صادر نماییم.

برترین تولید کنندگان تایل PVC مدل المپیک

برترین تولید کنندگان تایل PVC مدل المپیک خب حالا می خواهیم در مورد موضوع برترین تولید کنندگان تایل PVC مدل المپیک صحبت کنیم. دانستن اطلاعات کاملی در مورد این موضوع که بهترین و بدترین تولید کننده این محصول در ایران چه کسی است می تواند کمک شایانی به شما جهت اتخاذ تصمیمی هوشمندانه بکند و این موضوع را تقریبا هر تاجری می داند و جالب است بدانید که تاجران بسیاری که به تازگی می خواهند شروع کنند هم به دنبال این اطلاعات هستند. از مهمترین سوالاتی که یک تاجر تایل PVC می پرسد:

  • بهترین تولید کنندگان این محصول را لطفا به ما معرفی کنید تا بدانیم از چه کارخانه خریداری کنیم.
  • بهترین قیمت این محصول در بازار چند است و با چه قیمتی می توانیم آن را بفروشیم.
  • حاشیه سود تجارت تایل مدل المپیک چقدر است.

اما ما به عنوان یکی از مراجعی که همیشه افرادی که می خواهند این کالای مهم و پرفروش را خریداری کنند راهنمایی می کنیم می خواهیم مطلب مهمی را به سمع و نظر تاجران برسانیم که اگر حقیقتا به دنبال و در جست و جوی بهترین تولید کننده ایران زمین هستید و یا بهتر بگویم به دنبال بهترین تولید کننده در سطح خاورمیانه می باشد تا بتوانید  تایل ۹٫۵mm معمولی را خریداری و در بازار پخش نمایید، پیشنهاد می کنیم با مجموعه تجاری و حرفه ای که سالها است کارش تولید و پخش این کالا می باشد و اطلاعات تماس آن در انتهای این مقاله قرار گرفته وارد ارتباط و مذاکره شوید. یقینا می تواند به عنوان برترین تولید کننده شما را در امر تامین و ورود آسان به تجارت شما را یاری نماید.

خیلیها خب اعتمادی نمی کنند و شاید این مطلب را نیز باور نداشته باشند، کافی است یک بار امتحان کنید و ببینید شما به در بین تولیدکنندگان تایل PVC بهترین تامین کننده را انتخاب نموده اید.

بازار خرید و فروش تایل پی وی سی معرق

با تغییر سبک معماری و مدرن شدن دکوراسیون داخلی منازل، استفاده از معرق کاریها و سایر هنر های تجسمی در تک تک نقاط دکوراسیون خانه افزایش یافته است.

تایل های پی وی سی معرق از جمله نمونه های این هنر های تجسمی است که در سقف های منازل بطور گسترده ای استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که بگوییم این تایل ها به وسیله دستگاه برش لیزری یا همان سی ان سی حکاکی و طراحی می شوند و به همین خاطر هیچ گونه محدودیتی در طراحی آنها  وجود ندارد و با توجه به هر سلیقه ای می توان آنها را طراحی کرد.
تایل معرق دارای یک سری ویژگیها می باشد که باعث شده بازار خرید و فروش تایل پی وی سی معرق بسیار پسترده و سودمند باشد.
از جمله این ویژگیها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارند و می  توان آنها را با دکوراسیون خانه هماهنگ نمود.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند و به دلیل اینکه از جنس پی وی سی می باشند می توان آنها را در مکان های مرطوب مانند سقف سونا، استخر و یا سرویس بهداشتی بکار برد.
  • چند منظوره می باشند یعنی می توان از آنها بعنوان دیوار جداکننده، سقف کاذب و یا به عنوان درب کابینت استفاده کرد.
  • می توانند بر اساس طرح استفاده شده نور را به میزان مختلفی از خود عبور دهند یعنی هرچه طرح باز تر و بزرگ تر باشد میزان عبور نور بیشتر خواهد بود.

بله اینها دلایل استقبال بیش از حد مردم نسبت به اینگونه تایل ها می باشد که باعث شده بازار خرید تایل پی وی سی بسیار داغ باشد.

اجزای زیر سازی تایل ۹٫۵mm معمولی روکش pvc

اجزای زیر سازی تایل ۹٫۵mm معمولی روکش pvc دانستن اطلاعات فنی در مورد اجزای زیر سازی تایل ۹٫۵mm معمولی روکش pvc برای یک تولید کننده همواره در اولویت بوده است چرا که این اطلاعات فنی می تواند یک تولیدی را یک سر و گردن از سایر تامین کنندگان بالاتر برد و در نظر سایر تاجران ایران و مطرح نماید.

چون این اطلاعات فنی برای یک تولیدی حکم یک گنج را دارد به همین خاطر منتشر نمودن آن را در این بخش جایز نمی دانیم و از شما عزیزان تقاضا داریم بر اساس نوع تایلی که می خواهید بسازید درخواست خود را برای دانستن اجزای زیر سازی تایل ۹٫۵mm معمولی روکش pvc ثبت نماببد و بدانید که ما در اولین فرصت پاسخگوی سوال شما هستیم.

حتی جالب است بدانید که برخی از تولیدی ها با توجه به متخصصینی که تربیت کرده اند توانسته اند اجزای زیر سازی این محصول را به گونه ای دیگر طراحی نمایند که نظر خریداران را به سمت خود جلب نماید.

ما هم به عنوان شرکتی پیش رو در این امر متخصصین حرفه ای را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با بهترین کیفیت این محصول را برای شما تولید و در اختیارتان قرار دهیم. امید است که نظر شما جلب شود و همکاری های گسترده را با ما استارت بزنید.

معرفی تایل معمولی رنگ شده با فویل آلومنیوم در پشت تایل

این تایل از فرم دادن ورق کویل آلومینیوم یا گالوانیزه با ابعاد مختلف در دو نوع لبه دار و بدون لبه تولید می شود. از خصوصیات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت دسترسی و اجرای راحت آن 
  • سبک
  • مونتاژ و دمونتاژ سریع
  • عدم نیاز درز انقطاع
  • قابلیت شستشو
  • قابلیت بازیافت
  • امان نور پردازی
  • انعکاس بیشتر نور

اینها ویژگی های کلیدی این نوع تایل معمولی آلومینیومی می باشد که باعث شده در بازار رقابتی انواع تایل همچنان درخشان و پرفروش بماند.
این تایل ها همچنین این قابلیت را دارند که با دیگر تایل ها ترکیب شوند و جلوه زیبایی را ایجاد نمایند. 
اگر در مورد این تایل ها نیاز به اطلاعات کاملتری دارید با مشاورین ما تماس بگیرید تا آنان اطلاعات کامل را در طمینه های فنی و مهندسی این نوع تایل در اختیارتان قرار دهند و خرید شما را راحت تر نمایند.

فروش انبوه تایل گچی 60×60 PVC

فروش انبوه تایل گچی 60×60 PVCتایل های گچی 60×60 PVC مدل های انبوهی را شامل می شود که از قبیل این تنوع بسیار زیاد فروش زیادی نیز دارد.
نمونه هایی از طرح های تایل گچی را نام می بریم:

  •  طرح تخم مرغی
  • طرح اکوستیک پانچ مربعی
  • طرح ساده
  • طرح حصیری
  • طرح چوب
  • طرح الماس

این تایل های پی وی سی را بیشتر در سقف های مکان های تر بکار می برند و روی آنها را با آلومینیوم می پوشانند.
مزایای استفاده از تایل گچی 60×60 PVC:

  • امکان نصب ساده
  • تنوع رنگ و طرح پوشش
  • امکان استفاده از مکان بعد از نصب
  • عایق صدا 

این تایل ها علاوه بر داشتن تنوع بسیار قیمت واقعا مناسبی نیز دارد که به همین دلیل خریداران مایلند آن را تهیه نمایند.
این عرصه تجاری برای کسانی که قصد دارند به تازگی وارد دنیای تجارت شوند بسیار مناسب می باشد چرا که بازار فروش انبوهی از سراسر دنیا دارد طرفداران و خواهان بسیاری در جهان هستند که می‌خواهند این محصول را بخرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه تجاری و یا دریافت لیست قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

همواره هدف ما این بوده که با بررسی بازار داخلی و صادراتی بدانیم که مشتری چه می‌خواهد و با چه قیمتی خریداری کند برایش به صرفه است، از این رو معتقدیم که می‌توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید