تایل ها یک  نوع از سقف کاذب هستند که در دو نوع طرحدار و ساده در بازار وجود دارند. تایل های 60×60 با تنوع زیادی که دارند سبب زیباتر شدن محیط می شوند. این تایل ها به صورت عمده و جزئی قابل تهیه اند. قیمت عمده تایل 60×60 PVC از قیمت جزئی آن بسیار پایین تر است،برای خرید عمده تایل  60×60 باید به مراکز فروش و نمایندگی ها مراجعه نمایید همچنین بسیاری از تولیدکنندگان  تایل ها نیز محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند.

قیمت عمده تایل 60×60 PVC در بازار داخلی

فروشگاه خرید تایل ستاره ای پی وی سی

فروشگاه خرید تایل ستاره ای پی وی سیبرای خرید تایل ستاره ای پی وی سی باید به فروشگاه های مجاز و نمایندگی های موجود در سراسر کشور مراجعه نمایید. این نمایندگی ها انواع مختلف تایل ها را  با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کنند. شما میتوانید با مراجعه به این فروشگاه هاو با مشاهده تایل های متنوع بر اساس سلیقه خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید. این تایل ها نصب بسیار آسانی دارند و همچنین ضد آب و ضد حریق می باشند و در نتیجه تمیز کردن آنها بسیار راحت می باشد و شما می توانید با یک دستمال تر آنها را پاکسازی کنید. از دیگر ویژگی های خوب این تایل ها می‌توان به مقاومت بسیار بالای آنها در برابر مواد خورنده اشاره کرد همچنین در برابر مواد اسیدی و بازی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و از بین نمی روند. با نصب این تایل ها شما همچنان به تاسیسات برق دسترسی دارید و مشکلی از این نظر ایجاد نمی کنند. همچنین شما می توانید این تایل های پی وی سی را از سایت های اینترنتی به صورت آنلاین نیز خریداری نمایید. در این سایت ها انواع متنوعی از تایل های پی وی سی در طرح ها و مدل های مختلف وجود دارند همچنین در این سایت ها شما امکان مقایسه این تایل ها را با یکدیگر نیز دارید. همچنین شما می توانید با کارشناسان این سایت ها تماس بگیرید و از راهنمایی ها و مشاوره های آن ها بر خوردار شوید تا محصولی مطابق نیاز خودتان را خریداری نمایید. 

بازرگانی پخش تایل مربعی PVC با کیفیت

امروزه در کشور گروه های بازرگانی زیاد مشغول پخش تایل مربعی PVC با کیفیت در سراسر کشور هستند. همچنین این گروه های بازرگانی علاوه بر واردات انواع تایل ها، بسیاری از تایل های با کیفت تولید داخل را نیز به کشور های دیگر صادر می کنند. انواع زیادی از تایل ها وجود دارند که با یکدیگر متفاوتند و این تفاوت ها سبب مختلف بودن کیفیت آن ها نیز می شود. از مهم‌ترین عواملی که بر کیفیت تایل ها تاثیر می گذارد جنس این تایل ها می باشد، انواع تایل ها از نظر جنس شامل: تایل کناف گچی، تایل استیل گچی، تایل آکوستیک گچی و تایل آلومینیومی گچی

تایل کناف گچی جنس بسیار خوبی دارد و  مورد استقبال خریداران است. از این تایل ها به عنوان سقف کاذب، جایگاه تلویزیون و کمد های دکوری بسیار استفاده می شود. این تایل ها ضد رطوبت هستند و به راحتی  قابل شستشو می باشند به همین دلیل این تایل های پی وی سی  خریداران زیادی دارند و به صورت عمده در شرکت های تولید کننده، تولید می شوند. تایل های گچی با تنوع زیبایی که دارند در سقف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرد و محیط را بسیار زیباتر می کنند. این تایل ها دارای دو نوع سازه پنهان و سازی نمایان هستند. سازه های پنهان از پایین نصب می شوند و سازه‌های نمایان از بالا نصب می شوند. افراد متخصص موارد استفاده هر یک از این تایل ها را به خوبی می‌دانند بنابراین بهترین کارایی را از تال ها را می توانید از افراد متخصص بخواهید. تایل های مربعی پی وی سی در بسته بندی های مناسبی ارائه می شوند و معمولاً در بسته های ده تایی در کارتون هایی بسیار ضخیم که در برابر ضربه ها و صدمات احتمالی مقاومت اند بسته بندی می شوند.

صادرات مستقیم تایل پلاستیکی پی وی سی

صادرات مستقیم تایل پلاستیکی پی وی سیایران یک کشور در حال توسعه می باشد و نیروی کار بسیاری دارد و همچنین از تکنولوژی روز دنیا تا حد زیادی برخوردار است. امروزه صنعت ساخت تایل های پلاستیکی پی وی سی در ایران بسیار رونق پیدا کرده است. تایل های تولید شده در ایران به کشورهایی همسایه صادر می شود. صادرات تایل  پلاستیکی سود بسیار بالایی دارد و  همچنین اشتغال زایی زیادی برای افراد جویای شغل کرده است. همچنین صادرات تایر های پلاستیکی ارزآوری خوبی برای کشور دارد. یکی از مهمترین  قسمت های صادرات بازاریابی  می باشد در بازاریابی باید  محصولات  با کیفیت و و به روزترین مدل های آن ها را در یک کاتالوگ و یا از طریق صفحات مجازی اینترنت به خریداران خارجی معرفی کرد همچنین باید خصوصیات و کیفیت  این محصولات را نیز در کاتالوگ ها و یا صفحات مجازی نوشت. بنابراین خریداران تایل پلاستیکی می توانند به سایت های فروش اینترنتی  مراجعه کنند و به صورت آنلاین این محصولات را خریداری کنند. این سایت ها تنوع بسیار زیادی از تایل پلاستیکی را دارند و همچنین بسیاری از این سایت ها ارسال کالا به کشورهای همسایه را از طریق پست پشتیبانی می کنند.

بهترین قیمت خرید عمده تایل 60×60 PVC در تهران

برای خرید عمده تایل پی وی سی ۶۰×۶۰ باید به مراکز فروش و نمایندگی های این محصول مراجعه کنید. این مراکز فروش نمایندگی ها معمولا محصولات را به صورت عمده وبا کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار می دهد. تایل های پی وی سی با توجه به جنس و کیفیتی که دارند قیمت‌های متفاوتی دارند، همچنین بسیاری از تولیدکنندگان نیز محصولات خود را به صورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رسانند .شما می توانید با مراجعه به بازار های فروش مدل تایر مورد نظر خود را پیدا کنید و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

امروزه خرید اینترنتی یکی از راحت ترین روش های خرید برای بسیاری از مشتریان می باشد که طرفداران زیادی دارد اگر شما نیز از طرفداران خرید های اینترنتی می باشید با مراجعه به سایت های فروشگاهی آنلاین اینترنتی می توانید از انواع مدل ها و کیفیت های این تایل ها دیدن کنید. همچنین بسیاری از این سایت های فروش تخفیف های شگفت انگیز برای محصولات خود می گذارند بنابراین می توانید محصولی با کیفیت و قیمت بسیار پایین را از این فروشگاه ها خریداری کنید . همچنین می توانید برای خرید بهتر و رضایت بخش  با کارشناسان فروش این سایت ها صحبت کنید و از تجربیات و مشاوره های این کارشناسان استفاده کنید.  امروزه سایت های فروش اینترنتی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کنند و همچنین اگر محصول شما کوچکترین ایرادی یا نقصی داشته باشد می توانید این محصول را ارجاع دهید و نگرانی از این بابت وجود ندارد. این محصولات در بسته بندی های بسیار خوب و محکم برای خریداران ارسال می شود تا محصول دچار مشکل نشود و رضایت خریدار کاملاً جذب شود.

معرفی سقف کاذب تایل های آکوستیک صدا

معرفی سقف کاذب تایل های آکوستیک صداتایل های آکوستیک صدا از موادی مانند گچ و یا کامپوزیت به صورت یکپارچه تولید می شوند و دارای شکل و رنگ ثابت هستند و همچنین تنوع بسیار زیادی دارند. تایل های آکوستیک عایق صدا هستند و باعث می شوند صداهای خارجی کاهش پیدا کند انواع زیادی دارد از جمله تایل هایی که به وسیله شبکه ها بر روی سقف نصب می شود، تایل های آکوستیکی که بر روی سقف نصب می شوند و تایل هایی که بر روی دیوار نصب می شوند. معمولاً از تایل آکوستیک در مکان های شلوغ و پر سر و صدا و عمومی استفاده می شود از جمله: سالن های تئاتر، سالن های کنسرت، ساختمان های اداری،تجاری، درمانی ،آموزشی و مذهبی برای کم کردن و از بین بردن انعکاس صدا استفاده می شود. این تایل ها امروزه انواع بسیار متنوعی دارند که بسیار شبیه سنگ، سرامیک ، گچ و پارچه طراحی و تولید می شوند.

انواع تایل های آکوستیک شامل: سازه های نمایان که از بالا نصب می‌شوند سازه های پنهان که از پایین نصب می شوند. مزایای تایل آکوستیک شامل:

  • انطباق پذیری دارند با تمام دیوار های موجود در ساختمان تفسیر می کنن
  • استفاده تزئینی دارند و سبب زیبا تر شدن محیط می شوند.
  • نصب آنها سریع و آسان است
  •  به فضاهای تعمیرات و نگهداری ساختمان به راحتی دسترسی دارید

 در هنگام نصب تایل های آکوستیک به یک سری بزار نیاز دارید ازجمله:

  •  تایل آلومینیومی
  • پنل مهتابی ال ای دی
  • آسمان مجازی
  • تایل آکوستیک USG و چینی
  • پروفیل مشبک استیل و ساده
  • پانل کناف
  • پانل تمام PVC طرح دار یا ساده
  • تایل برفی، حصیری یا تخم مرغی
  • تایل پانچ منظم یا نا منظم

انواع ضخامت تایل های گچی 60×60 PVC

انواع تایل های گچی  از یک هسته ی گچی و کاغذی محکم و مخصوص که هسته های  این تایل ها را می پوشاند تشکیل می شوند. این تایل ها بسته به محل مورد نظر و شرایط محیطی دارای ضخامت، ترکیب ساختار و طول های متفاوتی هستند. انواع ضخامت تایل های گچی شامل:

تایل گچی با ضخامت ۶ میلی متر: این تایل ها بیشتر در طرح هایی که قوس و انحنای بسیار تندی دارند استفاده میشوند.

تایل گچی با ضخامت ۹/۵ میلی متر:  این تایل ها نیز شکل پذیری خوبی دارند و در طرح های انحنا دار و قوس دار به استفاده می شوند.البته نباید از این تایل ها به عنوان سقف کاذب کناف یا دیوار به تنهایی استفاده کنید.

از تایلهای ۶ و ۹/۵ میلی متری به هیچ عنوان نباید به عنوان دیوار و سقف کاذب یکپارچه استفاده شود از این طرح ها بهتر است در نواحی دارای انحنا و قوس استفاده شود در غیر این صورت در طولانی مدت سبب خیز سقف میشوند.

تایل گچی با ضخامت  ۱۲ میلی متر: در انواع پارتیشن ها، دیوارهای جداکننده، دیوارهای پوششی و سقف کاذب دکوراتیو بسیار کاربرد دارند. همچنین این تایل ها مانند تایل های ۶ و ۹/۵ میلی متری نیز قابلیت شکل پذیری دارند.

تایل با ضخامت ۱۵ میلی متر: این تایل ها بیشتر به عنوان دیوار در فضایی که در معرض ضربه و برخورد اند استفاده می‌شوند زیرا نسبت به بقیه تایل ها از مقاومت بسیار خوبی برخوردارند

تایل گچی با ضخامت ۱۸ میلی متر و بالاتر: این تایل ها استحکام بسیار بالایی دارند و در اثر ضربات و برخوردهای بسیار شدید آسیب نمی بینند، بنابراین در فضا های خاص که نیاز به استحکام  بسیار بالا است استفاده می شوند.

چگونگی و ساختار پنل یا تایل گچی 60×60 PVC

چگونگی و ساختار پنل یا تایل گچی 60×60 PVCتایلهای ۶۰ در ۶۰  در دسته سقف کاذب مشبک می باشند، این تایل ها بسیار راحت و سریع نصب می‌شوند و همچنین شما به فضای پشت این سقف ها برای تعمیر و نگهداری تاسیسات دسترسی کامل دارید. این تایل ها عایق حرارت و صوتی می باشند و ضد آب هستند و به راحتی قابل شستشو می باشند، همچنین دارای قابلیت رنگ پذیری هستند و طبق سلیقه شما می توانند رنگ شوند و زیبایی محیط را بیشتر کنند.  این تایل ها  انواع زیادی دارند و بسته به نوع آن ها ساختار پنل و یا تایل پی وی سی متفاوت می باشد، در ادامه به بررسی هر یک از تایل ها می پردازیم :

تایل های گچی: این تایل ها از شبکه‌های سازه سپری ساخته شده اند که به وسیله آویزهای قابل تنظیم به سقف متصل می شوند که تایل های ۶۰×۶۰ در این دسته قرار میگیرند. این تایل ها در طرح ها و انواع زیادی تولید می شوند و همچنین  ابعاد مختلفی دارند. ضد زلزله، ضد حریق و ضد آب هستند و همچنین به فضای پشت این تایل ها دسترسی دارید.

تایل های هات اسمیت: در این تایل ها پروفیل های سپری به عنوان زیر ساز استفاده می شوند و همچنین به وسیله این زیرساز ها به روی سقف نصب می شوند. دارای طرح های بسیار زیادی هستند و همچنین شبرنگ میباشد و برای فضاهای اداری و تجاری به صورت تک رنگ، رنگ ترکیبی و رنگ سفید استفاده میشوند.

تایل های چاپی: این تایلها طرح های بسیار متنوعی  دارند و شما می توانید بسته به نوع سلیقه خودتان طرح مورد نظرتان را برای چاپ سفارش دهید، بیشتر به صورت دکوراتیو استفاده می شوند و همچنین از طرح آسمان این تایل های چاپی برای سقف آشپزخانه بسیار استفاده می شود.

تایل های آکوستیک: این تایل ها در ضخامتهای ۸، ۱۲ و ۱۵ میلی متری موجود هستند. بیشتر در محیط هایی که دارای سر و صدای بسیار زیاد هستند استفاده می شود، مانند فضاهای استودیو، فضاهای فیلمبرداری، اتاق کنفرانس، کنسرتها و… استفاده می شوند. دارای دو نوع لبه دار و بدون لبه هستند و معمولاً تایل های بدون لبه به صورت مشبک و کنار هم در فضا مورد نظر استفاده می‌شوند و تایل های لبه دار از سقف کاذب پایین تر نصب می شوند و لبهای این تایرها دیده می شود.زمینه های سفید و کرمی دارند و در طرح های سوزنی ریز و درشت موجود اند.

تایل های PVC:  این تایل ها برای کلیه فضاهای داخلی ساختمان ها مناسب هستند. در برابر آب مقاوم اند و قابلیت شستشو دارند و در محیط های مرطوب خراب نمی شود. ساختار تایل های پی وی سی بسیار مناسب است و از مواد اولیه مرغوب ساخته می شود. معمولاً دارای مقاومت بالای فیزیکی هستند تند و وزن این تایل ها به صورت یکنواخت  در سطح مقطع تایر پخش می شود در نتیجه دچار خمش و انحنا نمی شوند. دارای ضخامت بسیار مناسبی هستند شیارهای بین تایل ها دیده نمی شود. این تایرها عایق صوت و حرارت نیز هستند و در طرح های منحصر به فرد و بسیار جذابی در بازار ارائه می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید