فروش گچ برگ عمده و ارزان توسط این مرکز در انواع مختلف صورت می گیرد. گچ برگ نوعی گچ پیش ساخته و روکش دار است که دارای پوشش سلولزی می باشند. این تجهیزات بخشی از سیستم های ساخت و ساز خشک به شمار می آیند.

مرکز فروش گچ برگ عمده و ارزان

فروش گچ برگ درجه یک به صورت عمده ای

فروش گچ برگ درجه یک به صورت عمده ایامروزه تجهیزات ساختمانی از گستره و انواع مختلفی ساخته می شوند که برخی از آنها به دلیل مزیت های بیشتری که دارند فروش بیشتری دارند. 

در این میان می توان به فروش گچ برگ درجه یک اشاره نمود. گچ برگ همان طور که در بالا ذکر شد از تجهیزات ساختمانی پیش ساخته است که با استفاده از یک سری سازه های دیگر بر روی دیوار های داخلی ساختمان نصب می شود.

پروژه های عظیم ساختمانی از جمله مراکزی هستند که نیاز به مراجعه به مراکز فروش عمده دارند. عمده فروشی مقادیر قابل توجهی از این تجهیزات را آماده ساخته یا سفارش تولید آن را به تولید کننده داده و آن را در زمان لازم به دست مشتری و طبق قرار داد لازم می رساند.

فروش عمده با ذکر نوع گچ برگ صورت می گیرد. به این منظور مراکز فروش لازم است تا انواع ( شامل گچ برگ گچی معمولی، گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت و آتش) این تجهیزات را به خریداران معرفی نموده و راهنمائی ها و مشاوره های لازم را به آنها ارائه می نمایند. 

این مرکز فروش آماده قبول سفارشات مختلف از تمام کشور بوده و همچنین می تواند انواع گچ برگ و نحوه انتخاب آن را از طریق مشاوره به مشتریان معرفی نمایند. به این ترتیب کسانی که قصد تهیه گچ برگ را دارند با دریافت این اطلاعات خریدی با کیفیت و مناسب را تجربه نمایند.

برترین خریداران پانل گچ ساده

پانل های گچی نوعی دیوار گچی پیش ساخته هستند که از ترکیبی از آب و گچ حاصل شده و تفاوت آن با گچ ساختمانی در ریز بودن دانه های گچی آن می باشد.

یکپارچگی از مشخصات این ابزار ها می باشند. کاربرد این نوع گچ به دلیل مزایایی که دارد سبب شده است تا بخش بزرگی از برترین خریداران به استفاده از این مواد روی آورند.

به طور مثال انبوه سازان مسکن یا گروه هایی که در کار های عمرانی و پروژه های بزرگ فعالیت دارند از جمله خریداران و متقاضیان این کالا می باشند.

مهمترین دلیل خریداران و مشتریان پانل های گچی مزیت های استفاده از آنها نظیر نصب آسان، ضد رطوبت و ضد آتش بودن و همچنین دوام بالای آنها می باشد که سبب گسترش استفاده از آنها شده است.

تعدادی از خریداران پانل های گچی را کسانی تشکیل می دهند که در کار ساخت پانل چوبی و فلزی فعالیت دارند.

در هر صورت خریدار پنل گچ ساده ممکن است خریدار عمده باشد که تنها مسئول خرید است و در زمینه نصب تبحری ندارد. یا این که هم در زمینه نصب و هم در زمینه آشنایی با انواع آن مهارت و اطلاعات لازم را دارد.

بخشی از خریداران نیز گروهی هستند که برای کار های جزئی به تهیه این کالا می پردازند.

صادرات مستقیم پنل گچ به ترکیه

صادرات مستقیم پنل گچ به ترکیهصادرات پنل گچ به ترکیه به صورت مستقیم صورت می گیرد. ایران یکی از تامین کنندگان کالا های وارداتی و اقلام مورد نیاز ترکیه است که پنل گچ نیز گروهی از این اقلام می باشد.

فرایند صادرات این کالا مانند هر کالای صادراتی دیگر مستلزم به کار گیری راهکار های خاصی است که برای صادرات این اقلام نیز نخستین گام بازار یابی به عنوان یکی از مراحل مهم می باشد.

در بازاریابی نمونه ای از با کیفیت ترین و جدید ترین تولیدات این صنعت از طریق کاتالوگ یا از طریق فضای مجازی و اینترنت به مشتری خارجی معرفی می شود.

پس از معرفی و ذکر خصوصیات و کیفیت این محصولات، در صورت توافق کشور خریدار و وارد کننده قیمت آن از طریق پروفورما یا پیش فاکتور به اطلاع مشتری خارجی می رسد.

پس از آن که خریدار از نظر قیمت مشکلی نداشت مراحل بعدی کار یکی پس از دیگری به انجام می رسد. این کار توسط شرکت های بازرگانی صورت می گیرد که رابط بین دو کشور خریدار و فروشنده بوده و قرار داد های لازم بین طرفین را منعقد می کنند.

در صورتی که این کالا با کیفیت لازم به دست مشتریان خارجی برسد و آنها از خرید خود رضایت مندی داشته باشند قرار داد های خرید بعدی نیز ممکن است بین دو کشور منعقد شود. 

این امر سبب توسعه و رونق تولید ملی خواهد شد. افزون بر این زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را برای افراد بسیاری فراهم خواهد نمود.

تفاوت انواع گچ برگ

گچ برگ ها انواع مختلفی دارند که بخشی از تفاوت بین آنها در وزن مخصوص آنهاست. نوع گچ و همچنین موادی که در فرایند ساخت به آن افزوده می شوند سبب شکل گیری ارقام مختلف این تولیدات می شوند.

در حالت کلی وزن این ترکیبات بین 750 تا 950 کیلو گرم بر مترمکعب می باشد. 

از دیگر ارقام گچ برگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گچ برگ معمولی یا ساده
  • گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت
  • گچ برگ مقاوم در برابر آتش
  • گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت و آتش

همچنین از تفاوت های موجود بین انواع گچ برگ ابعاد آن می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • 2400 میلی متر و 1200 میلی متر با 7/5 میلی متر- وزن 5/4 کیلوگرم در متر مربع – بار خمشی طولی 310 تا 350 و خمشی عرضی 168 تا 185
  • 2400 و 1200 میلی متر – 9/5 میلی متر- وزن 7/4 کیلوگرم در متر مربع – بار خمشی طولی 410 تا 450 و بار خمشی عرضی 168 تا 185
  • 400 و 1200 میلی متر – 12/5 میلی متر – وزن 9/4 کیلو گرم در هر متر مربع- بار خمشی طولی 550 تا 570 و بار خمشی عرضی 215 تا 230 میلی متر

نوع بسته بندی این محصولات نیز دسته دیگری از تفاوت های بین آنها را نشان می دهد. این کالا بر روی پالت های پلاستیکی یا چوبی بسته بندی می شوند و به همین دلیل هر پالت ممکن است دارای نوع خاصی از این محصولات باشد.

نکات مهم در خرید گچ برگ شامل چه مواردی است ؟

نکات مهم در خرید گچ برگ شامل چه مواردی است ؟گچ برگ ها در فضا های مختلف ساختمان قابل کاربرد هستند. بنابراین در هر قسمت لازم است تا گچ برگ هایی متناسب با مکان مورد نظر استفاده شود.

مثلا در صورتی که قرار است گچ برگ در سقف بنا مورد استفاده قرار گیرد باید توجه داشت که این بخش یکی از عناصر مهم در زیبایی ساختمان و دکوراسیون آن است.

بنابراین در صورتی که گچ برگ در سقف پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد لازم است تا به دقت انتخاب و خریداری شود تا نقش خود را در زیبایی منزل به خوبی ایفا نماید.

از طرفی سقف ساختمان دارای تکنیک های نور پردازی متفاوتی است که خرید گچ برگ لازم است تا با توجه به نور پردازی های آن صورت گیرد. این تجهیزات ضمن داشتن قیمت مناسب به راحتی امکان خرید بر اساس نور پردازی مکان را نیز فراهم می سازند.

ترکیب گچ برگ و هماهنگی آن با نور پردازی سبب خواهد شد تا نیاز کمتری به وسایل متعدد جهت تزیینات داخلی باشد. مثلا برای سقف های بلند، گچ برگ های مرکزی که در وسط خود لوستر را جای دهند مناسب ترین می باشند. 

برای سقف های کوتاه نیز لامپ های توکار ال ای دی در بخش حاشیه ای بهترین طرح ممکن می باشد.

از طرفی سبک های مختلفی مانند سبک مدرن، سلطنتی و کلاسیک از گچ برگ تولید می شود که انتخاب طرح و سبک نیز لازم است تا متناسب با این بخش ها صورت گیرد.

برای سبک کلاسیک گچ برگ های منحنی و مدور مناسب می باشند و برای سبک مدرن گچ برگ های زاویه دار مانند طرح های مستطیلی و مربعی خریدی مناسب می باشد.

ابعاد کناف نیز از دیگر بخش هایی است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد. در این زمینه توجه به مساحت و فضای سالن باید از کناف های بزرگ یا کوچک استفاده کرد.

از دیگر موارد انتخاب گچ برگ بر اساس رنگ کفپوش ها، رنگ مبلمان و نوع طراحی آن و همچنین رنگ دیوار صورت گیرد. 

مکان استفاده نیز از دیگر فاکتور هایی است که لازم است در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. مثلا در صورتی که گچ برگ ها در مکانی نصب می شوند که رطوبت محیط بالاست بهتر است انواعی از آن انتخاب شوند که ضد رطوبت می باشند.

همچنین برای افزایش ایمنی و جلوگیری از خسارت های ناشی از آتش سوزی احتمالی، خرید گچ برگ ضد حریق نوعی عامل پیشگیری کننده از این موضوع باشد.

از آن جا که معمولا گچ برگ ها پس از نصب قابلیت تعویض ندارند بنابراین توجه به نکات فوق نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی و زیبایی آن بر عهده دارند.

مقایسه گچ برگ شبنم و گچ برگ لوزی

گچبرگ ها در طرح های مختلفی تولید می شوند که گچ برگ شبنم و گچ برگ لوزی دسته ای از آنها می باشد. این تجهیزات قابل پوشش دار شدن با آلومینیوم نیز می باشند. 

هر دو نوع گچ برگ شبنم و لوزی به دو شکل معمولی و با فویل آلومینیومی قابل ساخت می باشند. فویل آلومینیوم در پشت این گچ برگ ها قرار می گیرند.

ابعاد گچ برگ لوزی و شبنم 60 در 60 است و ضخامت آن 9/5 میلی متر می باشد. همچنین از نظر تعداد نیز در تعداد مساوی در هر بسته ده تا و در هر پالت 520 عدد از آنها جای می گیرند. این ابعاد برای گچ برگ های پوشیده شده از فویل آلومینیوم نیز به کار می رود.

پوشش آلومینیوم به کار رفته مناسب مکان هایی است که با خطر ریزش آب در پشت گچ برگ مواجه هستند و فویل آلومینیوم به نوعی از نفوذ رطوبت و دما در زمان نصب یا پس از آن مصون نگه داشته می شود.

هر دوی این طرح ها با استفاده از طرح های پی وی سی تولید می شوند و مزایای موجود در هر یک با دیگری یکسان می باشد. مثلا مزایایی که در ادامه عنوان می شود هر دوی این طرح ها را شامل می شود:

  • نصب سریع و آسان، شیک و زیبا، دسترسی راحت به فضای تاسیساتی
  • تعمیر و نگهداری آسان و حذف عملیات رنگ کاری

بنابراین در مجموع گچ برگ های شبنم و لوزی دو طرح متفاوت از گچ برگ های ساخته شده از پی وی سی می باشند که تنها در طرح با هم تفاوت دارند و از جهات دیگر مشابه هم می باشند.

تولیدات گچ برگ پانچ شده اولین بار در ایران

تولیدات گچ برگ پانچ شده اولین بار در ایرانگچ برگ پانچ شده نوعی گچ برگ سوراخ دار هستند که دارای طرح های منظم مربعی و دایره ای یا طرح های دیگر می باشند.

این گچ برگ ها به عنوان نوعی لایه اکوستیک عمل کرده و ضد صدا می باشند. مراکز مختلف از جمله ساختمان های اداری از پر مصرف ترین این محصولات می باشند.

در زمان خرید این محصولات توجه به چندین عامل یعنی اندازه و ابعاد، کیفیت و همچنین وزن یکنواخت و یکدستی آن از مهمترین مواردی است که لازم است از سوی خریداران مورد توجه قرار گیرد.

گچ برگ های پانچ شده ضد رطوبت و عایق بوده و سبک وزن می باشند. از طرفی به دلیل وزن کم حمل و نقل آنها آسان است و سرعت نصب بالایی نیز دارند.

این دیوار پوش ها در بخش های مختلف ساختمان قابل کاربرد می باشند. به همین دلیل قسمت هایی از ساختمان مانند سیم کشی و لوله کشی های آن به خوبی از طریق این تجهیزات قابل پوشش است.

آلومینیوم و گچ روکش شده از مواد اولیه ساخت این تولیدات به شمار می آیند. تولیدات گچی پیش ساخته زمانی که برای اولین بار در ایران تولید شدند به دلیل خصوصیات ویژه و همچنین مزایایی که داشتند مورد استقبال گسترده قرار گرفتند.

این تولیدات در ارقام و انواع مختلف تولید شده و بر این اساس به دسته های گوناگونی قابل تقسیم بندی می باشند. تولید کنندگان فعال در این عرصه که جزء اولین واحد های صنعتی تولید کننده هستند در زمینه ساخت انواع گچ برگ سفارشی در ابعاد و اشکال مختلف با خریدار همکاری دارند.

همچنین این تولیدات از سوی تولید کننده از طریق ارسال کارشناسان نصب به فروش می رسد. متخصصین نصب می توانند از محل بازدید کرده و نسبت به طرح و نقشه خاص و همچنین نوع گچ برگ به کار رفته توصیه های لازم را به خریداران ارائه نمایند.

دیگر این که به منظور استفاده بهینه از این تجهیزات خریداران می توانند از معماران و طراحان داخلی مشورت بگیرند. طراحان داخلی امروزه با کمک نرم افزار های رایانه ای می توانند طرح و نقشه مورد نظر و اجرای گچ برگ را به صورت مجازی به مشتری نشان دهند.

به این ترتیب خریدار و استفاده کننده می تواند قبل از نصب از وضعیت و شکل نهایی این تجهیزات آگاه شده و در صورتی که مورد پذیرش او قرار گرفت به خرید آن بپردازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید