کارخانه تایل گچی ساختمان در واحد های تولیدی خود از سازه های مختلف برای تولید این محصولات استفاده می‌ کند و محصولات تولید شده در این واحد های تولیدی با نام سقف کاذب در بازار های تجاری به مشتریان معرفی می شوند. امروزه استفاده از سقف های کاذب در معماری جدید بسیار پرطرفدار می باشد.

کارخانه تولیدی انواع تایل گچی ساختمان

آشنایی روش های طراحی تایل گچی ساختمان

آشنایی  روش های طراحی تایل گچی ساختمانهمان طور که مستحضر هستید در صنعت معماری مدرن امروزه استفاده از سقف های کاذب طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. سقف کاذب در واقع نمونه ای از مدل های سقف است که می‌ تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد و برای پیاده سازی در فضا های مختلف قابل توجه فعالان قرار بگیرد.

یکی از مهم ترین و پرفروش ترین انواع سقف کاذب موجود در بازار با نام سقف کاذب کناف به مشتریان معرفی می شود. این محصول با طراحی های مختلف می‌ تواند در فضا های ساختمانی متعدد مورد توجه معماران قرار بگیرد.

در بررسی ویژگی ها و مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید سقف کاذب کناف می توان گفت درصد بسیار زیادی از مواد اولیه این متریال گچ است. به عبارت ساده تر گچ در سقف کاذب کناف به عنوان اصلی ترین ماده تشکیل دهنده شناخته شده است. کناف به منظور یک روکش بسیار مقاوم است که در صحنه آخر بر روی پانل های گچی پوشانده می شود و این محصول در برابر ضربه ها مقاومت بالایی از خود به جا می گذارد.

سقف کاذب کناف در معماری های مدرن امروزه به صورت ثابت یا متحرک طراحی می شود. سقف کاذب کناف از تایل های گچی تشکیل می شود و معمولاً در دو نمونه به مشتریان معرفی می‌شود:

  1. سقف کاذب کناف یکپارچه
  2. سقف کاذب کناف طرح دار

تفاوت این دو محصول در روش های طراحی آن ها دیده می شود. به عنوان مثال در روش های طراحی کناف یکپارچه از تایل های گچی یکپارچه و ثابت استفاده می‌ شود.

قیمت روز سازه فلزی معلق

قیمت سازه معلق در بازار بسته به نحوه طراحی، اندازه و سایز آن متفاوت خواهد بود. سازه معلق در واقع به محصولاتی گفته می‌ شود که به کمک ورق های فولادی پوشانده می‌ شوند. سازه های معلق در واقع مربوط به ستون ها و سقف های کاذب هستند که امروزه در صنعت معماری مدرن و پیشرفته از آنها استفاده می شود.

استفاده از سازه معلق و سقف کاذب در معماری مدرن امروزه دارای مزیت های فوق العاده می باشد که در این زمینه می توان به مواردی اشاره کرد:

سقف های کاذب و سازه های معلق آماده دارای دسترسی آسان هستند و میتوان آنها را در مدت زمان کوتاهی و به آسانی اجرا و پیاده‌ سازی کرد.

اگر در انتخاب تایل های سقف کاذب توجه زیادی به کار گرفته شود و جنس انتخاب شده در این محصولات با کیفیت باشد فضای مورد استفاده به صورت آکوستیک و ضد آتش شناخته شده می باشد.

همانطور که میدانید زیبایی یکی از آلمان های مهم و قابل توجه در صنعت ساختمان سازی و معماری نوین است که با اجرای سقف های کاذب و به کمک ستون ها و سازه های معلق می توان به این دکوراسیون خیلی زیبا رسید.

سقف های کاذب دارای مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما و رطوبت ناشی از محیط هستند. این نوع سقف ها به نوع طراحی می شوند که دارای سقف وزن کمی هستند. مهم ترین ویژگی های قابل توجه سقف های کاذب این است که این محصولات انعطاف پذیری خوبی دارند و می‌ توان طرح های مختلف را به کمک آن ها اجرا کرد و در واقع می توان گفت در اجرای طرح‌ های مختلف به کمک آن ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مرکز فروش سازه پوسته ای

مرکز فروش سازه پوسته ایمرکز فروش سازه پوسته ای، نمونه های مختلفی از این محصول را به مشتریان ارائه می دهد. سازه های پوسته ای در واقع به نوع طراحی می‌ شوند که علاوه بر صنعت ساختمان سازی می توانند در نگهداری مخازن مایعات و گازهای تحت فشار و در سیلو ها مورد توجه واقع شوند.

در تولید سازه های پوسته ای از پوشش های فولادی برای سطح خارجی استفاده می شود و این امر باعث می‌شود که این محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی و مواد شیمیایی مختلف باشند.

سازه پوسته ای پوشش داده شده به کمک مواد فلزی و فولادی، سازه های پر مصرف در صنعت ساختمان سازی می باشند زیرا این محصولات نسبت به دیگر متریال ها دارای مقاومت های بهتری هستند و می‌ توانند در فضای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

سازه های تولید شده بر اساس این پوشش ها به عنوان یکی از نوین ترین مصالح کاربردی در صنعت ساختمان سازی مورد توجه فعالان قرار می‌ گیرند. در طراحی و تولید این محصولات از ورق های فولادی به عنوان پایه اصلی تشکیل دهنده سازه استفاده می شود. استحکام این محصول در برابر فشار های وارده به سازه بسیار بالاست.

یکی از مهم ترین مزیت های این نوع سازه نسبت به دیگر متریال ها در این است که این محصول نیاز به قالب بندی، باز کردن دوباره قالب ها و شمع گذاری ندارد و در راستای این موضوع با سرعت بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف ها و ستون های پوشش داده شده با فولاد در سازه های سنتی، نیمه صنعتی، صنعتی و مدرن قابل اجرا می باشند و محدودیتی برای آن وجود ندارد.

خرید سازه فولادی از تولیدی

خرید سازه فولادی از تولیدی با روش های مدرن اینترنتی انجام می پذیرد. واحد های زیادی در زمینه طراحی سازه های فولادی در حال فعالیت هستند که می‌ توانند در اجرای این سقف های کاذب و سازه های متنوع به معماران و طراحان کمک زیادی نمایند.

سازه های فولادی امروزه یکی از مدرن ترین موارد استفاده در صنعت ساختمان سازی است و در راستای استفاده از این محصولات در صنعت ساختمان سازی امروزه تحولاتی ایجاد شده است که  با روش‌ های قدیمی ساخت و ساز تفاوت های چشمگیری پیدا کرده است.

در واقع می توان گفت امروزه استفاده از این سازه های سبک می تواند در سرعت بالای اجرای پروژه های معماری به فعالان و مهندسان کمک زیادی نمایند. در راستای این موضوع معماران و مهندسان ساختمان سازی به کمک این مصالح می توانند مدت زمان اجرای پروژه های معماری را به حداقل برسانند.

اجرای سقف کاذب بر پایه فولاد یا به عبارت دیگر طراحی سازه های فولادی در ساختمان هایی با اسکلت فلزی انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید