تایل گچی دیواری، از جمله مصالح ساختمانی آماده است، که به صورت پلت های 60در 60 تولید می شوند، این نوع پلت های گچی بر روی دیوار و سقف های کاذب استفاده می شوند، تنوع رنگی و طرح متنوع در تولید آن ها باعث شده، این تایل های گچی از محبوبیت بالایی بر خوردار باشد، از این رو با توجه به نیاز بازار داخلی، مراکز تولید تایل گچی دیواری با نازلترین قیمت، آن را به بازار فروش روانه می کنند.

تولید عمده تایل گچی دیواری با نازلترین قیمت

آشنایی با انواع مختلف تایل های گچی در طرح های متنوع

آشنایی با انواع مختلف تایل های گچی در طرح های متنوع همان طور که می دانید تایل های گچی با توجه به کاربرد متنوع که دارند در انواع مختلف تولید می سودند، اما اغلب تایل های گچی در یک ابعاد مشخص یعنی ۶۰ در ۶۰ می باشند، جنس به کار رفته در تولید این تایل های گچی از بهترین متریال گچ می باشد، یک روکش پی وی سی نیز روی این پلت های گچی زده می شود و سمت خارجی آن با روکش های آلومینومی کار می شود، که از قسمت روکش دار به طرف دیوار یا سقف مورد نظر چسبانده می شود، با توجه به این توضیحات در ادامه به انواع مختلف تایل های گچی در طرح های متنوع پرداخته می شود:

تایل گچی رنگی: این نوع تایل های گچی علاوه بر روکش های پی وی سی روی آن ها از رنگ های ویژه به خصوص آکرلیک روی آن ها استفاده می شود، تنوع رنگی در این نوع تایل های گچی بسیار بالا می باشد.

تایل گچی فلزی: در تایل های گچی فلزی، از روکش های فلزی مشبک مانند آلومینیوم و استیل استفاده می شود، البته باید خاطر نشان کرد، استفاده از این نوع فلزات تنها مقاومت کار را افزایش می دهد.

تایل گچی پوشالی: در برخی تایل های گچی علاوه بر روکش pvc از یک لایه پوشال مانند پشم شیشه استفاده می شود، اغلب از این نوع تایل، برای عایق کاری صدا و سرما در محیط های مختلف استفاده می شود.

عرضه مستقیم تایل گچی دیواری به تمام نقاط کشور

عرضه مستقیم تایل گچی دیواری به تمام نقاط کشور امروزه، پیشرفت عرصه دکوراسیون و معماری داخلی، با استفاده از مصالح ساختمانی و به دنبال آن ملزومات مورد نیاز در این عرصه باعث شده، نیاز به تجدید نظر در تولید انواع تایل گچی متناسب با کیفیت جهانی و مد روز، صادرکنندگان را به صادرات با کیفیت‌ تر و انبوه‌ تر این محصولات وا دارد.

از این رو، این مرکز به عنوان مرکز فروش انواع تایل گچی دیواری، همواره در تلاش است با عرضه بهترین جنس تولیدی، همواره رضایت مشتری را جلب نماید. بازار عرضه تایل گچی دیوار روکش دار ساده نیز، با توجه به کارکرد مطلوب و محبوبیت بالا، از رونق و فروش خوبی برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید