گچ برگ، از جمله مصالح ساختمانی پر استفاده و مدرن می باشد که بیشتر برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی از آن استفاده می کنند. تولید گچ برگ، در ابعاد و اشکال مختلف به صورت انبوه در کشور انجام می گیرد و به دلیل اینکه محصول تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار است، بسیاری از کشورهای خارجی همسایه، ایران را برای واردات گچ برگ انتخاب کرده اند. صادرات گچ برگ، به طور عمده با قیمتی استثنایی به کشورهای خارجی انجام می شود.

صادرات گچ برگ درجه یک به کشور های همسایه

دسته بندی انواع گچ برگ بر اساس قیمت

دسته بندی انواع گچ برگ بر اساس قیمت انواع گچ برگ بر اساس کیفیت و میزان مقاومت دسته بندی می شوند و همین تقسیم بندی موجب شده است که قیمت آنها با هم کاملا متفاوت باشد. گچبرگ یا صفحات روکشدار گچی معمولی یا ساده یکی از نمونه های انواع گچ برگ است که سطح آن ها با کاغذ محکمی پوشیده شده است و در دیوار های جداکننده، سقف کاذب و… مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر اینکه مقاومت و ماندگاری بالایی دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

یکی از بهترین انواع گچ برگ ها، مربوط به نوع ضد حریق این محصول می باشد؛ این نوع از گچ برگ از بهترین ترکیبات اولیه تهیه شده است و همچنین، در مراحل تولید آن تمامی استانداردهای لازم مورد توجه قرار گرفته است؛ بنابراین، نسبت به عواملی مانند دمای بالا و حرارت مقاومت نسبی خوبی از خود نشان می دهند. این دسته از گچ برگ، به دلیل ویژگی ذکرشده، قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارد.

گچ برگ ضد رطوبت، از دیگر انواع مقاوم این مصالح ساختمانی به شمار می آید که نسبت به رطوبت، سازگاری مناسبی دارد به همین خاطر می توان آن را در قسمت هایی از ساختمان که در معرض رطوبت بیشتری هستند، استفاده کرد.

مهمترین مزایای استفاده از گچ برگ در مقایسه با محصولات پانلی که در ساختمان استفاده می شود، می توان به مقاومت بالا، اقتصادی بودن، راحتی در اجرا و مقاومت در برابر آتش اشاره کرد.

فروش استثنایی گچ برگ با کیفیتی بی نظیر

فروش استثنایی گچ برگ با کیفیتی بی نظیر فروش استثنایی گچ برگ با کیفیتی بی نظیر، از طریق سایت های معتبر فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم به شکل عمده انجام می گیرد و به طور معمول جدیدترین انواع را که دارای کیفیتی بالا هستند، با قیمتی مناسب عرضه می کنند. شیوه های مختلفی برای فروش محصول موردنظر از طرف این مرکز فروش معتبر واقع در رشت ایجاد شده است تا مشتریان بتوانند از سایر نقاط دور و نزدیک دسترسی راحتی برای تهیه کردن گچ برگ به صورت کلی داشته باشند. با وجود تولید و عرضه متناسب انواع گچ برگ در بازار این اطمینان به وجود آمده است که در هر زمانی بتوان به راحتی خریدی با قیمت استثنایی انجام دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید