سقف کاذب یا تایل pvc امروزه در اکثر ساختمان ها استفاده می شود. تایل ها در ضخامتهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. تنوع این محصول از نظر ابعاد، طرح و ضخامت بسیار بالاست. این سقف ها زیبایی خاصی به اتاق می دهند. کاربرد انواع سقف کاذب در سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب و سالن پذیرایی بسیار رایج می باشد. مراکز خرید و فروش تایل pvc در سراسر کشور این محصول را در تنوع بالا، با بهترین کیفیت و قیمت به بازار عرضه می کنند.

مراکز خرید و فروش تایل PVC در سراسر کشور

قیمت روز تایل PVC سقف سال 98

قیمت روز تایل PVC سقف سال 98قیمت انواع تایل با هم متفاوت می باشد. بسته به نوع مواد و متریال به کار رفته در این محصول، تولید کننده آن را با قیمت های مختلفی عرضه می کند. انواع تایل در بازار به روش های حضوری و غیرحضوری خرید و فروش می شود.

خریداران برای تهیه و خرید هر نوع تایل در ابعاد و ضخامتهای متنوع، می توانند آن را در این مرکز با کمترین قیمت تهیه و خریداری کنند. خرید عمده این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده، در قیمت آن تاثیر چشمگیری دارد. متقاضیان این محصول با خرید مستقیم و بدون واسطه می توانند انواع تایل در مدلهای ساده و طرحدار را نصف قیمت بازار خریداری کنند.

امروزه انواع تایل در مدل پی وی سی دیواری، سقفی و دکوراتیور در اغلب مکانهای معمولی و لوکس به چشم می خورد. این نشان دهنده ی قیمت مناسب این محصول بوده و نشان می دهد تولید این تایلها با فروش موفقیت آمیز در بازار رو به رو شده است، بطوریکه که همه ی افراد در هر قشری و با هر وسع مالی بتوانند این تایلها را برای سقف و دیوار منازل خود استفاده کنند و از زیبایی و کیفیت آن بهره مند شوند.

تولیدکنندگان انواع تایل پی وی سی نمونه های با تنوع طرح وسیع در قیمتهای متنوع را به بازار عرضه می کنند تا همه ی افراد شرایط خرید این محصول را داشته باشند. با فراهم کردن خرید آنلاین این دسترسی بسیار آسانتر شده است، بطوریکه بخش عمده ی خرید تایل پی وی سی از این روش به شهرستانهای مختلف کشور توزیع و ارسال می شود.

قیمت تایل PVC بسته به نوع و کیفیت آن در بازارهای مختلف، متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت روز تایل PVC سقف سال ۹۸ می توانید به سایت اینترنتی عرضه ی این محصول مراجعه کنید. مشاوران آنلاین موجود در این سایت، مشخصات مربوط به قیمت و مدل تایل را بصورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

بزرگ ترین مرکز فروش تایل پی وی سی دیوار

مرکز فروش تایل به صورت جزئی و عمده، در شهرهای مختلف کشور وجود دارد که محصولات خود را با قیمت های مختلف به بازار عرضه می کنند. بزرگ ترین مرکز فروش تایل پی وی سی دیوار این محصول را با کیفیت درجه یک، به صورت غیرحضوری، به شهرستانهای مختلف ارسال می کند.

فروش تایل پی وی سی توسط بزرگ ترین مرکز فروش این محصول به صورت اینترنتی عرضه می شود. عرضه ی اینترنتی باعث می شود تمام افراد در نقاط دور و نزدیک کشور بتوانند با خرید از این مرکز از کیفیت بی نظیر آن بهره ببرند.

با بهره گیری انواع تایل دیواری در مکانهای مختلف مانند مراکز بهداشت، پاساژها، ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری، تولید کنندگان آن همواره در حال تلاش برای تولید روز افزون انوع تایل پی وی سی دیواری در شیکترین و جدیدترین مدل و طرح می باشند.

امروزه با توجه به اینکه کاربرد سقف کاذب و تایل همچنان رو به افزایش است، تولید آن نیز نیز سیر صعودی داشته تا نیاز موجود در بازار را برآورده کند. تولید کننده ی آن با فروش با قیمت مناسب، همواره فروش بالایی در سال دارد. قیمت مناسب باعث می شود هم مشتریان و متقاضیان بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند، هم اینکه تولید کننده فروش پررونقی خواهد داشت.

صادرات تایل PVC معرق باکیفیت به کویت

صادرات تایل PVC معرق باکیفیت به کویتتایل pvc در بازار بین المللی و جهانی جایگاه ویژه ای دارد، به طوری که صادرات و واردات آن در کشورهای همسایه و ایران، به عنوان یک محصول پرکاربرد و پرفروش، بسیار بالا می باشد. به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این کالا در ایران، مشتریان خارجی زیادی سالانه به تعداد عمده از این محصول خریداری می کنند.

تایل pvc معرق  مرغوب دارای مزایایی است که آن را برای صادرات ،مناسب کرده است. محصولات صادراتی به طور معمول دارای بهترین کیفیت بوده و از مواد مرغوب با استاندارد جهانی تولید و ساخته شده است تا مورد رضایت مشتریان خارجی قرار بگیرد.

بسته بندی محصولات صادراتی، مخصوص و استاندارو می باشد تا هیچ گونه خط و خشی به محصول وارد نشود و سالم به دست مشتریان برسد. کویت یکی از کشورهاییست که مقدار زیادی از این محصول را از کشور ایران وارد می کند. کیفیت مرغوب و ممتاز انواع تایل پی وی سی همواره مورد رضایت متقاضیان در کویت قرار گرفته است.

عمر بسیار طولانی در کنار زیبایی خاص و شیک باعث شده مشتریان داخلی و خارجی به خوبی از این محصول استقبال کنند و بازار آن در جهان و خاورمیانه با فروش روزافزونی رو به رو شود. هر محصولی برای اینکه به تجارت جهانی برسد و رتبه ی بالایی در بازار فروش پیدا کند باید دارای کیفیت بالا باشد و مورد استقبال درصد زیادی از افراد قرار بگیرد.

خرید تایل پی وی سی توسط مشتریان خارجی بسیار رایج می باشد. تولید کننده ی انواع این محصول در کشور علاوه بر مصارف داخلی، جهت صادرات به کشورهای همسایه نیز انجام می شود. صادرات تایل PVC معرق باکیفیت به کویت توسط بزرگترین تاجران ایرانی انجام می شود.

مراکز خرید تایل پی وی سی پارتیشن به صورت عمده

روشهای مختلفی برای خرید عمده  تایل پی وی سی پارتیشن وجود دارد. تولید کننده ی این محصول برای دسترسی هر چه راحتتر و سریعتر مشتریان، آن را به صورت آنلاین و اینترنتی بفروش می رسانند. 

مراکز خرید تایل پی وی سی پارتیشن با ارائه محصولات خود به صورت عمده و مستقیم، آن را به صورت آنلاین به فروش می رساند. این روش خرید برای مشتریان از نظر اقتصادی بصرفه بوده و می توانند محصول مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت تهیه و خریداری کنند.

پی وی سی پارتیشن یکی از نیازهای مهم در ساختن انواع ساختمانهای جدید می باشد. این سقف های آماده به روند ساختمان سازی سرعت می بخشد. خرید عمده ی این محصول نسبت به خرید جزئی بسیار بصرفه تر است. خریداران این پی وی سی بهتر است از مراکز خرید تایل pvc پارتیشن بصورت عمده خرید کنند.

طراحی مدلهای مختلف تایل پی وی سی با استفاده از نرم افزارهای بروز دنیا باعث شده انواع مدلهای دیواری، سقفی، دکوراتیو و … توسط افرادی مجرب و متخصص، تولید و به بازار عرضه شود و با بسته بندی محکم و استاندارد در بازار توزیع و پخش شود.

خریداران پی وی سی بصورت عمده بهتر است از مراکزی که تخصص بالا در این کار دارند و نیز از تنوع بالای این کالا برخوردار می باشند، محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند.

انواع تایل pvc موجود در بازار

انواع تایل pvc موجود در بازار انواع تایل مشبک، ستاره ای، هات استامپ، کراس فیشر تمام پی وی سی، مدل مربع و درهم تمام پی وی سی، چاپی و … در بازار موجود است که بسته به سلیقه و نظر مشتریان و نیز نوع کاربرد و محل مورد استفاده، انتخاب و خریداری می شود. 

هر کدام از این تایلها از نظر نوع مدل و شکل ظاهری باهم متفاوت هستند. به طور مثال تایل سقف کاذب با تایل معرق پی وی سی با هم فرق می کند. اندازه و ابعاد این تایل ها معمولا 60 در 60 می باشد. در برخی موارد نیز بسته به سفارش مشتری این سایز قابل تغییر و یا برش می باشد.

اجرا و نصف سقف کاذب با انواع این تایلها بسیار سریع و آسان می باشد. در مدت زمان کوتاهی می توانید سقفی زیبا و شیک برای اتاق و یا منزل خود بسازید. تنوع بالای طرح و مدل  باعث شده تا هر فرد با سلیقه ی مختلف بتواند تایل مورد پسند خود را انتخاب و تهیه کند.

مدل بامبو و مدل دیجیتال یکی دیگر از انواع تایل پی وی سی می باشد. این تایلها با طراحی بسیار و شیک، نمای زیبایی به ساختمان شما و دکوراسیون آن می دهد. به راحتی می توانید با داشتن انواع این سقف ها اتاق خود را نو و زیبا کنید. محل نصب سقف کاذب به طور معمول کنی پایینتر از سقف اصلی می باشد و از داخل اتاق و منزل قابل مشاهده است.

با توجه به پیشرفت صنایع انواع جنس های سقف کاذب تولید شذه است که در میان آنها پی وی سی بیشترین طرفدارها را مجذوب خود کرده است. تنوع بالا در انواع مدل و طرح تایل پی وی سی باعث محبوبیت آن در بین مهندسان و معماران ساختمانی شده است. کیفیت بالا از دیگر دلایل استفاده از این تایلها توسط مهندسان در تکمیل پروژه ی ساختمان سازی می باشد.

تایل pvc ساده یکی از انواع پرکاربرد این محصول می باشد که به علت قیمت مناسب و کیفیت بالا مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

مشخصات بهترین تایل pvc در کشور

مشخصات تایل pvc در بهترین طرح و مدل شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده از این تایل پی وی سی در اغلب مکانها، سقف سرویس بهداشتی، آشپزخانه، مکانهای اداری و تجاری
  • جنس با دوام و کیفیت بالا در برابر حرارت، رطوبت و شرایط محیطی مختلف
  • تنوع در طرح و شکل 
  • شیک و زیبا کردن نمای داخلی منزل
  • نصب آسان و بدون دغدغه در کمترین زمان
  • بهره گیره از بهترین متریال و مواد خام اولیه در خط تولید این تایل پی وی سی

بهترین تایل پی وی سی مزایای زیادی دارد، به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. امروزه در اکثر ساختمانهای جدید و یا تعمیر ساختمانهای قدیمی از این تایلها استفاده می شود. طراحی شیک و زیبا باعث شده بیشتر افراد این تایلها را به عنوان سقف منزل خود استفاده کنند. جنس با دوام آنها باعث شده هیچ محدودیت مکانی برایشان در نظر گرفته نشود و در شرایط مختلف به خوبی مقاومت کنند.

بهتریت تایل pvc قابلیت خرید بصورت آنلاین را دارد. تولید کننده ی این محصول با فراهم کردن شرایط آسان خرید این محصول برای افراد متقاضی باعث شده مشتریان از تمامی مشخصات و کیفیت این تایلها بهره مند شوند و خریدی مطمئن و باکیفیت بالا برای خود انجام دهند.

کاربرد انواع سقف کاذب در مکانهای عمومی مانند مساجد، سالنهای ورزشی، استخر، فرودگاه و … بسیار رایج می باشد. نمونه های سنتی و معرق انواع این تایل ها در مکانهای مذهبی و سنتی مانند مساجد و مقبره ها به کار می رود.

بهترین تایلها از پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاهها تولید شده اند و در تهیه و ساخت آنها متخصصان و افراد مجرب فعالیت دارند. کیفیت و دوام بالای این محصول به دلیل استفاده از فرآیندی نوین و استاندارد در خط تولید توسط این افراد می باشد. محصول تولید شده امروزه مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته که باعث شده تولید آن همواره رو به افزایش باشد.

مقایسه تایل pvc ساده و طرح دار

مقایسه تایل pvc ساده و طرح دار انواع تایل pvc در نمونه های ساده و طرح دار موجود است. هر فردی با توجه به نیاز و مکان مورد استفاده این تایلها را انتخاب و خریداری می کند. سقف pvc ساده در اغلب مکانها قابل استفاده است. به دلیل طراحی ساده با انواع دکوراسیون قابل ست کردن می باشد.

پی وی سی طرح دار در مکانهایی مانند سالن پذیرایی و انواع مکانها مانند مطب های خصوصی و عمومی و … قابل استفاده است. تنها تفاوت تایل ساده با طرح دار پی وی سی در شکل ظاهری آنها و زیبایی تایلهای طرح دار می باشد.

تایل طرح دار در مقایسه با نمونه ی ساده بسیار شیکتر و زیباتر می باشد و در زیبا جلوه دادن نمای کلی منزل نقش بسزایی دارد. این تایلها در مکانهای لوکس و شیک کاربرد زیادی دارند. به دلیل تنوع طرح، مورد محبوبیت زیادی قرار گرفته و افراد زیادی از آن برای سقف منازل مسکونی و مکانهای تجاری و اداری استفاده می کنند.

مدل ساده تایل نسبت به طرح دار قیمت مناسبتری دارد. مدلهای طرحدار به دلیل نقش و کاری که روی آنها انجام شده کمی از نظر قیمت گرانتر می باشند. البته شیک بودن و زیبایی آنها این قیمت را جبران می کند و در برابر کیفیت و ارزش محصول قیمت آن بسیار ناچیز است.

هر دو نمونه ی طرح دار و ساده سقف کاذب  پی وی سی همچنان در بازار مورد استقبال قرار گرفته و در موارد مختلف به کار می روند، بطوریکه امروزه در اغلب ساختمانهای جدید و نوساخت به راحتی می توانید انواع تایلهای سقفی، دیواری و دکوراتیو را در طرح و مدلهای متنوع مشاهده کنید. زیبایی و جلوه ای که این تایلها به سقف منازل می دهد هیچ نوع دیگر از سقف کاذب جای آنها را پر نخواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید