کناف کاری از کارهای تزئینی بوده که انجام آن می تواند در دیزاین منزل و زیبایی دکوراسیون نقش بسزایی داشته باشد. کناف دکورایسون متریالی شیک بوده که در سقف و دیوارها انجام می شود. در این مرکز خرید کناف دیوار با طرح و رنگ و مدل های مختلفی ارائه می شود و مشتری می تواند در مقابل انتخاب های گسترده بر اساس سلیقه خود خرید را انجام دهد. در خرید اینترنتی امکان مقایسه مدل ها و قیمت ها نیز وجود دارد.

مراکز خرید کناف دکورایسون دیوار

معرفی مدل های مختلف کناف دکورایسون دیوار

معرفی مدل های مختلف کناف دکورایسون دیوار کنلف دکوراسیون دیوار دارای مدل های مختلفی بوده که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • صفحات روکش دار گچی که این مدل ها نیز به صورت ساده و برجسته هستند.
  • صفحات مسلح سیمانی
  • گاردس
  • آکوستیک
  • فولاد سبک
  • تایل های گچی و معدنی

جنس و طرح و رنگ این مدل ها متفاوت بوده ه و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در این مدل ها نورپردازی اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا کناف کاری جلوه بی نظیری داشته باشد. در کناف کاری دیوار از لوازم تزئینی دکوری هم الهام می گیرند تا کار نهایی نمای بهتری داشته باشد.

این مدل ها سبک کلاسیک و سنتی دارند و شما می توانید بر حسب سلیقه خود انتخاب را انجام دهید. در طراحی این مدل ها بیشتر از اشکال هندسی استفاده می کنند و کناف های روی دیوار اغلب به صورت مربع و مستطیل و یا حتی دایره و مثلث هستند که با نورپردازی جلوه بهتری پیدا می کنند، این سقف ها به صورت ثابت و متراکم ساخته می شوند بدین ترتیب سطح کاربری گسترده ای دارند. کناف های روی دیوار به دلیل وزن سبک حمل و نقل و نصب آسانی دارند.

توزیع مستقیم کناف دکورایسون دیوار

توزیع مستقیم کناف دکورایسون دیوار کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده تا بازار فروش کناف این روزها رونق خوبی را تجربه کند. توزیع مستقیم کناف دیوار در بازار امکان خرید با قیمت ارزان تر را فراهم کرده است. توزیع کنندگانی که در سراسر کشور مستقر شده اند همواره تلاش دارند تا توزیعات گسترده ای را، از این مصالح بر پا کنند.

این اشخاص با تجربه معمولا اجناس مرغوبی را با بهترین قیمت ها برای مصرف کنندگان واقعی ارائه می نمایند. از طرفی چون این پخش کنندگان در کلیه استان ها مستقر هستند همیشه امکان دسترسی را برای کلیه متقاضیان فراهم کرده اند.

از جهتی در این زمینه مصرف کنندگان با پرداخت هزینه هایی مشخص می توانند، انواع درخواستی و مورد پسند خود از کناف سقف و دیوار را خریداری نمایند. به این صورت در اکثر مناطق ایران تجمعات وسیعی از مصرف کنندگان برای دریافت این نمونه های درجه یک مشاهده می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید