گچ برگ امروزه یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی در دکوراسیون داخلی می باشد که در طرح و مدل های متنوع طراحی و تولید می شود. این روزها کارخانه تولید خط گچ برگ، این محصول را با بهترین کیفیت‌ و بهره گیری از مواد اولیه‌ درجه یک مطابق با استاندارد های لازم در ابعاد مختلف، طراحی و تولید می کند و با بسته‌بندی مناسب در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نماید.

کارخانه تولید خط گچ برگ درجه یک در سراسر ایران

بهترین نوع گچ برگ برای صادرات

بهترین نوع گچ برگ برای صادرات بهترین گچبرگ صادراتی علاوه بر طراحی شیک و بسیار زیبا از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشد و در تولید آن از متریال با‌کیفیت استفاده می شود که این امر در دوام و طول عمر بالای آن بسیار مؤثر است. گچ برگ سقفی و دیواری صادراتی از ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوبی برخوردار می باشد و در برابر حرارت و سرما بسیار مقاوم است، همچنین با توجه به وزن سبک در کاهش وزن بنا هم تاثیر خوبی دارد. این محصول ‌‌‌‌‌‌در انواع مدل های ساده، آکوستیک، پشت آلومینیومی و پی وی سی در بازار به چشم می خورد.

نوع آکوستیک آن عایق صوتی بسیار خوبی به شمار می آید و در مکان های مختلف مانند سالن های سینما، کنسرت و همایش مورد استفاده قرار می گیرد و از خروج صدا به بیرون ساختمان پیشگیری می کند‌، همچنین به بهبود کیفیت صدای داخل سالن کمک می کند. این محصول در شرایط محیطی مختلف قابلیت استفاده را دارد و یکی‌ از محبوب ترین مصالح به شمار می آید که توانسته است مورد رضایت مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور واقع شود.

صادرات بهترین نوع خط گچ برگ به کشورهای همجوار

صادرات بهترین نوع خط گچ برگ به کشورهای همجوار در حال حاضر شرکت های بازرگانی متعددی در شهرهای بزرگ کشور نظیر تهران و مشهد در حوزه صادرات انواع گچ برگ به کشورهای همجوار مشغول فعالیت می باشند. این شرکت های صادر کننده از باکیفیت ترین انواع گچ برگ برای صادرات استفاده می کنند و آن را با ضمانت به اکثر کشورها صادر می کنند. البته برای صادرات این محصول باید مراحل مختلفی سپری شود؛ این کالا باید مجوز های لازم را از سازمان ها و نهاد های مربوطه اخذ نماید و سپس راهی گمرک شده و هزینه های مربوط به ورودی گمرک، انبارداری، ترخیص کاری و .. باید پرداخت شود.

این محصول از طریق مرز های دریایی، زمینی و هوایی از کشور خارج می گردد. صادرات انواع مصالح ساختمانی از جمله گچ برگ می تواند ارز مورد نیاز کشورمان را تأمین نماید، همچنین در بهتر شدن مراودات تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است و باعث شناخته شدن برند های تولید کننده انواع گچ برگ در بازار های بین المللی می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید