امروزه استفاده از متریال های مختلف برای ساخت انواع بناها تغییری عظیم را در  زمینه ساخت و ساز به وجود آورده است. در این میان تایل های سقفی یکی از پرطرفدار ترین و زیبا ترین نوع این متریال ها بوده که می شود گفت نوعی سقف کاذب نیز می باشد. زیبایی ، شیک بودن و راحتی در نظافت این متریال موجب شده که در حال حاضر از آن استفاده های بسیار زیادی شود. دقت کنید که با این وجود که در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی اقدام به تولید این نوع سقف کاذب می کنند. در حال حاضر مجموعه ما فروش اینترنتی تایل 60×60 PVC  را با توجه به درخواست زیاد مشتریان فراهم نموده است.

فروش اینترنتی تایل 60×60 PVC با کیفیت

خرید تایل پی وی سی لوزی کوچک به صورت اینترنتی

خرید تایل پی وی سی لوزی کوچک به صورت اینترنتیخرید تایل به صورت اینترنتی یکی از خدماتی است که مجموعه ما به واسطه تقاضا های زیاد مشتریان انجام داده و سعی دارد تا به نحو احسن این کار را یرای مشتریان خود انجام دهد.

تایل ها در طرح های مختلفی تولید می شوند که از معروف ترین آن ها می توان به:

  • طرح ستاره ای
  • طرح لوزی بزرگ
  • طرح لوزی کوچک
  • طرح ستاره ای ریز
  • طرح خطوط مارپیچ

طرحی که مورد بحث ما است و طرفداران خاص خودش را هم دارد طرح لوزی کوچک است. طرحی که در عین سادگی اش بسیار شیک بوده و از شان و شوکت منحصر به فردی در دل خود استفاده می کند.اگر خواهان این هستید که تایل با طرح لوزی کوچک و جنس پی وی سی را  با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم و البته اینترنتی و آنلاین و به راحتی و سهولت خریداری کنید، می توانید با کارشناسان ما رتباط گرفته و این محصول را سفارش دهید تا در اسرع وقت و با هر حجم سفارش برایتان ارسال گردد.

بازرگانی پخش تایل PVC دیوار پوش سه بعدی

دیوار پوش پی وی سی  امروزه به عنوان یک جایگزین زیبا و مناسب  به جای کاغذ های دیواری در فضاهای مسکونی و غیر مسکونی بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته و از محبوبیت خاصی برخوردار است. دیوارپوش سه بعدی پی وی سی به زیبایی در طرح ها ،برجستگی ها و قابلیت نورپردازی فوق العاده جذاب و زیبا معروف هست. این ویژگی مخصوصاً در محیط های تجاری و فروشگاهی می تواند عامل جذب مشتری  و در منزل باعث حس منحصر بهفرد بودن را در ساکنین ایجاد می کند.

از ویژگی های دیوار پوش پی وی سی می توان به : عایق رطوبت و آب ، عایق صوتی، قابلیت طراحی در رنگ ها وطرح های متنوع، صرفه اقتصادی، و نصب بسیار  آسان و سریع اشاره کرد.  دیوار پوش را به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  1.  دیوار پوش پی وی سی.
  2.   دیوار پوش سه بعدی.

اغلب دیوار پوش پی وی سی در فضای های اداری و تجاری و دیوار پوش سه بعدی درمحل های مسکونی و خانه استفاده می شود، البته با توجه به طراحی داخلی محل قرار گیری دیوار پوش ، می توان از دیوار پوش های پی وی سی در تمامی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان را دارد، اما نصب دیوار پوش پی وی سی در فضای خارجی ساختمان با نصب دیوار پوش در فضای داخلی ساختمان دارای تفاوت هایی است که ببه دلیل فنی شدن بحث از باز گویی آن پرهیز می کنیم. دیوار پوش سه بعدی نسل جدید و پیشرفته تری از  از دیوار پوش های تزئینی است که جایگزینی بسیار مناسب برای سایر دیوار پوش ها مانند: کاغذ دیواری ، صفحات ام دی اف و سنگ های ساختمانی به شمار می رود.

می توان گفت دیوار پوش سه بعدی از نوع دیوار پوش های پی وی سی هستند. در کل دیوار پوش ها  چه پی وی سی و چه سه بعدی به صورت تایل تولید و فروخته می شود. علت آن هم حمل و نقل آسان و سادگی در نصب می باشد. تایل های دیوار پوش پی وی سی، سطحی کاملاً برجسته دارد که  القا کننده حالت سه بعدی درنظر بیننده است. نکته آخر اینکه برجستگی سطح دیوار پوش های سه بعدی بین ۱ تا ۴ سانتی متر و بسته به طرحشان متفاوت است.

با توجه به نکات گفته شده در میابیم که در زمان حال بازار فروش تایل PVC روز به روز در حال رونق و توسعه است و قیمت تایل پی وی سی هم روز به روز به دلیل تقاضا زیاد بالا می رود. مجموعه ما بر این اصل استوار است که که تا جایی که ممکن است و امکان دارد قیمت ها را پایین نگه داشته و کیفیت محصولات خود را در هر بازی زمانی حفظ نماید.

قیمت تایل پی وی سی طرح مربع سال 97

قیمت تایل پی وی سی طرح مربع سال 97تایل هایی که از جنس پی وی سی هستند در ابعاد 60*60 تولید می شوند. این تایل از مواد صد درصد پایدار و محکم ساخته شده است .تایل پی وی سی در برابر: گرما ،سرما ،آب ،حشرات موذی مقاوم بوده و آنتی باکتریال هستند. این ویژگی ها است که تایل با جنس پی وی سی را بسیار محبوب کرده است . تایل پی وی سی برای تمامی مکان ها اعم از مسکونی و غیر مسکونی مناسب و زیبا هستند و نسبت به کارایی شان قیمت بسیار مناسب و کمی دارند .تایل های پی وی سی به دلیل اینکه از جنس پلاستیک هستند سبک تر از تایل های کچی می باشند .سقف کاذب های پی وی سی در ابعاد 60*60 ، قطر هشت میلی متر و  72 پل تولید می شوند که این مقدار پل برای تایل های سقفی بسیار مناسب است و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

تایل ها در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. یکی از معروف ترین این طرح ها، مربعی می باشد که از محبوبیت خاصی برخوردار است.شما می توانید در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

در ادامه به به این موضوع می پردازیم که از کجا می توان تایل های PVC طرح دار را به صورت عمده و با کیفیتی ممتاز و عالی خریداری نمود.

با ما همراه باشید.

بازار فروش عمده تایل PVC طرح دار با کیفیت

همان طور که تا الان متوجه شدید تایل ها امروزه دیگر به طور گسترده به خاطر عملکرد مناسب و قیمت به صرفه شان مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. اما از کجا تایل طرح دار با جنس پی وی سی را خریداری کنیم؟ در کجا تایل پی وی سی را به صورت عمده بخریم؟ کجا می توان انواع تایل پی وی سی را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ 

در پاسخ به این سوالات باید کفت که مجموعه ما سال هاست که انواع تایل ها را مانند تایل پی وی سی تولید می کند . پس خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد. اما در مورد قیمت. مجموعه در طی سال ها تجربه ای که داشته است، دریافته که نباید کیفیت را فدای قیمت کند و از طرفی هم قیمت نباید بالا و گران باشد، پس ما تمام تلاش خود را کردیم تا قیمت ها را تا حد امکان پایین نگه داشته و کیفیت را حفظ کنیم.

اما مسئله مهم تر یعنی فروش عمده تایل PVC ، مجموعه ما به دلیل ظرفیت بالای خود در تولید انواع تایل مشکلی در زمینه فروش عمده ندارد. به طوری که شرکت ما با بازرگانی تایل PVC در ایران همکاری داشته و صادرات تایل پی وی سی را انجام می دهد.

برای خرید انواع تایل باید به چند نکته توجه کرد:

  1. شرکت سازنده: شرکت یا کارخانه ای که این محصول را تولید می کند باید در این زمینه معتبر باشد.
  2. مواد به کار رفته در تولید محصول: مواد اولیه ای که در ساخت تایل به کار می رود باید منسجم و محکم باشد.
  3. طرح و رنگ به کار رفته: علاوه بر استحکام محصولی که سفارش داده ایم باید تایل دارای طرح و رنگ منحصر به فردی باشد.

خوشبختانه در کارخانه ما تمام موارد ذکر شده رعایت شده و محصول تولیدی دارای تمامی استاندار های جهانی می باشد.یکی از محصولاتی که مشتریان در خواست زیادی برای خرید وتهیه آن داشتند، تایل 60×60 PVC  است. باتوجه به تقاضای بالا ما تصمیم گرفتیم گه این محصول را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برسانیم. هم اکنون فروش اینترنتی تایل 60×60 PVC  با نازلترین قیمت و بالا ترین کیفیت از طریق همین سایت  امکان پذیر می باشد.

تفاوت لمینت وتایل پی وی سی 60×60 در چیست؟

تفاوت لمینت وتایل پی وی سی 60×60 در چیست؟در این بخش می خواهیم تفاوت  لمینت وتایل پی وی سی را برای شما بازگو کنیم اما به تر است در ابتدا با ین دو محصول بیشتر آشنا شوید.

لمینت: لمینت از به هم فشرده شدن چندین لایه از ماده ای به نام HDF یا همان الیاف چوب فشرده ساخته شده است که ظاهر آن شباهت عجیبی به پارکت هایی با جنس چوب طبیعی و زیبایی و ظرافت چوب را دارا است. در حالا حاضر این لمینت از محبوبیت بالایی برخوردار است و نسبت به پارکت های چوبی، از مزایا و معایبی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • معایب پارکت هایی را که از جنس چوب هستند را در خود ندارد.
  • لمینت تنوع رنگی زیادی دارد.
  • تا 12 ساعت در برابر آب مقاوم است و خراب نمی شود.
  • در برابر ضربه بسیار مقاوم  است.
  • نسبت به تایل هایی با جنس PVC  گران تر است.

تایل PVC: تایل پی وی سی مانند لمینت از به هم فشردن لایه های پی وی سی پدید می آید البته از آن بیشتر در سقف، دیوار پوش و کف پوش استفاده می شود. مانند لمینت ، تایل پی وی سی هم دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • ظاهری زیبا وقابلیت تنوع در طرح و رنگ.
  • قابلیت مونتاژ و نصب سریع.
  • قابلیت نصب در تمامی شرایط  آب و هوایی.
  • مقاوم در برابر اسید.
  • ایجاد فضایی برای جاسازی تأسیسات و تجهیزات سبک وزن در زیر آن.
  •  اشتعال پذیر نبودن.
  • پس از نصب به رنگ زدن نیاز ندارد.
  • عایق حرارت.
  • عایق نور.
  • عایق صدا.
  • مقاوم در برابر نفوذ حشرات موذی.
  • طول عمر بسـیار بالا
  • قابلیت اجرا بلافاصله پس از سفت کاری ساختمان 

دیدیم که تایل اصلا هیچ عیبی در مقایسه با لمینت ندارد و اگر خواستید میان لمینت و تایل با جنس پی وی سی یکی را انتخاب کنید، بهترین گزینه تایل می باشد. زیرا هم ارزان تر از لمینت هست و هم طول عمر بیشتری دارد، در برابر بیشتر مواد مخرب از جمله آب، رطوبت، اسید ها و مواد ضد عفونی کننده،حرارت و گرما و ضربات شدید از لمینت مقاوم تر می باشد.

در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که تایل پی وی سی با اندازه 60×60 چگونه و از چه موادی ساخته می شود.

تایل pvc 60×60 با چه جنسی ساخته می شود؟

همان طور که گفته شد جنس تایل هایی که ما درباره آن در اینجا صحبت می کنیم از پی وی سی خالص می باشد. پی وی سی نوعی پلیمر می باشد که در دو نوع سخت و نوع منعطف تولید می شود. علت استفاده گسترده از آن ، ارزان بودن و بادوام بودن آن است. اما همین پلیمر ترکیباتی دارد که اگر مواد اولیه ساخت آن نامرغوب باشد و یا در نسبت گیری و ترکیب مواد ، ماده ای کم و زیاد شود دیگر پی وی سی خالص و با دوام تولید و ایجاد نمی گردد. 

در زیر با موادی که به پی وی سی خالص اضافه می شوند تا عملکرد آن را بهبود ببخشند را می بینیم:

  • پایدار کننده حرارتی : برای مقاومت تایل و عدم تغییر شکل آن در برابر حرارت به پی وی سی پایدار کننده حرارتی اضافه می کنند.
  • استحکام بخش در برابر ضربه : برای استحکام و مقاومت تایل ها در برابر ضربات به ترکیبات آن استحکام دهنده اضافه می کنند.
  • رنگدانه : برای رنگ دادن به تایل استفاده می شود ، زمانی که دیگر مراحل آخری کار است به آن رنگ هایی به شکل دانه های ریز به آن می افزایند.
  • روان کننده ، پر کننده ،منسجم کننده و … از جمله ترکیباتی است که در هنگام تولید سقف پی وی سی و در زمان مشخصی به کار می برند.

با توجه به توضیحات داده شده تا الان دیگر متوجه این موضوع شده اید که پی وی سی یکی از بهترین مواد تولید شده برای ساخت محصولاتی مانند تایل می باشد.

در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که تایل های پی وی سی چه تاثیری بر دکوراسیون داخلی محل کار و یا منزل دارد.

تایل پی وی سی 60×60 و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی

تایل پی وی سی 60×60 و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی  

گفتیم که تایل های پی وی سی را می توان به دلیل انعطاف پذیری بالا و قابلیت رنگ پذیری ، طبق سلیقه خود به هر شکل و مدل و رنگی را که بخواهد دربیاورد. تایل دکوراسیون داخلی با جنس پی وی سی در اندازی 60*60 یکی از مناسب ترین مدل های تابل برای انواع فضا های داخلی اعم از: منزل ، رستوران ها ، ادارات، مراکز درمانی، فروشگاه های زنجیره ای و… است که با انتخاب طرح مناسب و نصب آن در فضای داخلی ساختمان می توان زیبایی آن مکان را چند برابر نمود و آن مکان را بسیار شیک تر ، با پرستیژ تر و زیبا تر کرد . 

اگر می خواهید انواع تایل پی وی سی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بخرید ، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و این محصول را سفارش دهید.

لازم به ذکر است که محصول بعد از تایید شما تولید و ارسال می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید