استفاده از تایل گچی امروزه جایگزین گچ کاری های سنتی شده است و نه تنها دارای طرح ها و نقش های بسیار زیبایی هستند، بلکه کاربرد آن ها نیز بسیار راحت است و به همین سبب است که خرید و فروش گچ برگ در کشورمان از رونق فوق العاده ای برخوردار است؛ این متریال ها در مدت زمان کوتاهی بر روی دیوارها نصب شده و جلوه و زیبایی فوق العاده ای به نمای داخلی خانه ها می بخشند.

مراکز خرید و فروش گچ برگ

خرید پانل گچ ساده از تولید کنندگان

خرید پانل گچ ساده از تولید کنندگانبه تازگی در کشورمان کارخانجات معتبر و تولید کنندگانی که در زمینه تولید انواع مصالح ساختمانی به فعالیت مشغول هستند، با استفاده از مواد اولیه ای مانند گچ، یک نوع کاغذ مقاوم مخصوص و سایر افزودنی های شیمایی توانسته اند بهترین نوع ساده و طرح دار این پانل ها را تولید کرده و با عرضه و فروش عمده پنل گچ در بازار، قدم مهمی در زمینه تغییر و تحول مصالح ساختمانی بردارد.
این تایل ها بسیار سبک بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد و به همین سبب نظر بسیاری از سازندگان ساختمان ها و معماران را به خود جلب نموده است.
یکی از انواع آن ها پانل گچ ساده هستند و از جمله مهم ترین ویژگی هایی که این پانل ها دارا می باشند این است که سطح و لبه طولی آن توسط کاغذ و مقوای محکمی پوشانده شده است؛ معمولاً دیوارهای جدا کننده ای که در داخل بناها وجود دارند، دیوارهای سنتی و سقف های کاذب را توسط این پانل گچی ساده پوشش می دهند.

مراکز عرضه کننده گچ برگ مقاوم در برابر حریق

یکی از مهم ترین و  پرکاربردترین متریال هایی که در مراکز عرضه گچ برگ در دسترس سازندگان ساختمان ها و معماران قرار می گیرد، گچ برگی ست که از مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق برخوردار است.
از جمله مهم ترین ویژگی هایی که این پانل دارد این است که در کارخانجات مخصوص و در هنگام تولید آن، گچ برگ ها را با استفاده از الیاف فایبر گلاس ترکیب می کنند؛ این موضوع موجب می شود بنایی که توسط این گچ برگ ها پوشش داده می شود، در برابر حریق از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در هر شرایطی محکم و با دوام باقی بماند.
معمولاً از این پانل ها در بخش های مختلفی از ساختمان استفاده می شود که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • دیوار
  • پارتیشن
  • سقف کاذب
  • سقف های ساده و دکوراتیو
  • تزئین سقف تالارها
  • پارکینگ ها

لازم به ذکر است که این پانل ها نه تنها در برابر آتش مقاوم هستند، بلکه به عنوان عایق های قدرتمندی برای صوت نیز به کار می روند و در فضاهای شهری مانع از ورود صداهای آزار دهنده به داخل خانه می شوند.
این گچ برگ ها چه به صورت ساده تهیه شده باشند و چه عایق حرارت و صوت باشند، در هر صورت از قیمت مناسبی برخوردار هستند و می توان به صرف هزینه ای نه چندان زیاد آن ها را بر روی قسمت های مختلف بنا نصب کرده و از کارایی بی نظیر آن ها برخوردار شد.

فروش عمده و ارزان پنل گچ کناف

فروش عمده و ارزان پنل گچ کنافیکی از پر فروش ترین پنل هایی که این روزها در کشورمان وجود دارد، پنل گچ کناف است. این متریال بسیار سبک بوده و در برابر زلزله مقاومت بسیار بالایی دارد و حتی در برابر آتش نیز می تواند استقامت فراوانی نشان داده و به راحتی دچار آسیب نمی شود.
پنل گچ کناف از قابلیت رنگ آمیزی نیز برخوردار است و معمولاً از آن برای سقف های دکوراتیو و قوس دار استفاده های فراوانی می شود.
از دیگر ویژگی های مثبتی که استفاده از این مصالح در امور ساختمانی دارد این است که می توان آن را در طراحی سقف های قوس دار و یا دکوراتیو استفاده نمود و دلیل آن انعطاف پذیری بالای این محصولات است.
دور ریز و اسراف در مصالح ساختمانی که امری اجتناب ناپذیر می باشد در موضوع کناف ها تا حد زیادی کاهش یافته است. این به این معنی ست که وسعت زیادی از مساحت مورد نظر را می توان به استفاده از حداقل پنل گچ، آماده سازی نمود. خرید پانل گچ به صورت عمده قطعا قیمت مناسبی را در بر می گیرد و می تواند در کاهش هزینه های ساخت و تعمیر ساختمان نقش ایفا نماید. در این روش تعداد قابل توجهی از این محصولات برای فروش آماده ی حمل و نقل و ارسال به مقصد می شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل کرده و اطلاعات خود در این زمینه را تکمیل کنید.

همه چیز درمورد گچ برگ

برای توضیح مشخصات گچ برگ در درجه اول به روش ساخت آن می پردازیم. سازندگان این محصول در ابتدا پودر گچ را با آب و نیز چسب و یا مواد دیگر ترکیب می نمایند. با این کار دوغاب گچ بدست می آید که در ادامه روی مقوای کرافت که بر سطح متحرکی قرار گرفته در ابعاد مورد نظر ریخته می شود. همزمان مقوای دیگری را که بصورت رول شده درآمده را روی دوغاب گذاشته و از روی غلتک شکل دهنده رد می نمایند. درج مشخصات روی آن، برش و غیره از دیگر مراحل آن است. پس از این فرایندها گچ برگ در خشک کن های مخصوص وارد مرحله ی پایانی تولید که همان خشک شدن است می شود.

ضخامت کناف ها بسته به کاربرد آن متفاوت طراحی می شود. برای مثال کناف هایی با ضخامت 15 میلی متر مناسب برای دیوارهای بسیار مقاوم است؛ و یا پنل های 18 میلی متری که برای فضاهای خاص که احتمال ریزش و یا برخورد اجسام وجود دارد مورد توجه می باشد.
سرعت اجرای کناف بسیار زیاد خواهد بود و این خود باعث صرفه جویی در وقت و هزینه است. تاسیسات و عبور لوله ها و کابل های برق از این مصالح براحتی صورت می گیرد.
تعمیر و تعویض قطعات کناف براحتی قابل انجام است؛ لئمی توان تنها قسمت آسیب دیده را جدا و تعویض نمود.
رعایت استانداردها در تولید گچ برگ سبب افزایش کیفیت و مرغوبیت کالاست. قیمت پنل های گچی را به غیر از نوسانات بازار مصالح ساختمانی، برند، مواد اولیه بکار رفته در تولید آن و حتی روکش که مجموعا کیفیت آن را تعریف می کند و همچنین نحوه ی فروش آن، تحت تاثیر قرار می دهد.
نصب و اجرای کناف می تواند مهر نهایی را بر انتخاب محصولی مناسب و پرکاربرد بزند؛ در این باره بایستی از افراد متخصص و با مهارت کمک گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید