بازار تایل گچی انواع وسیعی از این نوع تایل ها را عرضه می کند. تولید و عرضه انواع تایل های گچی به صورت عمده در بازارهای داخلی صورت می گیرد. این تایل ها عایق خوبی در برابر صدا می باشند و به راحتی بر روی سقف نصب می گردند. با خرید تایل گچی دکوراسیون داخلی مکان های اداری و مسکونی خود را زیباتر نمایید.

تولید و عرضه انواع تایل گچی در بازارهای داخلی

تایل گچی مقاوم تر است یا تایل گریلیوم

تایل گچی مقاوم تر است یا تایل گریلیومدر متن زیر به معرفی جداگانه هر یک از تایل های گچی و گریلیوم خواهیم پرداخت تا با تفاوت و میزان مقاومت این دو نوع تایل بیشتر آشنا گردید.

با تایل گچی بیشتر آشنا شوید. تایل گچی یکی از انواع تایل ها می باشد.
این نوع تایل از مقاومت ترین و بهترین نوع تایل های دکوراتیو سقفی است که آب از آن نفوذ نمی کند و برای استفاده در نواحی که پر باران و مرطوب می باشند مفید است.
این تایل ها در انواع مختلفی مانند، باروکش و بدون روکش، مربعی شکل، دایره ای تهیه می گردد.
نصب اینگونه تایل ها بسیار آسان است و در سرعت بالایی صورت می گیرد. همچنین این تایل بلافاصله بعد از نصب به عنوان عایق صدا عمل می کند. این تایل ها در رنگ ها و پوشش های متنوع تهیه می گردند.

با تایل گریلیوم بیشتر آشنا شوید. این نوع تایل ها نیز بیشتر جهت سقف کاذب دکوراتیو و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این جنس از تایل ها را از فلزاتی مانند آهن، آلومینیوم و آلیاژ تهیه می کنند.
این تایل ها را به صورت سقف های متحرک و به صورت باز طراحی می کنند و جلو بسیار زیبایی به محیط می بخشد.
از سقف های کاذب سلولی شکل هستند و به شکل خانه های مستطیلی و مربعی به ترتیب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. از این نوع سقف ها در سالن های پذیرایی، هتل ها، اماکن مسکونی و تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از تایل ها در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت قابل توجهی دارند.  به راحتی می توان این تایل ها را شست. به سرعت و به راحتی می توان آنها را نصب نمود.
وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی می توانید هواکش ها و لامپ ها را روی این نوع تایل ها نصب نمایید. در برابر حرارت بالا و تغییرات دمایی مقاومت بالایی دارند. تعمیر این تایل ها آسان است و به راحتی می توانید آنها را تعویض کنید.
همچنین بر روی هر نوع دیواری قابل استفاده هستند و تاسیسات ساختمانی را تحت پوشش قرار می دهند. نور پردازی این نوع تایل ها را فوق العاده زیباتر می کند.

با توجه به توضیحاتی که در مورد هر یک از دو نوع تایل گچی و گریلیوم دادیم، به وضوح مشخص است که تایل گچی نه تنها از تایل گریلیوم مقاومت بیشتری دارد، بلکه این تایل از مقاوم ترین نوع تایل هاست.

برترین تولیدکننده تایل گچی در سال 98

مجموعه های زیادی هستند که در حال تولید انواع تایل های گچی می باشند و با یکدیگر در حال رقابت می باشند. برترین تولیدکننده تایل گچی در سال 98 کوشیده اند، نظر مشتریان گرامی را به تولیدات خود جلب نمایند.

تولید کنندگان برتر، تایل های گچی را در بالاترین کیفیت، مرغوبیت بالا، رنگ ها و اشکال مختلف، به صورت معمولی و طرح دار عرضه می کنند. این طرح ها زیبایی خیره کننده ای دارند و بسیار مقاوم می باشند. به راحتی نصب می گردند و ضد آب می باشند.

اولین کارخانه تولیدی تایل گچی در کشور

اولین کارخانه تولیدی تایل گچی در کشوربسیار از افرادی هستند که به عنوان تولید کننده تایل گچی شناخته می شوند. اما آیا اولین تولید کننده تایل های گچی در کشور را می شناسید؟

تولید کنندگان بسیاری هستند که تایل های گچی با کیفیت را تهیه می کنند اما شاید شرکت گچ صدف هرنگ اولین تولید کننده این نوع تایل ها در کشور باشند.
این کارخانه در سال 1341 تاسیس گردید و امروزه فعالیت های گسترده ای در زمینه سازه های گچی دارید. این مجموعه تولید معدن و خطوط تولیدی بسیاری را داراست و یک شرکت کاملا ایرانی محسوب می گردد.

از مهم ترین تولیدات این کارخانه می توان به تولید صفحات گچی روکش دار اشاره نمود. این محصولات با رعایت استانداردهای بین المللی تهیه می گردند.
انواع تایل ها گچی در رنگ های متنوع تولید می گردند. به راحتی می توان آن را بر روی سطوح مختلف اجرا نمود و از نظر اقتصادی نیز ارزان هستند.

به دلیل مقاومت بالایی که دارند ضد زلزله به شمار می روند. این صفحات پیش ساخته گچی، یک پوشش محافظ آلومینیومی نیز دارند که برای استفاده بر روی سقف ها و دیوارهای کاذب ایده آل می باشند. این صفحات کاذب عایق مناسبی در برابر دما و رطوبت هستند.
نوع سوراخ دار ایل های گچی که این شرکت تهیه می نماید، صدا را به خوبی جذب می نماید و دکوراسیون داخلی را زیباتر می کنند.

بهترین مرکز خرید تایل گچی در تهران

بهترین مرکز خرید تایل گچی تایل های متنوع و مقاومی را تهیه می کنند. تایل های عرضه شده بر روی سقف اصلی نصب می گردند و از شبکه ای از سازه های سپری تشکیل شده اند.

بهترین و با کیفیت ترین تایل های گچی را می توانید از مرکز معتبر خرید تهیه نمایید. این تایل ها طرح های متنوع و بی نظیری دارند و می توانند، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نمایند.

هزینه پیاده سازی گچ برگ چقدر است ؟

هزینه پیاده سازی گچ برگ چقدر است ؟هزینه پیاده سازی گچ برگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابتدا قبل از هر چیزی لازم است تا کمی با گچ برگ آشنا شوید. گچبرگ ها پانل گچی هستند که توسط گچ روکش شده اند و به وسیله مواد مختلف مانند کاغذ کرافت پوشانده می شوند. با استفاده از این نوع کاغذ، ی توان مقاومت کششی و خمشی گچ را افزایش داد. این صفحات از پیش ساخته شده هستند. توسط بتونه می توان آن ها را به دیوارهای داخلی چسباند. بعد از چسباندن آن توسط میخ آن را به دیواره اصلی محکم می کنند. در نهایت با استفاده از بتونه ناهمواری ها را درست می کنند تا سطح صافی به دست آید. از این محصول به عنوان دیوار کاذب نیز استفاده می کنند.

حالا به طور مخصوص به بررسی هزینه پیاده سازی گچ برگ خواهیم پرداخت. از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه اجرای گچ برگ می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • گچ برگ های انواع متنوعی از جمله ساده، 18، 15، 9.5 برخوردار است. هر یک از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند و از نظر هزینه، استقامت و ضخامت نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. نوعی از گچ برگ ها نیز ضد حریق می باشد که تفاوت عمده ای از نر هزینه با دیگر گچ برگ ها دارد.
  • گچ برگ ها ابعاد مختلفی دارند، هر چه ابعاد بزرگ باشد، هزینه بیشتری در پی خواهند داشت.
  • جنس انواع گچ برگ ها با یکدیگر متفاوت است و از مواد اولیه گوناگونی تهیه می شوند. این مورد نیز بر هزینه محصول تاثیر مستقیم دارد.
  • سایز بنایی که قرار است گچ برگ ها در آن ها مورد استفاده قرار گیرند یکی از مولفه های اصلی تعیین هزینه پیاده سازی گچ برگ می باشد.
  • نوع و کیفیت دوغابی که در گچ برگ به کار رفته است روی هزینه اجرا تاثیر گذار می باشد. 
  • جنس روکشی که گچ برگ ها از آن درست شده اند بر قیمت پیاده سازی گچ برگ تاثیر گذار می باشد.
  • در تهیه گچ برگ ها از تکنولوژی های مختلفی استفاده می گردد. هر چه این تکنولوژی مدرن تر و پیچیده تر باشد هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت.
  • اگر گچ برگی از طرفداران بیشتری برخوردار باشد لاجرم قیمت آن افزایش می یابد.
  • هزینه های تولید نیز یکی از فاکتورهای اصلی تعیین هزینه اجرای کار می باشند.
  •  برندهای مختلف نیز با کمی اختلاف قیمت در کنار یکدیگر در حال رقابت هستند.

به دلیل مشابهت فراوان تکونولوژی مورد استفاده ی شرکت ها، ناچیز می باشد. اکثر شرکت های تولید کننده این محصول، دارای معدن اختصاصی گچ بوده و از بابت این ماده اولیه هزینه زیادی متحمل نمی شوند و از طرف دیگر اکثر این شرکت ها، روکش های مورد استفاده خود را از کشور چین وارد می کنند.

روکشهای مورد اشاره که توسط شرکت های چینی عرضه می گردند دارای اختلاف قیمت بسیار کمی نسبت به یکدیگر می باشند. با توجه به نکات گفته شده، می توان دریافت که این محصول تولید توسط شرکت های مختلف دارای بهای تمام شده تقریبا یکسانی می باشد.
هرچند بدلیل مواد ترکیب دوغاب و سایر هزینه های تولید ممکن است شاهد تفاوت های ناچیز و معقولی میان قیمت برندهای مختلف بازار باشیم.

معرفی تایل سقفی گچی ساده کناف

تایل سقفی گچی ساده کناف دارای روکش های استاتیک سفید رنگ هستند. این سقف های گچی به دلیل نداشتن سوراخ نمی توانند صدا را جذب نمایند.

در انواع مختلف روکش دار و رنگ شده عرضه می شوند. به دلیل جنسی که دارند به راحتی قابل شست و شو می باشند. در جاهایی که رطوبت زیاد دارند می توان استفاده نمود، زیرا این تایل ها یک لایه آلومینیومی دارند و برای عبور تاسیسات لوله کشی آب مناسب می باشند، به خصوص اگر میزان دما و رطوبت به وسیله دستگاه تهویه کنترل گردد.

یکی از ویژگی های دیگر این نوع تایل ها ضد باکتری بدون آن هاست. این تایل ها از رشد میکروب ها و عوامل باکتریایی جلوگیری می کنند.
همچنین از نظر قیمت نیز نسبت به دیگر محصولات مشابه مقرون به صرفه می باشند و برای پوشش سقف های کاذب بسیار مناسب هستند.

از خصوصیات مهم این تایل های گچی ساده می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  1. به راحتی نصب می شوند.
  2. با سرعت بالا روی سقف اجرا می گردند.
  3. زیبایی خاصی به فضای داخلی بنا می دهند.
  4. مدل ها و طرح های بی شماری دارند.
  5. به عنوان سقف کاذب می توان از آن ها استفاده نمود.
  6. به راحتی می توان آن ها را تعویض و تعمیر کرد.
  7. به تاسیسات پشت سقف نیز به راحتی می توان دسترسی داشت.
  8. انواع عایق های صوتی و حرارتی را می توان بر روی این تایل ها نصب نمود.
  9. این تایل ها ضد زلزله می باشند.
  10. آب و رطوبت را از خود عبور نمی دهند.
  11. نور پردازی زیبایی را می توان با استفاده از این سقف های کاذب به اجرا گذاشت.
  12. به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند.
  13. اجرای آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.
  14. تاسیسات لوله کشی را به راحتی می توان از بخش پشتی آن عبور داد.

مشخصات تایل های گچی طرح دار کناف

مشخصات تایل های گچی طرح دار کنافتایل گچی طرح دار کناف با تایل گچی ساده تفاوت های زیادی دارد. تایل های طرح دار کنفی یک لایه آلومینیومی در بخش پوشتی خود دارند، به دلیل وجود همین لایه برای استفاده در مکان های مرطوب مناسب است.
کاربرد آن مانند تایل های ساده گچی برای جاهایی که احتمال ریزش آب ناشی تعرق در پشت بام وجود دارد، ایده آل می باشد. همچنین می توانیم لوله های آب و دیگر لوله های تاسیساتی بنا را از آنها عبور دهیم.

این تایل ها دارای روکش پی.وی.سی هستند و در شکل های لوزی مانند تهیه می شوند. انواع این تایل های طرح دار سوراخ ندارند و خاصیت عایق صدا را دارند.
از طرح های زیبا و بی نظیری برخوردارند، به خصوص زیبایی خاصی به محیط پیرامون خود می بخشد و یک فضای لاکچری به بنا می دهد. این تایل ها در ابعاد مختلف تهیه می شوند و به عنوان سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. 
همچنین از نظر تنوع رنگ و روکش فوق العاده هستند.
این نوع تایل ها را به آسانی می توانید تمیز کنید. بخش پشتی تایل نیز به سادگی قابلیت تمیز شدن دارد. از آنجایی که در تولید آن ها از رنگ های اکرلیک استفاده شده است، خاصیت آنتی استاتیک و ضد باکتریایی دارند. این نوع رنگ از رشد انواع میکروب های بیماری زا، بر روی سطوح جلوگیری می کند.

هزینه نصب این تایل ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل نوع طرح تایل می باشد. همچنین محلی که نیاز به اجرای تایل دارد، بر میزان هزینه نقش مستقیم خواهد داشت. این نوع تایل ها به سرعت و به راحتی نصب می گردند. بازسازی و تعمیر تایل های طرح دار بسیار ساده و کم خرج است.  
تایل های کناف از الیاف های پشم و مواد معدنی مانند، خاک رس، سنگ و پرلیت تهیه می گردد، به همین دلیل طرح های زیبا و مقاومی دارد.
به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند در مکان های مختلفی می توان از آن ها استفاده نمود. صدای محیط را به خوبی جذب می کنند و در برابر آتش سوزی و حرارت بالا مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.
بیشتر برای مکان هایی که نیاز است تا در امنیت بالایی باشند، مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد. این تایل ها از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم تهیه می گردند و جهت طراحی دکوراسیون های داخلی محصولی ایده آل می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید