ایران در زمینه تولید انواع مصالح ساختمانی پیشرفت زیادی کرده است و امروزه در کارخانه های کشور انواع مصالح تزئیناتی ساختمان از جمله تایل گچی با استفاده از متریال درجه یک و دستگاه های مجهز تولید و ارائه می شود. این محصول دارای مدل و طرح های متنوعی می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری از دوام بالایی برخوردار بوده و قابلیت ها و محاسن زیادی دارد که باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین انواع سقف های کاذب تبدیل شود. خرید تایل گچی درجه یک از همین سایت امکان پذیر می باشد.

نمایندگی خرید تایل گچی درجه یک

قیمت تایل گچی سوراخ نامنظم درجه یک

قیمت تایل گچی سوراخ نامنظم درجه یکقیمت تایل گچی سوراخ نامنظم درجه یک به عوامل متعددی بستگی دارد و مواردی همچون کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن،نحوه فروش این محصول،شرکت تولید کننده،نوع بسته بندی تایل گچی،برند،میزان عرضه و تقاضا،هزینه حمل و نقل،نوسانات اقتصادی در کشور و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند و معمولا قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود بسیار ارزانتر از قیمت خرید جزیی است همچنین کیفیت نیز از مهمترین مورد مؤثر بر تعیین قیمت می باشد که هر چه محصول مورد نظر کیفیت بهتری داشته باشد مسلماً قیمت نیز بیشتر می شود.

یکی از انواع پرفروش تایل گچی نوع آکوستیک سوراخ نامنظم آن است که استفاده زیادی در امکانی مانند سینما، سالن های همایش،سالن تئاتر،بانک ها و … دارند؛زیرا این محصول قابلیت جذب صوت را دارد و در صورت استفاده از یک لایه پشم شیشه در پشت آن می توان میزان جذب صوت را تا حد زیادی افزایش داد و یکی از مهمترین قابلیت های آن جذب صدا می باشد که می تواند به وسیله سوراخ هایی که در آن تعبیه شده است،صدا را به فضای پشت انتقال دهد و این تایل ها در رنگ های متنوعی ارائه می شوند.

لیست فروشندگان تایل 60×60 گچی تخم مرغی روکش دار

لیست فروشندگان تایل گچی را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا نمایید. یکی از انواع پرفروش تایل گچی مدل تخم مرغی روکش دار می باشد که جلوه بسیاز زیبایی به فضای داخلی منزل می بخشد و طرفداران زیادی دارد. این محصول دارای هسته گچی بوده و سطح داخلی آن ها با یک روکش آلومنیومی پوشیده شده این درحای است که در سطح خارجی دارای روکش پی وی سی می باشد که دارای خاصیت ضد آب بوده و نظافت بسیار راحتی دارند.

این تایل علاوه بر زیبایی دارای دوام و استحکام بالایی می باشد و در برابر حریق و زلزله نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. امروزه در کارخانه های بزرگ کشور مانند تبریز،اصفهان،شیراز و …  مدل های مختلف تایل گچی با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می شود که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی به بسیاری از کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

صادرات تایل گلدار گچی به کشور های همسایه

صادرات تایل گلدار گچی به کشور های همسایهاین روزها کارخانه های زیادی در زمینه تولید انواع تایل گچی در حال فعالیت می باشند که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی انواع تایل گچی را در طرح و مدل های جدید به بسیاری از کشور های همسایه صادر می کنند. برخی از کشورهای اطراف خواهان این محصول زیبا و کاربردی ایرانی هستند و به همین منظور شرکت های بازرگانی نمونه های متنوع تایل گچی را در بسته بندی های مختلف و با ضمانت کیفیت به کشورهایی نظیر عراق،کویت،روسیه،ترکیه،تاجیکستان،ارمنستان،گرجستان و … صادر می کنند که به دلیل زیبایی ظاهری و طرح های مدرن مورد پسند مشتریان زیادی در کشورهای مذکور قرار گرفته است و در این کشورها نیز فروش بالایی دارد.

صادرات تایل گلدار گچی علاوه بر سود فراوان برای بازرگانان برای کشور نیز ارزآوری بسیار خوبی به دنبال دارد و باعث فراهم شدن مشاغل جدید در کشور می شود که این امر در کاهش نرخ بیکاری نیز بسیار حائز اهمیت است همچنین موجب رونق یافتن روابط تجاری ایران با سایر کشورهای همسایه می شود و برندهای معتبر تولید کننده تایل گچی را به بازارهای بین المللی معرفی می کند و اکثر کشورهای جهان با توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در زمینه تولید انواع مصالح ساختمانی آشنا می شوند.

بازار خرید و فروش تایل کناف ضد حریق و ضد رطوبت

بازار خرید تایل کناف ضد حریق امروزه رونق زیادی پیدا کرده است و به دلیل خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه افراد زیادی در داخل و خارج از کشور واقع شده است. یکی از مراکز فروش انواع تایل کناف گچی همین شرکت می باشد که جدیدترین طرح و مدل را با برند معتبر و کیفیت درجه یک ارائه می کند و به دلیل خرید و فروش عمده قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد همجنین مشاوران شرکت شما را در انتخاب بهتر یاری نموده و بعد از سفارش، محصول مورد نظر در اولین فرصت به نشانی شما ارسال می گردد و با خرید از این سایت صرفه جویی بسیار خوبی در وقت و هزینه شما صورت می گیرد. کارشناسان فروش شرکت آماده پاسخگویی به سؤالات شما در خصوص نحوه خرید و مشخصات کالا در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

تایل ها از نظر نوع و جنس با یکدیگر متفاوت می باشند و تایل های ساده یکی از کاربردی ترین انواع این محصول می باشند که سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست دارند و در دو نوع روکش دار و رنگ شده ارائه می شوند و به راحتی نصب شده و نظافت آنها نیز به آسانی انجام می شود. در فضاهای پوشیده نظیر منازل مسکونی و ادارات و … از انواع تایل های آرمسترانگ استفاده می شود و این تایل ها به دسته های آلومنیومی، گچی و پی وی سی تقسیم می شوند.

امروزه برندهای متعددی در زمینه تولید انواع تایل های گچی در طرح و مدل های مختلف در حال فعالیت هستند که با استفاده از متریال درجه یک و بروزترین تکنولوژی سعی می کنند محصولی باکیفیت را طراح و ارائه نمایند تا علاوه بر کسب رضایت مشتری فروش خود را بالاتر ببرند و در این امر رقابت های بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

از اهداف این شرکت ها ارائه تایلی با طرح های جدید و رنگبندی جذاب و شیک مطابق با سلیقه مشتری،کاهش دادن هزینه های تولید،بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی، جلب رضایتمندی خریدار  … می باشد که هر چه کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر باشد مسلماً فروش نیز بیشتر می شود و مشتری هنگام خرید به کیفیت مرغوب و قیمت مناسب توجه زیادی می کند.

تفاوت سقف کاذب گچی و سقف کاذب گریلیوم

تفاوت سقف کاذب گچی و سقف کاذب گریلیومتایل گچی یکی از مقاوم ترین و بهترین تایل های دکوراتیو سقفی است که آب از آن نفوذ نمی کند و برای استفاده در نواحی مرطوب گزینه بسیار مناسبی است. این تایل ها در انواع مختلف بدون روکش،روکش دار،دایره ای،مربعی و .. تولید می شوند. این تایل ها نصب آسان و سریعی دارند و به عنوان عایق عمل نموده و در رنگ و طرح متنوع ارائه می شوند.

سقف کاذب گریلیوم در زیبایی دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارد و از جنس فلزاتی نظیر آلومنیوم و آهن و … تولید می شود. این تایل ها را به صورت سقف های متحرک و به صورت باز طراحی می کنند که جلوه بسیار زیبایی به محیط می بخشد. از سقف های کاذب سلولی شکل بوده و به شکل های مستطیلی و مربعی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در بسیاری از هتل ها،سالن های پذیرایی،اماکن مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

تایل های گچی روکش دار از ورود و خروج صدا و نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کنند و قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارند و با کمترین ضایعات و کثیفی می توان این تایلها را نصب نمود. تایل های گچی سقفی برای پنهان نمودن مشکلات ظاهری سقف کارایی بسیار خوبی دارند و تمام عیوب سقف را به راحتی می پوشانند و در مدل های ساده و تخم مرغی تولید می شوند و از روکش پی وی سی و یا آلومنیوم در آنها استفاده شده که در مقابل خراشیدگی و ضربه مقاومت بالایی دارند و روکش این تایلها در برابر حرارت،صدا و رطوبت مقاومت بالایی دارد. 

تایل های سفید ساده با روکش و یا بدون روکش و به صورت سوراخ دار و یا بدون سوراخ طراحی و ارائه می شوند. انواع این تایل ها با توجه به زیبایی و ظاهر بسیار شیک و جذاب دارای عمر بالایی بوده و در مقابل تغییرات محیطی و زلزله و دمای بالا بسیار مقاوم می باشند و به دلیل قابلیت های فراوان فروش بسیار خوبی دارند و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند.

تازه های سقف کاذب گچی درجه یک

تایل سقف کاذب گچی در دو نوع ساده و طرح دار کناف تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی می باشند. تایل های طرح دار کنفی یک لایه آلومنیوم در بخش پشتی خود دارند و به دلیل وجود همین لایه در مکان های مرطوب کارایی بسیار خوبی دارند و همچنین می توان لوله های آب و دیگر لوله های تأسیساتی را از آنها عیور داد.

این تایل ها دارای روکش پی وی سی هستند و در شکل های مختلف تهبیه می شوند دارای طرح های زیبا و بی نظیری بوده و دارای ابعاد متنوعی می باشند و از آنجایی که در تولید آنها از رنگ های اکریلیک استفاده شده دارای خاصیت آنتی استاتیک و ضد باکتریایی می باشند و از رشد انواع میکروب ها بر روی سطوح پیشگیری می کنند.

تایل های کناف از الیاف های پشم و مواد معدنی مانند خاک رس،سنگ و … تولید می شوند. به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند،در مکان های مختلفی استفاده می شوند و در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم می باشند. از مدل های جدید و متنوع تایل های گچی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تایل گچی سقفی: یک نوع سقف کاذب می باشد و در طرح های متنوعی مانند: تایل های سوراخ منظم،سقف کاذب پنج مربعی،سقف های تخم مرغی،تایل های بدون سوراخ و … با روکش های پی وی سی و … تولید می شوند.
  • تایل های گچی طرح دار: دارای طرح های مختلفی بوده و در پشت آنها آلومنیوم استفاده شده تا رطوبت نتواند به سقف نفوذ کند.
  • تایل گچی ساده: بدون سوراخ بوده و عایق صدا نیست و به دو صورت ساده و روکش دار تولید می شود و نمونه بدون روکش آنها ساده و به رنگ سفید می باشد.
  • تایل های گچی رنگ شده: روی این تایلها از رنگ های آکریلیک سفید و آنتی استاتیک استفاده شده و رنگ های این تایلها ضد باکتری می باشد.
  • تایل های طرح دار و روکش پی وی سی: در سقف های کاذب کناف مورد استفاده قرار می گیرند و در چهار مدل و طرح تهیه می شوند و زیبایی بی نظیری به فضا می بخشند.

تایل گچی دارای چه مزایایی می باشد؟

تایل گچی دارای چه مزایایی می باشد؟استفاده از تایل گچی مزیت های بسیاری دارد و نسبت به انواع دیگر این محصول قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. این تایل ها از ارتعاش صدا و انعکاس صوت در فضا پیشگیری نموده و با جذب ارتعاشات مزاحم محیط مطلوبی را برای کار و فعالیت به لحاظ صوتی برای افراد ایجاد می کنند و در فضاهای مختلفی همچون محیط های اداری،تجاری،آموزشی،سالن های همایش،صنایع تولیدی و … کاربرد زیادی دارند.

این تایل ها عایق صوتی بسیار خوبی بوده و مانع ورود صداهای مزاحم فضاهای اطراف به داخل ساختمان می شوند. این محصول به علت ساختار مواد اولیه آن که از پشم سنگ می باشد،عایق حرارتی خوبی محسوب می شود همچنین سهولت نصب و نگه داری و امکان دسترسی آسان به تأسیسات زیر سقف های اصلی،از دیگر خصوصیات انواع تایل گچی می باشد.

این تایل ها در انواع طرح و مدل های متنوع و در رنگبندی های جذاب و زیبا در شرکت های تولید کننده طراحی و ارائه می گردند که به دلیل مزیت های بسیار فراوانی که دارند فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند. از مهمترین مزایا تایل گچی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن تنوع در طرح و مدل: این تایلها به صورت های ساده،روکش دار،بدون روکش و … تولید می شوند.
  • سایزبندی متنوع: این محصول با توجه به نوع کاربرد و استفاده های متعددی که دارد،در اندازه و ابعاد متفاوت تولید و ارائه می شود.
  • تعمیر و نگهداری آسان: در صورت خرابی به آسانی امکان تعویض آن فراهم می باشد.
  • وزن بسیار سبکی داشته و در مقابل رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارد.
  • با توجه به قابلیت های فراوانی که دارند از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند.
  • در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند و قابلیت ایجاد نور مخفی به راحتی در این تایلها امکان پذیر می باشد و می توان باکس های نور مخفی را با زیبایی در آن نصب نمود.
  • در برابر حریق و آتش سوزی مقاومت خوبی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید