خرید ارزان تایل گچی ۶۰ در ۶۰ از معتبرترین فروشگاه با کادر مجرب و سابقه ای چندین ساله در خصوص انواع تایل های گچی ، گچبرگ ، سازه کلیک(سپری تایل ۶۰*۶۰) با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید. این فروشگاه ارائه دهنده تایل های گچی 60در 60 در طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد. ضمناً با توجه به عایق بودن این محصول می توان از آن در شرایط آب های بارانی و برفی نیز استفاده نمود.

خرید ارزان تایل گچی ۶۰ در ۶۰ از معتبرترین فروشگاه

نکات قابل توجه هنگام خرید تایل گچی

نکات قابل توجه هنگام خرید تایل گچی

گچبرگ هایی که درساخت سقف کاذب و اجرای دیوار کاذب بکار برده می شود، تایل گچی نام دارند. که معمولاً در ابعاد 60*60 و در رنگ های متنوعی ساخته می شوند. تایل ها از سه بخش طرح رویی که از جنس پی وی سی می باشد، قسمت اصلی از گچ می باشد و رویه فویل آلومینیومی که برای مقاومت تایل در برابر رطوبت و نفوذ آب در آب و هوای برفی و بارانی و یا نشتی لوله استفاده می شود، تشکیل شده اند. لذا کیفیت و نوع جنس استفاده شده در ساخت تایل در کیفیت محصول و مرغوبیت آن موثر است. با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت‌های زیادی در تولید این نوع سقف فعالیت می کنند، انواع مختلف این مجصول با جنس های متفاوت در بازار موجود می باشد لذا خریداران گرامی می بایستی در هنگام خرید به نکات مهمی توجه داشته باشند تا خریدی خوب، کم هزینه و متناسب با نیاز خود داشته باشند. تایل با کیفیت و مرغوب را انتحاب نمائید، هر چند قیمت آن کمی بالاتر باشد. محصول را متناسب با محل مورد استفاده انتحاب نمائید (جهت سالن نمایش ، جهت اداراه جات ، حمام ، انباری و…). همچنین مواردی نظیر: ابعاد محل نصب تایل ها، ضخامت تایل با توجه ارتفاع سقف کاذب، قابل شستشو بودن تایل تا در صورت کثیفی به راحتی بتوانید آن را شسته و یا تمیز نموده و در نهایت قیمت متناسب نایل با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن، را به هنگام خرید تایل مد نظر قرار دهید.

توزیع مستقیم تایل گچی ۶۰ در ۶۰ در سراسر ایران

توزیع مستقیم تایل گچی ۶۰ در ۶۰ در سراسر ایران فروشگاه ما با سابقه فعالیت بالایی که در زمینه تولید و واردات انواع پانل گچی، تایل های مدولار آلومینیومی و… دارد، ضمن توزیع مستقیم تایل گچی ۶۰ در ۶۰ در شهرستان بندرعباس و سراسر ایران برای تمامی محصولات و خدمات نازل ترین قیمتها را در نظر می گیرد و با توجه به سابقه طولانی که در زمینه واردات و تولیدات مصالح ساختمانی دارد و همچنین استفاده از کارشناسان مجرب و کیفیت و مرغوبیت محصولات همیشه به دنبال جلب رضایت مشتری بوده و شعار همیشه حق با مشتری است را سرلوحه کار خود قرار داده است. لذا جهت خرید محصول مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید