تایل گچی یکی از انواع سقف و‌ یا دیوار کاذب است که به عنوان یک المان دکوراتیو به کار می رود‌. در قسمت پشتی این تایل ها یک روکش نفوذ ناپذیر آلومینیومی تعبیه شده است تا از ورود آب به محیط های تاسیساتی جلوگیری شود. برای خرید تایل گچی دیواری از تولید کننده به صورت مستقیم با قیمتی مناسب، می توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه نموده و انواع تایل گچی مشبک ساده و یا تایل کاغذی طرح دار را با کیفیت عالی خریداری کنید.

خرید مستقیم تایل گچی دیواری از تولیدکننده با قیمتی مناسب

روش های انتخاب بهترین نوع تایل گچی

روش های انتخاب بهترین نوع تایل گچی برای انتخاب بهترین تایل گچی دیواری در نظر داشته باشید که هرچه مواد اولیه ای که برای تولید این گونه از محصولات به کار می رود مرغوب تر باشند، کیفیت تایل گچی نیز ارتقا خواهد یافت. همچنین در هنگام انتخاب بهترین تایل گچی دیواری به فاکتور هایی از جمله سبکی محصول، سهولت در نصب، امکان تعویض و تعمیر سقف، ضد حریق و ضد رطوبت بودن تایل گچی، مقاومت آن در برار زلزله، عایق صوتی و آکوستیک بودن، عایق حرارتی، امکان عبور دادن تاسیسات مکانیکی و الکتریکی از پشت سقف و عوامل دیگری از این قبیل توجه نمایید.

فاکتور های ذکر شده، نشانه تایل گچی درجه یک و مرغوب می باشند که در هنگام انتخاب و خرید این محصول باید مورد بررسی قرار گیرند. بسیاری از برند های معتبر و ممتاز به منظور افـزایش مقاومت تایـل های گچی دیواری در بـرابر نفـوذ آب در محیط های تاسیساتی از روکش آلومینوم در پشت صفحه استفاده می کنند. این امر نیز از عوامل ارتقا دهنده کیفیت تایل گچی بوده و باید در هنگام خرید این محصول، مورد توجه قرار گیرد‌.

کارخانه تولید تایل گچی دیواری در تمام نقاط ایران

کارخانه تولید تایل گچی دیواری در تمام نقاط ایران مرکز فروش ما یکی از معتبرترین و معتمدترین مراکز و کارخانجات تولید تایل گچی دیواری درجه یک در تمام نقاط ایران است که این محصول را با بهترین کیفیت به صورت مستقیم و بدون واسطه در معرض فروش قرار می دهد. در این مجموعه انواع تایل گچی دیواری، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره گیری از ماشین آلات مدرن و کارشناسان مجرب و متخصص، تولید و توزیع می گردد.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به مجموعه ما به عنوان بهترین کارخانه تولید تایل گچی دیواری در تمام نقاط ایران، مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات و اطلاع از لیست قیمت آنها، از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید