سفارش خرید تایل گچی در شهریار از معتبرترین فروشگاه، توسط وب سایت این مجموعه امکان پذیر است، ملارد شهریار یکی از مراکز تولید و فروش تایل های گچی با کیفیت می باشد که محصولات را با قیمتی مناسب در بازار عرضه می نماید.

این مجموعه با ارائه روش های خرید متفاوت، از جمله فروش حضوری و غیر حضوری، موجبات کسب رضایت مشتریان را فراهم آورده است، شما می توانید خرید خود را به راحتی در کمترین زمان از بهترین متریال های ساخته شده ثبت کنید. فروشگاه تایل گچی شهریار، بهترین گزینه برای انتخاب تمام مشتریان برای تهیه محصولات درجه یک و باکیفیت می باشد.

سفارش خرید تایل گچی در شهریار از معتبرترین فروشگاه

آشنایی با تنوع طرح و رنگ های متنوع تایل گچی

آشنایی با تنوع طرح و رنگ های متنوع تایل گچی تایل گچی، یکی از برجسته ترین سقف کاذب دکوری یا همان سقف های کاذب کنافی است، کناف در واقع همان گچ برگ های استفاده شده در سقف های کاذب می باشد که که از تنوع در طرح و رنگ برخوردار هستند. پانل های گچی براساس مقاومت در برابر رطوبت، آتش ، حرارت و رطوبت دسته بندی می شوند.

انواع تایل های روکش دار PVC نیز، به دسته های مختلفی تقیسم بندی می شوند که از جمله آن ها، می توان به روکش سفید ساده، تخم مرغی، سوراخ منظم، پانچ شده، حصیری و… اشاره کرد. سقف کاذب مشبک که از اتصال چند سازه به وجود می آید و کلیک نام گذاری شده است هم از جمله تایل های گچی محسوب می شود که مناسب نصب، در سقف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه هستند.

در نصب سقف کاذب مشبک کنافی، از سازه های سپری و تایل های سقفی استفاده می کنند که به صورت آویز نصب می شوند و فضای خالی پشت سقف به وجود آمده، مناسب برای عایق کاری می باشد. امروزه به علت نصب آسان، تعمیر راحت و با توجه به اینکه این تایل ها نیازی به رنگ آمیزی ندارند، استفاده آن ها در اماکن عمومی ، تجاری، درمانی و آموزشی بیشتر کاربرد دارد.

کناف ها درجه عایق بیشتر و وزن کمتری دارند. ایمنی و سرعت نصب بالا در این محصولات، سبب فروش حداکثری آن شده است. کناف ها، کاربرد های زیادی از جمله تبدیل شدن به دیوار های داخلی، خارجی، سقف کاذب و یا دیوار پارتیشن را نیز دارند. سوراخ های تعبیه شده بر تایل های گچی، موجب می شود تا این تایل ها قابلیت عایق صدا پیدا کنند این نوع از تایل ها، تایل های گچی آکوستیک نام دارند.

پخش مستقیم تایل گچی در شهریار با قیمتی مناسب در بازار

پخش مستقیم تایل گچی در شهریار با قیمتی مناسب در بازار با توجه به تنوع زیاد در تایل های گچی، پخش مستقیم این مجصول در بازار شهریار، با قیمتی مناسب عرضه می گردد، که از پر فروش ترین محصولات درجه یک می توان به تایل گچی ساده، پانچ مربع، سقف برفی، روکش دار، سوراخ مربعی آلوم سازه، آسمان مجازی، سوراخ منظم یا نا منظم اشاره کرد. مصرف کنندگان جهت خرید، همواره می توانند از روش غیر حضوری و یا با مراجعه حضوری به پخش مسقیم تایل های گچی، در نمایندگی های فروش سطح شهر شهریار، ثبت سفارش کرده و خرید خود را تکمیل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید