چون سقف ها به دلیل انجام برخی فعالیت ها مثل لوله کشی و سیم کشی ظاهر و شکل نازیبایی می گیرند با استفاده از این امکانات مثل تایل گچی صادرات و قرار دادن نور مخفی در آنها می توان شکل و ظاهر زیبایی به سقف داد به طوری که با نگاه کردن به آن نمی شود حدس زد در پشت آن چه کاری انجام شده است.

انواع تایل گچی سبک در واقع صفحاتی با جنس های مختلف هستند و از خیلی جهات با هم متفاوت و انواع مختلفی دارند. مثلا تایل پیدا و تایل پنهان. و از انواع معروف و همه گیر آن که مشتریان طالب آن هستند نوع گچی آنست. مشتریان هم به این دلیل خواهان خرید تایل های گچی هستند چون آنها سبک و با نمای زیبا هستند و می توان با هزینه کمی که این ها نسبت به دیگر ابزارها و تولیدات دارند، ظاهر زیبایی به محیط بدهند. ضخامت تایل ها عامل مهمی در انتخاب آنها توسط مشتری است. هر قدر تایل ضخیمتر باشد یعنی عایق صوت است و کارایی و قیمتش متفاوت خواهد بود. باید انواع متنوع این تایل ها را از نزدیک دید و در رابطه با استحکام و کیفیت و همینطور کارایی آنها نظر داد. صادرات این اجناس به اکثر کشورها به دلیل کیفیت بالایشان وجود دارد. درخواست هایی مبنی بر دیدن نمونه کارها و اجناس از بسیاری از کشورها و به خصوص کشورهای همسایه دریافت شده است. مطمئنا بعد از داد و ستد با این کشورها باز هم این سفارشات ادامه خواهند داشت. زیرا بناها و ساختمان ها با استفاده از این کالا ها و ابزارها زیباتر و جذاب تر می شوند.

قیمت تایل گچی سبک هم از رنج کم تا زیاد وجود دارد و می تواند خواسته افراد را چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی برآورده کند.

صادرات مستقیم تایل گچی به کشورهای همسایه

پر فروش ترین نوع تایل گچی سبک سال 98

پر فروش ترین نوع تایل گچی سبک سال 98چون تایل های گچی از خیلی جهات متفاوت هستند پس نمی توان گفت کدام یک پرفروش هست و کدام نیست. ولی اگر تایلی با کیفیت و استحکام بالا باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد، قطعا پرفروش خواهد بود. مثلا تایل ها در رنگ ها با هم اختلاف دارند و هر مشتری براساس رنگ محیط آنرا انتخاب می کند و چون اکثرا رنگ سفید با هر رنگی متناسب است پس می توان کفت مه تایل سفید گچی با طرح و ظاهر ساده می تواند جنس پر فروشی باشد. سبکی آنها برای انتخاب و خرید آنها مزید بر علت است و همینطور چون هنگام تخریب و خراب شدنشان راحت می توان آنها را تعویض کرد و یک تایل جدید را جایگزین کرد و نیازی به تعمیر ندارند مشتریان از خرید آنها راضی هستند.

پرفروش ترین نوع تایل، نوع گچی و سبک آنست که کاربردهای بیشتر و متنوع تری دارد. و چون این اقلام سال های زیادی است که در حال تولید است، در حال حاضر جدیدترین نوع آن مربوط به سال ۹۸ می باشد.

البته نوع سوراخ دار که عایق صدا و گرما و سرما هم هست مورد استقبال زیاد خریداران قرار گرفته است. این نوع از تایل مناسب صادرات است و اکثر کشورها خواهان خرید و فروش آن هستند.

ممکن است یک فرد در انتخاب تایل به ظاهرش اهمیت بیشتری بدهد و فرد دیگر ضخامت و عایق بودن آن برایش مهمتر باشد. ولی باید اینرا در نظر گرفت که تایل درجه یک باشد و هر دو مشخصه را داشته باشد و اگر چنین باشد امکان صادرات آن به سایر کشورها هم وجود خواهد داشت. و مشتری ها که مردم کشورهای دیگر هم شامل آن میشوند از استفاده این کالا راضی خواهند بود و این می تواند نتیجه مثبتی در روند صادرات آن داشته باشد.

قیمت روز تایل گچی به صورت عمده

برای تعیین قیمت روز نمونه های متنوع و مختلف تایل باید بهای تمام شده هر کالا را به صورت دقیق محاسبه کرد و برای این امر باید از متخصصان و کارشناسان این امر که تجربه کافی در این زمینه دارند بهره برد. با سر زدن به سایت می توان از قیمت روز تایل گچی چه به صورت عمده و چه به صورت تکی و کم تعداد آگاه شد و با توجه به قیمت، تصمیم مناسبی مبنی بر خرید و یا عدم خرید کالا گرفت. نه فقط تایل بلکه هر کالایی را اگر به صورت عمده خرید قیمت مناسب تر خواهد بود و مطمئنا فروشنده دستش برای دادن تخفیف برای کارهای دیگر بازتر خواهد شد.

البته با توجه به اوضاع جهان و کشور ما و بالاتر رفتن روز به روز قیمت های کالاهای مختلف، نمی توان استثنایی در این زمینه متصور شد و صد در صد تایل ها هم با بالا رفتن قیمت دلار و در نتیجه مواد ا‌ولیه تحت تاثیر افزایش قیمت قرار می گیرند ولی متخصصان کشورمان سعی کرده اند تا در این زمینه به خودکفایی برسند. یعنی برای تولید مواد اولیه به کشورهای دیگر برای وارد کردن مواد اولیه نیازمند نباشند تا بتوانند قیمت های مناسب تری را روی اجناس قرار دهند.

امروزه مهمترین کار تولیدکنندگان داخلی تمرکز برای صادرات این اجناس زیبا به کشورهای همسایه است. داد و ستد با این کشورها امکان ارزآوری را به کشور می دهد.

تجارت گسترده تایل گچی درجه یک

تجارت گسترده تایل گچی درجه یکبا گسترش تولید تایل های متنوع در ابعاد و اشکال مختلف پس باید متعاقبا تجارت این کالا هم به طور گسترده و وسیع رو به رشد باشد. به خصوص نوع درجه یک تایل گچی که از انواع درجه پایین تر و بی کیفیت تر بیشتر طرفدار دارد و بیشتر در بین تجار این حرفه در حال داد و ستد و خرید و فروش است.

اگر یک معمار و شخصی که در کار نما و ساختمان است، اشکال متفاوت این تایل های درجه یک را ببیند به ارزش کار پی خواهد برد و سعی خواهد کرد تا در کارهای مختلف مربوط به ساختمان از این کالاها استفاده کند. به خصوص اگر پروژه مورد نظر یک دفتر کار و یا یک دفتر کار مربوط به سینما و یا یک بیمارستان باشد که نیاز به عایق صدا داشته باشد. تایل ها با داشتن لایه هایی از جنس پی وی سی و یا آلومینیوم می تواند جلوی ورود و خروج صدا و گرما و سرما را بگیرد و بدین وسیله علاوه بر اصلی ترین نیاز مشتری که پوشش مناسب و ظاهر زیبا است، ویژگی عایق بودن که آن هم نیاز اساسی است به مشخصه های آن اضافه شده تا مشتری رضایت بیشتری از کالا داشته باشد.

تجارت این کالا می تواند چه در داخل و چه در خارج کشور باعث ورود و خروج پول زیادی شود و صادرات می تواند جزو اهداف اصلی کشورها باشد.

خرید تایل گچی از تولید کنندگان

بهترین راه برای خرید تایل گچی اینست که به تولید کنندگان مراجعه کنیم. می توان از تولید کننده قیمت تمام شده کالای مورد معامله را خواست و بر سر سود مورد نظر توافق کرد. اگرچه تولیدکنندگان خودشان جدای از هزینه های مورد استفاده برای یک کالای تولیدی مقداری سود برای خودشان در نظر می گیرند. که برخی از این هزینه ها از این قرار است:  هزینه های مواد اولیه و هزینه حمل و نقل مواد و هزینه آب و برق مصرفی محل و هزینه های متفرقه.

برای داشتن قیمت مناسب و صادر کردن تایل باید شرایط بازار مناسب باشد یعنی قیمت های مواد اولیه بالا عرضه نشود و اگر امکانش فراهم باشد باید در سایر هزینه ها هم صرفه جویی کرد تا نرخ یک کالا مناسب باشد.

تولیدکنندگان مطمئنا برای صادرات این کالا بی میل نخواهند بود زیرا صادرات تایل جدای از ورود ارز به کشورمان نقدینگی تجار را نیز بالا می برد و به آنها برای تولید کالای بهتر و باکیفیت تر انگیزه خواهد داد.

تولید کنندگان با توجه به نقشه و پلان ساختمان می توانند پیشنهاد استفاده از تایل ها را در جای جای ساختمان به شما بدهند، کافیست با آنها مشورت کنید.

تمام محیط ها و فضاها را می توان با استفاده از تایل مناسب آراست. انتخاب بهترین نوع تایل را می توان بر عهده کارشناس و فرد خبره در این زمینه گذاشت.

در تولید و ساخت تایل گچی باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد مثلا عایق بودن آن چه از نظر صدا و چه از نظر دما، ضد حریق بودن و ضد زنگ بودن آن، زیبایی ظاهری آن، وزن تایل گچی. تمام این عوامل می تواند به ما کمک کند تا یک کار خوب و مفید وارد بازار کار کنیم.

سازنده انواع تایل گچی سبک و سنگین

سازنده انواع تایل گچی سبک و سنگینتایل ساده، گچی و آکوستیک انواع تایل ها هستند. و به عنوان پوشش مناسبی برای دیواره ها و سقف های محیط در نظر گرفته می شوند. در واقع تایل ها سقف ها و دیوارهای کاذبی هستند که ظاهر زیبایی دارند. باید توجه داشت که ظاهر زیبا و مدل های متنوع تایل ها نمی تواند از کیفیت آنها کم کند. زیرا آنها لایه هایی دارند که از جنس های مختلف و محکم هستند.

یک نوع تایل گچی حفره دار هم وجود دارد که نوعی عایق صدا به شما می رود و صدا از پایین به بالا هدایت می شود و جلوی سر و صدای اضافی در محیط گرفته می شود. این تایل سوراخ دار همینطور دما را در ساختمان متعادل می کنند و اگر محیط با دمای بالا باشد، گرما را به بالای سقف هدایت می کند و همینطور بالعکس.

نکته ای که باید در مورد نصب تایل یادآور شد اینست که نصب آن بسیار راحت خواهد بود و چون هر تایلی شکل مشخص و ابعاد خاص خود را دارد به راحتی در درون قاب خود قرار داده خواهد شد و می تواند علاوه با دادن ظاهر زیبا به محیط اممان این را نیز فراهم کند کا با برداشتن دوباره و آسان تایل به فضای پشت آن دسترسی داشته باشیم.

این اقلام هم در برابر ضربه مقاوم هستند و هم در مقابل رطوبت البته نوعی از تایل که از لایه ای آلومینیومی پوشانده شده است نوع مناسب تری است برای جلوگیری از نفوذ رطوبت زیرا برخلاف نوع فلزی آن زنگ نمی زند و نوع پوشالی آن را هم نم و رطوبت خراب می کند. 

پس می توان نتیجه گرفت که تایل ها کاربردهای مختلفی دارند و باید متناسب با کاربرد خود انتخاب و استفاده شوند تا نتیجه قابل قبولی عایدمان شود.

محاسبه ی وزن بک تایل گچی ۶۰ ×۶۰

وزن یک تایل گچی با ابعاد نرمال و معمولی ۶۰×۶۰ باید به اندازه ای باشد که چهار چوب سقف و یا دیوار تحمل فشار آنرا داشته باشد. یک تایل به قدری سبک است که می شود به راحتی آنرا با یک دست بلند کرد. حتی اگر تعداد زیادی از این تایل ها را در سقفی به کار بگیریم باز هم وزن مجموع تایل ها به اندازه ای نخواهد بود که بخواهد بریزد و یا بشکند. در اصل حتما تولید کننده فکر همه جا را و من جمله وزن تایل ها را کرده است. 

تایل های سوراخ دار عایق صدا و دما و همینطور تایل های نازک بدون لایه بیرونی و درونی پی وی سی و آلومینیوم را می توان سبک ترین نوع تایل در نظر گرفت. و دلیلش هم مشخص است چون به دلیل نداشتن ضخامت زیاد و در نتیجه نداشتن مواد اضافی و بیشتر، وزنش هم سبک تر شده است. ولی این مهم را باید در نظر گرفت که نباید کمیت را فدای کیفیت کرد. و بهتر است برای انتخاب بهتر تایل از افراد با تجربه در این زمینه کمک گرفت.

تایل ها علاوه بر ابعاد ۶۰×۶۰ که شکل مربعی خواهد داشت و شکل مستطیلی اشکال دیگر هم دارند مثلا شکل دایره ای. برای استفاده از این تایل ها باید سازنده از قبل جای آنها را مشخص کرده باشد تا بتوان در پایان کار تایل با شکل و جنس مناسب را به راحتی در روی آن نصب کرد.

نکاتی درباره ساخت تایل گچی مرغوب

نکاتی درباره ساخت تایل گچی مرغوب مسلما برای ساخت هر جنس مرغوبی به مواد اولیه و تجهیزات مرغوب و با کیفیت بالا نیاز داریم. تولید کنندگانی که قصد داشته باشند بازار را به دست بگیرند و مشتریان از فروشگاهشان دست خالی بیرون نروند باید سعی کنند این نکته را رعایت کنند و بدین وسیله می توانند در بین رقبا قد علم کنند. البته تولید کنندگان باید علاوه بر جنس مرغوب و بادوام سعی کنند تا قیمت تمام شده مناسبی را در نظر بگیرند تا مشتری مایل به خرید شود و در این بین حس برد برد به وجود بیایید.

پوشش مناسب و منظره زیبایی که تایل به محیط می دهد، در کنار مرغوبیت برای مشتری بسیار رضایت بخش خواهد بود. نصب راحت آن و وزن سبکش هم مزید بر علت است. یک مشتری با در نظر گرفتن این موارد مطمئنا انتخاب اصلی اش تایل خواهد بود.

قرار دادن و گذاشتن تایل ها به قدری راحت است که به راحتی انجام می شود و حتی افراد عادی هم می توانند این کار را انجام دهند. 

حتی اگر به دلایلی مثل خیس شدن یا شکستن تایل خراب شود، امکان تعویض آن وجود دارد و چون قیمت کم و مناسبی دارد، تعویض آن باصرفه تر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید