امروزه با توجه به اینکه افراد نیاز به تغییر دکوراسیون در منازل و حتی محل های کار دارند، انواع متریال های ساختمانی وارد بازار شده اند که تایل گچی عایق صوتی نمونه از آن هاست. تایل گچی نوعی سقف گچی است که به عنوان سقف کاذب برای دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود. انواع تایل گچی عایق بسیار خوبی برای صدا هستند، استفاده از این متریال فضای خانه و یا محل کار شما رو زیبا و جذاب می کند، تایل گچی با زیرسازی های کناف در تغییر دکوراسیون و یا بازسازی منازل شما بسیار کاربرد دارد؛ تایل های گچی انواع مختلفی داشته و شما می توانید براساس فضایی که قرار است، مورد استفاده قرار گیرد آن را انتخاب کنید. فروش ویژه تایل گچی عایق صوتی با قیمتی استثنایی

بسته بندی تایل گچی بر اساس نوع آن

بسته بندی تایل گچی بر اساس نوع آن تایل گچی در انواع مختلفی دسته بندی می شود؛ تایل گچی کناف نمونه ای از آن هاست، کناف در کنار تایل گچی با روکش پی وی سی انجام می شود و به این دلیل که سوراخی در آن نیست قابلیت جذب صدا را به راحتی دارد. این نوع از تایل اگر در جایی قرار بگیرد که رطوبت داشته باشد با لایه ای از آلومینیوم پوشیده می شود. این تایل های با رنگ اکریلیک خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد؛ گاهی برای اینکه عایق صدا بیشتر بشود از پشم شیشه نیز در آن استفاده می شود.

تایل کناف فلزی از جنس آلومینیوم است و روی سازه های تی شکل نصب می شود، تایل گچی طرحدار نیز نوع دیگر تایل گچی است که در سقف های مشبک نصب می شود؛ سقف های مشبک شیراز در 4 نوع مختلف وارد بازار شده است. لازم به ذکر است اگر می خواهید از این نوع تایل گچی در محیط های مرطوب استفاده نمایید باید روکش آلومینیوم در آن استفاده نمایید. تایل معدنی که از خاک رس، پشم سنگ و پرلیت تولید شده در طرح ها و انواع مختلفی قابل اجرا و استفاده می باشد؛ آن ها کاملا ضد حریق و عایق خوبی برای حرارت هستند.

تایل گچی آکوستیک در فضاهایی مانند بانک ها، سینماها و این قبیل مکان ها به دو صورت روکش دار یو پی وی سی و بدون روکش مورد استفاده قرار می گیرد. تایل رنگ شده با رنگ اکرولیک سفید پوشانده شده است و خاصیت ضد باکتریایی دارد. تایل پوشالی از جنس پودر مگنزیت، آب و پشم چوب طبیعی تولید شده است، علاوه بر داشتن استحکام بالا، در برابر صدا و رطوبت مقاومت بالایی دارد، تایل های پوشالی به راحتی قابلیت رنگ کردن دارند و به همین جهت بسیار مورد توجه معماران داخلی قرار گرفته است.

خرید تایل گچی عایق صوتی از بهترین فروشنده

خرید تایل گچی عایق صوتی از بهترین فروشنده یکی از شرکت های بسیار بزرگی که تایل گچی عایق صوتی را تولید و به معرض فروش می گذارد، شرکت هفت الماس یزد می باشد. مشتریان می توانند برای خرید به وب سایت این شرکت و یا به نمایندگی های فروش در سایر استان ها مراجعه کرده و به صورت حضوری و غیر حضوری و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه اقدام به خرید انواع تایل گچی نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید