تایل گچی نوعی سقف کاذب است که در ساختمان های امروزی به کار می رود و فروش عمده تایل گچی را فروشندگان و عرضه کنندگان لوازم ساختمان انجام می دهند. ماده اولیه ساخت این محصول گچ می باشد. تولید انواع این محصول عمدتا به صورت مشبک است و دارای ظاهر زیبایی هستند. این سایت نیز از فروشندگان انواع تایل گچی به شمار می رود که می توانیم این محصول را با کیفیت مناسب و قیمت بالا از آن خریداری نماییم.مراکز فروش عمده تایل گچی درجه یک

قیمت روز انواع تایل گچی با کیفیت

قیمت روز انواع تایل گچی با کیفیتامروزه زیبایی نمای داخلی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و تایل گچی نوعی از تایل های سقفی می باشد که نمای بسیار زیبایی را به ساختمان می بخشد. شهر های بسیار زیادی در کشورمان به تولید تایل گچی از نوع با کیفیت و با قیمت مناسب می پردازند.

در حال حاضر فروشندگان و مراکز پخش مختلفی در اکثر شهر های کشور وجود دارند که انواع این محصول را با توجه به داشتن دوام و کارایی بالا، با قیمت مناسبی ارائه می دهند که به راحتی می توانیم از فروشندگان این شهر ها خرید خود را انجام دهیم.

در واقع برای خرید این محصول باید توجه نمود تا همواره انواع این محصول را که دارای متریال های با کیفیت و بادوام باشند را خریداری کنیم تا سال های زیادی عمر کند و با توجه به قیمت مناسب آن، کارایی بالایی نیز داشته باشد.

انواع این محصولات در جنس های متفاوتی روانه بازار شده اند و همچنین در ساخت آن ها از مواد متنوع و متفاوتی استفاده گردیده است، همچنین این نوع محصولات قابلیت نصب در فضاهای مختلف ساختمان را دارا می باشند که از انواع آن ها عمدتا در قسمت سقف بیشتر استفاده می گردد و در برابر حرارت، آب، صدا و رطوبت بسیار مقاوم می باشند.

قیمت روز این محصول براساس مواد به کار رفته در تولید تایل، طرح، مدل و برند سازنده تعیین می گردد ولی همواره برای خرید آن باید قیمت روز آن را مد نظر قرار دهیم تا انواع تایل گچی را از نوع با دوام و با کیفیت در قیمت مناسبی خریداری نماییم.

برای خرید آسان، راحت و با کیفیت انواع این محصول می توانیم با نمایندگان کارخانجات و شرکت های سازنده آن ها در تمامی شهر ها در ارتباط باشیم تا بتوانیم انواع آن را از مدل های مرغوب خریداری نماییم تا با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب، سال های زیادی دوام بیاورند و قابل استفاده باشند.

بزرگ ترین کارخانه تولید تایل گچی

انواع تایل گچی جایگزین مناسبی به جای مواد و مصالح قدیمی ساختمان به شمار می آید و وزن سبک، طرح های زیبا و مدل های فراوان آن، انتخاب این محصول را دو چندان کرده است و باعث شده تا در سراسر کشور دارای مشتریان بسیار زیادی نیز باشد، همچنین این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی گوناگون است.

تولید تایل گچی در کارخانه های مختلفی در کشور انجام می شود و با توجه به اینکه مواد اولیه مرغوب و از نوع بسیار با کیفیت را در تولید این محصولات به کار می برند، دارای کیفیت و راندمان بالایی نیز هستند.

در تمام شهر ها و مخصوصا شهر مشهد، بزرگترین کارخانه های تولید انواع این محصول وجود دارند که آن را با توجه به نیاز مشتری در کیفیت و بازدهی بالایی تولید و روانه بازار می کنند تا علاوه بر رضایت هرچه بیشتر مصرف کننده و طول عمر بالای محصول، باعث جذب هرچه بیشتر مشتری نیز شوند.

سبک بودن این محصولات، نصب سریع و عایق بودن آن در برابر صدا، باعث شده است که تایل گچی بتواند مورد توجه بسیاری از سازندگان و معماران قرار بگیرد و همواره استفاده از این محصول را در صنعت ساخت و ساز به کار گیرند.

در بسیاری از مواقع سقف ساختمان های ساخته شده نمای جذابی ندارد، به همین منظور از این وسیله برای زیباتر کردن سقف ها استفاده می کنند تا هم زیبایی را دو چندان کند و هم عایق بسیار مناسبی برای صوت و گرما باشد.

امروزه از این محصول در ساخت دفاتر ادارای، تجاری و مخصوصا منازل استفاده می کنند و بزرگ ترین کارخانه های سازنده انواع تایل گچی همواره می دانند با تولید این محصول در کیفیت های بسیار بالا، مشتریان بسیاری را نیز جذب خود می کنند به همین خاطر کیفیت، کارایی، دوام و زیبایی را سر لوحه کار خود در امر تولید آن قرار می دهند.

تجارت بین المللی تایل گچی درجه یک

تجارت بین المللی تایل گچی درجه یککارخانه ها و شرکت های مختلف تولیدی، انواع تایل گچی درجه یک را تولید و از طریق نمایندگان خود در سراسر شهر ها به فروش می رسانند که این می تواند برای خریداران بسیار آسان باشد چرا که خرید این محصول از طریق نمایندگان آن در تمام شهر ها، امر خرید را بسیار آسان نموده است.

تجارت تایل گچی در میان تجارت انواع مصالح ساختمانی از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است زیرا به دلیل افزایش کیفیت روز افزون این محصول و وجود نیرو های متخصص باعث موفقیت کشورمان در این تجارت پر سود شده است و اکثر کشور های حوزه خلیج فارس و خاورمیانه، خریدار انواع این محصول از ایران هستند.

با توجه به وجود کارخانه های متعدد در تولید این محصول در سراسر کشور و با توجه به اینکه تمامی آن ها همواره کیفیت، دوام و طرح های گوناگون را در دستور کار خود در تولید این محصول قرار می دهند، انواع تایل گچی درجه یک در امر صادرات دارای بازار خوب و شرایط بسیار مطلوبی می باشد و همواره باعث ارزآوری و سود رسانی ارزی برای کشورمان می شود.

با توجه به کارایی بالا، دوام زیاد و زیبایی خاصی که دارد از بیشتر محصولات ساختمانی دیگر در امر صادرات موفق تر است و همین موفقیت باعث شده است تا شرکت های تولید کننده کشورمان بر سر زبان ها بیفتند و عمده خریداران کشور های دیگر جذب محصولات شرکت ها و کارخانه های ایرانی شوند.

انواع تایل گچی درجه یک ساخت ایران از لحاظ کیفیت و کارایی در منطقه و خاورمیانه در رتبه های بالایی قرار دارد و موفق شده است تا بتوانیم در این حوزه نیز موفق عمل نماییم و در امر تجارت بین المللی این محصول نیز سربلند باشیم.

شرکت بازرگانی پخش تایل گچی

شرکت بازرگانی پخش تایل گچی نمایندگی کارخانه های تولیدی هستند و محصولات خود را با کیفیت بالا و ظاهری زیبا روانه بازار می کنند. شرکت های بازرگانی پخش انواع این محصولات در کشور، با در اختیار داشتن کارشناسان و نیروهای متخصص همواره می توانند راهنمایی های لازم را پیش از خرید بدهند تا بتوانیم از کیفیت انواع این محصولات آگاه شویم و سپس اقدام به خرید نماییم.

شرکت های بازرگانی انواع تایل گچی، این محصولات را از تولید کننده ها به قیمت عمده خریداری می نمایند و آن را هم در بازار های داخلی و هم در کشور های خارجی برای صادرات به فروش می رسانند.

این شرکت ها در واقع پلی بین مشتریان و شرکت های تولید کننده محسوب می شوند و همواره سعی می کنند تا عمده فعالیت خود را در بازار های داخلی متمرکز نمایند و با توجه به کیفیت و کارایی این محصولات، فعالیت آن ها امروزه در بازار های داخلی بیش از پیش شده است.

در حال حاضر شرکت های پخش بسیاری در سراسر کشور به فعالیت و پخش انواع تایل گچی مشغول هستند که با توجه به کیفیت و زیبایی این محصولات، در پخش آن ها فعالیت می کنند، دارای مشتریان بیشماری نیز از سراسر کشور هستند.

همچنین اکثر این شرکت های بازرگانی با تجربه ای که در زمینه واردات و عرضه این محصول دارند، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به خریداران هستند که برای اطلاع از قیمت روز انواع این محصولات، باید به آن ها مراجعه کرد.

انواع مدل های تایل گچی ساختمان

انواع مدل های تایل گچی ساختمان  امروزه استفاده از انواع ابزار ها و متریال های گوناگون در ساخت ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی باعث به وجود آمدن تغییر بزرگی در صنعت ساختمان سازی شده است و تایل گچی یکی از نمونه های مختلف این ابزار ها به حساب می آید و در حقیقت می توانیم عنوان کنیم که نوعی سقف کاذب به حساب می آید.

در حال حاضر شرکت های متنوع و زیادی اقدام به تولید انواع این محصول می کنند که با توجه به زیبایی، کیفیت و ظاهر شیک، مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور دارد، به علت تنوع این محصول می توانیم از بین مدل های متنوع آن ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب و خرید نماییم.

در این نمونه  از انواع مدل های گوناگون تایل، از گچ استفاده شده است که بر روی سطح آن ها، دارای طراحی های منحصر به فردی می باشد. انواع این نوع محصولات فضای زیبا و یکنواختی را در سقف ها ایجاد می کنند.

این محصولات در ساختمان سازی از تجهیزات پر طرفدار ساختمانی به شمار می آیند و از انواع مختلف آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم و به اختصار در مورد آن ها نیز توضیح دهیم.

  • تایل گچی با روکش پی وی سی: این نوع تایل ها دارای زیبایی چشم نوازی هستند و اگر کسی از جنبه زیبایی به خرید انواع تایل نگاه کند می تواند از این نوع محصول استفاده نماید. این محصولات در هنگام نصب بدون نیاز به هرگونه استفاده از رنگ آمیزی هستند و توسط لایه ای از پی وی سی پوشانده شده اند و همچنین به راحتی نیز تمیز می گردند.
  • تایل گچی با روکش آلومینیوم: پشت انواع تایل گچی را بوسیله آلومینیوم پوشش می دهند تا در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

انواع مختلف تایل های گچی را که در بالا عنوان کردیم دارای کاربری های خوب و راحتی هستند و در برابر هرگونه رطوبت و صدا دارای مقاومت بالایی می باشند. انواع این محصولات در کارخانه ها و شرکت های تولیدی کشورمان در کیفیت ها، طرح ها و مدل های خاص و زیبایی تولید می گردند و روانه بازار می شوند.

تفاوت کاربرد تایل گچی و تایل آلومینیومی در ساختمان

به انواع مدل های تایل که بدون سوراخ و ساده باشند و با یک روکش آلومینیوم پوشش داده شده باشند، تایل آلومینیومی می گویند. با توجه به اینکه انواع تایل آلومینیومی مانع از تخریب سقف توسط آب می شوند و دوام سقف کاذب را افزایش می دهند، استفاده از آن ها در مکان هایی که از تاسیسات ساختمانی مخصوصا لوله های آب استفاده می کنند، بسیار مناسب می باشد.

امکان خرید این نوع محصولات در انواع رنگ امکان پذیر است و با توجه به اینکه در برابر رطوبت، آتش و آب دارای مقاومت بالایی هستند، از این محصولات در تمامی مکان ها استفاده های فراوانی می گردد.

تایل گچی از برجسته ترین سقف های کاذب به شمار می رود و از مزایای این نوع تایل ها می توان به مواردی نظیر سرعت نصب بالا و جلوگیری از خارج شدن صدا اشاره کرد. 

تایل های گچی در ابعاد 60*60 در بازار موجود می باشند و اگر بخواهیم به انواع کاربرد تایل گچی اشاره داشته باشیم می توانیم بگوییم که در دو نوع می باشند. یک نوع آن که عایق صوتی محسوب می شوند و در واقع آکوستیک می باشد و نوع دیگر آن عایق صدا نمی باشد و نوع ساده ای دارد و تنها به عنوان پوشش سقف به کار می رود.

از دیگر کاربرد های تایل گچی می توانیم به تعمیر و نگهداری راحت، حذف کامل عملیات رنگ آمیزی، نصب سریع و آسان و تنظیم فضای آکوستیکی آن اشاره نماییم. تفاوت کاربرد تایل گچی و تایل آلومینیوم در این است که از تایل آلومینیومی در مکان های مرطوب برای ایجاد پوششی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می شود ولی تایل گچی در محیط های خشک به کار می رود.

معرفی تایل گچی درجه یک در بازار

معرفی تایل گچی درجه یک در بازار تایل گچی درجه یک توسط شرکت های تولیدی مختلف در تمام شهر های کشورمان تولید می شود و در انواع گوناگون روانه بازار می گردد. اگر بخواهیم به معرفی تایل گچی درجه یک موجود در بازار کشورمان اشاره داشته باشیم، می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • عایق صوت
  • سازگاری کامل با محیط زیست
  • مقاوم در برابر ضربه
  • تهویه هوای مناسب
  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و رطوبت
  • ثبات رنگ بالا

انواع مختلف این محصول در درجه کیفیت های گوناگون ساخته می شوند و باید در هنگام خرید انواع آن را با کیفیت درجه یک انتخاب و خرید نماییم تا همواره کارکرد، دوام و طول عمر بالایی داشته باشد.

امروزه شرکت های تولیدی بسیار زیادی در زمینه تولید این محصول در بازار داخل فعالیت دارند که با توجه به کیفیت بالای محصولات تولید شده انواع آن را هم در بازار داخل و هم در بازار های خارجی به فروش می رسانند.

انواع این تایل های گچی با به کارگیری متخصصین و دستگاه های پیشرفته و مجهز در کارخانه های کشورمان تولید می شوند و به دلیل کیفیت بالای آن، کشور های دیگر خواهان انواع این محصول از کشور ما می باشند.

تایل گچی درجه یک در بازار در فروشگاه های بسیار زیادی عرضه می شود. همچنین این سایت نیز فروشنده انواع مختلف تایل گچی درجه یک می باشد که می توانیم پیش از خرید با مشورت با کارشناسان فروش، مدل های با کیفیت آن را انتخاب و خرید نماییم تا علاوه بر کیفیت، دارای ظاهری زیبا و شیک نیز باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید