تایل گچی بندرعباس با عرضه بهترین کیفیت و مناسب ترین تایل گچی با روکش های pvc در بازار می باشد.تولید انواع تایل گچی در ابعاد ۶۰×۶۰انواع سقف کاذب و گچبرک می باشد.بهترین کیفیت و بهترین قیمت گچبرک که در واقع می توان گفت دیوار خشک یا گچ روکش دار می باشد که عایق حرارتی خیلی خوبی در مقابل آتش سوزی می باشد و به خاطر وزن سبک و همه کاره بودنش طرفداران زیادی دارد.در کنار این دو محصول کاربردی با پیشرفت علم و فناوری سازه کلیک سپری با تحمل وزن بالا می تواند مورد مناسبی برای بار کردن تایل های گچی برروی آن می باشد از مزیت های این سازه کلیک سپری می توان پایداری آن و مقاومت در مکانهای مرطوب اشاره کرد.

فروش انواع تایل گچی به صورت زیر می باشد

برفی، مربع، نامنظم، حصیری، فیشر، تخم مرغی، برفی

در کل می توان گفت نمایندگی پخش تایل گچی بندرعباس با فروش و عرضه انواع تایل گچی و گچبرک و سازه کلیک سپری در ابعاد و انواع مختلف و متنوع با به کارگیری آسانتر و قیمت مناسب و نصب راحت و مدرن آماده ارائه به تمامی نقاط ایران می باشد.

نمایندگی پخش تایل گچی بندرعباس با بهترین کیفیت در بازار

استانداردهای لازم در ساخت یک تایل گچی

استانداردهای لازم در ساخت یک تایل گچی از استاندارهای لازم در ساخت تایل های گچی می توان از عایقی برای سرو صدا بودن اشاره کرد تایل های گچی علاوه بر زیبایی که به ساختمانها می بخشد در کم کردن صداها موثر باشد و در تمامی محیط های اداری، مسکونی، تجاری و آموزشی کاربرد دارد.

وزن کم آن و راحت بودن از استانداردهای یک تایل گچی می باشد که معمولا در ابعاد۶۰×۶۰ تولید میشوند اما با توجه به نیاز جامعه ابعاد دیگر هم می توان سفارش داد .

گچبرک ها، تایل های گچی وسازه کلیک سپری جایگزین های مناسبی برای گچ و خاک و گچ سفید در ساختمان سازی مدرن می باشد.

از انواع تایل های گچی می توان موارد زیر را نام برد:

تایل گچی ساده: این نوع از تایل گچی عایق صوتی و حرارتی خوبی می تواند باشد با قیمتی کمتر و نصب آسانتر و وزنی سبک در سوانح طبیعی و غیر طبیعی در رنگهای متنوع و بسیار شیک می باشد برای اماکن آموزشی و سینما و آمفی تئاتر و ادارات و غیره مورد استفاده می باشد و همچنین برای تمییز شدن راحت و بی درد سر می باشند بسته به نوع آنها و رنگی که در آن به کار رفته است

تایل گچی طرحدار: این نوع از تایل گچی با قرار دادن آلمینیوم در پشت آن در فضاهای مرطوب مثله عبور لوله های فاضلاب مورد مناسبی می تواند باشد.

عرضه مستقیم تایل گچی بندرعباس به تمام نقاط ایران

عرضه مستقیم تایل گچی بندرعباس به تمام نقاط ایران تایل گچی بندرعباس فروش عمده به تمامی نقاط ایران از جمله اصفهان، اردبیل، تبریز، کرج و ایلام را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید