گچ برگ در گروه محصولات پانلی قرار دارد، اسم عملی آن پانل گچی است، اما در بین عموم به اسم تخته گچی یا دیوار تخته شناخته می شود. این محصول در سراسر کشور بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد،یکی از شهرهای پخش گچ برگ شهر اهواز می باشد که علاوه بر این محصول انواع تایل های گچی و سازه کلیک سمری فعالیت دارند و این محصولات را با حذف واسطه ها در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهند.

پخش بی واسطه گچ برگ درجه یک در سراسر کشور

مشخصه های اصلی گچ برگ

مشخصه های اصلی گچ برگ گچ برگ صفخه های با روکش کچی هستند که در صنعت ساختمان سازی پر طرفدار هستند و کاربرد زیادی دارند. در قسمت قبل نام هاي ديگر اين محصول گفته شده است اما در ایران به نام کناف شهرت دارد. ساخت و ساز های امروزی کارها را زیباتر و ایمن تر کرده است. گچ برگ ها یکی از این ساخته ها می باشد، این ساخته ها در دیوارها و سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات روکش دار گچی یا کناف با سازه های فلزی و خمیر مخصوص و بتونه درزگیر بر روی قسمت های داخلی قرار می‌گیرد.

از مشخصه های این ساخته ها می توان به ابعاد آنها که در سایز ۲۴۰×۱۲۰ و ضخامت های متنوع از ۹/۵ میلیمتر تا ۱۲/۵ میلیمتر تولید می شود. در هنگام تولید مخلوط گچ به همراه هوا به صورت خیلی فشرده بین هر دو سطح کاغذی وارد می شود که این عمل سبب سبکی و استحکام پنل می شود.

انواع صفحات روکش دار گچی عبارتند از: نوع ساده و نوع مقاوم در برابر رطوبت و نوع مقاوم در برابر آتش و نوع آخر مقاوم در برابر رطوبت و آتش می باشد.

نوع ساده صفحات روکش داری هستند که سطح آنها با کاغذی محکم پوشیده شده است و برای قسمت های جدا کننده و دیوار های سنتی و سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

صفحات روکش دار مقاوم در برابر رطوبت ترکیب آن به گونه است که ضد رطوبت است که از آنها در حمام و آشپزخانه استفاده می شود.

صفحات مقاوم در برابر آتش از الیاف فایبر گلاس تشکیل شده اند و در قسمت های که امکان آتش سوزی است مورد استفاده هستند‌.

اکوستیک هم یک نوع از روکش های گچی است که در فضاهای استودیو و صدابرداری و اتاق های کنفرانس نصب می شوند. که به دو دسته لبه دار و بدون لبه تقسیم می شوند.

فروش گچ برگ در بازار با قیمتی باورنکردنی

فروش گچ برگ در بازار با قیمتی باورنکردنی فروش گچ برگ در بازار اهواز با قیمت باور نکردنی به فروش می رسد در این بازار انواع این محصولات با بهترین کیفیت به فروش می رسد. برای خرید بهترین راه مراجعه‌ به این بازار و پس از جست و جو و مشاهده انواع آنها و مشاوره با کارشناسان خریدی مقرون به صرفه انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید