امروزه برای زیباسازی دکوراسیون داخلی از مصالح و تجهیزات مدرنی استفاده می شود که یکی از کاربردی ترین آن، تایل گچی می باشد که در انواع طرح و رنگ های متنوع تولید شده است. فروش و پخش تایل گچی شیراز به روش های گوناگون و توسط مراکز معتبر فروش در سطح کشور انجام می شود که با توجه به زیبایی و کیفیت عالی، این محصول بسیار پرفروش بوده و طرفداران زیادی دارد.

پخش مستقیم تایل گچی در شیراز با نازلترین قیمت

آشنایی با انواع گوناگون تایل گچی در اندازه های مختلف

آشنایی با انواع گوناگون تایل گچی در اندازه های مختلف تایل های گچی تولید شده در کشور شامل انواع مختلفی نظیر ساده، آکوستیک، طرح دار، روکش پی وی سی، پشت آلومینیومی، فلزی و پوشالی و .. می باشد که در سایز و اندازه های متنوع موجود است. این محصول معمولا در ابعاد 60*60 تولید شده و به صورت مربعی طراحی و ساخته می شود که هر یک از مدل های این تایل از ویژگی خاصی برخوردار می باشند؛ به عنوان مثال تایل گچی آکوستیک عایق صوتی بسیار خوبی به شمار می‌آید و از خروج صدا به خارج از ساختمان پیشگیری می‌کند، همچنین باعث بهتر شدن کیفیت صدای داخل ساختمان نیز می شود.

از تایل گچی آک.ستیک در اکثر سالن های تئاتر، کنسرت، سینما و .. استفاده می شود. تولید کننده ها در قسمت پشت این تایل از لایه پشم شیشه بهره می‌برند که باعث جذب بهتر صدا می شود. گچبرگ های پی وی سی هم علاوه بر زیبایی‌ از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و قیمت ارزان تری نسبت به مدل های دیگر دارند. انواع تایل گچی در کارخانه تولید کننده معتبر بانا در تهران با بهترین کیفیت تولید و عرضه می گردد.

قیمت عمده ای تایل گچی با کیفیت در شیراز

قیمت عمده ای تایل گچی با کیفیت در شیراز قیمت عمده تایل گچی در مقایسه با قیمت جزئی آن ارزان تر است و به همین دلیل امروزه خرید و فروش به صورت عمده بسیار پررونق شده و اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند. بسیاری از کارخانه های تولید کننده انواع‌ و اقسام گچ برگ را در طرح و ابعاد‌ مختلف طراحی و تولید می کنند، همچنین این محصول با هزینه های متفاوتی ساخته می شود که می توان گفت تمامی این موارد ذکر شده به نوعی در تعیین قیمت نقش دارند. این محصول با استفاده از متریال متنوعی تهیه شده و به روش های مختلف در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

قیمت تایل گچی با توجه به نوسانات اقتصادی اخیر در کشور نسبت به سال های گذشته افزایش‌ داشته است و امروزه قیمت ثابتی ندارد؛ البته می توانید برای مطلع شدن از قیمت روز انواع تایل گچی به وب سایت های خرید اینترنتی مراجعه کنید، همچنین در صورت تمایل می توانید محصول مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید ‌و شرایط بسیار خوبی برای خریدی راحت مشتری مهیا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید