بشر همیشه به دنبال پیشرفت در همه زمینه ها بوده است و زیبایی بیشترین چیزی است بشر به دنبال آن می باشد، از جمله این زیبایی در ساختن انواع بناها و ساختمان ها می باشد. با تولید گزینه های مختلف برای ساخت انواع بناها تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد و موجب زیبایی بسیار در ساختمان ها شد. تایل ها نیز یکی از همین گزینه ها می باشند که به عنوان سقف کاذب شناخته شده اند. این محصول به علت زیبایی و شیک بودن بسیار مورد استفاده قرار  می گیرد. تایل ها می توانند انواع مختلف داشته باشند، از جمله تایل گچی. شرکت صادراتی تایل گچی این نوع محصول را برای سقف تولید کرده و علاوه بر مصرف داخلی به خارج از کشور نیز می فرستند.

شرکت صادراتی تایل گچی با کیفیت

تولیدی تایل گچی پشت آلومینیوم مرغوب

تولیدی تایل گچی پشت آلومینیوم مرغوبامروزه شرکت های مختلف اقدام به تولید انواع مختلف تایل با جنس های مختلف کرده اند، که این امکان را به افراد با سلیقه های مختلف می دهد تا بنابر سلیقه خود هر جنسی را که می پسندند انتخاب کنند، از تایل گچی و آلومینیومی گرفته تا پلاستیکی و … .

تایل سقفی از بیشترین موارد استفاده در بین تایل ها بهره برده است و برای پوشاندن سطوحی که با لوله های تجهیزاتی پوشانده شده بسیار مناسب است و در عایق صوتی و حرارتی نیز کمک می کند.

تایل های سقفی نقش زیادی در زیبایی منازل دارند، در انواع مختلف و با جنس های مختلف تولید می شوند که اندازه آنها معمولا شصد در شصد می باشد.

این محصول به سرعت قابل اجرا می باشد و به راحتی در هر جایی قابل استفاده است، همچنین مقرون به صرفه بودن، زیبا سازی و پنهان نمودن فضاهای زشت، امکان ایجاد نور مخفی در آن و زیباتر نمودن سقف، تنوع بسیار در جنس و رنگ و امکان استفاده در مکان های اداری و مسکونی باعث استفاده زیاد از آن شده است.

به طور کلی تایل ها به دو دسته ساده و طرحدار تقسیم بندی می شوند، نوع ساده این محصول استفاده بیشتری دارد نسبت به طرحدار، تایل ساده هم خود دو دسته است، تایل ساده رنگ شده و یا تایل ساده روکش شده هستند.

تایل ساده روکش شده می تواند با روکش آلومینیومی و یا پی وی سی باشد، که به راحتی قابلیت تمیز کردن را دارد.

تایل پی وی سی از جدیدترین نوع محصولات مناسب برای سقف می باشد که از اتلاف انرژی نیز تا حد زیادی جلوگیری می کند.

از پلاستیکی به نام پلی ونیل کلراید ساخته شده که تا حد زیادی عایق صوت و حرارت می باشد و در مدل های لوزی، بامبو، دیجیتال و ستاره تولید می شود.

از انواع دیگر تایل می توان به تایل های گچی اشاره کرد، تولیدی تایل گچی با پشت آلومینیومی و یا روکش های پی وی سی و به صورت های مختلف در بازار موجود می باشد.

تایل های گچی به علت زیبایی مورد استفاده بسیار قرار می گیرد و به علت اینکه مورد خسارت قرار نگیرد، در جاهای مرطوب بیشتر آن را روکش می کنند و یاپشت آن را با آلومینیوم می پوشانند.

خرید و فروش تایل 60×60 گچی آکوستیک

تایل ها قابلیت استفاده در سرویس های بهداشتی، مغازه ها، ساختمان های اداری و مسکونی، ساختمان های تجاری، آشپزخانه ها و …. را دارند.

این نوع سقف به راحتی قابل اجراست و پس از اجرا به راحتی قابلیت تميز کردن دارد و همچنین در برابر خوردگی حشرات از خود مقاومت نشان می دهد.

تایل گچی یکی از گزینه های عالی برای سقف خانه ها می باشد، علت آن یکنواختی این متریال و زیبایی زیاد آن می باشد.

تایل های گچی انواع مختلف دارند، از جمله تایل ساده، حصیری، تایل با سوراخ های منظم، سوراخ نامنظم، سقف های تخم مرغی و … که با روکش های مختلف روکش می شوند.

تایل گچی همچنین به دو نوع ساده و آکوستیک هم تقسیم بندی می شود، تایل گچی ساده فاقد خواص صوتی و تایل گچی آکوستیک دارای خواص صوتی می باشد.

تایل ساده بدون سوراخ بوده که فاقد خاصیت جذب صوت می باشد و بدون روکش و روکش دار عرضه می شود، تایل های بدون روکش سفید و یا رنگی می باشند.

تایل های گچی ساده رنگ شده با رنگ آکرلیک سفید، ضد باکتری و آنتی استاتیک می باشد، این رنگ ها می توانند از رشد میکرو ارگانیسم های محیطی روی تایل ها جلوگیری کنند، استفاده از این نوع سقف ها با صرف هزینه مناسب در انواع مکان ها امکان پذیر است.

خرید و فروش انواع تایل گچی در اندازه های شصد در شصد و … از طریق شرکت های تولیدی انجام می شود و مصرف در داخل و صادرات تایل گچی را نیز در کشور داریم.

قیمت عرضه بهترین تایل گچی کناف ساده حصیری

قیمت عرضه بهترین تایل گچی کناف ساده حصیری تایل گچی کناف ساده حصیری بدون سوراخ و همچنین ضد خاصیت صدا می باشد.

این محصول دارای ویژگی تمیز کنندگی آسان می باشد و همچنین دارای روکش پی وی سی است.

عرضه تایل گچی حصیری از بقیه انواع تایل ها بیشتر می باشد و علت آن درخواست و مصرف زیاد این نوع محصول می باشد، چون ویژگی های خوبی دارد.

چون تایل حصیری دارای پوشش آلومینیومی و پی وی سی می باشد به آن خاصیت ضد آب بودن می دهد که به راحتی قابل شستشو بوده و به راحتی در شرایط مختلف قابل استفاده می باشد، همچنین به علت سبکی باعث سبک بودن سقف و کل بنا می شود.

این دلایل باعث استفاده زیاد آن در سالن های بزرگ شده است و از طرفی به علت نصب و تعویض آسان و هزینه پایین این محصول استفاده از آن نسبت به تایل های دیگر بیشتر می باشد و همچنین به علت پوشاندن تاسیسات برق در سقف ها و ضد حریق بودن این محصولات نیز مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت عرضه بهترین تایل گچی مرغوب کناف ساده حصیری و انواع دیگر تایل می توان به نمایندگی های هر شهر سر زد و یا اینکه از طریق سایت ها اطلاع یافت.

خرید و فروش تایل گچی آکوستیک بیشتر برای مکان هایی انجام می گیرد که سر و صدا در آن ها زیاد می باشد، مثل استودیوهای صدا و یا آمفی تئاترها که به عنوان عایق صدا عمل کند و جلوی بروز صدا به بیرون را بگیرد.

صادرات انواع تایل گچی به صورت گسترده

صادرات انواع تایل گچی، گچ برگ باتیس و انواع محصولات دیگر تایل به صورت گسترده در کشورهای منطقه انجام می گیرد، که به سود آوری برای کشور کمک می کند.

همانطور که گفتیم تایل ها انواع مختلف دارند، تایل آلومینیومی از دسته تایل های پر مصرفی می باشد که بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که لوله های آب از آن عبور می کنند، چون ضد آب می باشد و امکان آب ریزی از این لوله ها وجود دارد، بهترین انتخاب می باشد، چون از تخریب سقف جلوگیری می کند.

سقف آلومینیومی خود نیز دارای انواع مختلف می باشد، سقف آلومینیومی تمام پانچ، سقف آلومینیومی وسط پانچ، سقف آلومینیومی خاص و … جزو آن می باشند، که به علت ماندگاری خوبی که دارند مصرف داخل و صادرات خوبی نیز دارند.

از مهم ترین نوع این محصول نوع ساده آن است، که به دلایل مقاوم بودن در برابر آتش سوزی و ضد آب بودن مصرف خوبی دارند.

تایل سقفی آمسترانگ نیز نوعی سقف پر کاربرد است که علت آن یکپارچه بودن این محصول و اجرای سریع آن می باشد و همین باعث شده در مکان های اداری و مسکونی از آن بسیار استفاده شود، سرویس های بهداشتی و سقف پارکینگ ها نیز به کرات استفاده می شود.

تایل های پی وی سی و یو پی وی سی نیز نوع دیگری از این محصولات می باشند که هر کدام خواص خاص و عام دارند، رنگپذیری خوب این محصولات یکی از خواص آنها می باشد، همچنین عمر بالای این محصول و ماندگاری آن نیز دیگر خاصیت آنها می باشد.

تفاوت گچ برگ ۱۸ و گچ برگ ۱۵

تفاوت گچ برگ ۱۸ و گچ برگ ۱۵ گچ برگ یا پانل گچی پر کاربرد در ساختمان ها می باشد، که به عنوان دیوار داخلی، دیوار خارجی و سقف کاذب کاربرد دارد، دیوارهای اجرا شده با این محصول سریع اجرا و عایق سبک و مناسبی می باشد.

در دیوارها و سقف های اجرا شده با گچ برگ به راحتی می توان طرح و نقش زد، چون انعطاف پذیری این محصولات بالا می باشد و چون سبک و هم مقرون به صرفه است، می تواند جایگزین مناسبی برای رابیتس باشد.

از فواید استفاده از این محصول می توان به مقاومت بسیار این محصول در هنگام زلزله اشاره کرد، چون گچ برگ سبک است، ایمنی گچ برگ نیز بالاست و علت آن اتصال محکم و قوی این ابزار به هم می باشند، دیگر فایده این محصول این است که سرعت اجرای آن بالاست و اجرای آسان، ترمیم پذیری آسان، وزن کم و هزینه مناسب از ویژگی های مهم این محصول می باشد.

گچ برگ ها یا ساده هستند یا با اعداد پانزده، هیجده و نه و نیم مشخص می شوند، گچ برگ ساده با ضخامت دوازده و در ابعاد مختلف تولید می شود، این محصول با رنگ پوشانده شده است.

گچ برگ ۱۸ و گچ برگ 15 از نظر مقاومت با هم متفاوت اند، در واقع هر چه این عدد گچ برگ بزرگتر باشد مقاومت آن بیشتر خواهد شد، هر عدد گچ برگ در واقع ضخامت آن گچ برگ را مشخص می کند و ضخامت بیشتر مساوی با مقاومت بیشتر خواهد بود، ولی کیفیت محصول نیز بسیار مهم است.

گچ برگ با ضمانت هیجده از استحکام خوبی برخورددار است و برای ساختن دیوارها مناسب است، گچ برگ نه و نیم به علت انعطاف خوبی که دارد مناسب برای استفاده در قوس ها می باشد.

معرفی گچ برگ باتیس قطر ۱۲٫۵ میلی متری معمولی

گچ برگ باتیس که دارای قطر دوازده میلیمتر می باشد با نام دوازده و نیم معمولی نیز شناخته می شود.

این محصول جهت استفاده در ساخت و سازهای خشک مثل دیوارهای جداکننده و یا پارتیشن ها و به صورت کلی در مکان هایی که از نظر آتش سوزی ایمن است، مناسب می باشد.

این محصولات دارای روکش کرم رنگ و از جنس کاغذ و یا محصولات دیگر می باشند، در پشت این محصول کلمه کناف با حروف لاتین درج شده، علاوه بر این زمان، تاریخ و ساعت تولید محصول نیز روی آن نوشته شده است.

محصولات گچ برگ در انواع و بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می شود.

این محصول دارای خواص بسیار زیادی می باشد که باعث شده که مورد مصرف آن ها در خیلی از مکان های مناسب برای اجرا افزایش یابد.

یکی از این فواید اشغال کم فضا توسط این گچ برگ ها نسبت به اجرای دیوارها می باشد، دلیل دیگر استفاده زیاد این محصول عایق مناسب فضا توسط این محصول می باشد، این عایق می تواند هم از نظر حرارتی و هم از نظر صوتی باشد.

این نوع محصول به علت انعطاف خوبی که دارد، می تواند در فضاهای دکوراتیو مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی این محصول این به شما امکان می دهد فضای داخلی ساختمان را به راحتی تقسیم بندی کنید و یا تغییر دهید.

در استفاده از انواع گچ برگ ها می توان هدر رفت مصالح ساختمانی را تا حد زیادی کاهش داد، استفاده از این محصول با تعداد کمتری کارگر امکان پذیر می باشد که این امر سبب کاهش هزینه ها در ساخت و ساز می شود.

ویژگی های تایل گچی مرغوب چگونه تعیین می شود؟

ویژگی های تایل گچی مرغوب چگونه تعیین می شود؟هر گونه محصولی برای مکان خاصی تولید شده است، مثلا جایی که رطوبت دارد بهتر است از نوعی تایل مقاوم به رطوبت انتخاب شود و یا اینکه مکانی که دارای لوله ها و تاسیسات بسیار باشد، نوعی تایل انتخاب شود که بتواند این تاسیسات را بپوشاند.

ویژگی تایل گچی مرغوب از ضخامت محصول و از مشخصات نوشته شده روی آن تعیین می شود.

در تولید انواع تایل ساده و یا مشبک مواد بسیار مختلفی به کار برده می شود، که این امر سبب تشکیل گروه های مختلف این محصولات شده است که هر گروه کارکرد خاصی دارد و با توجه به جنس و کاربری و مکان استفاده انتخاب می شود.

تایل گچی همانطور که گفتیم امکان استفاده در محیط های مرطوب نمی باشد و به همین علت تایل پی وی سی، آلومینیومی و طلق و شیشه از جمله موادی هستند که در تولید انواع تایل مقاوم به رطوبت استفاده شدند و طول عمر بالاتری نیز دارند.

این نوع متریال ها علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، حرارت و … می باشد، که این دلایل باعث شده استفاده از آنها افزایش یابد و همین باعث می شود که این تایل ها از نوعی گچی آن گران تر می باشد.

تایل ها از نظر ظاهری نیز بسیار متنوع هستند و در زیبا سازی واحدهای ساختمانی اداری و مسکونی تاثیر گذار می باشند.

برای داشتن ساختمانی ساده می توانید از تایل های سفید ساده استفاده کنید که هم شکیل و زیبا می باشند و هم کیفیت مناسب دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید