فروش عمده تایل گچی صادراتی با نرخ قیمت بسیار ارزانی صورت می گیرد. تولید تایل گچی در کشور در سال های اخیر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و این امر موجب شده تا نیاز های استفاده کنندگان داخلی به طور کامل مرتفع گردد. تولید انبوه این محصول زمینه صادرات آن را به نقاط مختلف جهان فراهم کرده است. صادرات این کالا از طریق پایانه های مرزی مختلفی صورت می گیرد.

فروش عمده تایل گچی صادراتی به زیر قیمت بازار

خرید مستقیم تایل گچی زیر قیمت بازار

خرید مستقیم تایل گچی زیر قیمت بازارتایل یک نوع پوشش کاذب است که از آن برای زیبا تر شدن منازل استفاده می شود. این پوشش از جنس های مختلفی می باشد که از کاربردی ترین آن ها می توان به تایل های گچی اشاره کرد. تایل های گچی دارای طراحی های بسیار زیبایی هستند که امروزه در طراحی های داخلی از آن استفاده می گردد. تایل های گچی برای پوشش های مختلفی استفاده می شوند که از جمله آن ها می توان به سقف اشاره کرد. استفاده از این محصولات برای پوشش سقف منازل علاوه بر زیبایی ظاهری باعث شده تا سقف منازل در معرض آسیب و ضربه قرار نگیرد.

استفاده از این محصولات بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که لوله تاسیسات از زیر آن عبور کرده است. بسیاری از طراحان داخلی برای دیده نشدن این لوله ها از تایل های گچی استفاده می کنند تا آن قسمت منازل پوشانده شود. این محصولات در اندازه های مختلفی موجود هستند که از کاربردی ترین آن ها می توان به تایل های 60*60 اشاره کرد. تایل هایی به این اندازه را می توان برای سقف اکثر منازل مورد استفاده قرار داد. استفاده از این محصول برای منازل مزیت های گوناگونی دارد که از جمله آن می توان به عبور حرارت از آن اشاره کرد.

این محصول به صورت یک عایق حرارتی عمل می کند و از خارج گرمای درون منزل به خارج جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این انواع تایل گچی مانند یک عایق صوتی بسیار قوی کار می کنند و باعث می شوند تا صدای بیرون وارد منزل نشود. خرید این کالا به شیوه های گوناگونی صورت می گیرد که از جمله آن می توان به خرید مستقیم اشاره کرد. در خرید مستقیم مشتریان گرامی می توانند محصول مورد نیاز خود را زیر قیمت بازار و با صرف هزینه بسیار کمی تهیه کنند. خرید مستقیم مزیت های مختلفی را برای فروشندگان و مشتریان ایجاد می کند که مهم ترین آن ایجاد ثبات در بازار های داخلی خواهد بود.

معرفی انواع تایل و کاربرد آن ها

تایل یک نوع پوشش است که امروزه در دکوراسیون های داخلی مدرن جایگاه بالایی پیدا کرده است. از تایل برای پوشاندن سقف ساختمان های مسکونی استفاده می شود. تابل خود به انواع و مدل های گوناگونی تقسیم بندی می شود که این تقسیم بندی را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • تایل های سقفی ساده: این نوع از تایل از ساده ترین مدل های مختلف این محصول هستند که در ساخت آن ها از هیچ گونه طرحی استفاده نشده است. این گونه تایل ها غالبا بدون روکش می باشند و نسل اولیه از تایل های سقفی محسوب می شوند.
  • تایل های pvc: این گونه تایل ها همان طور که از نام آن ها مشخص است که از روکش pvc تشکیل شده اند. این مدل از تایل قابلیت نصب در مکان های مختلف را دارد و از اتلاف انرژی در منازل جلوگیری خواهد کرد. این کالا در رده تایل های ساده طبقه بندی می شود و از جنس پلاستیک می باشد. پلاستیک استفاده شده در این محصول از جنس پلی وینیل کلراید است و استحکام بسیار زیادی دارد. این محصول را می توان در سرویس های بهداشتی نیز به کار گرفت.
  • تایل های آلومینیومی: این محصول همان طور که از نام آن مشخص است در تولید آن از روکش های آلومینیومی استفاده می شود. این محصول بهترین گزینه برای مکان هایی است که در قسمت زیرین آن ها لوله های ساختمانی عبور داده می شود. استفاده از آلومینیوم در ساخت این محصولات موجب شده تا استحکام بسیار زیادی در برابر ضربه داشته باشند. این نوع از تایل در برابر آتش سوزی بسیار مستحکم و با دوام است و می توان از آن برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده کرد.
  • تایل گچی: تایل های گچی یکی از زیباترین انواع تایل می باشند که در ساخت آن ها از مواد گچی استفاده می شود. این مدل از تایل به دلیل این که بسیار شبیه به سقف های واقعی است در مقایسه با تایل های دیگر کاربرد بسیار زیادی دارد. تایل های گچی خود به چندین مدل: حصیری، ساده، سوراخ دار منظم و سوراخ دار نا منظم تقسیم بندی می شود. این محصول دارای روکش های پی وی سی می باشد که استفاده از این نوع روکش باعث شده تا ضربه پذیری این کالا تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

هر یک از مدل های ذکر شده را می توان در رستوران ها، قسمت های پذیرایی منازل، حمام، ساختمان های تجاری، دانشگاه ها، مراکز اداری و سالن های کنفرانس استفاده کرد.

تولید جدید ترین مدل های تایل های گچی در ایران

تولید جدید ترین مدل های تایل های گچی در ایرانیکی از مدل های گوناگون تایل های گچی از نوع کناف ساده می باشد. این محصول دارای روکش پی وی سی آنتی استاتیک می باشد و به دلیل نداشتن سوراخ هیچ گونه صدایی را به داخل منتقل نخواهد کرد. تایل های گچی در قیاس با تایل های دیگر بیشترین میزان طراحی را دارند و می توان بر روی آن ها طرح های مختلفی را اجرا کرد. این محصول طیف رنگبندی متنوعی دارد و مشتریان گرامی می توانند با توجه به دکوراسیون داخلی خود هر یک از این طرح ها را انتخاب نمایند.

شما عزیزان می توانید در مکان هایی که دارای بیشترین میزان رطوبت است از تایل های گچی کناف ساده استفاده کنید. این کالا از نفوذ رطوبت به قسمت دیواره های منزل شما جلوگیری خواهد کرد. این محصولات خاصیت آنتی باکتریال دارند و می توانند محیطی بهداشتی و امن را برای شما عزیزان ایجاد کنند. تولید جدید ترین مدل های این محصول در ایران از سال ها قبل آغاز شده است. تولید این کالای ارزشمند و کاربردی موجب شده تا صنعت ساختمان سازی ایران تا حد بسیار زیادی رشد کند.

در خط تولید این محصول از امکانات گسترده ای استفاده می شود. استفاده از این امکانات باعث می شود تا سطح کیفی این کالا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. نمونه های مختلفی از این کالا در ایران تولید شده است که از متنوع ترین آن ها می توان به تایل های گچی پوشالی اشاره کرد. در ساخت این مدل از پشم چوب طبیعی و پودر مگنزیت استفاده می شود. این پودر در زمان تولید با آب مخلوط می شود و ساختاری مستحکم را برای این کالا ایجاد خواهد کرد.

تولید بالای مدل های تابل گچی در کشور باعث شده تا ارسال این کالا به کشور های همسایه آغاز گردد. میزان تولید این محصول در سال 98 در مقایسه با سال های دیگر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید تایل های گچی موجب شده تا بتوان این محصول را در مکان های گوناگون مورد استفاده و کاربرد قرار داد.

قیمت روز تایل گچی در بازار 98

تایل های معدنی گچی یکی دیگر از مدل های این محصول هستند که در ساخت آن ها از خاک رس استفاده می شود. استفاده از خاک رس در این محصول موجب شده تا رنگ این نوع تایل کمی تیره شود. این محصول یکی از مقاوم ترین انواع کالا در برابر آتش سوزی می باشد و باعث افزایش سطح ایمنی منازل شما عزیزان خواهد شد. تایل گچی آکوستیک یکی دیگر از نمونه های این محصول می باشد که از ورود صدا به داخل منزل جلوگیری خواهد کرد.

این کالا به گونه ای طراحی شده که همانند یک عایق صدا عمل می کند. در داخل این کالا سوراخ هایی وجود دارد که میزان صدای داخلی را جذب می کند و مانع از بیرون رفتن آن ها خواهد شد. انواع تایل گچی قابلیت نصب از ابعاد مختلفی را دارند. این محصولات را می توان هم از بالا به پایین و هم از پایین به بالا نصب کرد. این محصولات به راحتی نصب می شوند و در مقایسه با سقف های کاذب دیگر از هزینه کمی برخوردار می باشند. قیمت روز تایل گچی در بازار 98 بسیار کمتر از سال های دگیر بوده است. به طور کلی نرخ قیمت این کالا با توجه به فاکتور های مختلفی تعیین می شود که از جمله مهم ترین این عوامل می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • قانون عرضه و تقاضا
  • برند تولید کننده این محصول
  • مواد اولیه به کار رفته در ساخت این کالا
  • نحوه عرضه این محصول در بازار
  • میزان تقاضا برای خرید این محصول در بازار

قیمت تایل گچی را می توان با مراجعه به لیست قیمت گذاری این محصول به دست آورد. این لیست نرخ تغییرات قیمت را در طول سال 98 و دیگر سال ها نشان خواهد داد. اگر به دنبال جدید ترین و آخرین قیمت بروز این محصول ارزشمند هستید، می توانید به این سایت مراجعه کنید و از لیست قیمت گذاری این کالا اطلاع کسب نمایید.

معرفی انواع تایل‌های گچی

معرفی انواع تایل‌های گچیتایل های گچی را می توان با توجه به معیار های گوناگونی طبقه بندی کرد که از مهم ترین آن ها می توانیم به نوع روکش استفاده شده در این کالا اشاره کنیم. نوع روکش های استفاده شده در هر یک از مدل های این محصول متفاوت می باشد. این تقسیم بندی به صورت زیر می باشد:

  1. تایل گچی ساده
  2. تایل گچی فلزی
  3. تایل های گچی آلومینیومی
  4. تایل های گچی پوشالی
  5. تایل های گچی آکوستیک

هر یک از مدل های این محصول دارای ویژگی های مختلفی می باشند. برای مثال تایل گچی فلزی از میزان ضخامت بیشتری برخوردار می باشد که این عامل باعث شده تا سطح استحکام آن نیز تا حد بسیار زیادی بالا رود. مدل های تایل گچی به دلیل زیبایی خاص خود اغلب در هتل ها و رستوران ها به کار گرفته می شوند. تایل های گچی آکوستیک معمولا به رنگ سفید می باشند و استفاده از آن ها در کنفرانس های خبری رواج زیادی دارد. اگر به دنبال تهیه یک نوع تایل گچی مناسب هستید که از ورود و خروج صدا جلوگیری کند، می توانید از انواع تایل های آکوستیک استفاده نمایید.

مشخصات تایل‌های گچی آکوستیک

تایل گچی درجه یک و با کیفیت آکوستیک از مدل های بسیار کاربردی این محصول است که بیشتر در مکان های تجاری و اداری استفاده می شود. کاربرد تایل گچی مرغوب آکوستیک در اماکن مختلف این محصول را به یکی از محبوب ترین اقسام تایل تبدیل کرده است. این محصول دارای مشخصه های گوناگونی می باشد که این مشخصات را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول استفاده از ماده پشم شیشه در آن می باشد. استفاده از این محصول موجب شده تا ضخامت این کالا تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.
  • از دیگر ویژگی های بسیار مهم این محصول می توان به روکش های پی وی سی موجود در آن اشاره کرد. استفاده از این نوع روکش باعث شده تا این محصول در برابر ضربه و شکستگی مقاومت زیادی را از خود نشان دهد.
  • یکی دیگر از مشخصات و ویژگی بارز این محصول وجود سوراخ هایی بر روی آن می باشد. این سوراخ ها هر نوع صدایی را به سمت خود منتقل می کنند و موجب می شوند تا این صدا به خارج از محیط منتقل نشود.
  • این محصول در برابر خوردگی حشرات مقاوم خواهد بود و سبب می شود تا بتوان آن را برای مدت زمان بسیار طولانی به کار گرفت.

مشتریان گرامی می توانند در زمان خرید تایل گچی به این ویژگی ها توجه کنند و محصول مورد نیاز خود را با اطمینان بیشتری تهیه نمایند.

مقایسه تایل گچی ساده و تایل آکوستیک

مقایسه تایل گچی ساده و تایل آکوستیک در مقایسه با تایل گچی ساده و تایل های آکوستیک می توان به موارد مختلفی اشاره کرد که یکی از این موارد تفاوت در میزان ضخامت آن ها می باشد. میزان ضخامت تایل های مرغوب و اصل آکوستیک در مقایسه با نوع ساده آن بسیار بیشتر می باشد و این ویژگی باعث شده این محصول به یک عایق صوتی مستحکم تبدیل شود. تایل های گچی ساده اغلب بدون روکش می باشند، این در حالی است که تایل های از نوع آکوستیک دارای روکش های pvc هستند.

تایل های ساده قابلیت نصب تنها از قسمت پایین به بالا دارند، در حالی که تایل های متنوع و با کیفیت آکوستیک را می توان از جهات گوناگونی نصب کرد. تایل های ساده طیف رنگبندی گسترده تری در قیاس با نوع آکوستیک دارند و این باعث شده تا بتوان این کالا را در محیط های مختلف استفاده نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید