گچ برگ یکی از وسایل و تجهیزات کاربردی جهت انجام کارهای ساختمانی است، این وسیله کاربردی مدرن که با عنوان پانل گچی نیز شناخته می شود، توانسته است کمک زیادی در زمینه های مختلف در ساختمان سازی انجام دهد، قیمت روز گچ برگ به صورت مناسب و مرغوبیت و تنوع های آن از جمله فاکتورهای مهم در فروش رفتن آن هستند.

قیمت روز گچ برگ در بازار

کارخانه تولید گچ برگ کناف با کیفیت

کارخانه تولید گچ برگ کناف با کیفیتآیا می دانید گچ برگ چیست؟

گچ برگ وسیله ای بسیار کاربردی در حیطه ساختمان سازی است که عمدتا به وسيله یک كاغذ مقاوم مخصوص که کاغذ كرافت نام دارد، پوشيده شده است و به عنوان یک سیستم خشک ساخت و ساز در صنعت ساختمان به کار می رود.

این وسیله با نام های دیگری هم مانند پنل یا پانل گچی و جیپسم بورد نیز شناخته می شود.

صفحات روکش دار گچی گروه متنوعي از محصولات گچي هستند که از جمله محصولات مدرن و شیک هستند و امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

دليل محبوبیت و استفاده فراوان از پوشش هاي كاغذي، افزایش مقاومت مکانیکی در آن ها خصوصا مقاومت خمشی و فشاری گچ برگ است.

در دنیای امروزی کمتر ساختمانی را می بینید که در آن زیبا سازی انجام نشده
باشد و همواره از جدیدترین و شیک ترین تکنیک ها برای تنظیم دکوراسیون ها
در انواع ساختمان ها استفاده می شود.

امروزه به علت تغییرات و تحولات جدیدی که در ساختمان سازی ها به وجود
آمده است و دکوراسیون ها شکل های متنوعی به خود گرفته اند، سازه های
ساختمانی نیز تغییر کرده و در مدل های گوناگون ساخته می شوند تا پاسخ گوی
نیاز های مختلف باشند.

به علت استفاده های زیاد از این صفحات روکش دار گچی، کارخانه تولید گچ برگ اقدام به تولید انواع متنوعی از این صفحات کرده است، گچ برگ های کناف دارای کیفیت بسیار بالا هستند.

محصولات تولید شده در کارخانه تولید گچ برگ طبق نیاز های متنوع در ساختمان سازی تولید می شوند و با روش های مختلف و از طریق مراکز مختلف به فروش می رسند.

قیمت عرضه پانل گچ صورتی رنگ

 گچ برگ ها در انواع و اقسام متنوع و به منظور های مختلف تولید می شوند و از طریق روش های مختلف در بازار عرضه می شوند.

افرادی که به این پانل ها نیاز دارند برای خرید عمده و یا جزئی نیاز به اطلاع از قیمت عرضه پانل گچ دارند، همچنین اگر خریداران بتوانند از مدل های گوناگون انواع پانل دیدن کنند و طبق سلیقه خود اقدام به خرید کنند، خیلی بهتر است، بنابراین در دسترس عموم قرار دادن لیست قیمت روز انواع پانل به همراه تصاویر واضح و آشکار کاری اساسی و بسیار مهم است و به خریداران امکان می دهد که هر نوع پانلی را که مناسب با کار آن ها است مطابق میل خود خریداری کرده و به کار گیرند.

پانل گچ صورتی رنگ یکی از پانل های مورد توجه است که کاربردهای زیادی دارد، سطح سفارش این پانل ها به علت رنگ زیبایی که دارند بالا است و از این رو مقادیر زیادی از آن ها تولید شده و به شکل های مختلف در بازار های گوناگون عرضه می شوند.

امروزه عرضه انواع پانل گچ صورتی رنگ در بازار با قیمت مناسب با بهترین کیفیت توسط فروشندگان پانل گچ در سراسر کشور با به روزترین روش ها در حال انجام است.
فروشندگان به منظور ارائه خدمات عالی به مشتریان ضمن ارائه ی پانل گچ با کیفیت با قیمت مناسب به مشتریان و در نظر گرفتن تخفیف نقدی، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا این کالا را از نظر تنوع و کیفیت و کاربرد به نحو احسن به مشتریان از راه های مختلف معرفی کنند.
برای این کار شرکت پخش دارای مشاور و کارشناسان فروش متخصص در این زمینه است، همچنین بهره گیری از تجارب بازاریاب های ماهر و کاربلد در این زمینه و به کارگیری آنها به این منظور است.
همچنین شرکت پخش به منظور راهنمایی کردن مشتریان برای خرید پانل گچ باکیفیت، اقدام به طراحی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی دارای مطالب و محتوا های با کیفیت و موثر در این زمینه کرده است.
خدمت دیگری که شرکت پخش به منظور رضایت و راهنمایی مشتریان انجام داده این است که امکانی را برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند از قیمت های روز پانل گچ مطلع شوند، این کار را به روش های مختلف مانند روش اینترنتی انجام داده است.

از جمله خدمات انجام شده دیگر، ایجاد امکان خرید غیر حضوری به منظور راحتی و سهولت در خرید برای مشتریان است که متداول ترین راه همان سفارش آنلاین است، البته روش های دیگری هم مانند سفارش تلفنی از طریق شماره های موجود در سایت و سفارش حضوری وجود دارد.

نمایندگی فروش پنل گچی RG

نمایندگی فروش پنل گچی RGپنل های گچی RG نوعی پنل ساده هستند که همواره طرفداران زیادی دارند به علت این که این پنل ها ساده هستند و قابلیت استفاده برای هر مکانی را دارند، امروزه شمار زیادی نمایندگی پنل گچ RG در ایران مشغول به فعالت هستند و انواع پنل های مورد استفاده و نیاز در ساختمان سازی را با قیمت مناسب به عرضه می رسانند.

در مرجع عمده فروشی متنوع ترین پنل های گچی، امکان خرید انواع پنل عمده ای برای خریداران در سرتاسر ایران وجود دارد و امکانی برای خریداران فراهم شده که برای خرید عمده و جزئی پنل گچی از شیوه های مختلف بتوانند نیازهای خود را از عرضه کنندگان این کالا سفارش داده و دریافت کنند.
عرضه کنندگان پنل گچی عمده ای برای آنکه یک عرضه و بازرگانی موفق و رو به رشد داشته باشند تمام شاخص ها و ویژگی های مربوط به کالای سالم و مرغوب را در نظر می گیرند و انتظارات خریداران را به عنوان یک هدف مهم در دستور کار قرار می دهند تا هم تجارت و بازرگانی آن ها به واسطه ی اعتماد خریداران به عرضه کنندگان به یک تجارت دائمی تبدیل شود و هم محصول تولیدی و برند آن معروف و شناخته شود و نیز از این طریق هم تعداد خریداران و هم میزان رضایت آنها افزایش یابد.
البته چون خرید به صورت عمده ای انجام می شود، خریدار مبلغ زیادی را در این تجارت هزینه می کند و بنابراین ارائه ی خدمات ارزنده و شایسته به خریدار از طرف عرضه کننده حق اوست.
در این میان عرضه کننده نیز میزان نفع خود از فروش عمده ای را به گونه ای در نظر می گیرد که هم برای فروشنده و هم برای خریدار مناسب باشد و پنل های گچی را با مناسب ترین قیمت به خریداران عمده در ایران عرضه می کند.

کاربرد گچ برگ و تایل گچی

گچ برگ ها و تایل های گچی کاربرد های بسیار فراوانی دارند، اکثر کاربرد گچ برگ برای روکش های داخل ساختمان مانند پوشش دیوار ها و سقف مناسب می باشد و به عنوان یک لایه کاذب کار گذاشته می شوند.

گچ برگ را به وسیله گچ ملات ویژه به دیوار معمولی یا بتن می چسبانند و یا به وسیله پیچ یا میخ های ویژه ای به زیرسازی از پیش آماده شده چوبی یا فلزی متصل می نمایند، درزها را به وسیله گچ بتونه کاری گرفته و کاملا صاف می نمایند به طوری که یک سطح کاملا مسطح و یکنواخت حاصل شود.

همچنین از صفحات گچی روکش دار برای جدا کردن فضای داخل ساختمان و ایجاد پارتیشن استفاده می نمایند و با بهره گیری های مناسب و به جا از این صفحات بهترین دکوراسیون ها را ایجاد می کنند.

فرآیند تولید صفحات روکش دار گچ برگ

فرآیند تولید صفحات روکش دار گچ برگ  پانل پیش ساخته گچی با روکش کاغذی به طور عمده شامل گچ و دو لایه کاغذی به عنوان روکش مقاوم ساز است که به صورت صفحه ای مسطح و با شکل های مستطیل یا مربع شکل وارد بازار می شوند و در صنعت ساختمان سازی مورد مصرف واقع می شوند، سبک بودن، مقاومت در برابر زلزله، دوام و پایداری و عدم نیاز به مواد نگه دارنده، رنگ آمیزی آسان و عایق صوت و حرارت بودن برخی از ویژگی های بارز این پنل ها است. این صفحات به علت دارا بودن این ویژگی ها و مزیت ها در بسیاری از کشور ها به عنوان مصالح پیش ساخته و به عنوان سقف و دیوار کاذب کاربرد دارند.

در این جا سعی بر این است که فرآیند تولید صفحات روکش دار گچ برگ به صورت مختصر و مفید بیان شود:

براى توليد صفحات پنل ابتدا پودر گچ را با آب و مواد افزودنى دیگر از جمله چسب مخلوط کرده و در دستگاه مخلوط كن ريخته تا یک ترکیب همگن به دست آید که دوغاب گچ نامیده می شود.

اين خمير مايع بر روى مقواى كرافت به ضخامت 0/6 ميلي متر و به وزن 300 تا 350 گرم در هر متر مربع كه در روى یک نوار متحرك قرار گرفته و به طور مداوم حركت مى نمايد، ريخته مى شود و هم زمان با اين عمل رول ورق مقوايى دیگرى باز و بر روى سطح قبلی که گچ بر آن ريخته شده قرار می گیرد، آن گاه هر دوی این ها از بين دو غلتک شكل دهنده گذشته و فرم لبه، ضخامت مورد نياز و عرض ورق شكل مى گیرد.

گچ محصور شده بين اين دو لايه مقوا پس از مدت كمى سخت شده و سپس بر روى آن طرح و نقش های لازم و مورد نظر چاپ مى شود و در مرحله بعدى به وسيله دستگاه برش مخصوص به طول هاى مورد نياز بريده مى شود و مقدار آب آزاد باقي مانده كه در حدود یک سوم وزن آن است، توسط خشک كن صنعتى قطعات خشک می گردد و در نهايت بسته بندى محصول انجام مى شود.

انواع دستگاه تولید پانل گچی

همانطور که اشاره شد گچ برگ یا پانل گچی صفحات روکش داری هستند که در صنعت ساختمان کاربرد زیادی دارند. گفته می شود این محصولات حدود 50 برابر نسبت به دیوار آجری سبک تر می باشند و دارای ابعاد و ضخامت های متنوعی می باشند.
معمولا انواع پانل گچی به چهار دسته تقسیم می شوند: ضد صوت، ضد رطوبت، معمولی و ضد حریق و حرارت.
امروزه در ایران هم با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و نیز توان و علم نیروهای متخصص دستگاه های تولید صفحات گچ برگ در انواع مختلفی ساخته می شود و به منظور تولید این صفحات به فروش می رسند.

تولید و فروش این دیوارها در داخل کشور کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند و باعث خود کفایی شده و لازم نیست این قطعات از خارج از کشور وارد شوند، امروزه متخصصان ایرانی با به کار بستن همت خود توانسته اند وسایل مورد نیاز در تمامی حوزه ها را با قدرت و اقتدار خود به دست آورند و نیازی به وارد کردن آن ها از کشورهای بیگانه نیست، در زمینه ساختمان سازی نیز این دستگاه پانل گچی بسیار کارساز است و توانسته بسیاری از نیازهای ایران را برطرف کند، با استفاده از این دستگاه، تولید پانل های گچی با تکنولوژی روز دنیا انجام می شود، این دستگاه ها توانایی تولید بالایی دارند و در روز بسته به نوع دستگاه تعداد زیادی پنل گچی تولید می شود، همچنین این دستگاه ها توانایی تولید انواع پانل های تو خالی و توپر را دارد که استفاده های گوناگونی دارند.

موارد مصرف پانل های گچی روکش دار

موارد مصرف پانل های گچی روکش دار  علت پرفروش بودن انواع پانل های گچی روکش دار به دلیل مزایای بسیار آن است، هزینه این صفحات نسبت به دیگر سازه ها پایین تر است، وزن سبک، سرعت اجرای بالا، عایق رطوبت بودن، عایق صدا و حرارت بودن، کاهش مصرف انرژی، حالت پذیری، و از همه مهم تر مقاومت در برابر زلزله از مزایای پانل ها می باشد و این ها دلایل خوبی برای استفاده از پانل های گچی روکش دار است.
پانل گچی روکش دار را می توان به عنوان دیوار خارجی، دیوار داخلی، سقف کاذب و دیوار پارتیشن مورد استفاده قرار داد و بهترین، شیک ترین و زیباترین دکوراسیون داخلی را در قسمت های مختلف خانه ایجاد کرد.

دیوار های ساخته شده یا پانل های گچی روکش دار بسیار سریع اجرا می شوند و عایق های حرارتی و صوتی و رطوبتی بسیار سبک و مناسبی می باشند. برای آن که بهره بهتری از پانل گچی روکش دار برده شود بهتر است اجرای گچ برگ یا کناف توسط نیروی ماهر انجام شود تا ضمن نصب خوب آن ها، زیبایی آن ها هم کافی و چشم گیر باشد.

نحوه نصب کناف دیوار که توسط نیروی متخصص انجام می شود تقریبا به این صورت است که در ابتدا شاسی کشی به وسیله پروفیل های گالوانیزه به صورت افقی و عمودی انجام شده و صفحات گچی پانل کناف بر روی آنها پیچ می شود ولی در قسمت سقف کاذب با توجه به طرح کلی سقف نحوه اجرا متفاوت می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید