تایل گچی یکی از انواع تایل ها است که به عبارتی یک نوع سقف کاذب پیش ساخته ی گچی است که این محصول در صنعت ساختمان سازی مدرن استفاده میشود. تایل گچی شیراز از بهترین های تایل گچی است و این تایل طرح ها و رنگ های زیادی دارد. از مزایای تایل گچی میتوان به آسانی نصب کردن آن، سرعت بالا به هنگام نصب و همچنین جلوگیری از خارج شدن صدا اشاره کرد. انواع تایل های سقفی عبارت از: تایل سقفی ساده و تایل پی وی سی.

خرید تایل گچی در شیراز با کیفیت عالی

کدام نوع تایل گچی ارزانتر و کاربردی تر است؟

کدام نوع تایل گچی ارزانتر و کاربردی تر است؟ تایل گچی انواع گوناگونی دارند و به دلیل مصارف متعدد و متفاوتی که دارند، به صورت های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

به طور کلی میتوان تایل گچی را به دو طبقه دسته بندی کرد:

1) سازه ی نمایان که قابلیت نصب از بالا دارند.

2) سازه ی پنهان که قابلیت نصب از پایین را دارند.

لبه ی تایل های گچی به دو صورت لبه صاف و لبه دار هستند. انواع تایل های گچی عبارت است از :

1) تایل ساده (فاقد خواص جاذب صوت)

2) تایل آکوستیک (جاذب صوت)

3) تایل گچی پانچ مربع

در ارتباط با تایل های ساده باید گفت که بدون سوراخ هستند و به دو صورت روکش دار یا گچبرگ و بدون روکش (ساده یا رنگ شده ی سفید) وجود دارند.

همان طور که گفته شد تایل آکوستیک میتواند انتقال صدای ناخواسته از بیرون را کاهش دهد و از این تایل ها در مکان های عمومی چون تئاتر ها، فضاهای مذهبی، فضاهای اداری، فضاهای آموزشی و سالن های کنسرت و… استفاده میکنند.

بنابراین لازم یه ذکر است که تایل های گچی آکوستیک کاربردی تر هستند و سازه کلیک سپری هم به عبارتی، نوعی دیگر از تایل های گچی است.

عرضه بدون واسطه تایل گچی شیراز به تمام نقاط ایران

عرضه بدون واسطه تایل گچی شیراز به تمام نقاط ایران امروزه با پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی و فناوری، پخش و عرضه ی بدون واسطه و مستقیم تایل گچی شیراز به تمام نقاط ایران به دو روش حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) انجام می شود که در ادامه توضیح مختصری در این باره داده می شود.

1) عرضه و پخش تایل گچی شیراز به صورت حضوری و بدون واسطه: در این روش خریداران با مراجعه حضوری به مراکز تولید و فروش محصول پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی تمام شرایط آن، در صورت تمایل سفارش خود را در تعداد مورد نظر خریداری می نمایند.

2) عرضه و پخش تایل گچی شیراز به صورت اینترنتی و بدون واسطه: در این روش ابتدا مشاوران واحد فروش محصول مورد نظر و انواع آن را به خریداران معرفی می‌نمایند و باسخگوی سوالات آنها در این زمینه می باشند و سپس در صورت تمایل خریداران به خرید، مسئولان سفارش آنها را در تعداد درخواستی ثبت می‌کنند و پس از انجام مراحل ترخیص و بسته بندی کردند و محصول مورد نظر را به مقصد بیان شده ارسال می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید