تایل های گچی یکی از گوناگون ترین تایل ها است واز برجسته ترین های سقف کاذب است که ابعاد این تایل ها 60.60 میباشد یکی از مزایای تایل های گچی نصب آسان و سریع ان است و دیگر ویژگی این تایل ها این است که صدا بعد از نصب این تایل ها به بیرون نمی رودتایل های گچی با سوراخ هایی که روی ان تعیبه شده و موادی که صدارا جذب کند صدا را به خود جذب میکنند و از خروج صدا جلوگیری میکنند این تایل ها در بیشتر شهر های ایران تولید و استفاده میشود.

این تایل ها در دو نوع ساده که عایق صوتی ندارند و یا به عبارتی صدای صوت را نمیگیرند و دومین نوع این تایل ها اکوستیک هستند که دارایه عایق صوتی هستند و از خروج صدا جلو گیری میکنند میتوان تایل ها را به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد .

سازه پنهان که قابلیت نصب از پایین دارند.

سازه نمایان که قابلیت نصب از بالا دارند.

تایل های گچی رنگ شده داری خواص انتی استاتیک و ضد باکتری هستند که رنگ مورد استفاده در این تایل ها از رشد میکرو ارگانیسم ها بر روی تایل های گچی جلو گیری میکند و از نظر هزینه گزینه مناسبی برای پوشش سقف های کاذب شبکه ای می باشد. یکی دیگر از اونواع تایل ها تایل سقفی گچی است که به دودسته تقسیم میشوند سقف کاذب یکپارچه و سقف کاذبمشبک تقسیم میشوند که ویژگی های این نوع سقف این است که هم به راحتی نصب میشوند و هم باعث ایجاد زیبایی در خانه ها میشود و جایگزین مناسبی برای سقف های بنایی و روش های قدیمی هستند.

فروش تایل گچی در یزد که یکی از باسابقه ترین تولیدیهای در کشورمان هست گچ برگ یزد شامل یه هسته گچی هست که سطوح و لبه های ان با کاغذ های مخصوص پوشانده شده است. تایل های گچی بر اساس جنس و طرح قیمت های مختلفی دارند مثلا طرح:لا فراج، دیاموند، ساده،طرح دارکه هرکدام قیمت مختلفی دارند.تایل های کرمان نیز چندین سال هست که در تولید و افزایش طرح های گوناگون در صنعت تایل های گچی نقش بسازایی داشته است.که ما میتوانیم با خرید این تایل ها که ویژگی هموچون نصب سریع واسان و تمیز کردن انها رو نیز میتوان سریع انجام داد و تعمیرات انها هم سریع و راحت است برای خانه هایمان زیبایی و دکوراسیون خوبی بدهیماین سازه جز اصلی زیر سازی را تشکیل می دهد و وظیفه انتقال بار سقف را به آویز و در نتیجه سقف اصلی بر عهده دارد . بر روی این پروفیل ، شکاف هایی جهت اتصال سازه های فرعی T1200 و سوراخ هایی جهت اتصال آویز وجود دارد .

فروش تایل گچی ارزان در یزد با کیفیتی بی نظیر

عوامل موثر بر کیفیت تایل گچی

عوامل موثر بر کیفیت تایل گچی عوامل زیادی بر کیفیت تایل های گچی اثر دارند مثلا انتخاب سنگ گچ مناسب برای تولید پنل های گچی بسیار تاثیر گزار هست بر کیفیت تایل های گچی یعنی اگر افراد کارخانه دار از گچ و سنگ گچ و مواد اولیه مناسب برای تولید تایل هااستفاده کنند باعث افزایش رضایت مشتر و هم افزایش کیفیت تایل ها میشود.

سفارش خرید تایل گچی در یزد از فروشندگان معتبر

سفارش خرید تایل گچی در یزد از فروشندگان معتبر ما برای خرید تایل های گچی خوب و مرغوب از تایل هاگچی که در یزد تولید میشود استفاده کنیم که طرح بندی زیبایی نیز دارند برای خرید راحت این تایل میتوانیم از صفحات مجازی معتبر و با برسی قیمت ها و کیفتی تایل ها بهترین آنها را خرید و نصب کنیم که باعث زیبایی خانه هایمان میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید